In de toekomst wel, eerst nog even wat werk hier op de boerderij afmaken. Naast het verhuren van huizen wil Liesbeth voor de afwisseling wat kluswerk gaan doen, anders zit je ongemerkt zo een paar weken op je boerderij (we doen eens in de twee/drie weken boodschappen dus dat komt wel eens voor).quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:35 schreef golfer het volgende:
Handige Liesbeth!![]()
Is ze ook in te huren voor klussen?
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:23 schreef Managarm het volgende:
() ja maar dit is een zomerstorm, geen regen.
Pics?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:23 schreef Managarm het volgende:
Ik denk dat ik deze foto al eerder gepost heb maar ja, hij hoort bij het verhaal
afbeelding ]
Twee minuten later kwam er een storm langs en ging de tent letterlijk de lucht in, stond Liesbeth daar helemaal naakt.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:50 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik was bezig om achter een tent aan te rennen, die krengen zijn verdomd snel.
In dat huis? Nee, dat gaan we normaal langdurig verhuren. Ik ga geen ontbijtjes klaar maken, dat kan ik niemand aandoen. Initieel wilden we een paar vakantiehuisjes op de boerderij bouwen maar na Covid hebben we dat idee uit het raam gegooid.quote:Op zondag 4 juni 2023 13:21 schreef nils7 het volgende:
Ga je daar een B&B beginnen of hoe moet ik dit zien?
Dat is Liesbeth's tuin, ik heb een andere kleurquote:
Ik heb Ed een bal gegeven maar voorlopig vond ie het nog niets. Eng ding, hij is al schoppend weggerend.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De twee ezels van onze buren speelden zeker met een lekke voetbal. Favoriet spel was om 1 bal in beide ezelmonden te nemen en samen rondjes te lopen. Heerlijk om te zien hoe speels ezels eigenlijk zijn.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:58 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik heb Ed een bal gegeven maar voorlopig vond ie het nog niets. Eng ding, hij is al schoppend weggerend.
Van de week met onze architect gesproken, de aansluiting voor het gas is niet meer nodig. Prettig, scheelt mij een hoop werk (gasleiding naar rand terrein trekken over 50 meter).quote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:03 schreef Managarm het volgende:
[..]
[Voorbereiding op aansluiting natuurlijk gas moet aanwezig zijn (dat betekent gaspijp van rand terrein tot huis, dat is toch meer dan 50 meter). Gas gaat hier nooit komen, we zitten op een doodlopende weg met drie boerderijen.
De ezels zeggen hoi, heb je toevallig iets te snacken?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:46 schreef Mushanga71 het volgende:
Wat ontzettend leuk hoe jullie het allemaal doen en hoe je het verslag schrijft. Ik lees met veel plezier mee!
En die ezels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |