De vernietiging van Rotterdam.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Akkoord.
Wat betekent dodenherdenking voor jou?
quote:
quote:Stadion Feijenoord (De Kuip) sinds 1937 al ruim 75 jaar een toonaangevend waardevol icoon uit de Nederlandse sportgeschiedenis. Het gebouw dat een bombardement en een Duitse staalcrisis heeft overleeft en helaas in de tweede wereld oorlog dienst heeft gedaan als verzamel en deportatie punt van de Duitsers.
Daar wil ik elk jaar weer bij zijn.quote:
Kinderen horen in bed te liggen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:02 schreef cherrycoke het volgende:
ik hoorde en tram en een paar kinderen janken
stukje damschreeuwerquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:04 schreef Enchanter het volgende:
Waarom zit er iemand te schreeuwen op de achtergrond ?
Jij bent trompetkenner?quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:05 schreef heywoodu het volgende:
Het trompetwerk was vandaag, in tegenstelling tot soms het geval is, echt uitstekend, zeker het signaal taptoe
Well done taptoequote:Op donderdag 4 mei 2023 20:05 schreef heywoodu het volgende:
Het trompetwerk was vandaag, in tegenstelling tot soms het geval is, echt uitstekend, zeker het signaal taptoe
Nee, maar soms hoor je echt van die valse notenquote:
Hoe wist jij dit? 🧐quote:
Dat mag.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:09 schreef Viesdik het volgende:
dodenherdenking is voor mij enkel een herdenking aan de tweede wereldoorlog
Waarvan akte.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:09 schreef Viesdik het volgende:
Okquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:09 schreef Viesdik het volgende:
Dat was toch in het begin de bedoeling? De rest is er later bij verzonnen omdat de animo terug liepquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:09 schreef Viesdik het volgende:
ohja.. daarom maar even wat extra oorlogen fixen om het animo een boost te gevenquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:59 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Dat was toch in het begin de bedoeling? De rest is er later bij verzonnen omdat de animo terug liep
Dat maak jij ervan.quote:Op donderdag 4 mei 2023 21:01 schreef Viesdik het volgende:
[..]
ohja.. daarom maar even wat extra oorlogen fixen om het animo een boost te geven
Ja absoluut. Was vorig jaar inderdaad slechter. Ik heb er ook geboeid naar zitten luisteren.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:05 schreef heywoodu het volgende:
Dat laatste vermoed ik ook.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 00:02 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ja absoluut. Was vorig jaar inderdaad slechter. Ik heb er ook geboeid naar zitten luisteren.
En volgens mij heeft Maxima staan oefenen in de spiegel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |