Dat is haar karakter en is een bezig bijtjequote:Op donderdag 4 mei 2023 17:20 schreef humpty het volgende:
Wendy vraagt aan Jasper of hij een stokbroodje wil
valt mij op dat ze altijd zo zorgzaam is naar anderen
Tja zo vet zijn Jeff en Jappie nietquote:Op donderdag 4 mei 2023 17:22 schreef spapaars het volgende:
Alleen speklapjes vandaag?
[ afbeelding ]
Spareribs?quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:23 schreef Clasientje het volgende:
Gaan ze alweer barbecuen paar dagen geleden toch ook al. Maar Barbecue is altijd wel lekker vooral heerlijke sprareribs en Speklappen jammie
ah wat jammer dat je de laatste tijd mijn positieve posts over Jasper gemist hebt.quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Helaas zijn er ook mensen die alles negatief zien van alle andere deelnemers....Behalve fokking de Hartog![]()
Ik lees nooit wat positiefs over Jappie...Ja nu kom je er even mee aan...
Dat was het volgens mij ja. Tofu sparerib ofzoiets.quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was een heel blok, misschien ook nog vegetarisch.
Ik denk dat we elkaar een beetje verkeerd begrepen🙂 Ik bedoelde dat ik zelf spareribs heerlijk vind op de barbecue en Speklappen😁quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was een heel blok, misschien ook nog vegetarisch.
Vind hem ook heel erg negatief met Sas nu, vooral over Jef, en ook een hele lange tijd over Babs en de rest..quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ah wat jammer dat je de laatste tijd mijn positieve posts over Jasper gemist hebt.
In de tijd met Wanda.... daar heb je groot gelijk in, was er in mijn ogen weinig positiefs over hem (en al helemaal over haar) te posten
Geduld niet alles tegelijkquote:Op donderdag 4 mei 2023 17:22 schreef spapaars het volgende:
Alleen speklapjes vandaag?
[ afbeelding ]
Die barbecue staat er altijd. Zitten wieltjes onder dus staat ook wel eens ergens anders. Tevens te gebruiken als waterbak (toch?quote:
Dan hebben we dezelfde smaak, ook mijn favorieten.quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:31 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ik denk dat we elkaar een beetje verkeerd begrepen🙂 Ik bedoelde dat ik zelf spareribs heerlijk vind op de barbecue en Speklappen😁
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |