Ah ze heeft dat van Tiano gekregen. Leuk cadeautjequote:Op donderdag 4 mei 2023 17:03 schreef pingu66 het volgende:
Bep : ik kan hier wel 24 uur pver praten (tshirt wat Marciano heeft gegeven)
Wendy: ja maar jij kan over alles 24 uur praten![]()
![]()
Tiano ook lachen
Is Wendy eigenlijk opgegroeid tussen allemaal kerels? Die heeft humor waar een heleboel mannen jaloers op zijn!quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:03 schreef pingu66 het volgende:
Bep : ik kan hier wel 24 uur pver praten (tshirt wat Marciano heeft gegeven)
Wendy: ja maar jij kan over alles 24 uur praten![]()
![]()
Tiano ook lachen
Ontstaat daar een romance? Die twee blijven maar voetjevrijen!quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ah ze heeft dat van Tiano gekregen. Leuk cadeautje
En toch is het stukken functioneler dan dat gepruts van Zoequote:Op donderdag 4 mei 2023 17:10 schreef engine het volgende:
Babbel weer met haar speciale wimpertechniek.
Zeker! Ze hebben het getroffen met het weer!quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:12 schreef engine het volgende:
En iedereen aan tafelZiet er gezellig uit in het zonnetje met de hele groep.
Helaas zijn er ook mensen die alles negatief zien van alle andere deelnemers....Behalve fokking de Hartogquote:Op donderdag 4 mei 2023 16:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Helaas zijn er altijd mensen die alleen het negatieve van iemand zien en positieve dingen niet willen benoemen.
Ik had best veel commentaar op Jappie, maar vind nu dat hij weer een positieve vibe heeft en weer gezellig met anderen bezig is.
'Aan allen die gekomen zijn... proficiat! Aan allen die niet gekomen zijn... óók proficiat! Proost!'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |