Helaas zijn er altijd mensen die alleen het negatieve van iemand zien en positieve dingen niet willen benoemen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 16:41 schreef xsaskiax het volgende:
Zo jammer dat als je iets positiefs over de streams vertelt het altijd gelijk weer door een of andere rotopmerking teniet wordt gedaan.
Nou sorry, het IS gezellig in de keuken en ze werken de hele tijd door en praten leuk met elkaar over van alles
quote:Op donderdag 4 mei 2023 16:46 schreef cinsan het volgende:
[..]
beb het over jef niet over sas en ja die heeft dat ook gezegd nu goed
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
laat hun toch doen wat hun willen is hun leven toch
Rupi zit er ook meteen met zijn vingers aan. Pakketjes open maken die niet van hem Zijnquote:Op donderdag 4 mei 2023 16:48 schreef xsaskiax het volgende:
oh jee Zoë is weer helemaal enthousiast en vrolijk, want ze kan weer dingen uitpakken (het maakt haar niet uit wat het is ALS ze maar pakjes open kan maken)
Waar ben jij nu Jeff het doet? Bij Sas heb je ook een mening?quote:
ja ik quote mezelfquote:Op donderdag 4 mei 2023 16:50 schreef xsaskiax het volgende:
Huh....... Babette in de kas en Marciano die roept: Je mag er pas uit als je klaar bent!!!
Het moet niet gekker worden met die gozer
Ik quote en neem die uitbarstingen vaak zat op..quote:Op donderdag 4 mei 2023 16:50 schreef engine het volgende:
[..]
Waar ben jij nu Jeff het doet? Bij Sas heb je ook een mening?
quote:Op donderdag 4 mei 2023 16:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe weer helemaal blij, er zijn wéér wimpers voor haar binnengekomen
Wat vreselijk enig,een Tshirt met een foto van jezelf.quote:Op donderdag 4 mei 2023 16:56 schreef xsaskiax het volgende:
Babette loopt de hele tijd 'oh my God' (op zijn Babettes)
wow ze haalde iets uit haar kast, wat een puinhoop ligt daarin!!
Weet je wie gelukkig is? Een type zoals Janet die haar ding doet! Niet zo'n zweefteverig zichzelf wijsmakend cassettebandje!quote:Op donderdag 4 mei 2023 16:39 schreef pingu66 het volgende:
Eunice zegt altijd dat ze super gelukkig is en zo is gegroeid maar in wezen is het nog mijn een klein eenzaam meisje wat niet weet wat ze nou daadwerkelijk wil in haar leven en is opzoek naar een soort van vader figuur die haar troost en verzorgd.
Dikke aaname maar toch
quote:Op donderdag 4 mei 2023 16:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat vreselijk enig,een Tshirt met een foto van jezelf.
Dat Tshirt offe?quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het heeft iets weg van een dragqueen
Bij Jeff moet je toch echt eerder denken aan een standbeeldquote:Op donderdag 4 mei 2023 16:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Dat had ik dan wel weer meer iets voor Jeff gevonden om te doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |