abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 mei 2023 @ 12:11:39 #151
168739 Red_85
'echt wel'
pi_209000032
quote:
10s.gif Op donderdag 4 mei 2023 12:07 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Nice.
Ukraine kan dus nu al makkelijk de krimbrug halen. Hele fijne wetenschap.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 4 mei 2023 @ 12:12:34 #152
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_209000042
quote:
84s.gif Op donderdag 4 mei 2023 11:48 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Daarom moeten we zoveel mogelijk steun geven aan Oekraine. Ze vechten daar voor onze vrijheid.
Ik ben heel erg voor Oekraiene, sterker nog, zij hadden al veel eerder (zwaardere) wapens gekregen wmb.
Maar het narratief dat zij vechten voor ons is natuurlijk flauwekul, Oekraine is in gevecht met Rusland omdat van Baalen en consorten (maar ook anderen) een zweem hebben opgehangen dat zij bij de EU en NAVO zouden kunnen, en dat wil Rusland niet. Rusland heeft niet veel te willen wat mij betreft, maar door dit wijffelende gedrag is onder andere de oorlog ontstaan.

Nog even los van het feit dat Poetin een dikke kneus is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 04-05-2023 12:23:56 ]
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  donderdag 4 mei 2023 @ 12:12:38 #153
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209000045
twitter
  donderdag 4 mei 2023 @ 12:15:08 #154
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_209000068
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 12:12 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Oekraiene organiseert haar eigen beveiliging?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 4 mei 2023 @ 12:16:50 #155
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_209000085
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 12:07 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Beter.
Russen rijden straks zonder goede remmen over gladde, smerige en goede wegen en zonder airbags.

Wat kan daar nu verkeerd gaan?
*surprised pickachu face*
Gelukkig is de gemiddelde Rus zelden onder invloed O-) dus er kan weinig mis gaan O-) O-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 4 mei 2023 @ 12:16:57 #156
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_209000087
quote:
7s.gif Op donderdag 4 mei 2023 11:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik begrijp je argument niet zo: wanneer Zelensky naar Berlijn of Parijs gaat om te hosselen voor wapens kan het niet potentieel GIGANTISCH escaleren en kan Nederland haar eigen burgers wel beschermen tegen militaire invloeden?
Militaire hardware die je hier houdt is dan fysiek hier als dat nodig is om in te zetten, tevens werpen wij ons op als havik in dit conflict. Leuk als je een militair arsenaal hebt en zware hardware, maar dat hebben wij niet. En zomaar gokken dat heel EU voor ons uitloopt op het moment dat wij aangevallen worden (direct of indirect) doe ik niet. Ik vertrouw een Macron of Meloni, of Scholz onvoldoende.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_209000088
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 09:12 schreef AgLarrr het volgende:
Toch ironisch dat de frontvrouw van het clubje dat al maanden de nationale driekleur door het slijk haalt, en wiens achterban deels weigert om op 4 en 5 mei de vlag correct op te hangen, hier begint te miepen over respect.
Ze beweren dat de vlag op zijn kop hangen al sinds de middeleeuwen een sein van in nood zijn is en dat zolang men de boeren niet helpt(/doet wat die willen?) ze in nood zijn en het gerechtvaardigd is (om respectloos om te gaan met onze vlag?) (dit zag ik een woordvoerdster gisteren zeggen op tv)
  donderdag 4 mei 2023 @ 12:18:28 #158
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_209000103
quote:
Russische ex-president Medvedev roept op tot "fysieke eliminatie van Zelensky en zijn kliek”
De Russische ex-president Dmitri Medvedev heeft op berichtendienst Telegram opgeroepen om de Oekraïense president Volodymyr Zelensky te elimineren. Hij deed dat in reactie op het opduiken van beelden die tonen hoe verschillende drones ontploffen boven het Kremlin in Moskou.
https://www.hln.be/buiten(...)zijn-kliek~a1dbc726/

:')
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  donderdag 4 mei 2023 @ 12:19:34 #159
168739 Red_85
'echt wel'
pi_209000111
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2023 12:16 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Gelukkig is de gemiddelde Rus zelden onder invloed O-) dus er kan weinig mis gaan O-) O-)
_O-
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 4 mei 2023 @ 12:19:52 #160
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_209000115
quote:
Gaat Rusland nu Den Haag bombarderen?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_209000126
quote:
7s.gif Op donderdag 4 mei 2023 12:12 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik ben heel erg voor Oekraiene, sterker nog, zij hadden al veel eerder (zwaardere) wapens gekregen wmb.
Maar het narratief dat zij vechten voor ons is natuurlijk flauwekul, Oekraine is in gevecht met Rusland omdat van Baalen en consorten (maar ook anderen) een zweem hebben opgehangen dat zij bij de EU en NAVO zouden kunnen, en dat wil Rusland niet. Rusland heeft niet veel te willen wat mij betreft, maar door dit wijffelende gedrag is onder andere de oorlog ontstaan.

Nog even los van het feit dat Poetin een kankerlijer is.
Het is maar net hoe breed of minder breed je "voor ons" interpreteert.
Er zijn Oost-Europese EU-landen die de strijd in Oekraïne anders ervaren. Op basis van de geschiedenis is dat op z'n minst zeer begrijpelijk. Er is een begrijpelijke vrees dat Poetin (en zijn gestoorde hielenlikkers) het Russische rijk (of de rechtstreekse invloed van dat rijk op buurlanden) nog wel wat verder zouden willen uitbreiden. Daar zitten ook EU-landen bij.

Of we nou 'willen' of niet: vanwege hun EU-lidmaatschap horen deze landen toch een beetje bij 'ons'. Zouden we dat niet vinden/willen, dan zouden we 'ons' ook niet druk moeten maken wanneer die landen bepaalde EU-afspraken niet nakomen. Bijvoorbeeld kwesties over mensenrechten, de Trias Politica, en begrotingsafspraken.

Pas als Nederland zelf uit de EU stapt, of wanneer we tegen andere landen (in meerderheid) zeggen: ophoepelen jullie!, dan pas kun je met enige reden zeggen: wij hebben hier weinig tot niets mee te maken.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_209000136
quote:
7s.gif Op donderdag 4 mei 2023 12:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Voor binnenlands publiek die hele show rondom de "drone-aanval op het Kremlin/Poetin" en ook dit taalgebruik. Om de Ruskis proberen achter zich te scharen...er moet immers snel weer gemobiliseerd worden ook he. Tenminste, het voetvolk, de elite niet uiteraard. Medvedev zijn 25-jarige zoon Ilya zal je nooit op op slagveld vinden uiteraard.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_209000154
quote:
7s.gif Op donderdag 4 mei 2023 12:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Oekraiene organiseert haar eigen beveiliging?
Want?
zie email 27 oktober
pi_209000157
twitter

Weer 1tje wel opvallend hoeveel brandstofopslagen rond de grens met Oekraïne de brand in gaan.
  Moderator donderdag 4 mei 2023 @ 12:24:46 #165
8781 crew  Frutsel
pi_209000166
quote:
twitter

Biden valt dan zeker onder die kliek
pi_209000183
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 12:06 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Trein, auto enzovoort. De grenzen zijn gewoon geopend maar het is te gevaarlijk voor burgervluchten boven Oekraïne.
Treinen naar het westen geloof ik wel, maar aan de oostzijde gaat het treinverkeer steeds meer ellende tegemoet. Moeilijk, moeilijk:
quote:
Zo'n 500.000 Oekraïners zijn sinds het begin van de oorlog in Rusland terechtgekomen, daar zijn de strijdende partijen het min of meer over eens. Rusland noemt het een humanitaire missie, terwijl Oekraïne het regelrechte ontvoeringen vindt. President Zelensky spreekt van deportaties en een parlementslid riep het Rode Kruis op vermiste landgenoten op te sporen in Rusland.
https://nos.nl/artikel/24(...)alarmbellen-rinkelen
pi_209000188
Caroline en Geert. :')
quote:
Rutte over timing bezoek Zelensky: 'Bemoei me niet met zijn tijdschema'
Premier Rutte wil geen inhoudelijke reactie geven op kritiek van enkele oppositiepartijen over de timing van het bezoek van de Oekraïense president aan Nederland.

BBB-leider Van der Plas liet gisteravond weten ongelukkig te zijn over de gekozen datum, de dag van de Nederlandse Dodenherdenking. PVV-leider Wilders twitterde vanochtend iets soortgelijks. "Ik ga daar geen commentaar op geven. Ik laat het bij hen", zei premier Rutte desgevraagd.

De premier heeft zich naar eigen zeggen niet met het reisschema van president Zelensky willen bemoeien. "Als hij zegt dat hij komt, dan maken wij er tijd voor."
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_209000192
quote:

[..]
Als de Amerikanen ons bedreigen met een invasie als er Amerikanen worden berecht in den Haag kan ik me er alles bij voorstellen dat de Russen de haag gaan bombarderen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209000196
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 12:03 schreef Klik het volgende:
Welk meesterbrein wil me vertellen hoe mensen ukraine moeten uitvluchten zonder "vluchten"?(lees: vliegtuigen?)?

P.S.: vanwege deze informatie kan ik niet helemaal begrijpen hoe die mensen daar weg komen/vluchten: https://www.flightradar24.com/51,32.78/6
De trein rijdt gewoon?
zie email 27 oktober
pi_209000211
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 12:24 schreef Frutsel het volgende:

[..]
[ twitter ]

Biden valt dan zeker onder die kliek
Het is toch allemaal niet geloofwaardig meer. Als hij dit werkelijk meent dan zegt hij dus eigenlijk dat de VS hem hebben gepoogd te vermoorden. Een staatshoofd van een kernmacht.

Als hij dat echt meent dan moet hij daad bij woord voegen. En dat kan hij niet én durft hij niet. Gewoon geraaskal van een seniele opa.
zie email 27 oktober
pi_209000223
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 12:25 schreef Klik het volgende:

[..]
Treinen naar het westen geloof ik wel, maar aan de oostzijde gaat het treinverkeer steeds meer ellende tegemoet. Moeilijk, moeilijk:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)alarmbellen-rinkelen
Er zullen er niet veel zijn die naar het oosten willen. De meeste mensen die nu in Rusland vast zitten/gedeporteerd zijn kwam omdat ze in het begin van de oorlog gewoon er door overvallen zijn.
pi_209000230
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 12:26 schreef Slayage het volgende:

[..]
Als de Amerikanen ons bedreigen met een invasie als er Amerikanen worden berecht in den Haag kan ik me er alles bij voorstellen dat de Russen de haag gaan bombarderen
dit slaat nergens op.
de Amerikanen hebben daadwerkelijk de mogelijkheden om dit (in elk geval militair) ongestraft te doen.
Rusland zal niet meer bestaan in z'n huidige vorm na bombardement op den Haag.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_209000240
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2023 12:26 schreef superniger het volgende:
Caroline en Geert. :')
[..]

Rutte :'(

"Als hij komt, maken we er tijd voor"

Maar voor schandalen als de gaswinning en de toeslagenaffaire, maakt Rutte nooit tijd.

Voor een buitenlandse dictator (want dat is Zelensky feitelijk) die om meer geld en wapens komt bedelen kan opeens alles en wel nu.

Ik snap wel dat Zelensky Nederland aandoet, wij tekenen hier bij het kruisje en doen nogal kruiperig. Nederlandse politici als gedwee klapvee. Hij blij.

Dit is ergens een enorm ranzige propagandastunt van Mark Rutte, die juist op 4 mei even de stoere geopolitieke staatsman uit kan hangen.
  donderdag 4 mei 2023 @ 12:31:44 #174
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_209000243
quote:

[..]
Misschien gaan ze voor de zoveelste keer roepen dat ze dat gaan doen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_209000254
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 12:31 schreef Homey het volgende: dictator (want dat is Zelensky feitelijk)
Hier gestopt met lezen. Jij bent af.
zie email 27 oktober
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')