ik vind het allemaal ver uit zijn verband gerukt maar goed. Dat is ook logisch dat mensen dat doen als ze niet in haar politieke straatje zitten.quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat ze hier helemaal niet over nagedacht heeft, maar dat ze makkelijk populistisch kon scoren.
Zullen we dat vanaf nu gaan doen dan?quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik vind het allemaal ver uit zijn verband gerukt maar goed. Dat is ook logisch dat mensen dat doen als ze niet in haar politieke straatje zitten.
Verder zou ik het hier weer liever over Oekraine vs Rusland hebben dan over iets wat beter in het 4-mei of BBB topic besproken kan worden
Ja en nee.quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:30 schreef capricia het volgende:
Ik weet dat er veel fout gaat in NL en dat we graag zeuren.
Maar hier ben ik gewoon trots op ons land. Dat we Oekraïne zo steunen tegen de Russische barbaren. Dat het ICC hier gevestigd is. Dat Zelensky op bezoek komt.
Ik denk dat het laatste stukje een beetje geïmproviseerd was om passend af te sluitenquote:Op donderdag 4 mei 2023 11:37 schreef Nebelwerfer het volgende:
Wel even kleine twijfel over de oorlogen die wij zouden hebben gehad.
De Russen hebben al sinds dag 1 het vizier gericht op Zelensky, alsof ze echt een reden nodig hadden.quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:24 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het niet vind kunnen dat dit gelekt is?
Dan zul je zien dat Poetin als vergelding op die zogenaamde drone-aanval op de Kremlin (wat natuurlijk op de konto van Kiev wordt bijgeschreven) alle spoorwegen naar/uit Polen gaat belonen met een nieuwe bommenregen.
"Zij probeerden onze president af te maken, dus doen we maar een poging terug" volgens het Kremlin-narratief.
En NL lekker profiteren van de NAVO? Wat een onzinquote:Op donderdag 4 mei 2023 11:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja en nee.
Dit kan potentieel GIGANTISCH escaleren, Nederland heeft geen krijgsmacht om haar eigen burgers te beschermen tegen militaire invloeden. Ik vind het daarom niet gepast.
Laat Zalensky naar Berlijn of Parijs gaan om te hosselen voor wapens. Zij moeten eens hun verantwoordelijkheid nemen.
Daarom moeten we zoveel mogelijk steun geven aan Oekraine. Ze vechten daar voor onze vrijheid.quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja en nee.
Dit kan potentieel GIGANTISCH escaleren, Nederland heeft geen krijgsmacht om haar eigen burgers te beschermen tegen militaire invloeden. Ik vind het daarom niet gepast.
Laat Zalensky naar Berlijn of Parijs gaan om te hosselen voor wapens. Zij moeten eens hun verantwoordelijkheid nemen.
Ze vechten in de eerste plaats om te overleven.quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:48 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Daarom moeten we zoveel mogelijk steun geven aan Oekraine. Ze vechten daar voor onze vrijheid.
Ik begrijp je argument niet zo: wanneer Zelensky naar Berlijn of Parijs gaat om te hosselen voor wapens kan het niet potentieel GIGANTISCH escaleren en kan Nederland haar eigen burgers wel beschermen tegen militaire invloeden?quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja en nee.
In februari/maart 2022 misschien. Maar nu zou dat een diplomatieke zelfmoord betekenen met China die zich opwerpt als "neutrale vredesstichter" als ze zonder "goed verhaal" (die drone-aanval op de Kremlin dus) Zelenskyy neerschieten.quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
De Russen hebben al sinds dag 1 het vizier gericht op Zelensky, alsof ze echt een reden nodig hadden.
Gisteren heeft Medvedev nog dit geroepen:quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
In februari/maart 2022 misschien. Maar nu zou dat een diplomatieke zelfmoord betekenen met China die zich opwerpt als "neutrale vredesstichter" als ze zonder "goed verhaal" (die drone-aanval op de Kremlin dus) Zelenskyy neerschieten.
Vergeet niet dat China inmiddels ook met argusogen naar Rusland kijkt, al is dat regime geen haar beter.
https://www.hln.be/buiten(...)F%2Fwww.google.nl%2Fquote:De Russische ex-president Dmitri Medvedev heeft op berichtendienst Telegram opgeroepen om de Oekraïense president Volodymyr Zelensky te elimineren. Hij deed dat in reactie op het opduiken van beelden die tonen hoe verschillende drones ontploffen boven het Kremlin in Moskou.
Zoals verwacht.quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gisteren heeft Medvedev nog dit geroepen:
[..]
https://www.hln.be/buiten(...)F%2Fwww.google.nl%2F
Echt hou op. We hoeven echt niet elke hersenscheet van Rutte te omarmen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:48 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Daarom moeten we zoveel mogelijk steun geven aan Oekraine. Ze vechten daar voor onze vrijheid.
Bang voor het rode leger, op papierquote:Op donderdag 4 mei 2023 11:44 schreef Spablauw214 het volgende:
Op de stream van RTL worden nu zinnige dingen gezegd door die Osinga. Vooral ook over de straffeloosheid.
De internationale gemeenschap had Rusland al veel eerder terug in z’n hok moeten trappen.
Trein, auto enzovoort. De grenzen zijn gewoon geopend maar het is te gevaarlijk voor burgervluchten boven Oekraïne.quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:03 schreef Klik het volgende:
welk meesterbrein wil me vertellen hoe mensen ukraine moeten uitvluchten zonder "vluchten"?(lees: vliegtuigen?)?
P.S.: vanwege deze informatie kan ik niet helemaal begrijpen hoe die mensen daar weg komen/vluchten: https://www.flightradar24.com/51,32.78/6
Geschiedenis is belangrijk.quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik vind het allemaal ver uit zijn verband gerukt maar goed. Dat is ook logisch dat mensen dat doen als ze niet in haar politieke straatje zitten.
Verder zou ik het hier weer liever over Oekraine vs Rusland hebben dan over iets wat beter in het 4-mei of BBB topic besproken kan worden
Beter.quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:57 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
De import van auto's gaat blijkbaar toch niet zo goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |