Nice!!!! Thanks!quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:47 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-haag-kijk-live-mee
Dat lees ik vaker, maar eigenijk niet eens per se nodig. Als je de Russen je land uit trapt, hoef je verder nooit meer met ze te praten.quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:18 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Ooit is er een moment dat beide partijen moeten praten.
Hoop dat het wel in het Engels is eigenlijk.quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:47 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Het belangrijkste is dat Rusland gewoon de grenzen erkent en dat Oekraïne een soeverein land is. Dan kunnen ze namelijk gewoon werken aan een eventueel NAVO en EU lidmaatschap.quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:54 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Dat lees ik vaker, maar eigenijk niet eens per se nodig. Als je de Russen je land uit trapt, hoef je verder nooit meer met ze te praten.
Zetten ze weer een voet over de grens, dan knal je ze weer op hun kanis.
Het is natuurijk wel handig om herstelbetalingen, terugkeer van burgers, en een DMZ in Rusland te regelen, maar écht nodig is praten niet als je doel is de Russen uit je land te wippen.
In het Oosten zit vooral kolen. En daar moeten we sowieso vanaf volgens velen. Je hebt nog wel enkele gasvelden daar, vooral één recent ontdekt gasveld ligt in het gebied. Maar daar zou men dan over moeten onderhandelen. Bijvoorbeeld dat Oekraïne nog wel het recht heeft de grondstoffen daar te delven. Laten we immers realistisch zijn, om grondstoffen (en helemaal gas) zit Rusland echt niet krap. Die hebben zelf het grootste natuurlijke reserve aan gas in de wereld.quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:41 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Maar in Oekraïne zijn er wel wat van die plekken. Veel gas in het oosten en zuiden bijvoorbeeld. Veel grond(ha!)stoffen ook verder, ertsen, mineralen e.d.
Daar ben ik het niet mee eens. Dat zou betekenen dat niemand hier ook maar iets kan zeggen dat eventueel door Russische propagandisten aan de bevolking kan worden gevoerd als een anti-Oekraïne narratief. Zo geef je dat land en de media daar wel ontzettend veel macht. Het lijkt mij belangrijker om te kijken naar wat mensen daadwerkelijk zeggen, niet wat een stel fantasten in Rusland daar vervolgens van maken.quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het Russische artikel bevat geen onwaarheden, het is vooral Kerrolijn die zo dom is om zich zo te laten gebruiken.
Oekraïne blijft dan zitten met een regio waar veel van de bewoners pro-Rusland zijn. Daar moet een oplossing voor worden gevonden. Want zo blijf je Rusland een mogelijkheid geven om zich met dergelijke mensen te bemoeien.quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:55 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Het belangrijkste is dat Rusland gewoon de grenzen erkent en dat Oekraïne een soeverein land is. Dan kunnen ze namelijk gewoon werken aan een eventueel NAVO en EU lidmaatschap.
Is dit een ding ja? Zijn er echt mensen die vandaag hun vlag ondersteboven hangen?quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:57 schreef Fok-it het volgende:
Het gros van de voorstanders van de tweet van Caroline hangen morgen hun vlag weer ondersteboven. Minderwaardig stuk verdriet waar je dan net even je populistische muil voor open wilt trekken
Dan verhuizen ze lekker naar Rusland plaats genoeg en Russisch sprekend is niet meteen Pro-Russisch in Oekraïne voor het geval je het nog niet wist maar is in dit topic al vaker aanbod gekomen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Oekraïne blijft dan zitten met een regio waar veel van de bewoners pro-Rusland zijn. Daar moet een oplossing voor worden gevonden. Want zo blijf je Rusland een mogelijkheid geven om zich met dergelijke mensen te bemoeien.
Nee, vandaag zullen ze hem juist een dag weer goed hangenquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is dit een ding ja? Zijn er echt mensen die vandaag hun vlag ondersteboven hangen?
je maakt een grapje.. Toch...
Helaas wel.quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is dit een ding ja? Zijn er echt mensen die vandaag hun vlag ondersteboven hangen?
quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen grap helaas.. één van de redenen waarom hier de NL gebroederlijk (halfstok) wappert met de Oekraïense vlag.quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hangt die onderste boven half stok...quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, vandaag zullen ze hem juist een dag weer goed hangen
De tering. Je zelf in een slachtoffer rol gaan stoppen op 4 mei. Dan is er iets mis met je hoor.quote:
Ze had hem gefeliciteerd met de aankomende nieuwe Oekraïnse boeren, die hier rijkelijk uitgekocht gaan worden in Nederland en zich gaan vestigen in west Oekraïne.quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:59 schreef Breekfast het volgende:
Als Caroline wel was gekomen dan had ze waarschijnlijk tegen Zelensky gezegd dat die oorlog heel vervelend is maar dat de Nederlandse boeren het anders ook niet makkelijk hebben.
Ja nogal hallucinant.quote:Op donderdag 4 mei 2023 09:12 schreef AgLarrr het volgende:
Toch ironisch dat de frontvrouw van het clubje dat al maanden de nationale driekleur door het slijk haalt, en wiens achterban deels weigert om op 4 en 5 mei de vlag correct op te hangen, hier begint te miepen over respect.
Dit is ook precies het probleem aan mensen zoals jij hé.quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze had hem gefeliciteerd met de aankomende nieuwe Oekraïnse boeren, die hier rijkelijk uitgekocht gaan worden in Nederland en zich gaan vestigen in west Oekraïne.
Zal niet meer zijn als "we blijven steunen, financieel en met materieel en daar komt nooit een einde aan."quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ben benieuwd of NL ook nog een grote belofte gaat doen.
Rond 11u15 meldt NPO1quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:04 schreef over_hedge het volgende:
Gaan zo beginnen
Extra patriot batterij .quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zal niet meer zijn als "we blijven steunen, financieel en met materieel en daar komt nooit een einde aan."
Rusland heeft iets meer dan 140 miljoen inwoners en dat is minder dan Frankrijk en Duitsland samen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hoeveel jonge mannen zijn er nog in Rusland? Ik denk dat Poetin nog meer dan genoeg middelen heeft. Plus wat krijgers uit andere landen wellicht die warme banden hebben met Rusland (bijvoorbeeld Wit-Rusland). Het idee dat men daar nu al door het leger heen zou zijn geloof ik gewoon echt niet. Dat land heeft bijna 150 miljoen inwoners.
[..]
Onze regering stapelt blunder op fout op miskleun, maar over hun "havik-achtige opstelling" in deze oorlog heb ik niets dan lof.quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:30 schreef capricia het volgende:
Ik weet dat er veel fout gaat in NL en dat we graag zeuren.
Maar hier ben ik gewoon trots op ons land. Dat we Oekraïne zo steunen tegen de Russische barbaren. Dat het ICC hier gevestigd is. Dat Zelensky op bezoek komt.
Ja maar die Russen zitten niet te wachten op een concurrent voor levering aan Europa lijkt me.quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
In het Oosten zit vooral kolen. En daar moeten we sowieso vanaf volgens velen. Je hebt nog wel enkele gasvelden daar, vooral één recent ontdekt gasveld ligt in het gebied. Maar daar zou men dan over moeten onderhandelen. Bijvoorbeeld dat Oekraïne nog wel het recht heeft de grondstoffen daar te delven. Laten we immers realistisch zijn, om grondstoffen (en helemaal gas) zit Rusland echt niet krap. Die hebben zelf het grootste natuurlijke reserve aan gas in de wereld.
[..]
Precies. Die Fahne hoch, die Reien fest geschlossen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ja nogal hallucinant.
Als je dat al vindt slinger het dan niet met een tweet het land in.
Gaan we dan ook wat zeggen over het geweld van de Nederlanders tegenover de nazi's ?quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:18 schreef KNAK het volgende:
Gaat ie ook 2014 tot de inval - de Ukrainse geweldplegingen in het oosten bekritiseren ?
Herkenbaarheid, imago. Gok ik zo.quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:20 schreef schommelstoel het volgende:
Vraagje, wat is de reden dat Zelensky nog altijd in die typische "leger" groene outfit loopt.
Heeft het nut of is het om een beeld te creëren.
Serieuze vraag.
Zie hem bijna nooit in iets anders namelijk.
Zit veel lekkerder dan een pak toch?quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:20 schreef schommelstoel het volgende:
Vraagje, wat is de reden dat Zelensky nog altijd in die typische "leger" groene outfit loopt.
Heeft het nut of is het om een beeld te creëren.
Serieuze vraag.
Zie hem bijna nooit in iets anders namelijk.
Hij valt zo toch alleen maar meer op, lijkt mij niet handig of verstandig in zijn geval.quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Herkenbaarheid, imago. Gok ik zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |