SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Цой жив
Ja draai het lekker om, de Russen vielen Oekraïne binnen vorig jaar.quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mooie woorden op 4 mei,![]()
Dit is dus de reden dat het bezoek niet gepast deze dag, vroeger zeiden we dit nooit meer.
Zie Twitter, daar staat genoeg drek van allerhande “kritische geesten”.quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:20 schreef Homey het volgende: [..] Wie beweert dat precies dan? Doe een letterlijke quote.
Te vaag dit. Wie dan precies? Een verwijzing naar "zie twitter" zegt niks. En wat dan nog?quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:21 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Zie Twitter, daar staat genoeg drek van allerhande “kritische geesten”.
Hij zegt dat Oekraine een dictatuur is. Nou, dan is het toch fijn dat Poetin dat land van een vreselijke dictator gaat verlossen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Jammerlijke stropop. Dit is natuurlijk niet wat de user die je nu quote heeft gezegd.
Dit is het argument dat de oorlog is uitgelokt en dat Rusland “niet anders kon dan ingrijpen”.quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja draai het lekker om, de Russen vielen Oekraïne binnen vorig jaar.
Heeft hij een mooie cel uitgezocht voor Putler?quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:23 schreef Tengano het volgende:
President Zelenski bezoekt Internationaal Strafhof in Den Haag
Groot artikel in de Telegraaf nu. Beetje te veel om hier te posten denk ik.
https://www.telegraaf.nl/(...)strafhof-in-den-haag
[ afbeelding ]
Ik was gisteren nog in de Lange Voorhout. Komt wel dichtbij zoquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:23 schreef Tengano het volgende:
President Zelenski bezoekt Internationaal Strafhof in Den Haag
Groot artikel in de Telegraaf nu. Beetje te veel om hier te posten denk ik.
https://www.telegraaf.nl/(...)strafhof-in-den-haag
[ afbeelding ]
ik ga die idioterie geen podium bieden. Er zijn legio figuren te vinden die beweren dat Oekraïne zich maar gewoon moet overgeven en dat Zelensky z’n land naar de vernieling helpt.quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:22 schreef Homey het volgende:
[..]
Te vaag dit. Wie dan precies? Een verwijzing naar "zie twitter" zegt niks. En wat dan nog?
Weet je, het is niet eens zo erg als het allemaal een ver van je bed show is en je het maar vervelend vind dat het nieuws erdoor gedomineerd wordt, en God behoedde, je meer kwijt bent voor je boodschapjes (al is daar meer aan de hand dan alleen de oorlog)quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:22 schreef over_hedge het volgende:
Zelensky is in Nederland. En iedereen die de oorlog totaal niet volgt. En na meer dan een jaar nog steeds niet snappen waarom je niet even om te tafel kan gaan zitten met de russen hebben hun weg naar het topic weer gevonden. Wat een feest![]()
Die gebieden werden onderdeel van de Soviet Unie en toegevoegd aan de Belarussische en Oekraïnse SSR. Daarom is Lviv hedendage onderdeel van Oekraïne. Daar woonde ooit nog een Poolse meerderheid en die gebieden zijn later door de Oekraïners etnisch gezuiverd.quote:Op donderdag 4 mei 2023 09:57 schreef speknek het volgende:
Beter nog, de tweede wereldoorlog begon met de inval van Duitsland en Rusland in Polen, om steden als Lviv onderdeel van Rusland te maken. De tweede wereldoorlog is voor Rusland nog steeds bezig.
quote:
Hoeveel jonge mannen zijn er nog in Rusland? Ik denk dat Poetin nog meer dan genoeg middelen heeft. Plus wat krijgers uit andere landen wellicht die warme banden hebben met Rusland (bijvoorbeeld Wit-Rusland). Het idee dat men daar nu al door het leger heen zou zijn geloof ik gewoon echt niet. Dat land heeft bijna 150 miljoen inwoners.quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:17 schreef koemleit het volgende:
[..]
Dit is nog steeds een punt? "We moeten Rusland iets geven anders komen we in wo3".
Jij hebt het niet gevolgd het afgelopen jaar he..
Er is geen Russisch leger meer... Wat er nog is moet alles op alles zetten om de gejatte stukken donbass te behouden.
Het Russisch leger wordt elke dag minder, ze hebben geen leger voor WO3.
Er komt geen WO3 (ofjah in elk geval niet een waarin Rusland enige rol van betekenis speelt).
Niks geven dat land, gewoon eruit trappen. Das het beste voor een hele wereld. Nu iets geven en je hebt over 10-20 jaar weer hetzelfde gezeik.
Dat klopt. Maar sommigen zijn ervan overtuigt dat dat elke centimeter grondgebied een Derde Wereldoorlog waard is. Ook vanuit het geloof dat Rusland half Europa wil gaan innemen. Ik deel die mening gewoon niet. En als een stuk van de Donbas vrede kan opleveren, vind ik dat prima. Dat heb ik al eerder gezegd en daar blijf ik bij. Grond is an zich weinig waard, het gaat er echt om wat je ermee doet. Dat kun je zien aan de vele waardeloze stukken grond in Rusland, Centraal-Azië of Afrika en succesvolle kleine landen zoals bijvoorbeeld Zuid-Korea, Singapore, Uruguay, Malta, Israël en natuurlijk ook Nederland.quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:18 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Ooit is er een moment dat beide partijen moeten praten. Maar dat moment mogen/moeten beide partijen zelf bepalen. Het is sowieso een goed idee, anders blijft het conflict voor eeuwig doorgaan, en kan er geen (nieuwe) grens getrokken worden, waar alleen maar nadelen aan kleven.
Je maar me gas en me peut!!!1quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Weet je, het is niet eens zo erg als het allemaal een ver van je bed show is en je het maar vervelend vind dat het nieuws erdoor gedomineerd wordt, en God behoedde, je meer kwijt bent voor je boodschapjes (al is daar meer aan de hand dan alleen de oorlog)
Maar kom daar dan eerlijk voor uit. Huichelachtig gedrag joh
"dit nooit meer" zeggen, en ondertussen maar bakken met geld naar dictators sturen.. Nogal hypocriet.quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit is dus de reden dat het bezoek niet gepast deze dag, vroeger zeiden we dit nooit meer.
Het kleinburgerlijke madurodam in het kwadraat spat echt van dit soort domme commentaren af hé.quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En wat er in/onder die grond zit.quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hoeveel jonge mannen zijn er nog in Rusland? Ik denk dat Poetin nog meer dan genoeg middelen heeft. Plus wat krijgers uit andere landen wellicht die warme banden hebben met Rusland (bijvoorbeeld Wit-Rusland). Het idee dat men daar nu al door het leger heen zou zijn geloof ik gewoon echt niet. Dat land heeft bijna 150 miljoen inwoners.
[..]
Dat klopt. Maar sommigen zijn ervan overtuigt dat dat elke centimeter grondgebied een Derde Wereldoorlog waard is. Ook vanuit het geloof dat Rusland half Europa wil gaan innemen. Ik deel die mening gewoon niet. En als een stuk van de Donbas vrede kan opleveren, vind ik dat prima. Dat heb ik al eerder gezegd en daar blijf ik bij. Grond is an zich weinig waard, het gaat er echt om wat je ermee doet. Dat kun je zien aan de vele waardeloze stukken grond in Rusland, Centraal-Azië of Afrika en succesvolle kleine landen zoals bijvoorbeeld Zuid-Korea, Singapore, Uruguay, Malta, Israël en natuurlijk ook Nederland.
DIT!quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:30 schreef capricia het volgende:
Ik weet dat er veel fout gaat in NL en dat we graag zeuren.
Maar hier ben ik gewoon trots op ons land. Dat we Oekraïne zo steunen tegen de Russische barbaren. Dat het ICC hier gevestigd is. Dat Zelensky op bezoek komt.
Precies, mooi signaal naar Putin.quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:30 schreef capricia het volgende:
Ik weet dat er veel fout gaat in NL en dat we graag zeuren.
Maar hier ben ik gewoon trots op ons land. Dat we Oekraïne zo steunen tegen de Russische barbaren. Dat het ICC hier gevestigd is. Dat Zelensky op bezoek komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |