abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208999148
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 10:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Mooie woorden op 4 mei, :r

Dit is dus de reden dat het bezoek niet gepast deze dag, vroeger zeiden we dit nooit meer.
Ja draai het lekker om, de Russen vielen Oekraïne binnen vorig jaar.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_208999153
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 10:20 schreef Homey het volgende: [..] Wie beweert dat precies dan? Doe een letterlijke quote.
Zie Twitter, daar staat genoeg drek van allerhande “kritische geesten”.
  FOK!fotograaf donderdag 4 mei 2023 @ 10:22:48 #4
364681 over_hedge
pi_208999159
Zelensky is in Nederland. En iedereen die de oorlog totaal niet volgt. En na meer dan een jaar nog steeds niet snappen waarom je niet even om te tafel kan gaan zitten met de russen hebben hun weg naar het topic weer gevonden. Wat een feest :|W w/
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_208999163
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2023 10:21 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Zie Twitter, daar staat genoeg drek van allerhande “kritische geesten”.
Te vaag dit. Wie dan precies? Een verwijzing naar "zie twitter" zegt niks. En wat dan nog?
  donderdag 4 mei 2023 @ 10:23:26 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208999168
quote:
14s.gif Op donderdag 4 mei 2023 10:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Jammerlijke stropop. Dit is natuurlijk niet wat de user die je nu quote heeft gezegd.
Hij zegt dat Oekraine een dictatuur is. Nou, dan is het toch fijn dat Poetin dat land van een vreselijke dictator gaat verlossen. :')

Die user begrijpt niet dat in oorlogstijd andere regels en wetgeving gelden. Juist om de democratie te beschermen. De verkiezingen zijn niet afgeschaft maar opgeschort. En de media de verboden zijn, dat zijn Russische propagandakanalen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 4 mei 2023 @ 10:23:28 #7
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_208999169
President Zelenski bezoekt Internationaal Strafhof in Den Haag

Groot artikel in de Telegraaf nu. Beetje te veel om hier te posten denk ik.

https://www.telegraaf.nl/(...)strafhof-in-den-haag

Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_208999175
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 10:21 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Ja draai het lekker om, de Russen vielen Oekraïne binnen vorig jaar.
Dit is het argument dat de oorlog is uitgelokt en dat Rusland “niet anders kon dan ingrijpen”.

Waarom je dan hele steden in de as legt en winkelcentra en theaters beschiet, heb ik nog niet echt logisch beargumenteerd zien worden :')
  donderdag 4 mei 2023 @ 10:24:19 #9
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208999177
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 10:23 schreef Tengano het volgende:

[ afbeelding ]
Heeft hij een mooie cel uitgezocht voor Putler?
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_208999182
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 10:23 schreef Tengano het volgende:

[ afbeelding ]
Ik was gisteren nog in de Lange Voorhout. Komt wel dichtbij zo :P
  donderdag 4 mei 2023 @ 10:25:07 #11
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_208999185
"Hey @Starhopper" :W

Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_208999187
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 10:22 schreef Homey het volgende:

[..]
Te vaag dit. Wie dan precies? Een verwijzing naar "zie twitter" zegt niks. En wat dan nog?
ik ga die idioterie geen podium bieden. Er zijn legio figuren te vinden die beweren dat Oekraïne zich maar gewoon moet overgeven en dat Zelensky z’n land naar de vernieling helpt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Straatcommando. op 04-05-2023 10:32:22 ]
  Forum Admin donderdag 4 mei 2023 @ 10:25:30 #13
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_208999191
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 10:22 schreef over_hedge het volgende:
Zelensky is in Nederland. En iedereen die de oorlog totaal niet volgt. En na meer dan een jaar nog steeds niet snappen waarom je niet even om te tafel kan gaan zitten met de russen hebben hun weg naar het topic weer gevonden. Wat een feest :|W w/
Weet je, het is niet eens zo erg als het allemaal een ver van je bed show is en je het maar vervelend vind dat het nieuws erdoor gedomineerd wordt, en God behoedde, je meer kwijt bent voor je boodschapjes (al is daar meer aan de hand dan alleen de oorlog)

Maar kom daar dan eerlijk voor uit. Huichelachtig gedrag joh
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 4 mei 2023 @ 10:26:19 #14
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_208999198
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2023 09:57 schreef speknek het volgende:
Beter nog, de tweede wereldoorlog begon met de inval van Duitsland en Rusland in Polen, om steden als Lviv onderdeel van Rusland te maken. De tweede wereldoorlog is voor Rusland nog steeds bezig.
Die gebieden werden onderdeel van de Soviet Unie en toegevoegd aan de Belarussische en Oekraïnse SSR. Daarom is Lviv hedendage onderdeel van Oekraïne. Daar woonde ooit nog een Poolse meerderheid en die gebieden zijn later door de Oekraïners etnisch gezuiverd.

Zie o.a. https://en.wikipedia.org/(...)war%20Polish%20state.

en de Poolse census van 1931.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  donderdag 4 mei 2023 @ 10:26:31 #15
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208999201
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 10:25 schreef Tengano het volgende:
"Hey @:Starhopper" :W

[ afbeelding ]
:W :W :W :W

Slava Ukraini
  donderdag 4 mei 2023 @ 10:27:44 #16
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208999209
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 10:17 schreef koemleit het volgende:

[..]
Dit is nog steeds een punt? "We moeten Rusland iets geven anders komen we in wo3".

Jij hebt het niet gevolgd het afgelopen jaar he..

Er is geen Russisch leger meer... Wat er nog is moet alles op alles zetten om de gejatte stukken donbass te behouden.
Het Russisch leger wordt elke dag minder, ze hebben geen leger voor WO3.
Er komt geen WO3 (ofjah in elk geval niet een waarin Rusland enige rol van betekenis speelt).

Niks geven dat land, gewoon eruit trappen. Das het beste voor een hele wereld. Nu iets geven en je hebt over 10-20 jaar weer hetzelfde gezeik.
Hoeveel jonge mannen zijn er nog in Rusland? Ik denk dat Poetin nog meer dan genoeg middelen heeft. Plus wat krijgers uit andere landen wellicht die warme banden hebben met Rusland (bijvoorbeeld Wit-Rusland). Het idee dat men daar nu al door het leger heen zou zijn geloof ik gewoon echt niet. Dat land heeft bijna 150 miljoen inwoners.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 10:18 schreef zuchtje het volgende:

[..]
Ooit is er een moment dat beide partijen moeten praten. Maar dat moment mogen/moeten beide partijen zelf bepalen. Het is sowieso een goed idee, anders blijft het conflict voor eeuwig doorgaan, en kan er geen (nieuwe) grens getrokken worden, waar alleen maar nadelen aan kleven.
Dat klopt. Maar sommigen zijn ervan overtuigt dat dat elke centimeter grondgebied een Derde Wereldoorlog waard is. Ook vanuit het geloof dat Rusland half Europa wil gaan innemen. Ik deel die mening gewoon niet. En als een stuk van de Donbas vrede kan opleveren, vind ik dat prima. Dat heb ik al eerder gezegd en daar blijf ik bij. Grond is an zich weinig waard, het gaat er echt om wat je ermee doet. Dat kun je zien aan de vele waardeloze stukken grond in Rusland, Centraal-Azië of Afrika en succesvolle kleine landen zoals bijvoorbeeld Zuid-Korea, Singapore, Uruguay, Malta, Israël en natuurlijk ook Nederland.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_208999211
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 10:25 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Weet je, het is niet eens zo erg als het allemaal een ver van je bed show is en je het maar vervelend vind dat het nieuws erdoor gedomineerd wordt, en God behoedde, je meer kwijt bent voor je boodschapjes (al is daar meer aan de hand dan alleen de oorlog)

Maar kom daar dan eerlijk voor uit. Huichelachtig gedrag joh
Je maar me gas en me peut!!!1

Overigens is de olie inmiddels goedkoper dan voor de oorlog maar die peut nog steeds veel te duur. We worden dus beflikkerd door Shell en consorten die zichzelf verrijken en het heeft helemaal niks te maken met de oorlog. Zo is dat ook weer van tafel.
pi_208999212
quote:

[..]

Dit is dus de reden dat het bezoek niet gepast deze dag, vroeger zeiden we dit nooit meer.
"dit nooit meer" zeggen, en ondertussen maar bakken met geld naar dictators sturen.. Nogal hypocriet.

Het is een loze hartenkreet vanuit een schizofreen parlement die ook ergens hun grondstoffen vandaan moet halen om de bevolking/economie op de rails te houden.

Nu is het dan toch "weer", en mogen we niet wegkijken van de gruwelijkheden die weer door een dictator gesanctioneerd zijn. Weer is er een regime die een volk wil vernietigen.
  donderdag 4 mei 2023 @ 10:28:28 #19
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_208999214
Een warm welkom voor alle kameraden die nu opeens in grote getale komen posten
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
  donderdag 4 mei 2023 @ 10:29:22 #20
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_208999224
quote:

[..]

Het kleinburgerlijke madurodam in het kwadraat spat echt van dit soort domme commentaren af hé.

Hoe durft Zelensky geen rekening te houden met onze dodenherdenking! :')

Komt in de geborneerde hoofdjes niet op dat die man druk is, en dan niet met willekeurig politiek geOH, maar met situaties van leven of dood.
  donderdag 4 mei 2023 @ 10:29:28 #21
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208999226
Gelukkig hebben we 740 delen vol weten te krijgen waarin elk aspect wel behandeld is. Kan men mooi even terug scrollen zodat men ook weet van de hoe en de wat.
  Moderator donderdag 4 mei 2023 @ 10:30:17 #22
236264 crew  capricia
pi_208999235
Ik weet dat er veel fout gaat in NL en dat we graag zeuren.

Maar hier ben ik gewoon trots op ons land. Dat we Oekraïne zo steunen tegen de Russische barbaren. Dat het ICC hier gevestigd is. Dat Zelensky op bezoek komt.
w/
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 4 mei 2023 @ 10:30:21 #23
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_208999236
quote:
14s.gif Op donderdag 4 mei 2023 10:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hoeveel jonge mannen zijn er nog in Rusland? Ik denk dat Poetin nog meer dan genoeg middelen heeft. Plus wat krijgers uit andere landen wellicht die warme banden hebben met Rusland (bijvoorbeeld Wit-Rusland). Het idee dat men daar nu al door het leger heen zou zijn geloof ik gewoon echt niet. Dat land heeft bijna 150 miljoen inwoners.
[..]
Dat klopt. Maar sommigen zijn ervan overtuigt dat dat elke centimeter grondgebied een Derde Wereldoorlog waard is. Ook vanuit het geloof dat Rusland half Europa wil gaan innemen. Ik deel die mening gewoon niet. En als een stuk van de Donbas vrede kan opleveren, vind ik dat prima. Dat heb ik al eerder gezegd en daar blijf ik bij. Grond is an zich weinig waard, het gaat er echt om wat je ermee doet. Dat kun je zien aan de vele waardeloze stukken grond in Rusland, Centraal-Azië of Afrika en succesvolle kleine landen zoals bijvoorbeeld Zuid-Korea, Singapore, Uruguay, Malta, Israël en natuurlijk ook Nederland.
En wat er in/onder die grond zit.
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
  donderdag 4 mei 2023 @ 10:31:03 #24
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208999242
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2023 10:30 schreef capricia het volgende:

Maar hier ben ik gewoon trots op ons land. Dat we Oekraïne zo steunen tegen de Russische barbaren. Dat het ICC hier gevestigd is. Dat Zelensky op bezoek komt.
w/
DIT! :Y
pi_208999244
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2023 10:30 schreef capricia het volgende:

w/
Precies, mooi signaal naar Putin.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')