Volodymyr Zelenskyy, parttime oorlogspresident en fulltime posterboy voor Rutte IV.quote:
Maar we spreken de taal vaak wel weer goed.quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:38 schreef inslagenreuring het volgende:
Zelensky zal schooien om machines van dood en verderf.
Op nationale dodenherdenking.
Doe dan maar die 2 minuten even een jaar niet hoor. Hypocriet gedoe.
quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Volodymyr Zelenskyy, parttime oorlogspresident en fulltime posterboy voor Rutte IV.
Onze kritische denkers aan het woord damons en heron.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:34 schreef KNAK het volgende:
Mooie openings scène van een vulgaire homo prOn film dit. Voorspel al slijmerig genoeg.
Ja, die suggestie zag ik op Twitter voorbijkomen. Wierd Duk deed overkomen alsof Zelensky naar Nederland is gekomen om het kwakkelende kabinet een hart onder de riem te steken.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Volodymyr Zelenskyy, parttime oorlogspresident en fulltime posterboy voor Rutte IV.
Naar welk adres kan ik mijn bijsluiter der sarcasme opsturen?quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Onze kritische denkers aan het woord damons en heron.
Rare Eend, de slechtste ‘journalist’ van Nederland.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, die suggestie zag ik op Twitter voorbijkomen. Wierd Duk deed overkomen alsof Zelensky naar Nederland is gekomen om het kwakkelende kabinet een hart onder de riem te steken.
Ik hoef hopelijk niet uit te leggen hoe achterlijk dat idee is.
Heel eerlijk, je sarcasme is zeer geslaagd als je het niet als zodanig kan herkennenquote:Op donderdag 4 mei 2023 13:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Naar welk adres kan ik mijn bijsluiter der sarcasme opsturen?
Je beseft dat 'machines van dood en verderf' ons hebben gered van de nazi's, waardoor wij op 5 mei kunnen vieren dat we in vrijheid leven?quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:38 schreef inslagenreuring het volgende:
Die "poppenkastshow" houdt je wel bezig hè?quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:34 schreef KNAK het volgende:
Mooie openings scène van een vulgaire homo prOn film dit. Voorspel al slijmerig genoeg.
Zodat ze in Oekraïne wat minder doden hoeven te herdenken als deze ellende voorbij is.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:38 schreef inslagenreuring het volgende:
Weet je wat pas hypocriet is: je mond vol hebben over de Nederlandse dodenherdenking terwijl je je ogen sluit voor de genocide die NU op iets meer dan een dag rijden plaatsvindt.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:38 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat begrijp jij niet aan nationaal?quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Weet je wat pas hypocriet is: je mond vol hebben over de Nederlandse dodenherdenking terwijl je je ogen sluit voor de genocide die NU op iets meer dan een dag rijden plaatsvindt.
Ze riep toch op om ze tijdelijk recht te hangen?quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:12 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik hoor net van Kerrolijn dat de vlaggen op zijn kop moeten.
Ja die machines hebben de nazi's ons in eerste instantie ook mee bezet.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je beseft dat 'machines van dood en verderf' ons hebben gered van de nazi's, waardoor wij op 5 mei kunnen vieren dat we in vrijheid leven?
Doet er niet toe - juist het feit dat die oorlog daar nu bezig is geeft aan hoe belangrijk het is om te blijven strijden voor vrijheid en veiligheid.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan nationaal?
Moet jij weten.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Doet er niet toe - juist het feit dat die oorlog daar nu bezig is geeft aan hoe belangrijk het is om te blijven strijden voor vrijheid en veiligheid.
Nee, dat begrijp ik. Je punt is duidelijk en dat raakt kant noch wal.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja die machines hebben de nazi's ons in eerste instantie ook mee bezet.
Dat is mijn punt niet.
In oorlogssituaties wordt elke (minister)-president de facto een dictator omdat oorlogswetten in gaan. Het volk moet dan gewoon even niet miepen en luisteren en zullen gemobiliseerd worden. Als dit ooit in NL plaatsvindt dan denk ik dat het volk zoiets niet meer gewend is omdat ze zichzelf al zo lang in relatieve luxe en vrijheid wentelen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:12 schreef Homey het volgende:
En hij is feitelijk dictator, dat mag je gewoon benoemen. Ja, in een context van oorlog, maar hij is het wel.
Ach ach, alsof dat niet naast elkaar kan bestaan. Ook vandaag zijn 'we' in oorlog met de Russen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Moet jij weten.
Er zitten nog 364 andere dagen in een jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |