En Zelensky heeft een nog zwaarder accent.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:24 schreef Simmertje het volgende:
Heerlijk toch altijd dat Nederlands accent
Sjolder toe sjolderquote:
Nee, want:quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:08 schreef ootjekatootje het volgende:
Moeten de Nederlandse vlaggen vandaag niet halfstok? Waarom is dat bij de persconferentie niet zo?
quote:Vlaginstructie
Voor het uitsteken van de Nederlandse vlag vanaf gebouwen van de Rijksoverheid geldt een algemene vlaginstructie die door de minister-president wordt uitgevaardigd.
De minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties verzoekt provincies, gemeenten en andere overheden zich bij deze vlaginstructie aan te sluiten. De instructie maakt een onderscheid tussen 'uitgebreid vlaggen' (vanaf alle Rijksgebouwen) en 'beperkt vlaggen' (alleen vanaf de hoofdgebouwen).
Voor particulieren, instellingen en bedrijven bestaat er geen vlaginstructie, maar hen wordt verzocht de vlaginstructie voor Rijksgebouwen te volgen.
4 mei Nationale Dodenherdenking, halfstok vanaf 18.00 uur tot zonsondergang. Uitgebreid vlaggen
https://www.koninklijkhui(...)uctie/vlaginstructie
Ik vraag me altijd of mensen uit andere landen zich ook zo ergeren aan iemand die Engels spreekt met een zwaar accent van dat land. Als ik bijvoorbeeld een Spanjaard Engels hoor spreken met een zwaar accent, erger ik mij daar niet aan, maar Nederlands accent klinkt echt vreselijkquote:
Bij Zelensky is met name zijn stem niet heel prettig om naar te luisteren.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En Zelensky heeft een nog zwaarder accent.
Nederlands accent klinkt zo kneuterigquote:Op donderdag 4 mei 2023 13:29 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd of mensen uit andere landen zich ook zo ergeren aan iemand die Engels spreekt met een zwaar accent van dat land. Als ik bijvoorbeeld een Spanjaard Engels hoor spreken met een zwaar accent, erger ik mij daar niet aan, maar Nederlands accent klinkt echt vreselijk
TRIBUNALENquote:Op donderdag 4 mei 2023 13:29 schreef ootjekatootje het volgende:
Bedankt voor de uitnodiging zegt die….
Zelensky klinkt als een gangsterbaas, Mark Rutte als een zakenman die handelt in stofzuigers.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:29 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Bij Zelensky is met name zijn stem niet heel prettig om naar te luisteren.
En nu?quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:29 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat gezeik altijd op een accent.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:24 schreef Simmertje het volgende:
Heerlijk toch altijd dat Nederlands accent
Ja. Wat is je punt?quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:29 schreef ootjekatootje het volgende:
Zou die zware Vanelle roken?quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En Zelensky heeft een nog zwaarder accent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |