Jip, slettebak is manager nu. Ik hoop op drama met haar maar kan het niet inschatten.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:39 schreef Sociologica het volgende:
Eveninggg
So it happened. Een maand lang Zoë. Moet ik me ff op voorbereiden. Wel minder kans op extreem saaie dagen maar toch
quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:41 schreef Sociologica het volgende:
Haha snap niet hoe jij dat openen altijd in 30 sec kan incl relevante titel terwijl je 10 sec weet dat je lapo hebt. Credits :p
Ervaring.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:41 schreef Sociologica het volgende:
Haha snap niet hoe jij dat openen altijd in 30 sec kan incl relevante titel terwijl je 10 sec weet dat je lapo hebt. Credits :p
Oh ik denk sowieso wel drama alleen onvoorspelbaar van welke aard of met welke aanleiding.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jip, slettebak is manager nu. Ik hoop op drama met haar maar kan het niet inschatten.
Wat zei Babs?quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
het was wel mooi dat Babs haar vanmiddag meteen aanpakte
toen ze begon te zeuren dat Babs niet eens even op kantoor was geweest
zit net een uurtje op kantoor en heeft nu al een grote mondquote:
Wat was dat en wrom zijn er geen filmpjes vanquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
het was wel mooi dat Babs haar vanmiddag meteen aanpakte
toen ze begon te zeuren dat Babs niet eens even op kantoor was geweest
owo nicequote:Op woensdag 3 mei 2023 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
zit net een uurtje op kantoor en heeft nu al een grote mond
iets van die strekking
Ik had vandaag al wel een scenario in mijn hoofd waar slettebakkie een rode kaart zou krijgen en of ze dan weggestuurd wordt ook al is ze manager.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:42 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Oh ik denk sowieso wel drama alleen onvoorspelbaar van welke aard of met welke aanleiding.
Ice wil me niet, Babette/Wendy sluit me buiten, teveel drinken met random explosies of per ongeluk geel pakken of zich in de schulden werken uit onvermogen. Het kan alle kanten op
Ze liep er zowaar nog voor naar boven.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:49 schreef engine het volgende:
Doe die ding dat ik die andere ding kan bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |