quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heeft al haar tijd op kantoor nodig.
Sas is zo wit, die schijnt bijna door, handig om dan zonder bescherming in de zon te gaanquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja gezien, met die 24 uurs loop smeerde iemand de mensen in, kwam voor sas alleen te laat.
Ik weet niet of ze het nu nog hebben maar lijkt mij dat ze dat wel bestellen.
Dat was te verwachten, Zoe is hun marionet nu ze manager is.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En de bro's gaan al haar in beslag nemen
Dat was niet slim nee maar ze was ook echt snel al verbrand. Dat vond ik dan wel weer sneu voor haar.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sas is zo wit, die schijnt bijna door, handig om dan zonder bescherming in de zon te gaan
alle begin is moelijkquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Inderdaad.
Terwijl ik dat 1 van de mooiste instrumenten in een orkest vind maar van een beginneling hoef ik het niet te horen.
ik las zwangerquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was te verwachten, Zoe is hun marionet nu ze manager is.
Met die voorjaarszon gaat het heel hard.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat was niet slim nee maar ze was ook echt snel al verbrand. Dat vond ik dan wel weer sneu voor haar.
Ik denk dat Zoe ondanks het feit ze wordt geholpen toch een zware maand gaat krijgenquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was te verwachten, Zoe is hun marionet nu ze manager is.
laten we het hopenquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat Zoe ondanks het feit ze wordt geholpen toch een zware maand gaat krijgen
Klopt maar ik hoor dat liever niet. Ik zou geen muziekleraar kunnen zijn, loop ik heel de tijd met oordoppen in.quote:
Tijd voor pauze.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik las zwanger
mijn god das niet goed hoor
quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik las zwanger
mijn god das niet goed hoor
Ik mag het hopen, die heeft zich er ontzettend op verkeken.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat Zoe ondanks het feit ze wordt geholpen toch een zware maand gaat krijgen
Ja echt bizar bij sommige mensen. En ik weet ook niet wat voor factor ze daar hadden maar factor 30 is wel aan te raden voor sas of een dun bloesje met lange mouwen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met die voorjaarszon gaat het heel hard.
Dat hoop ik ookquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, die heeft zich er ontzettend op verkeken.
Het is te hopen dat ze haar een beetje laten bungelen.
Ik mag het toch hopen. Ik wil dramaaaaaaquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
het was wel mooi dat Babs haar vanmiddag meteen aanpaktequote:
Ja dat was leukquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
het was wel mooi dat Babs haar vanmiddag meteen aanpakte
toen ze begon te zeuren dat Babs niet eens even op kantoor was geweest
quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
het was wel mooi dat Babs haar vanmiddag meteen aanpakte
toen ze begon te zeuren dat Babs niet eens even op kantoor was geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |