Die eieren zal @vrijgevochten vast wel etenquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch wel echte Barnevelders? Of heb je van die megagrote die superveel eten en bijna geen eieren leggen?
Deze meme blijft leuk.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:47 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Ik ben twee minuten stil geweest.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je niet twee minuten stil bent geweest en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
ik heb al gif, maar hij gaat niet in dat ding.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Rattengif blokken uit Belgie halen.
Werken als een tierelier
Orpingtonsquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch wel echte Barnevelders? Of heb je van die megagrote die superveel eten en bijna geen eieren leggen?
Stop hem in je holletjequote:Op donderdag 4 mei 2023 20:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb al gif, maar hij gaat niet in dat ding.als ik ze nog vaker ga zien dan breng ik die konijnen wel een weekje naar @:ggmm of mijn ouders en gooi ik wel gif in het voederbakje
ik ga alleen nog maar drinken op ajaxdagen. want ik vind ajax veel minder leuk zonderquote:
ja ik weet dat jij geen last heb van deze problemen makkerquote:
Ajax is geen 90 minuten vol te houden zonderquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga alleen nog maar drinken op ajaxdagen. want ik vind ajax veel minder leuk zonder
Deze heb ik tegen muizen in mijn tuin, die werken ook supergoed (of muizen vinden het gewoon erg lekker).quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Rattengif blokken uit Belgie halen.
Werken als een tierelier
Geen ei voor mijquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die eieren zal @:vrijgevochten vast wel eten
kom niet alleen voor de wedstrijd natuurlijkquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Ajax is geen 90 minuten vol te houden zonder
gif is toch eigenlijk illegaalquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze heb ik tegen muizen in mijn tuin, die werken ook supergoed (of muizen vinden het gewoon erg lekker).
[ afbeelding ]
Of een Magnum ijs.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kom niet alleen voor de wedstrijd natuurlijk
kan het mij niet voorstellen wat ik voor de arena moet gaan doen met een colaatje.
Een beetje pindakaas werkt heel aanlokkelijk.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb al gif, maar hij gaat niet in dat ding.als ik ze nog vaker ga zien dan breng ik die konijnen wel een weekje naar @:ggmm of mijn ouders en gooi ik wel gif in het voederbakje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |