Sorryquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pas na deze post heb ik die foto wat beter bekeken.
Oh, jij vindt het wel normaal wat er op die foto gebeurt?quote:
Jij hebt nooit je slurf vastgepakt?quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, jij vindt het wel normaal wat er op die foto gebeurt?
Stukje natuurquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, jij vindt het wel normaal wat er op die foto gebeurt?
@Pisces29 welquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik maak daar geen foto's van Moderator Coco
Ik ook niet.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik maak daar geen foto's van Moderator Coco
Voor aparte plaatjes heb ik VBLquote:
Dankzij dit soort taferelen met Marc Overmars staat Ajax nu aan de rand van de afgrond!quote:
Mijn probleem nietquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dankzij dit soort taferelen met Marc Overmars staat Ajax nu aan de rand van de afgrond!
Eet smakelijk. Hoeveel bakjes?quote:
quote:
Mijn alter ego jacques ten kate kreeg even het beste van me. Gelukkig was Dirk snel terug om in te grijpen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:36 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door RamboDirk op 04-05-2023 19:35 (-niet doen-) ]
Zelfgemaakte natuurlijk, met gehakt, champignons, groente, tomato frito, mix voor macaroni & spaghetti, en uiteraard plakjes kaasquote:
Ik haalde vroeger weleens van die kilobakken lasagne bolognese bij de C1000, toen ik nog geen genetisch inferieur glutenmietje was, en kwam gewoon geen gram aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |