En die weet dat nog niet, heeft zelfs geen flauw idee... een beetje de Kevin Costner van dit verhaalquote:Op maandag 8 mei 2023 20:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zijn volgende ex is 43 maar moet eerst nog scheiden van haar huidige partner
Tygo is van de categorie fout maar lekker.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Tygo zal vast heel aardig zijn, maar wat xiet die gast er altijd onverzorgd uit zeg
Smaken verschillenquote:Op maandag 8 mei 2023 20:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tygo is van de categorie fout maar lekker.
Je zet er niets voor aan de kant maar een beetje tijd verspillen met Tygo is wel aantrekkelijk.
Ik begrijp de Kevin Costner referentie niet. Maar… deal.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
En die weet dat nog niet, heeft zelfs geen flauw idee... een beetje de Kevin Costner van dit verhaal
Ontferm jij je over Tygo, dan zorg ik wel voor Kevin, de echte that is
Ik vind hem ook zo'n vieze gast, onaangenaam.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Tygo zal vast heel aardig zijn, maar wat xiet die gast er altijd onverzorgd uit zeg
Oooh, daar gongen 3 babys geleden toch al overspelige geruchten over? Zit je dan, met je bups.quote:Op maandag 8 mei 2023 23:14 schreef Meke het volgende:
Ik weet niet of ze echt een ster is, maar Nynke de Jong gaat scheiden (vertelt ze in de nieuwste aflevering van haar podcast "Ik ken iemand die")
Over haar? Of haar man?quote:Op maandag 8 mei 2023 23:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Xz0,
[..]
Oooh, daar gongen 3 babys geleden toch al overspelige geruchten over? Zit je dan, met je bups.
Ik ben het in de regel altijd met je eens.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tygo is van de categorie fout maar lekker.
Je zet er niets voor aan de kant maar een beetje tijd verspillen met Tygo is wel aantrekkelijk.
haar manquote:
Was dat niet Nienke Plas?quote:Op maandag 8 mei 2023 23:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Xz0,
[..]
Oooh, daar gongen 3 babys geleden toch al overspelige geruchten over? Zit je dan, met je bups.
Oooooo! Ik was idd in de war!!quote:
Het ontgaat me even wat deze breuk met het gedoe rondom de tweeling te maken heeftquote:Op maandag 8 mei 2023 19:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij is hier toch zelf bij? Net of een relatie en het einde ervan hem allemaal maar lijdzaam overkwam
Tygo heeft een nog vervelende bek maar die Mattie heeft echt een onaangename en onhebbelijke smoel, bleh
Ja, maar hij heeft iets... datzelfde dat Herman Brood had en Barry Hay heeft.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 05:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben het in de regel altijd met je eens.
Maar serieus? Tygo? Die gast is nog te vies om aan te raken.
Kevin Costner heeft geen flauw idee waarom zijn vrouw een scheiding heeft aangevraagd en zag het ook niet aankomen...quote:Op maandag 8 mei 2023 21:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik begrijp de Kevin Costner referentie niet. Maar… deal.
Die Yvonne Coldeweijer is een zegen en een vloek tegelijk, wat een smakelijke amuse, zo'n aankondiging.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:31 schreef superniger het volgende:
Waar is het Mattie Valk topic?
Er komt vanmiddag juice over hem.
https://www.mediacourant.(...)er-iets-aan-de-hand/
Dat kan ik al voorspellen: 'Hij moet hebben geweten dat de tweeling niet van hem was'. Typisch geroddel van tantes van Kirsten ofzo.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:31 schreef superniger het volgende:
Waar is het Mattie Valk topic?
Er komt vanmiddag juice over hem.
https://www.mediacourant.(...)er-iets-aan-de-hand/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |