abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208988927
}:|
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_208988936
Ja Jommes, laat mij het anders steeds ff doen :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_208989087
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 14:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zijn en er meer mensen in afwachting van tears of the kingdom?
Ja, vrouw en kind.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 3 mei 2023 @ 14:24:53 #4
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_208989165
quote:
Ja, ik.
  woensdag 3 mei 2023 @ 14:25:29 #5
13783 Anthraxx
pi_208989177
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 14:19 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ja, vrouw en kind.
Die begint vroeg. Amper een maand op de wereld.
pi_208989211
quote:
Ik.
En manlief is dan mooi op vakantie met vrienden dus ik hoef het spel ook niet te delen de eerste dagen *)
pi_208989273
quote:
14s.gif Op woensdag 3 mei 2023 14:24 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Ja, ik.
Jij niet dus? Wel nasty, als je in 1 huishouden met 2 mensen zit te azen :D
pi_208989278
O jommes wat een hoop mensen in blijde verwachting *O*
  woensdag 3 mei 2023 @ 14:33:38 #9
13783 Anthraxx
pi_208989300
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 14:31 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Jij niet dus? Wel nasty, als je in 1 huishouden met 2 mensen zit te azen :D
Ik juist wel. Anna maakt het niet zoveel uit. Marijn vind het nog niet echt spannend :P.
pi_208989308
quote:
12s.gif Op woensdag 3 mei 2023 14:25 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Die begint vroeg. Amper een maand op de wereld.
Ander kind :o
pi_208989331
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 14:33 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Ik juist wel. Anna maakt het niet zoveel uit. Marijn vind het nog niet echt spannend :P.
Oh ik misquote, ik bedoelde kindSoda en Mw. Soda :D
pi_208989349
Ik probeer nu Skyward Sword er nog even doorheen te jassen. Die vond ik toen stom, maar nu eik wel lollig.
pi_208989362
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 14:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Oh ik misquote, ik bedoelde kindSoda en Mw. Soda :D
Ze spelen samen ^O^
  woensdag 3 mei 2023 @ 14:39:32 #14
13783 Anthraxx
pi_208989408
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 14:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik probeer nu Skyward Sword er nog even doorheen te jassen. Die vond ik toen stom, maar nu eik wel lollig.
Het scheelt dat ze je nu de optie hebben gegeven om die stomme motion controls uit te zetten, zodat je niet als een malloot met een joystick in de lucht zit te zwaaien :+.

Wel een goed spel verder.
pi_208989421
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 14:36 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ze spelen samen ^O^
Oooh *O*

Lijkt me eerlijk ook beetje irritant :@ Maar wel keigaaf deel van mn jeugd dat mn moeder ook mee speelde. Bedank me nu pas wat een opoffering dat voor haar moet zijn geweest :o

Want we lieten dat ding ook vaak de hele dag aanstaan omdat je toen amper kon saven :o O mijn god, wat heb ik dat mens aangedaan! En ik altijd maar denken dat ik het kind zonder gedoe was :o EHRMEGEHR
pi_208989434
quote:
14s.gif Op woensdag 3 mei 2023 14:39 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Het scheelt dat ze je nu de optie hebben gegeven om die stomme motion controls uit te zetten, zodat je niet als een malloot met een joystick in de lucht zit te zwaaien :+.

Wel een goed spel verder.
Ja, ik denk toch echt dat het iets in die wiimote was ja, want met de procontroller op switch loopt het allemaal veel soepeler dan ik me kan herinneren...
pi_208989902
:W
15 km gerend.
Ik overweeg om het op te geven met het Italiaanse menu. Bijgerechten komt wel rond maar ik kan niks bedenken om de lamskoteletten te vervangen en daar ging het nou juist om.
Hoopte dat het rennen wat helderheid en conclusies zou opleveren maar ik ben nu alleen warm en chagrijnig :')
pi_208989919
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 13:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik maak het niet zo vaak meer. Vorig najaar kwam ik er achter hoe dat komt. Ik heb in de zomer zo ontzettend veel groente uit de tuin dat ik eigenlijk nooit iets koop. Voor dit jaar heb ik me voorgenomen om hoe dan ook veel aubergine te kopen.
Superjammer van die kas want eigen aubergine is veel lekkerder.
Zijn er geen speciale voor buiten in ons klimaat?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208989928
Tevens ben ik niet in blijde verwachting, maar herken ik wel de moeilijkheid van samen spelen met kind. Al kan het ook heus heel lollig zijn.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208989986
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 15:18 schreef Tele6 het volgende:
15 km gerend.
Ik overweeg om het op te geven met het Italiaanse menu. Bijgerechten komt wel rond maar ik kan niks bedenken om de lamskoteletten te vervangen en daar ging het nou juist om.
Hoopte dat het rennen wat helderheid en conclusies zou opleveren maar ik ben nu alleen warm en chagrijnig :')
Ben even de naam kwijt, maar een soort schitzel kreeg ik regelmatig in Italie.
We have far more in common than that which devides us..
pi_208990182
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 14:40 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Oooh *O*

Lijkt me eerlijk ook beetje irritant :@ Maar wel keigaaf deel van mn jeugd dat mn moeder ook mee speelde. Bedank me nu pas wat een opoffering dat voor haar moet zijn geweest :o

Want we lieten dat ding ook vaak de hele dag aanstaan omdat je toen amper kon saven :o O mijn god, wat heb ik dat mens aangedaan! En ik altijd maar denken dat ik het kind zonder gedoe was :o EHRMEGEHR
Toen Breath of the wild uitkwam had kind nog niet voldoende skills. Dus die heeft vrouw helemaal gespeeld met hem er naast en hij keek en dacht helemaal mee. Hij heeft een bizar geheugen (behalve voor belangrijke dingen :') ) dus kon haar vaak helpen. Hij is het daarna zelf gaan spelen. Hoe ze het nu gaan verdelen weet ik niet. Het zijn sowieso wel twee handen op een buik die twee, die zitten ook iedere avond samen muziek te YouTuben O+
pi_208990210
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 15:41 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Toen Breath of the wild uitkwam had kind nog niet voldoende skills. Dus die heeft vrouw helemaal gespeeld met hem er naast en hij keek en dacht helemaal mee. Hij heeft een bizar geheugen (behalve voor belangrijke dingen :') ) dus kon haar vaak helpen. Hij is het daarna zelf gaan spelen. Hoe ze het nu gaan verdelen weet ik niet. Het zijn sowieso wel twee handen op een buik die twee, die zitten ook iedere avond samen muziek te YouTuben O+
Oh my dat klinkt helemaal gezellig O+
  woensdag 3 mei 2023 @ 17:01:16 #23
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208991326
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 15:18 schreef Tele6 het volgende:
15 km gerend.
Oh, ik had gemist dat de lamskoteletten vervangen moesten worden. Niet goed gelezen blijkbaar.

Is kipsaltimbocca een optie?
Spoilers!
  woensdag 3 mei 2023 @ 17:24:20 #24
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208991540
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2023 17:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Oh, ik had gemist dat de lamskoteletten vervangen moesten worden. Niet goed gelezen blijkbaar.

Is kipsaltimbocca een optie?
Plak aubergine zitten en peperen, vervolgens bebloemen, frituren en dan serveren met een streep balsamicocreme eroverheen
Amandelschaafsel en/of parmezaanse kaas kan er ook nog overheen

F*cking lekker en vega, als dat de bedoeling was
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_208991623
Net een jonge koolmees “gered”. Zat op het balkon en ik kon m zo aanraken. Vervolgens hipte die weg en toen ik m oppakte probeerde hij weg te vliegen maar kwam steeds tegen het balkonscherm aan. Uiteindelijk lukte het toch om m eroverheen te wippen. Kon goed vliegen maar denk niet goed zien, want hij vloog tegen een geparkeerde auto aan. Even zat hij nog op de straat en vloog toen uit het zicht
pi_208991934
Werken klaar, koffer klaar, net Marley Spoon onderschept en naar de buren gebracht.
Over een kwartiertje wandelen naar trein 1 van 2.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208992505
Rendang gevreten. Nog steeds Dora-zorgen.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 3 mei 2023 @ 18:53:41 #28
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208992582
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2023 18:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Werken klaar, koffer klaar, net Marley Spoon onderschept en naar de buren gebracht.
Veel plezier Catjen :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_208992749
Weer een beetje deaud na een dag beunen.
De mannen in de schuur ruimen en ik het grind en pad onkruidvrij Heel Veel Onkruid maken.
En boodschappen en koken.

Affijn…Cullies weten jullie een site met simpele kookinstructies voor een man, die nog van alles moet leren doen met koken.
Wil bijv” macaroni leren” 😎

Goeie actie van kaatje👍
En Viel Vergnügen für Cat.
pi_208992869
Fijne vakantie @Cat-astrophe

Net terug van fysio, gaat steeds beter, hij is tevredener dan ik ;)

Ook even gesproken met de trainer van fysiofitness, zij krijgt voor over 2 weken instructies wat ik wel en niet moet doen. En de mede sporters “oh wat fijn dat je terugkomt “
  woensdag 3 mei 2023 @ 19:34:42 #31
35189 Troel
scherp en bot
pi_208993147
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 14:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja Jommes, laat mij het anders steeds ff doen :'(
Je hoeft niet te reageren, dan sluit je het topic ook niet :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208993198
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 19:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijne vakantie @:Cat-astrophe

Net terug van fysio, gaat steeds beter, hij is tevredener dan ik ;)

Ook even gesproken met de trainer van fysiofitness, zij krijgt voor over 2 weken instructies wat ik wel en niet moet doen. En de mede sporters “oh wat fijn dat je terugkomt “
Dat is ook mooi nieuws om weer terug te zijn in je sportclubje. w/

Trouwens een heuglijk feit vandaag: het terras is geopend *O* : de parasol stond, de stoelkussens lagen er en het terras was onkruidvrij B-)
pi_208993669
quote:
2s.gif Op woensdag 3 mei 2023 18:47 schreef Lonaa het volgende:
Rendang gevreten. Nog steeds Dora-zorgen.
Ommegot ik heb morgen rendang. HET KOMT WEL DICHTBIJ ZO ALLEMAAL!!!!!!!

Wat doet de Dora inmiddels? Wel of niet?
pi_208993682
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2023 18:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ja, fijne vakans! :Y
pi_208994287
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2023 20:04 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ommegot ik heb morgen rendang. HET KOMT WEL DICHTBIJ ZO ALLEMAAL!!!!!!!

Wat doet de Dora inmiddels? Wel of niet?
Ik ben een beetje bang voor een nieuwe (beginnende) hernia. Ze slempt wat meer met achterlijf, telgang, wisselt tempo ook bij wandelen, niet zoveel zin en ze wilde niet de bank op springen.

Ze krijgt nog steeds de pijnstillers van de vorige hernia. :')
pi_208994302
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 20:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik ben een beetje bang voor een nieuwe (beginnende) hernia. Ze slempt wat meer met achterlijf, telgang, wisselt tempo ook bij wandelen, niet zoveel zin en ze wilde niet de bank op springen.

Ze krijgt nog steeds de pijnstillers van de vorige hernia. :')
Ach arm ding. En ach armloon. Kun je al mee naar DA?
pi_208994444
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 20:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ach arm ding. En ach armloon. Kun je al mee naar DA?
Daar zie ik beetje tegenop voor meerdere redenen.

Het DA-spaarpotje is zo goed als leeg, behandeling blijft dezelfde pillen als nu + rust + optillen + fysio + tijd, hoewel ik de vorige keer gezegd heb die kermis zowel voor haar als mezelf niet nog een keer te doen qua levensvreugde. Als het erger wordt dan operatie maar dat gaan we om alle bovenstaande redenen ook niet doen.

Als klap op de vuurpijl maandag verplicht midweek weg met mn ouders en zusje plus aanhang. Zonder de Dora, die mocht niet mee.
pi_208994455
Maar goed, misschien heeft ze zich gewoon verstapt vandaag of toch nog last van dat op het hekje flikkeren maandag en is de rest ongelukkige samenloop van omstandigheden. Kan. Kan. Dus ik kijk het nog even aan .
pi_208994690
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 20:56 schreef Lonaa het volgende:
Maar goed, misschien heeft ze zich gewoon verstapt vandaag of toch nog last van dat op het hekje flikkeren maandag en is de rest ongelukkige samenloop van omstandigheden. Kan. Kan. Dus ik kijk het nog even aan .
Hoop zo dat het dat is.
pi_208996003
Inmiddels al een stukje Duitsland in, in ons eigen huisje O+
Nu al helemaal prima en straks komt de leuke steward de bedjes ook nog klaarmaken voor ons ^O^

Morgen ontbijtje van de zaak op datzelfde bed. We kunnen er best aan wennen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208997635
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2023 22:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Inmiddels al een stukje Duitsland in, in ons eigen huisje O+
Nu al helemaal prima en straks komt de leuke steward de bedjes ook nog klaarmaken voor ons ^O^

Morgen ontbijtje van de zaak op datzelfde bed. We kunnen er best aan wennen.
Wij reizen mee B-)
pi_208997636
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 20:56 schreef Lonaa het volgende:
Wat een onrustig vooruitzicht. Nog een kleine week om het aan te zien.
@Dora :* @Lonaa :*
  donderdag 4 mei 2023 @ 07:10:03 #43
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208997807
Vroeg :O
Stukadoors *O*
pi_208997890
Wakker. Koffie. Zon.
  donderdag 4 mei 2023 @ 07:36:31 #45
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208997915
quote:
2s.gif Op donderdag 4 mei 2023 07:31 schreef Lonaa het volgende:
Wakker. Koffie. Zon.
Jaaa zon O+
Ik ben optimistisch en heb een korte broek aan. Is nu nog wat fris.
pi_208997935
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 07:36 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Jaaa zon O+
Ik ben optimistisch en heb een korte broek aan. Is nu nog wat fris.
Haha, ja ik was daar net over aan het broeden. :D Ga zo eerst trainen, denk wel lange legging, trek ik daarna thuis wel korte broek aan. :+
pi_208998021
Jurk aan, geen panties. Nu waarschijnlijk even fris op de fiets naar t werk, maar de rest van de dag zal ik wer blij mee zijn
pi_208998137
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 20:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Daar zie ik beetje tegenop voor meerdere redenen.

Het DA-spaarpotje is zo goed als leeg, behandeling blijft dezelfde pillen als nu + rust + optillen + fysio + tijd, hoewel ik de vorige keer gezegd heb die kermis zowel voor haar als mezelf niet nog een keer te doen qua levensvreugde. Als het erger wordt dan operatie maar dat gaan we om alle bovenstaande redenen ook niet doen.

Als klap op de vuurpijl maandag verplicht midweek weg met mn ouders en zusje plus aanhang. Zonder de Dora, die mocht niet mee.
Kortom :'(

:*
pi_208998174
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 08:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Kortom :'(

Uh ja. Het is wel soort van op eieren lopen ofzo, constant. Ze kan/mag nog steeds niet alles en debiel doen en rondrennen want rug. Ik twijfel wel eens of ik het soberso een hondwaardig leven vindt.

Anyway, ze had wel goede zin vanochtend, er waren snufs en ik ga zo trainen. In tanktop want sun's out, guns out.
pi_208998209
quote:
2s.gif Op donderdag 4 mei 2023 08:31 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Uh ja. Het is wel soort van op eieren lopen ofzo, constant. Ze kan/mag nog steeds niet alles en debiel doen en rondrennen want rug. Ik twijfel wel eens of ik het soberso een hondwaardig leven vindt.

Anyway, ze had wel goede zin vanochtend, er waren snufs en ik ga zo trainen. In tanktop want sun's out, guns out.
Pfff, ja ga dr maar weer aanstaan, zo'n afweging. Dat is toch wel het kutste aspect aan de huisdierenleef. Voor mij is er tot nu toe (knock on wood) altijd een heel duidelijk omslagmoment geweest, maar toch bekruipt me dan nog vaak het gevoel dat ik wellicht te lang aangemodderd heb.

Volgens mij ben jij super intune met je beestjes, dus ik denk dat je wel weet wat je moet weten wanneer je het weet, hoe kut ook. Nog een :*
pi_208998344
En dag drie: hoppa. Gisteren al weer naar de milieustraat geweest.

Het is sorteren, en vooral vergeten dingen, die te voorschijn komen. 8)7
En dan gesorteerd opbergen in de kasten en stellingen, die er zijn.
Óf weg. Kwam ook nog speelgoed tegen uit de praktijk, dat is onder de buur-, groot-, oppas oma’s verdeeld.
De lunch wordt courgettesoep met een broodje uit de oven met pesto.
pi_208998368
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 08:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Jurk aan, geen panties. Nu waarschijnlijk even fris op de fiets naar t werk, maar de rest van de dag zal ik wer blij mee zijn
Dat is stoer zeg: nu al blote benen als het nog zo fris is!
Er zijn mensen, die uit principe vanaf 1 mei met blote benen gaan. Tót 1 oktober. 8)7
pi_208998639
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2023 08:56 schreef AnneX het volgende:
En dag drie: hoppa. Gisteren al weer naar de milieustraat geweest.

Het is sorteren, en vooral vergeten dingen, die te voorschijn komen. 8)7
En dan gesorteerd opbergen in de kasten en stellingen, die er zijn.
Óf weg. Kwam ook nog speelgoed tegen uit de praktijk, dat is onder de buur-, groot-, oppas oma’s verdeeld.
De lunch wordt courgettesoep met een broodje uit de oven met pesto.
Vanwaar dat het nu wél kan/mag?
Wel fijn hoor; grote voorjaarsopruiming. Met een fris gevoel naar de zomer toe!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 4 mei 2023 @ 09:35:52 #54
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208998694
quote:
7s.gif Op donderdag 4 mei 2023 09:28 schreef sigme het volgende:

[..]
Dit vroeg ik me ook nog af. Wie of wat heeft MrX laten onthoarden?
Spoilers!
  donderdag 4 mei 2023 @ 09:36:56 #55
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208998706
Ik heb vandaag een grote ronde klanten, potentiële klanten en boodschappen. Hoewel dat ook leuk is, ben ik liever in de tuin.
Spoilers!
pi_208998970
quote:
7s.gif Op donderdag 4 mei 2023 09:28 schreef sigme het volgende:

[..]
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2023 09:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dit vroeg ik me ook nog af. Wie of wat heeft MrX laten onthoarden?
De voormalige varkensschuur achter onze tuinen is nu schuur voor 8 huizen.
Er is een jaren oud plan en dat wordt nu uitgevoerd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door AnneX op 04-05-2023 10:10:18 ]
  Moderator donderdag 4 mei 2023 @ 11:48:43 #57
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208999830
Eerst even verkeersregelaar spelen voor het parkeren. Men verwacht minimaal 500 personen. Misschien dubbele

Allemaal militairen in hun beste kostuum, ere haag van trekkers. Krijg je als je part time loonwerker part time soldaat bent.

Wordt wel indrukwekkend.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_208999858
Zo lekker naar het strand bij Zandvoort *G* wandelen langs de branding, bakkie op een terras en op de terugweg langs een visboer die we niet kennen en rest boodschappen.
De vrijheid vieren op een lastige dag. ;(

Paar weken geleden hebben we de struikelstenen voor g's opa, oma, tante en moeder nog mooi opgepoetst.
Gisteren op weg naar de parkeerplaats het enige struikelsteentje t/o het ziekenhuis dat daar ligt ook even opgepoetst.

[ Bericht 12% gewijzigd door Blues op 04-05-2023 11:58:16 ]
pi_208999864
Goed bezig AX en fijne vakantie Cat!
sterkte voor de Dora :*
  donderdag 4 mei 2023 @ 12:08:52 #60
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209000010
Vrije dag hier; even herstellen van alle ziek-ellende.

Dus euh.... denk gemeentelijke stort maar eens bijvullen :D
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 4 mei 2023 @ 12:25:21 #61
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209000176
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2023 11:48 schreef derLudolf het volgende:
Eerst even verkeersregelaar spelen voor het parkeren. Men verwacht minimaal 500 personen. Misschien dubbele

Allemaal militairen in hun beste kostuum, ere haag van trekkers. Krijg je als je part time loonwerker part time soldaat bent.

Wordt wel indrukwekkend.

quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2023 11:52 schreef Blues het volgende:
Zo lekker naar het strand bij Zandvoort *G* wandelen langs de branding, bakkie op een terras en op de terugweg langs een visboer die we niet kennen en rest boodschappen.

Paar weken geleden hebben we de struikelstenen voor g's opa, oma, tante en moeder nog mooi opgepoetst.
Gisteren op weg naar de parkeerplaats het enige struikelsteentje t/o het ziekenhuis dat daar ligt ook even opgepoetst.

:* voor jullie beide.
Spoilers!
  donderdag 4 mei 2023 @ 12:40:29 #62
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_209000309
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 12:08 schreef fietsie het volgende:

Niks doen ook een optie?

Ik moet een "advertentie" maken voor de rijbaan die we hebben liggen.. eens kijken wat we daar nog voor kunnen krijgen.. het vilt moet zelf vergaard(bij elkaar geregeld) worden en de hekken verkopen we apart ..
En dan mag Chef het allemaal vertalen :+

Aankomende weekend een paardenmarkt hier in het sorrup, dus eens zien of ik flyers uit kan delen en we die boel kunne verkopen. :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 4 mei 2023 @ 12:42:50 #63
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_209000330
Tevens
_O_ voor @Kaatje1
:* voor @Blues @Lonaa en @derLudolf
En een *O* voor @AnneX
  donderdag 4 mei 2023 @ 12:50:35 #64
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209000425
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 12:40 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Niks doen ook een optie?

Ik moet een "advertentie" maken voor de rijbaan die we hebben liggen.. eens kijken wat we daar nog voor kunnen krijgen.. het vilt moet zelf vergaard(bij elkaar geregeld) worden en de hekken verkopen we apart ..

Aankomende weekend een paardenmarkt hier in het sorrup, dus eens zien of ik flyers uit kan delen en we die boel kunne verkopen. :+
Rijbaan?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 4 mei 2023 @ 12:50:54 #65
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209000429
En euh... wat is "niks doen" ? :@
  Moderator donderdag 4 mei 2023 @ 13:01:58 #66
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209000526
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 12:50 schreef fietsie het volgende:

[..]
Rijbaan?
Peerdebak?
  donderdag 4 mei 2023 @ 13:02:50 #67
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209000534
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2023 13:01 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Peerdebak?
Vilt?
  Moderator donderdag 4 mei 2023 @ 13:04:36 #68
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209000555
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 13:02 schreef fietsie het volgende:

[..]
Vilt?
Buren van m'n opa en oma hadden dat, zand en stukjes "vloerbedekking"
  donderdag 4 mei 2023 @ 13:05:42 #69
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209000575
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2023 13:04 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Buren van m'n opa en oma hadden dat, zand en stukjes "vloerbedekking"
Oow. Hier zie je meestal afwisselende lagen zand en grove boomschors snippers, en dat compact gerold en afgedekt met grof zand.
  donderdag 4 mei 2023 @ 13:07:42 #70
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209000592
En aangezien ik eng-heftig allergisch ben voor paardenstof, paardenhaar, paardengeur, en alles en iedereen wat op aan of onder paarden zit (echt Rocky Balboa "Adrian!"-look na een paar minuten) blijf ik er vaak ver bij weg :)
  donderdag 4 mei 2023 @ 13:20:04 #71
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_209000712
Rijbaan:

donderdag 4 mei 2023 @ 13:20:59 #72
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209000722
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 13:20 schreef Barreltje het volgende:
Rijbaan:

[ afbeelding ]
En daar ligt vloerbedekking onder de toplaag?
pi_209000902
Die toplaag is vilt, snippers zijn het. Ik dénk omdat minder stoffig (en mogelijk ook minder kans op plassen) maar heb de psychologie erachter nog nooit helemaal gesnapt.
  donderdag 4 mei 2023 @ 13:38:32 #74
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209000917
Dat houdt toch enorm vocht vast?
pi_209001797
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 12:08 schreef fietsie het volgende:

Gaat het beter met allebei?
pi_209001813
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 12:40 schreef Barreltje het volgende:

Oh wow, ik zou 2 paardjes kopen O+ :D
  donderdag 4 mei 2023 @ 15:04:35 #77
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209001816
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 15:03 schreef Blues het volgende:

[..]
Gaat het beter met allebei?
Mijn arm is alleen het slijmbeursje zelf op de punt van de elleboog nog iets aangedaan; nog niet heel veel energie maar da's niet gek met deze AB.

Eega heeft geprobeerd een dagje thuis te zijn maar viel direct in de valkuil van "dingen doen" en dus een enorm pijnlijke nacht daarna (armen die gingen steken en mopperen enzo) dus weer netjes terug naar d'r prive verpleeghuis :P
pi_209001875
Boh, een dikke scheut koffielikeur misstaat eigenlijk helemaal niet in zo'n frappe. Dat ik dat nooit eerder bedacht heb O+
pi_209001937
Op tijd weg naar de vaalt.
Over 10 minuten komt de burgemeester langs om bloemen te leggen bij de oorlogsgraven bij de buren.

Oh, niet alleen de bm. ook nog eens 5 militairen in vol ornaat en een stoet auto’s. met bezoekers.
Shut, toch wel emotionerend. 🇾🇪
  donderdag 4 mei 2023 @ 15:22:33 #80
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_209001977
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 15:04 schreef Blues het volgende:

[..]
Oh wow, ik zou 2 paardjes kopen O+ :D
ik hou niet van paarden :+ soms zou ik dat wel willen want het is vast majestueus om een paard te berijden.. en een vrijheid die het je kan geven.. maar.. nope.. niks voor mij
pi_209001987
Ook sterkte voor @derLudolf Wat een rare dag dan.
pi_209002031
Sterkte vandaag, @derLudolf :* en @Blues & g :*
  donderdag 4 mei 2023 @ 16:14:22 #83
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209002357
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2023 11:52 schreef Blues het volgende:

Knufff

"Bevrijd" :o Heb ik eigenlijk nog nooit gezien op een struikelsteen. Hier in Deventer liggen er ook best veel :{
  donderdag 4 mei 2023 @ 16:28:21 #84
35189 Troel
scherp en bot
pi_209002461
quote:
17s.gif Op donderdag 4 mei 2023 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Knufff [ afbeelding ]

"Bevrijd" :o Heb ik eigenlijk nog nooit gezien op een struikelsteen. Hier in Deventer liggen er ook best veel :{
Dit. En ik heb heel wat van die steentjes gezien omdat ik een heel mooie manier vind om het nooit te vergeten en het ook duidelijk te maken bij jongere mensen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209002618
quote:
17s.gif Op donderdag 4 mei 2023 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Knufff [ afbeelding ]

g's moeder is samen met haar ouders en zusje weggevoerd uit dat huis waar de stenen liggen. Alleen zij heeft het na een aantal kampen en veel horror overleefd.
Bevrijd. Al kun je dat niet echt zo noemen als je dat verhaal hoort ;( overigens ook zijn vader+ vaders broer hebben het overleefd, vraag alleen niet hoe ;(
pi_209002629
quote:
7s.gif Op donderdag 4 mei 2023 16:28 schreef Troel het volgende:

Dit. En ik heb heel wat van die steentjes gezien omdat ik een heel mooie manier vind om het nooit te vergeten en het ook duidelijk te maken bij jongere mensen.
Ik vind het ook zo'n mooi uitgevonden iets! Je moet er maar opkomen.
pi_209003377
@Blues ik hoop dat jullie dit jaar een onverstoorde gedenking hebben :*
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_209003452
Struikelstenen zijn zo mooi, zo persoonlijk. En zoveel onvoorstelbaar verdriet zit daar achter.
Altijd gedacht, hoe kan je al mens zo slecht zijn om dit te verzinnen en ook nog eens uitvoeren.
pi_209003482
Er zit is alleen maar verdriet achtergebleven als er achterblijvers waren...
Mijn familie is dermate effectief uitgeroeid dat er vrijwel niemand een traan om liet, later.

Ja, ze hebben wel stolpersteine.
  donderdag 4 mei 2023 @ 18:22:07 #90
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209003617
quote:
7s.gif Op donderdag 4 mei 2023 18:09 schreef sigme het volgende:
Mijn familie is dermate effectief uitgeroeid dat er vrijwel niemand een traan om liet, later.

Euw, da's ook weer zo wat -O-
  Moderator donderdag 4 mei 2023 @ 18:29:09 #91
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209003707
pi_209003736
quote:
De uitvaart van de dakvaller was vandaag toch? Is alles goed verlopen?
pi_209003761
quote:
15s.gif Op donderdag 4 mei 2023 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Euw, da's ook weer zo wat -O-
Ja nou ja, het heeft ook voordelen. Een hele kant die niet aan familiereunies doet bijvoorbeeld.
En geen enorme sloot aan (oud)tantes en -ooms en van die vage neven en nichten enzo.
  Moderator donderdag 4 mei 2023 @ 18:41:34 #94
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209003864
Vandaag was wel bijzonder. Past ook wel bij een bijzonder persoon.

Zeker deze 4 mei toch vooral met de gedachten bij deze soldaat. Taptoe en minuut stilte is wel geweest.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't was "mooi" maar had ook >35 jaar later gemogen.
pi_209003913
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2023 18:41 schreef derLudolf het volgende:
Vandaag was wel bijzonder. Past ook wel bij een bijzonder persoon.

Zeker deze 4 mei toch vooral met de gedachten bij deze soldaat. Taptoe en minuut stilte is wel geweest.

SPOILER
't was "mooi" maar had ook >35 jaar later gemogen.
Uit alles wat jij over hem zegt was het een heel mooi mens.
Zal echt een zware dag zijn geweest
  Moderator donderdag 4 mei 2023 @ 19:00:10 #96
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209004080
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 18:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Uit alles wat jij over hem zegt was het een heel mooi mens.
Dat was ie. Bleek ook uit de verhalen van anderen.
  donderdag 4 mei 2023 @ 19:10:11 #97
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209004231
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2023 19:00 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat was ie. Bleek ook uit de verhalen van anderen.
Fijn dat jullie met zo'n grote groep herinneringen op hebben kunnen halen aan hem.

Ik heb vandaag een rondje met 10 stops gedaan. Ik ben kapot. Ik flans straks een snelle pasta in elkaar en dan hou ik het voor gezien.
Spoilers!
pi_209004286
quote:

Djesus. Wat erg.
pi_209004327
quote:

Pffff -O-
pi_209004482
Wij zijn weer een stukkie opgeschoten. Klein stukkie.
Alhoewel er best het een en ander naar de vaalt gaat, wordt er veel gesorteerd in de kasten gestouwd. Om later uit te zoeken. 8)7
Zelf deed ik ook wel wat op terras en in de tuin.
De mannen gingen door tot 17 uur en de hulp naar huis.
Wij aten een pantosti. Of twee. Nooit gedaan. Was een spontaan idee.

Nu is mn.X omgekleed en om straks te toeteren bij het monument.

Morgen weer een dag. w/

@derLudolf klinkt als mooie herinnering voor de (directe) nabestaanden.
pi_209004644
quote:
7s.gif Op donderdag 4 mei 2023 18:33 schreef sigme het volgende:

Ja nou ja, het heeft ook voordelen. Een hele kant die niet aan familiereunies doet bijvoorbeeld.
En geen enorme sloot aan (oud)tantes en -ooms en van die vage neven en nichten enzo.
Die zijn er bij g ook allemaal niet meer idd.

Vind het nog steeds gek eigenlijk dat ik niet weet wat mijn ouders precies dachten, deden in de oorlog.
Mijn moeders ouders hadden een groentezaak. Hebben zij wat kunnen doen :?
Ze zijn in juli '44 zijn getrouwd. Onvoorstelbaar dat je dat doet, maar voor veel mensen ging het leven ook wel 'gewoon door'.
Heb ze er niet genoeg naar gevraagd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')