Ja, vrouw en kind.quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zijn en er meer mensen in afwachting van tears of the kingdom?
Ja, ik.quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik.quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jij niet dus? Wel nasty, als je in 1 huishouden met 2 mensen zit te azenquote:
Ik juist wel. Anna maakt het niet zoveel uit. Marijn vind het nog niet echt spannendquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jij niet dus? Wel nasty, als je in 1 huishouden met 2 mensen zit te azen
Ander kindquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die begint vroeg. Amper een maand op de wereld.
Oh ik misquote, ik bedoelde kindSoda en Mw. Sodaquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik juist wel. Anna maakt het niet zoveel uit. Marijn vind het nog niet echt spannend.
Ze spelen samenquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oh ik misquote, ik bedoelde kindSoda en Mw. Soda
Het scheelt dat ze je nu de optie hebben gegeven om die stomme motion controls uit te zetten, zodat je niet als een malloot met een joystick in de lucht zit te zwaaienquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik probeer nu Skyward Sword er nog even doorheen te jassen. Die vond ik toen stom, maar nu eik wel lollig.
Ooohquote:
Ja, ik denk toch echt dat het iets in die wiimote was ja, want met de procontroller op switch loopt het allemaal veel soepeler dan ik me kan herinneren...quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het scheelt dat ze je nu de optie hebben gegeven om die stomme motion controls uit te zetten, zodat je niet als een malloot met een joystick in de lucht zit te zwaaien.
Wel een goed spel verder.
Superjammer van die kas want eigen aubergine is veel lekkerder.quote:Op woensdag 3 mei 2023 13:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik maak het niet zo vaak meer. Vorig najaar kwam ik er achter hoe dat komt. Ik heb in de zomer zo ontzettend veel groente uit de tuin dat ik eigenlijk nooit iets koop. Voor dit jaar heb ik me voorgenomen om hoe dan ook veel aubergine te kopen.
Ben even de naam kwijt, maar een soort schitzel kreeg ik regelmatig in Italie.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:18 schreef Tele6 het volgende:
15 km gerend.
Ik overweeg om het op te geven met het Italiaanse menu. Bijgerechten komt wel rond maar ik kan niks bedenken om de lamskoteletten te vervangen en daar ging het nou juist om.
Hoopte dat het rennen wat helderheid en conclusies zou opleveren maar ik ben nu alleen warm en chagrijnig
Toen Breath of the wild uitkwam had kind nog niet voldoende skills. Dus die heeft vrouw helemaal gespeeld met hem er naast en hij keek en dacht helemaal mee. Hij heeft een bizar geheugen (behalve voor belangrijke dingenquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oooh
Lijkt me eerlijk ook beetje irritantMaar wel keigaaf deel van mn jeugd dat mn moeder ook mee speelde. Bedank me nu pas wat een opoffering dat voor haar moet zijn geweest
Want we lieten dat ding ook vaak de hele dag aanstaan omdat je toen amper kon savenO mijn god, wat heb ik dat mens aangedaan! En ik altijd maar denken dat ik het kind zonder gedoe was
EHRMEGEHR
Oh my dat klinkt helemaal gezelligquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:41 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Toen Breath of the wild uitkwam had kind nog niet voldoende skills. Dus die heeft vrouw helemaal gespeeld met hem er naast en hij keek en dacht helemaal mee. Hij heeft een bizar geheugen (behalve voor belangrijke dingen) dus kon haar vaak helpen. Hij is het daarna zelf gaan spelen. Hoe ze het nu gaan verdelen weet ik niet. Het zijn sowieso wel twee handen op een buik die twee, die zitten ook iedere avond samen muziek te YouTuben
Oh, ik had gemist dat de lamskoteletten vervangen moesten worden. Niet goed gelezen blijkbaar.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:18 schreef Tele6 het volgende:
15 km gerend.
Ik overweeg om het op te geven met het Italiaanse menu. Bijgerechten komt wel rond maar ik kan niks bedenken om de lamskoteletten te vervangen en daar ging het nou juist om.
Hoopte dat het rennen wat helderheid en conclusies zou opleveren maar ik ben nu alleen warm en chagrijnig
Plak aubergine zitten en peperen, vervolgens bebloemen, frituren en dan serveren met een streep balsamicocreme eroverheenquote:Op woensdag 3 mei 2023 17:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh, ik had gemist dat de lamskoteletten vervangen moesten worden. Niet goed gelezen blijkbaar.
Is kipsaltimbocca een optie?
Veel plezier Catjenquote:Op woensdag 3 mei 2023 18:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Werken klaar, koffer klaar, net Marley Spoon onderschept en naar de buren gebracht.
Over een kwartiertje wandelen naar trein 1 van 2.
Je hoeft niet te reageren, dan sluit je het topic ook nietquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja Jommes, laat mij het anders steeds ff doen
Dat is ook mooi nieuws om weer terug te zijn in je sportclubje.quote:Op woensdag 3 mei 2023 19:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijne vakantie @:Cat-astrophe
Net terug van fysio, gaat steeds beter, hij is tevredener dan ik![]()
Ook even gesproken met de trainer van fysiofitness, zij krijgt voor over 2 weken instructies wat ik wel en niet moet doen. En de mede sporters “oh wat fijn dat je terugkomt “
Ommegot ik heb morgen rendang. HET KOMT WEL DICHTBIJ ZO ALLEMAAL!!!!!!!quote:
Ja, fijne vakans!quote:Op woensdag 3 mei 2023 18:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Werken klaar, koffer klaar, net Marley Spoon onderschept en naar de buren gebracht.
Over een kwartiertje wandelen naar trein 1 van 2.
Ik ben een beetje bang voor een nieuwe (beginnende) hernia. Ze slempt wat meer met achterlijf, telgang, wisselt tempo ook bij wandelen, niet zoveel zin en ze wilde niet de bank op springen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ommegot ik heb morgen rendang. HET KOMT WEL DICHTBIJ ZO ALLEMAAL!!!!!!!
Wat doet de Dora inmiddels? Wel of niet?
Ach arm ding. En ach armloon. Kun je al mee naar DA?quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor een nieuwe (beginnende) hernia. Ze slempt wat meer met achterlijf, telgang, wisselt tempo ook bij wandelen, niet zoveel zin en ze wilde niet de bank op springen.
Ze krijgt nog steeds de pijnstillers van de vorige hernia.
Daar zie ik beetje tegenop voor meerdere redenen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ach arm ding. En ach armloon. Kun je al mee naar DA?
Hoop zo dat het dat is.quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:56 schreef Lonaa het volgende:
Maar goed, misschien heeft ze zich gewoon verstapt vandaag of toch nog last van dat op het hekje flikkeren maandag en is de rest ongelukkige samenloop van omstandigheden. Kan. Kan. Dus ik kijk het nog even aan .
Wij reizen meequote:Op woensdag 3 mei 2023 22:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Inmiddels al een stukje Duitsland in, in ons eigen huisje![]()
Nu al helemaal prima en straks komt de leuke steward de bedjes ook nog klaarmaken voor ons![]()
Morgen ontbijtje van de zaak op datzelfde bed. We kunnen er best aan wennen.
Wat een onrustig vooruitzicht. Nog een kleine week om het aan te zien.quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:56 schreef Lonaa het volgende:
Maar goed, misschien heeft ze zich gewoon verstapt vandaag of toch nog last van dat op het hekje flikkeren maandag en is de rest ongelukkige samenloop van omstandigheden. Kan. Kan. Dus ik kijk het nog even aan .
Haha, ja ik was daar net over aan het broeden.quote:Op donderdag 4 mei 2023 07:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jaaa zon![]()
Ik ben optimistisch en heb een korte broek aan. Is nu nog wat fris.
Kortomquote:Op woensdag 3 mei 2023 20:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Daar zie ik beetje tegenop voor meerdere redenen.
Het DA-spaarpotje is zo goed als leeg, behandeling blijft dezelfde pillen als nu + rust + optillen + fysio + tijd, hoewel ik de vorige keer gezegd heb die kermis zowel voor haar als mezelf niet nog een keer te doen qua levensvreugde. Als het erger wordt dan operatie maar dat gaan we om alle bovenstaande redenen ook niet doen.
Als klap op de vuurpijl maandag verplicht midweek weg met mn ouders en zusje plus aanhang. Zonder de Dora, die mocht niet mee.
Uh ja. Het is wel soort van op eieren lopen ofzo, constant. Ze kan/mag nog steeds niet alles en debiel doen en rondrennen want rug. Ik twijfel wel eens of ik het soberso een hondwaardig leven vindt.quote:
Pfff, ja ga dr maar weer aanstaan, zo'n afweging. Dat is toch wel het kutste aspect aan de huisdierenleef. Voor mij is er tot nu toe (knock on wood) altijd een heel duidelijk omslagmoment geweest, maar toch bekruipt me dan nog vaak het gevoel dat ik wellicht te lang aangemodderd heb.quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Uh ja. Het is wel soort van op eieren lopen ofzo, constant. Ze kan/mag nog steeds niet alles en debiel doen en rondrennen want rug. Ik twijfel wel eens of ik het soberso een hondwaardig leven vindt.
Anyway, ze had wel goede zin vanochtend, er waren snufs en ik ga zo trainen. In tanktop want sun's out, guns out.
Dat is stoer zeg: nu al blote benen als het nog zo fris is!quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Jurk aan, geen panties. Nu waarschijnlijk even fris op de fiets naar t werk, maar de rest van de dag zal ik wer blij mee zijn
Vanwaar dat het nu wél kan/mag?quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:56 schreef AnneX het volgende:
En dag drie: hoppa. Gisteren al weer naar de milieustraat geweest.
Het is sorteren, en vooral vergeten dingen, die te voorschijn komen.![]()
En dan gesorteerd opbergen in de kasten en stellingen, die er zijn.
Óf weg. Kwam ook nog speelgoed tegen uit de praktijk, dat is onder de buur-, groot-, oppas oma’s verdeeld.
De lunch wordt courgettesoep met een broodje uit de oven met pesto.
Dit vroeg ik me ook nog af. Wie of wat heeft MrX laten onthoarden?quote:Op donderdag 4 mei 2023 09:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Vanwaar dat het nu wél kan/mag?
Wel fijn hoor; grote voorjaarsopruiming. Met een fris gevoel naar de zomer toe!
quote:Op donderdag 4 mei 2023 09:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Vanwaar dat het nu wél kan/mag?
Wel fijn hoor; grote voorjaarsopruiming. Met een fris gevoel naar de zomer toe!
De voormalige varkensschuur achter onze tuinen is nu schuur voor 8 huizen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 09:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit vroeg ik me ook nog af. Wie of wat heeft MrX laten onthoarden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door AnneX op 04-05-2023 10:10:18 ]
quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:48 schreef derLudolf het volgende:
Eerst even verkeersregelaar spelen voor het parkeren. Men verwacht minimaal 500 personen. Misschien dubbele
Allemaal militairen in hun beste kostuum, ere haag van trekkers. Krijg je als je part time loonwerker part time soldaat bent.
Wordt wel indrukwekkend.
quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:52 schreef Blues het volgende:
Zo lekker naar het strand bij Zandvoortwandelen langs de branding, bakkie op een terras en op de terugweg langs een visboer die we niet kennen en rest boodschappen.
De vrijheid vieren op een lastige dag.
Paar weken geleden hebben we de struikelstenen voor g's opa, oma, tante en moeder nog mooi opgepoetst.
Gisteren op weg naar de parkeerplaats het enige struikelsteentje t/o het ziekenhuis dat daar ligt ook even opgepoetst.
Niks doen ook een optie?quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:08 schreef fietsie het volgende:
Vrije dag hier; even herstellen van alle ziek-ellende.
Dus euh.... denk gemeentelijke stort maar eens bijvullen
Rijbaan?quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Niks doen ook een optie?
Ik moet een "advertentie" maken voor de rijbaan die we hebben liggen.. eens kijken wat we daar nog voor kunnen krijgen.. het vilt moet zelf vergaard(bij elkaar geregeld) worden en de hekken verkopen we apart ..
En dan mag Chef het allemaal vertalen![]()
Aankomende weekend een paardenmarkt hier in het sorrup, dus eens zien of ik flyers uit kan delen en we die boel kunne verkopen.
Vilt?quote:
Buren van m'n opa en oma hadden dat, zand en stukjes "vloerbedekking"quote:
Oow. Hier zie je meestal afwisselende lagen zand en grove boomschors snippers, en dat compact gerold en afgedekt met grof zand.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Buren van m'n opa en oma hadden dat, zand en stukjes "vloerbedekking"
En daar ligt vloerbedekking onder de toplaag?quote:
Gaat het beter met allebei?quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:08 schreef fietsie het volgende:
Vrije dag hier; even herstellen van alle ziek-ellende.
Dus euh.... denk gemeentelijke stort maar eens bijvullen
Oh wow, ik zou 2 paardjes kopenquote:Op donderdag 4 mei 2023 12:40 schreef Barreltje het volgende:
Ik moet een "advertentie" maken voor de rijbaan die we hebben liggen.. eens kijken wat we daar nog voor kunnen krijgen.. het vilt moet zelf vergaard(bij elkaar geregeld) worden en de hekken verkopen we apart ..
En dan mag Chef het allemaal vertalen![]()
Aankomende weekend een paardenmarkt hier in het sorrup, dus eens zien of ik flyers uit kan delen en we die boel kunne verkopen.
Mijn arm is alleen het slijmbeursje zelf op de punt van de elleboog nog iets aangedaan; nog niet heel veel energie maar da's niet gek met deze AB.quote:
ik hou niet van paardenquote:
Knufffquote:Op donderdag 4 mei 2023 11:52 schreef Blues het volgende:
Zo lekker naar het strand bij Zandvoortwandelen langs de branding, bakkie op een terras en op de terugweg langs een visboer die we niet kennen en rest boodschappen.
De vrijheid vieren op een lastige dag.
Paar weken geleden hebben we de struikelstenen voor g's opa, oma, tante en moeder nog mooi opgepoetst.
Gisteren op weg naar de parkeerplaats het enige struikelsteentje t/o het ziekenhuis dat daar ligt ook even opgepoetst.
Dit. En ik heb heel wat van die steentjes gezien omdat ik een heel mooie manier vind om het nooit te vergeten en het ook duidelijk te maken bij jongere mensen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Knufff [ afbeelding ]
"Bevrijd"Heb ik eigenlijk nog nooit gezien op een struikelsteen. Hier in Deventer liggen er ook best veel
g's moeder is samen met haar ouders en zusje weggevoerd uit dat huis waar de stenen liggen. Alleen zij heeft het na een aantal kampen en veel horror overleefd.quote:Op donderdag 4 mei 2023 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Knufff [ afbeelding ]
"Bevrijd"Heb ik eigenlijk nog nooit gezien op een struikelsteen. Hier in Deventer liggen er ook best veel
Ik vind het ook zo'n mooi uitgevonden iets! Je moet er maar opkomen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 16:28 schreef Troel het volgende:
Dit. En ik heb heel wat van die steentjes gezien omdat ik een heel mooie manier vind om het nooit te vergeten en het ook duidelijk te maken bij jongere mensen.
Euw, da's ook weer zo watquote:Op donderdag 4 mei 2023 18:09 schreef sigme het volgende:
Er zit is alleen maar verdriet achtergebleven als er achterblijvers waren...
Mijn familie is dermate effectief uitgeroeid dat er vrijwel niemand een traan om liet, later.
Ja, ze hebben wel stolpersteine.
De uitvaart van de dakvaller was vandaag toch? Is alles goed verlopen?quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:29 schreef derLudolf het volgende:
https://topgear.nl/autonieuws/diesel-efficienter-dan-ev/
Interessant.
Ja nou ja, het heeft ook voordelen. Een hele kant die niet aan familiereunies doet bijvoorbeeld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t was "mooi" maar had ook >35 jaar later gemogen.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:41 schreef derLudolf het volgende:
Vandaag was wel bijzonder. Past ook wel bij een bijzonder persoon.
Zeker deze 4 mei toch vooral met de gedachten bij deze soldaat. Taptoe en minuut stilte is wel geweest.Uit alles wat jij over hem zegt was het een heel mooi mens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t was "mooi" maar had ook >35 jaar later gemogen.
Zal echt een zware dag zijn geweestWe have far more in common than that which devides us..
Dat was ie. Bleek ook uit de verhalen van anderen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Uit alles wat jij over hem zegt was het een heel mooi mens.
Fijn dat jullie met zo'n grote groep herinneringen op hebben kunnen halen aan hem.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat was ie. Bleek ook uit de verhalen van anderen.
Djesus. Wat erg.quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:09 schreef sigme het volgende:
Mijn familie is dermate effectief uitgeroeid dat er vrijwel niemand een traan om liet, later.
Pffffquote:Op donderdag 4 mei 2023 18:09 schreef sigme het volgende:
Die zijn er bij g ook allemaal niet meer idd.quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:33 schreef sigme het volgende:
Ja nou ja, het heeft ook voordelen. Een hele kant die niet aan familiereunies doet bijvoorbeeld.
En geen enorme sloot aan (oud)tantes en -ooms en van die vage neven en nichten enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |