Ja, vrouw en kind.quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zijn en er meer mensen in afwachting van tears of the kingdom?
Ja, ik.quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik.quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jij niet dus? Wel nasty, als je in 1 huishouden met 2 mensen zit te azenquote:
Ik juist wel. Anna maakt het niet zoveel uit. Marijn vind het nog niet echt spannendquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jij niet dus? Wel nasty, als je in 1 huishouden met 2 mensen zit te azen
Ander kindquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die begint vroeg. Amper een maand op de wereld.
Oh ik misquote, ik bedoelde kindSoda en Mw. Sodaquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik juist wel. Anna maakt het niet zoveel uit. Marijn vind het nog niet echt spannend.
Ze spelen samenquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oh ik misquote, ik bedoelde kindSoda en Mw. Soda
Het scheelt dat ze je nu de optie hebben gegeven om die stomme motion controls uit te zetten, zodat je niet als een malloot met een joystick in de lucht zit te zwaaienquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik probeer nu Skyward Sword er nog even doorheen te jassen. Die vond ik toen stom, maar nu eik wel lollig.
Ooohquote:
Ja, ik denk toch echt dat het iets in die wiimote was ja, want met de procontroller op switch loopt het allemaal veel soepeler dan ik me kan herinneren...quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het scheelt dat ze je nu de optie hebben gegeven om die stomme motion controls uit te zetten, zodat je niet als een malloot met een joystick in de lucht zit te zwaaien.
Wel een goed spel verder.
Superjammer van die kas want eigen aubergine is veel lekkerder.quote:Op woensdag 3 mei 2023 13:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik maak het niet zo vaak meer. Vorig najaar kwam ik er achter hoe dat komt. Ik heb in de zomer zo ontzettend veel groente uit de tuin dat ik eigenlijk nooit iets koop. Voor dit jaar heb ik me voorgenomen om hoe dan ook veel aubergine te kopen.
Ben even de naam kwijt, maar een soort schitzel kreeg ik regelmatig in Italie.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:18 schreef Tele6 het volgende:
15 km gerend.
Ik overweeg om het op te geven met het Italiaanse menu. Bijgerechten komt wel rond maar ik kan niks bedenken om de lamskoteletten te vervangen en daar ging het nou juist om.
Hoopte dat het rennen wat helderheid en conclusies zou opleveren maar ik ben nu alleen warm en chagrijnig
Toen Breath of the wild uitkwam had kind nog niet voldoende skills. Dus die heeft vrouw helemaal gespeeld met hem er naast en hij keek en dacht helemaal mee. Hij heeft een bizar geheugen (behalve voor belangrijke dingenquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oooh
Lijkt me eerlijk ook beetje irritantMaar wel keigaaf deel van mn jeugd dat mn moeder ook mee speelde. Bedank me nu pas wat een opoffering dat voor haar moet zijn geweest
Want we lieten dat ding ook vaak de hele dag aanstaan omdat je toen amper kon savenO mijn god, wat heb ik dat mens aangedaan! En ik altijd maar denken dat ik het kind zonder gedoe was
EHRMEGEHR
Oh my dat klinkt helemaal gezelligquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:41 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Toen Breath of the wild uitkwam had kind nog niet voldoende skills. Dus die heeft vrouw helemaal gespeeld met hem er naast en hij keek en dacht helemaal mee. Hij heeft een bizar geheugen (behalve voor belangrijke dingen) dus kon haar vaak helpen. Hij is het daarna zelf gaan spelen. Hoe ze het nu gaan verdelen weet ik niet. Het zijn sowieso wel twee handen op een buik die twee, die zitten ook iedere avond samen muziek te YouTuben
Oh, ik had gemist dat de lamskoteletten vervangen moesten worden. Niet goed gelezen blijkbaar.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:18 schreef Tele6 het volgende:
15 km gerend.
Ik overweeg om het op te geven met het Italiaanse menu. Bijgerechten komt wel rond maar ik kan niks bedenken om de lamskoteletten te vervangen en daar ging het nou juist om.
Hoopte dat het rennen wat helderheid en conclusies zou opleveren maar ik ben nu alleen warm en chagrijnig
Plak aubergine zitten en peperen, vervolgens bebloemen, frituren en dan serveren met een streep balsamicocreme eroverheenquote:Op woensdag 3 mei 2023 17:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh, ik had gemist dat de lamskoteletten vervangen moesten worden. Niet goed gelezen blijkbaar.
Is kipsaltimbocca een optie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |