wettelijk, zelfs... welke wet mag dat zijn? want ik kan me niet voorstellen dat die er is.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:25 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zandvoort omdat dat wettelijk verplicht is.
Inmiddels heb ik het Viaplay-commentaar vaak genoeg gehoord (via F1tv) om er iets over te durven zeggen.quote:Op maandag 5 juni 2023 14:55 schreef nils7 het volgende:
Ik vind de voorshow en commentaar een stuk neutraler.
Mediawet 2008 hoofdstuk 5.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:44 schreef Tokus het volgende:
[..]
wettelijk, zelfs... welke wet mag dat zijn? want ik kan me niet voorstellen dat die er is.
Ik ben te lui om het op te zoeken, maar er is wel degelijk een wet die voorschrijft dat (sport-)evenementen van nationaal belang (of iets dergelijks) op een open kanaal moeten. Daarom zie je EK's en WK's voetbal ook bij de NOS, terwijl er vast ook commerciele partijen geinteresseerd zijn.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:44 schreef Tokus het volgende:
[..]
wettelijk, zelfs... welke wet mag dat zijn? want ik kan me niet voorstellen dat die er is.
en als je dan de daadwerkelijke lijst vindt, plaats die hier dan ook.quote:
Zo'n wet is er wel (met behoorlijk wat evenementen erop) maar de GP van Zandvoort staat daar niet op (omdat die niet verreden werd ten tijde van het inwerkingtreden van de wet). In dit geval zal het dus gewoon zijn uitonderhandeld door Viaplay en de NOS. En als dat niet gelukt was, had de politiek hem vermoedelijk alsnog als evenement toegevoegd aan de lijst.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:44 schreef Tokus het volgende:
[..]
Viaplay zou toch ook races gratis aanbieden? Als in: meerdere? Volgens mij hebben ze er vorig jaar maar 1 gratis uitgezonden en dat was het.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
In 2021 gooide Ziggo gewoon in het Zandvoort weekend al zijn sportkanalen open en gratis voor iedereen.
De Grand Prix Abu Dabhi 2021 hoefde Ziggo niet gratis aan te bieden, maar dat deden ze toch wel (soort service aan de max verstappen fans)
Goed gezien. Ze beloofden 7 races gratis uit te zenden, maar door enorm tegenvallende resultaten en al dat gedoe met kwaliteitsproblemen is dat er nooit van gekomen. Overigens beloofden ze ook dat de prijzen gelijk zouden blijven, en ook dat was een mooie belofte…quote:Op maandag 5 juni 2023 21:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Viaplay zou toch ook races gratis aanbieden? Als in: meerdere? Volgens mij hebben ze er vorig jaar maar 1 gratis uitgezonden en dat was het.
ooh wat ben ik blijjjjj. dat ik niet in de Viaplee-val ben getrapt twee jaar gelee.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:57 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Goed gezien. Ze beloofden 7 races gratis uit te zenden, maar door enorm tegenvallende resultaten en al dat gedoe met kwaliteitsproblemen is dat er nooit van gekomen. Overigens beloofden ze ook dat de prijzen gelijk zouden blijven, en ook dat was een mooie belofte…
In 2021 nog aangepast, maar dat ging over de wedstrijden van de voetbalvrouwen. https://wetten.overheid.n(...)3D2018-01-01%26v%3D0quote:Op maandag 5 juni 2023 17:59 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Zo'n wet is er wel (met behoorlijk wat evenementen erop) maar de GP van Zandvoort staat daar niet op (omdat die niet verreden werd ten tijde van het inwerkingtreden van de wet). In dit geval zal het dus gewoon zijn uitonderhandeld door Viaplay en de NOS. En als dat niet gelukt was, had de politiek hem vermoedelijk alsnog als evenement toegevoegd aan de lijst.
Van der Garde vergelijken met Albers, nu al de beste grap van de dag. Hij zat overigens ook gewoon regelmatig bij Ziggoquote:Op dinsdag 6 juni 2023 07:51 schreef Ferdii het volgende:
Heerlijk om dit bericht in de morgen te lezen
Hopelijk zo snel mogelijk klaar met viaplee, balletjes Vd garde/alberts en niets zeggen de doos amber
Rond 20 juli weten we meer of en waar ze gaan snijden, het probleem ligt niet zozeer hier maar de expansie financierden ze vanuit de scandinavische abonnementen en daar is de klad in gekomen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 06:39 schreef THEFXR het volgende:
ik heb in het verleden weleens vaker gezegd dat ze alsnog aan ziggo konden terugverkopen, ben eens benieuwd.
Misschien is Vd garde niet zozeer het probleem, maar de setting/tafel waaraan hij zit. Bij ziggo was hij leuker/uitbundiger dan hier bij viapleequote:Op dinsdag 6 juni 2023 07:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van der Garde vergelijken met Albers, nu al de beste grap van de dag. Hij zat overigens ook gewoon regelmatig bij Ziggo
Je schrijft Viaplay verkeerd, of is dat de grap? Haha, Pisvee en Ajakkes!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:30 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Misschien is Vd garde niet zozeer het probleem, maar de setting/tafel waaraan hij zit. Bij ziggo was hij leuker/uitbundiger dan hier bij viaplee
Dit ja, maar ook door afhakers daar, niet zozeer hier, in Noorwegen kost een abonnement 60 euro/maand voor het Premier League pakket, dan is het ook wel logisch dat mensen opzeggen, iig tot 1 september wanneer het nieuwe seizoen weer begint.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:21 schreef Starflyer het volgende:
Leuk dat mensen de problemen met Viaplay betrekken op (de aankoop van de F1-rechten in) Nederland, maar dat heeft er imho niets mee te maken. De problemen zijn, zo te lezen, vooral in de Scandinavische landen, waar ze de rechten al veel langer hebben. En niet daardoor, maar door teruglopende advertentie inkomsten.
Ik vind Albers juist grappig, heeft genoeg zelfspot, maar ben ik waarschijnlijk de enige inquote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je schrijft Viaplay verkeerd, of is dat de grap? Haha, Pisvee en Ajakkes!
Verder geen problemen met Van der Garde, wel met Albers, die komt zo zelfingenomen over.
Heel af en toe kan ik er ook wel om glimlachen ja, maar in het algemeen krijg ik een beetje jeuk van zijn hele houding en manier van doen en praten enzoquote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind Albers juist grappig, heeft genoeg zelfspot, maar ben ik waarschijnlijk de enige in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |