Geef ze eens ongelijkquote:
Nog 4 maanden te gaan en nog 17 inwoners, het zou kunnen dat er meer moeten gaan. Geen idee hoe de finale gespeeld gaat worden en met hoeveel man/vrouwquote:
Misschien dat er idd komende maand wel twee naar huis moeten?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog 4 maanden te gaan en nog 17 inwoners, het zou kunnen dat er meer moeten gaan. Geen idee hoe de finale gespeeld gaat worden en met hoeveel man/vrouw
Ze heeft volgens mij niets gedaan, liggen niet naakt en geen rare bewegingen onder de dekens geweest. (althans niet zichtbaar) In haar korte broekje tijdens haar oefening ligt ze er uitdagender bijquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:45 schreef danaqui het volgende:
[..]
Wat zullen haar kienderen er van vinden.........
Zou kunnen of dat mensen een geld bedrag uitgekeerd krijgen als ze vrijwillig vertrekken.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien dat er idd komende maand wel twee naar huis moeten?
Zou idd ook nog kunnen..eens zien wie er voor 50.000 euro op stapt bijvquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou kunnen of dat mensen een geld bedrag uitgekeerd krijgen als ze vrijwillig vertrekken.
Er mag wel weer eens iets vernieuwends gaan gebeuren eigenlijk
Dat weet je niet of er niets gedaan is niemand heeft iets gezien en al zal er wat gedaan zijn moeten hun zelf weten.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft volgens mij niets gedaan, liggen niet naakt en geen rare bewegingen onder de dekens geweest. (althans niet zichtbaar) In haar korte broekje tijdens haar oefening ligt ze er uitdagender bij
sssssssssssssttttttttt laat ze nog effe liggen , ben dat gekir van haar spuugzatquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:52 schreef Frummelie het volgende:
Eunice, moet je nog niet op je zwevende kleedje zitten... je verzaakt wel...
Ja vreselijk hé...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
sssssssssssssttttttttt laat ze nog effe liggen , ben dat gekir van haar spuugzat
quote:
Zou lachen zijn als die nu af gingquote:
Bijna weer tijd voor een nieuwe poll, dus nog eentje eruit scheelt weer werkquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:56 schreef danaqui het volgende:
[..]![]()
Altijd zo leuk he hoe jij binnenkom in de Cos
Maar nu liggen ze nog in bedquote:
gmquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft volgens mij niets gedaan, liggen niet naakt en geen rare bewegingen onder de dekens geweest. (althans niet zichtbaar) In haar korte broekje tijdens haar oefening ligt ze er uitdagender bij
neuh er is niks volgens eunice ... ahumquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
gm
Maar wat is het nut om met 2 in een single bed te gaan liggen?
Dan moet er iets meer zijn tussen die 2.
Laatste 2x die dat deden was Kenzy bij Mirthe, en daarvoor Esther boven JW, en we weten hoe dat afliep.
Eunice wil krullen ( kroelen )quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
gm
Laatste 2x die dat deden was Kenzy bij Mirthe, en daarvoor Esther boven JW, en we weten hoe dat afliep.
Ik denk alleen niet dat dat de reden is. Er wordt iedere keer verkeerd geschat namelijk.... bewust denk ik.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:59 schreef greysbones het volgende:
@:Engine dat het harder gaat kan kloppen. Ze hebben al 2 x de inhoud aangepast Ivm de prijsstijging
16quote:
Ik denk niet zozeer dat dat bewust isquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat dat de reden is. Er wordt iedere keer verkeerd geschat namelijk.... bewust denk ik.
Daar wordt ik wel vrolijk van, het beweegt altijd.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:04 schreef engine het volgende:
[..]
16![]()
En dan nog vier maanden naar Mirthe kijken
Een combinatie wellichtquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk niet zozeer dat dat bewust is
Eerder onderschattingen van hun eigen rookgedrag
Zou wel een grappig experiment zijn, al heeft Mirthe dan niet mijn voorkeurquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:04 schreef engine het volgende:
[..]
16![]()
En dan nog vier maanden naar Mirthe kijken
Die doet in ieder geval geen pijn aan de ogenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:08 schreef D. het volgende:
[..]
Zou wel een grappig experiment zijn, al heeft Mirthe dan niet mijn voorkeur
Nee, ik ook niet en ik denk hunzelf ook nietquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Van mij mogen ze... had het alleen niet verwacht.. dus
Een beetje pijn is fijnquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:10 schreef engine het volgende:
[..]
Die doet in ieder geval geen pijn aan de ogen
Ja, zij, Bern en Jeff gaan naar huisquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:10 schreef greysbones het volgende:
Mori al wakker![]()
Nou dan gaat er wat gebeuren
KLopt daarom zeg ik, althans niet zichtbaarquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:51 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dat weet je niet of er niets gedaan is niemand heeft iets gezien en al zal er wat gedaan zijn moeten hun zelf weten.
Het gaat er mij om dat Eunice zelf een grote bek heeft dat ze moet oppassen met wat ze doet op streams omdat ze nog kinderen thuis heeft zitten.
Ja, mooi he love is in the air ze zweeft zo al geen kleedje meer nodigquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:52 schreef Frummelie het volgende:
Eunice, moet je nog niet op je zwevende kleedje zitten... je verzaakt wel...
MIsschien vinden ze het lekker dicht tegen elkaar en wie weet heeft Eunice wel een dikke paal in haar rug gehad vannachtquote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
gm
Meeste dromen zijn bedrogquote:
Jajaja... die kans is groot aanwezig...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet en ik denk hunzelf ook nietze draaien zo om elkaar heen
Ik vermoed maar zo dat JW weer last heeft van zijn schouder vandaag
Is niet mijn wenslijsje, is mijn voorspellingquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Meeste dromen zijn bedrog
Het afscheidslijntje voor Bern is al geschreven
We zien hem vooral droevig in beeld
Jij zit er net zo vaak naast als freakyquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:19 schreef D. het volgende:
[..]
Is niet mijn wenslijsje, is mijn voorspelling
Ja heerlijk lepelen zonder paal van JW dan...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIsschien vinden ze het lekker dicht tegen elkaar en wie weet heeft Eunice wel een dikke paal in haar rug gehad vannacht![]()
We gaan het zien, misschien gaat een van de twee wel weg. De tijd zal het leren
Check de post boven mijn eerdere postquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gisteravond 2 kratten met brood binnengebracht, dus verhongeren doen ze niet.
Ik voorspel nooitquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij zit er net zo vaak naast als freaky![]()
Wendy druk met de was en de kabouter kijkt toe.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Check de post boven mijn eerdere post
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij zit er net zo vaak naast als freaky![]()
Weet ik.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Check de post boven mijn eerdere post
Ze hebben voor vandaag ook nog eten riep wendy gisterenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar gisteren lieten ze die koffie apart van alles bezorgen om te benadrukken dat ze enkel koffie in de bestelling hadden (verhaallijn)
En toen kwam er later een lading brood.
OM te vertrekken?quote:
Janet is een LEOquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:33 schreef Frummelie het volgende:
Ja Janet jij verneukt alles... door met messen in broodroosters te gaan en er tosti 's in te douwen, dat is er aan de hand.
Dacht het niet... Isaac oké..quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OM te vertrekken?
Bij mij
Jeff, Babette en Isaac
Ze moet lekker aan het broodrooster likken...quote:
Jeff ook, maar die had ik al in mijn voorspelling. Babette en Isaac wil ik weg hebben, maar ben bang dat die nog even blijvenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OM te vertrekken?
Bij mij
Jeff, Babette en Isaac
Ik heb niet alles meegekregen gisteren maar ze had toch nieuwe bh 's gekochtquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:36 schreef greysbones het volgende:
Misschien kan de FEBO janet achter eens een goede BH geven
Dit is echt geen pan zo
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:39 schreef D. het volgende:
[..]
Jeff ook, maar die had ik al in mijn voorspelling. Babette en Isaac wil ik weg hebben, maar ben bang dat die nog even blijven
Van die 300 ¤ kon ze geen BH kopen?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:36 schreef greysbones het volgende:
Misschien kan de FEBO janet achter eens een goede BH geven
Dit is echt geen pan zo
Kreeg het begin ook niet meer, wel dat Eunice een gesprek aan moest vragen van Mirthequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |