300 postsquote:Op maandag 1 mei 2023 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Had ik de laatste post of post ik door het slotje heen. ik weet het niet
Allemaal leuk totdat je zelf aan een snookertafel staatquote:Op maandag 1 mei 2023 21:52 schreef Zorro het volgende:
2 van de drie shots die ik ook gekozen had, ze hebben er kijk op daar
Dat is ook leuk soms. Alleen ben ik net zo blij met een break boven de 10 als zij met een 147quote:Op maandag 1 mei 2023 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allemaal leuk totdat je zelf aan een snookertafel staat
Ik ben al blij als ik er een potquote:Op maandag 1 mei 2023 21:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is ook leuk soms. Alleen ben ik net zo blij met een break boven de 10 als zij met een 147
Dat was Brecel die de bal van tafel sloeg met zijn keu.quote:
Er is geen speler die zo vaak een fluke mee heeft als Selby. Ik heb in de finale alleen al een paar ongelofelijke gezien, die van net wel als hoogtepuintquote:
Wat was ie woest!quote:Op maandag 1 mei 2023 22:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat was Brecel die de bal van tafel sloeg met zijn keu.
Geluk dwing je af ouwe reus.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Er is geen speler die zo vaak een fluke mee heeft als Selby. Ik heb in de finale alleen al een paar ongelofelijke gezien, die van net wel als hoogtepuint
quote:Op maandag 1 mei 2023 16:56 schreef DeeBee het volgende:
De altijd traag spelende klootzak Selby gaat dit gewoon winnen
Dat is zo'n fout cliche...quote:
Brecel krijgt dadelijk een keer een makkelijke kans, komt er weer in en wint alsnog.quote:
Ik hoop het voor je, wil niet dat je weken ziek bent van de suprematie van Selbyquote:Op maandag 1 mei 2023 22:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Brecel krijgt dadelijk een keer een makkelijke kans, komt er weer in en wint alsnog.
Ik praat mezelf moed in.
Ja?quote:Op maandag 1 mei 2023 22:32 schreef Zorro het volgende:
Nog even over dat vasthouden aan zijn gameplan...
Zo lekker liggen die rode er niet bij.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:38 schreef Faraday01 het volgende:
Dit ziet er goed uit voor een framewinning break
Doet ie goed hequote:
Meteen positie kwijtquote:Op maandag 1 mei 2023 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo lekker liggen die rode er niet bij.
Ja!quote:
quote:
Morgen verderquote:Op maandag 1 mei 2023 22:59 schreef Janneke141 het volgende:
En nu komt er weer zo'n dude met een zak oranje poeder voorbij
Nou, de eerste titel van Higgins is op zijn minst een twijfelgeval.quote:Op maandag 1 mei 2023 23:03 schreef Szura het volgende:
Een niet-Engelstalige wereldkampioen, dat we dat nog mochten meemaken
Goede zorg voor je gokverslavingquote:Op maandag 1 mei 2023 23:03 schreef Janneke141 het volgende:
Als je voor het toernooi 10 pond op Brecel als WK gezet had, wat verdien je dan?
quote:Op maandag 1 mei 2023 22:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Brecel krijgt dadelijk een keer een makkelijke kans, komt er weer in en wint alsnog.
Ik praat mezelf moed in.
een chinees was waarschijnlijker geweestquote:Op maandag 1 mei 2023 23:03 schreef Szura het volgende:
Een niet-Engelstalige wereldkampioen, dat we dat nog mochten meemaken
Komt het toch nog goed met Jimmy Whitequote:Op maandag 1 mei 2023 23:08 schreef Jump het volgende:
Volgend jaar gaat top zijn. Al die toppers gaan zich zat drinken en uitgaan tot de vroege uurtjes de weken voor het WK
Echt hequote:Op maandag 1 mei 2023 23:10 schreef Szura het volgende:
De altijd sympathieke M Selby. Geen idee wat jullie allemaal tegen hem hebben.
quote:Op maandag 1 mei 2023 23:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Komt het toch nog goed met Jimmy White
Wat je er voor kunt hebben weet ik ook niet, maar evengoed niet wat je ertegen kan hebben.quote:Op maandag 1 mei 2023 23:10 schreef Szura het volgende:
Toch iets beter dan 5x tweede rondequote:Op maandag 1 mei 2023 23:10 schreef Zorro het volgende:
Brecel heeft gewoon voor elk jaar dat ie meegedaan heeft zonder overwinning nu een wedstrijd gewonnen. Verstandig opgespaard
Ik heb niks tegen de persoon, zijn spelstijl bevalt me vaak niet. Maar deze wedstrijd ging hij redelijk mee in het tempo van Brecel, en was het niet zo eindeloos verdedigend. En die 147 was natuurlijkquote:Op maandag 1 mei 2023 23:10 schreef Szura het volgende:
Dit.quote:Op maandag 1 mei 2023 23:10 schreef Szura het volgende:
Mentale problemen toch?quote:Op maandag 1 mei 2023 23:16 schreef Jump het volgende:
Welk nieuws zou hij nu hebben over Vicky dat hij niet mocht zeggen? Selby zijn gezicht was precies van: er is nu al teveel gezegd
quote:Op maandag 1 mei 2023 23:16 schreef Jump het volgende:
Welk nieuws zou hij nu hebben over Vicky dat hij niet mocht zeggen? Selby zijn gezicht was precies van: er is nu al teveel gezegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Dan ben ik abuis. Had het anders gehoord.quote:Op maandag 1 mei 2023 23:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Selby ja dat is bekend maar dit leek vooral over zijn vrouw te gaan.
Dreaded double kissquote:Op maandag 1 mei 2023 23:18 schreef svann het volgende:
Net op tijd terug gezapt om Brecel gezoend te zien worden.
Vrouwen en dramaquote:Op maandag 1 mei 2023 23:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ben ik abuis. Had het anders gehoord.
400 pond.quote:Op maandag 1 mei 2023 23:03 schreef Janneke141 het volgende:
Als je voor het toernooi 10 pond op Brecel als WK gezet had, wat verdien je dan?
Insgelijks!quote:
hij was al de eerste van het europese vaste land die de kwartfinale haalde, dacht ik.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 05:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Best wel apart dat het nu pas de eerste snookerspeler is van het Europese vaste land die WK is
Nederlanders kijken dan ook gewoon naar de BBCquote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:03 schreef Faraday01 het volgende:
Gemiddeld 290k kijkers voor eurosport België gisterenavond.
Nederland gemiddeld 35k kijkers met een top van zo'n 100k.
Daar zijn helaas geen cijfers van.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nederlanders kijken dan ook gewoon naar de BBC
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |