Echt ongelofelijkquote:Op maandag 1 mei 2023 13:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik verwacht een dikke opdracht voor Zoe
van de FEBO![]()
zodat mevrouw het heeel makkelijk heeft
Hier woon ik 10 hoog en als de zon schijnt en het is redelijk windstil dan gaat de temperatuur ook snel omhoog maar nu is hier geen zon en is het niet zo warm.quote:Op maandag 1 mei 2023 13:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het is bij mij achterhuis 26 graden in de zon, dus kan je prima in bikini of blote bast zitten/ lopen
Waarom niet? Ze is gewoon enorm met hem aan het flirten, betekent niet meteen dat ze zich aan hem wil binden.quote:Op maandag 1 mei 2023 13:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Eunice heeft tegen Morrie gezegd dat ze niet verliefd op JW is en een jonge kerel zoekt
En dat gleuven wij?
Gewoon laten falen en erachter laten komen dat ze echt niets weet/ kan zonder de hulp van anderenquote:Op maandag 1 mei 2023 13:25 schreef greysbones het volgende:
Zoals Zoe lult
dat betweterige
Wendy en Babs zouden haar daar best op aan kunnen spreken
waar zit jij? het is hier ouderwets koud en grijs en regenquote:Op maandag 1 mei 2023 13:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het is bij mij achterhuis 26 graden in de zon, dus kan je prima in bikini of blote bast zitten/ lopen
Twente, hier volop zonquote:Op maandag 1 mei 2023 13:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
waar zit jij? het is hier ouderwets koud en grijs en regen
Gelderland ookquote:Op maandag 1 mei 2023 13:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zuid Holland is ook koud en grijs oh en ik zie ook regendruppels, we wonen vandaag in het verkeerde deel van het land.quote:Op maandag 1 mei 2023 13:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 mei 2023 13:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelderland ook![]()
en zo te zien Flevoland ook
quote:
dat doen ze ook vaak maar het blijft niet hangenquote:Op maandag 1 mei 2023 13:25 schreef greysbones het volgende:
Zoals Zoe lult
dat betweterige
Wendy en Babs zouden haar daar best op aan kunnen spreken
echt hequote:Op maandag 1 mei 2023 13:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zuid Holland is ook koud en grijs oh en ik zie ook regendruppels, we wonen vandaag in het verkeerde deel van het land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |