het vat ook wel goed samen wat hij mistquote:Op zondag 30 april 2023 22:30 schreef Scorpie het volgende:
Bergwijn die wegloopt om een doelpunt te vieren terwijl als hij was blijven staan de 2-0 was gevallen
Vat wel het seizoen samen.
Deze week gingen ze eerst 20 minuten over Koningsdag lullen omdat ze niet over Ajax wilden hebbenquote:Op zondag 30 april 2023 22:29 schreef Malavita het volgende:
[..]
Pakschaal podcast zijn altijd wel kritisch en vooral klaar met dit seizoenterecht.
Een stel hersens.quote:Op zondag 30 april 2023 22:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het vat ook wel goed samen wat hij mist
eens, die zijn ook wel sterk.quote:Op zondag 30 april 2023 22:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vind de VI podcasts sowieso wel sterk
ik heb na de klassieker (en nog een paar keer) smakelijk gelachen om die pantelic podcast
die ff gemist gezien ik al stond te juichen ondat ik dacht dat die erin viel.quote:Op zondag 30 april 2023 22:30 schreef Scorpie het volgende:
Bergwijn die wegloopt om een doelpunt te vieren terwijl als hij was blijven staan de 2-0 was gevallen
Vat wel het seizoen samen.
was wel leedvermaak hier he, even voor de duidelijkheidquote:Op zondag 30 april 2023 22:33 schreef Malavita het volgende:
[..]
eens, die zijn ook wel sterk.
Pantelic podcast nooit gehoord, zal het eens aanslingeren
Is dat die podcast met figuren met de meest walgelijke provinciale accenten?quote:Op zondag 30 april 2023 22:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vind de VI podcasts sowieso wel sterk
ik heb na de klassieker (en nog een paar keer) smakelijk gelachen om die pantelic podcast
quote:Op zondag 30 april 2023 22:38 schreef bbuddybb het volgende:
Bosz is benaderd hoor ik zojuist bij Studio Voetbal.
Liever Bosz dan Heitinga als ik mocht kiezen.quote:Op zondag 30 april 2023 22:38 schreef bbuddybb het volgende:
Dan overtreffen ze zelfs het miserabele niveau van de rest verdediging van dit seizoen.quote:Op zondag 30 april 2023 22:38 schreef bbuddybb het volgende:
Liever geen van beidequote:Op zondag 30 april 2023 22:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Liever Bosz dan Heitinga als ik mocht kiezen.
Buitenlandse trainer en dan moeten we kijken wie er uiteraard beschikbaar is tegen die tijd.quote:Op zondag 30 april 2023 22:53 schreef Malavita het volgende:
[..]
Gooi ik hem er nog eens in: wie wel?
de tijd dringt helaas.quote:Op zondag 30 april 2023 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Buitenlandse trainer en dan moeten we kijken wie er uiteraard beschikbaar is tegen die tijd.
Doe eens gek: Ron Jans. Die man verricht veelal wonderen.quote:Op zondag 30 april 2023 22:53 schreef Malavita het volgende:
[..]
Gooi ik hem er nog eens in: wie wel?
Beter dan Heitinga. Die roept vnv om zijn moederquote:Op zondag 30 april 2023 23:03 schreef freaky40 het volgende:
Als het Bosz wordt weet je dat we de eerste wedstrijden van het seizoen weer niet gaan winnen, net als in de vorige Bosz periode...
Dat is de eerste die weg moetquote:Op zondag 30 april 2023 22:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Met Bosz zetten we ook geen zoden aan de dijk. Het wordt wel tijd dat Van der Sar zijn koffers pakt. Voegt echt helemaal niets toe aan Ajax behalve onrust creëren en amateurisme uitstralen.
Kudus vermoedelijk ook nog. Dan houd je niet veel over. Focus op de jeugd en toptalenten van buiten af binnen hengelen.quote:Op zondag 30 april 2023 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het probleem is eerder dat Timber en Alvarez beide zullen vertrekken komende zomer. Zie dat maar op te vangen terwijl je middenveld ook waardeloos is en dan heb ik het nog niet over aanval.
Bosz is ook geen opbouwtrainer dus dat wordt ook weer gezellig.
Die gast is echt zo dom, hè.quote:Op zondag 30 april 2023 23:16 schreef Caland het volgende:
Ik zie nu pas die juichende Bergwijn
Dit kan gewoon echt niet
Jeugd is er niet en toptalenten van buitenaf gaan niet voor hun lol in de conference league spelen.quote:Op zondag 30 april 2023 23:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kudus vermoedelijk ook nog. Dan houd je niet veel over. Focus op de jeugd en toptalenten van buiten af binnen hengelen.
Dat is een simpele keus.quote:Op zondag 30 april 2023 22:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Liever Bosz dan Heitinga als ik mocht kiezen.
wie maakt die gifjes hier?quote:Op zondag 30 april 2023 23:16 schreef Caland het volgende:
Dit kan gewoon echt niet
Een soort cripplefightquote:Op zondag 30 april 2023 23:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Team Klaassen👍 Domme staatsmongool die Vissers.
Goeie logicaquote:Heitinga erkende dat Ajax ook nu niet op penalty's had geoefend. "Of ik daar spijt van heb? Nee", was het resolute antwoord op de persconferentie. "Waarom niet? Heel veel jonge jongens met potentie zijn het veld ingekomen. We hadden wel een lijstje, maar een aantal nemers was gewisseld omdat ze erdoorheen zaten. Het blijft een loterij."
https://www.nu.nl/voetbal(...)-geen-spijt-van.html
Lijkt me vooral handig om bezig te zijn met jezelf ipv wat de andere partij doet.quote:Op maandag 1 mei 2023 00:14 schreef TheVulture het volgende:
Dus toch Bosz incoming, hopelijk dan met Heitinga ernaast als assistent.
Het voetbal zal er in ieder geval niet slechter van worden, al hoop ik dat hij verdedigend wat degelijker is geworden.
Op zich wel een verstandige keus, zeker als je bedenkt dat ie anders waarschijnlijk naar Feyenoord gaat als Slot daar vertrekt.
Toen begon hij slecht ja, maar was dat qua achterstand alweer hersteld rond de wintersop.. het is dus niet zo dat daar het kampioenschap werd verspeeld (wat wel vaak wordt gezegd)quote:Op zondag 30 april 2023 23:03 schreef freaky40 het volgende:
Als het Bosz wordt weet je dat we de eerste wedstrijden van het seizoen weer niet gaan winnen, net als in de vorige Bosz periode...
Klopt, maar nu heb je hopelijk een win-win situatie, al blijf ik mijn twijfels hebben qua verdediging bij Bosz. Maar volgens mij was dat meer gevoel dan feit als je naar de cijfers van dat competitieseizoen kijkt.quote:Op maandag 1 mei 2023 00:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me vooral handig om bezig te zijn met jezelf ipv wat de andere partij doet.
Zou niet weten wie haalbaar is verder dat is meer het probleem. Bosz hoeft voor mij ook niet per se maar Heitinga zijn carrière om zeep helpen is ook niet wenselijk.quote:Op maandag 1 mei 2023 00:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klopt, maar nu heb je hopelijk een win-win situatie, al blijf ik mijn twijfels hebben qua verdediging bij Bosz. Maar volgens mij was dat meer gevoel dan feit als je naar de cijfers van dat competitieseizoen kijkt.
Was ik wel domme jostiequote:Op zondag 30 april 2023 21:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet in het stadion was
Blijft toch wel een interessante club dat Ajax.quote:Op maandag 1 mei 2023 00:11 schreef Elan het volgende:
Nu al zin in Kale en Kokkie
75% van de luisteraars zal wel weer uit Rotterdam en omstreken komen
Daar had je er 23 tegen, samen met psv het minste. Juist niet de meest scorende ploeg.quote:Op maandag 1 mei 2023 00:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klopt, maar nu heb je hopelijk een win-win situatie, al blijf ik mijn twijfels hebben qua verdediging bij Bosz. Maar volgens mij was dat meer gevoel dan feit als je naar de cijfers van dat competitieseizoen kijkt.
Ja zoals ik al dacht, Heitinga is gewoon te licht voor de job. Niet trainen op pingelsquote:
quote:
Echt lachwekkend inderdaad, de optelsom is nu toch wel gemaakt. Geen John als hoofdtrainer volgend seizoen, toch nog een geluk bij een ongeluk voor Ajax.quote:Op maandag 1 mei 2023 06:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
JOHNED
(Manmanman, in deze tijd nog volhouden dat trainen op penalties niet werkt. Wel grappig dat Van Nistelrode glimmend van trots verteld dat ze er zoveel hebben getraind, terwijl dat er feitelijk ook niet uitzag).
Bedankt voor het opentrappen van deze open deur...quote:Op maandag 1 mei 2023 07:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Qua dramatiek is het denk ik gewoon het slechtste seizoen sinds de jaren 60 ofzo. De tijden onder Wouters en Koster waren ook triest maar:
Een seizoen met 4 nederlagen tegen PSV, de eerste thuisnederlaag tegen Feyenoord in 17 jaar, 2 prijzen in rechtstreekse wedstrijden om zeep geholpen, een 1-6 tegen Napoli, 7 wedstrijden op rij niet winnen in de Eredivisie.
Zo dramatisch op zoveel vlakken is het heel lang niet geweest.
Wat dacht je van Bergwijn en dat handje voor zijn oor bij de 1-0.quote:Op zondag 30 april 2023 23:16 schreef Caland het volgende:
Dit kan gewoon echt niet
Je kan niet trainen op penalty’s. In ieder geval niet in het weekje voor de wedstrijd.quote:Op maandag 1 mei 2023 06:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
JOHNED
(Manmanman, in deze tijd nog volhouden dat trainen op penalties niet werkt. Wel grappig dat Van Nistelrode glimmend van trots verteld dat ze er zoveel hebben getraind, terwijl dat er feitelijk ook niet uitzag).
Dan nog zou ik zeggen: Neem je aanloop vanaf randje 16, beetje schuin voor de goal. Bespaart je in ieder geval een penalty zoals die van Alvarez.quote:Op maandag 1 mei 2023 07:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je kan niet trainen op penalty’s. In ieder geval niet in het weekje voor de wedstrijd.
Een penalty heeft alles te maken met innerlijke rust. Zo moeilijk is het niet om 10x achtereen een bal in het zijnet te schieten (als je kan voetballen). Maar op dat moment is het ineens wel lastig.
Het is meer het contrast met de vorige 4 seizoenen dat dramatisch is, al moet ik zeggen dat het vorig seizoen na de winterstop ook meer op kracht dan souplesse ging.quote:Op maandag 1 mei 2023 07:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Qua dramatiek is het denk ik gewoon het slechtste seizoen sinds de jaren 60 ofzo. De tijden onder Wouters en Koster waren ook triest maar:
Een seizoen met 4 nederlagen tegen PSV, de eerste thuisnederlaag tegen Feyenoord in 17 jaar, 2 prijzen in rechtstreekse wedstrijden om zeep geholpen, een 1-6 tegen Napoli, 7 wedstrijden op rij niet winnen in de Eredivisie.
Zo dramatisch op zoveel vlakken is het heel lang niet geweest.
Pingels zijn misschien niet te simuleren onder die omstandigheden, maar ze zijn zeker wel te trainen. Wat je zegt; geen korte aanloop, probeer een hoek uit te zoeken, schiet op halve meter hoogte en hard genoeg en je vergroot je kansen op succes.quote:Op maandag 1 mei 2023 07:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dan nog zou ik zeggen: Neem je aanloop vanaf randje 16, beetje schuin voor de goal. Bespaart je in ieder geval een penalty zoals die van Alvarez.
Als je derde wordt is het hoe dan ook het slechtste jaar sinds 2009.quote:Op maandag 1 mei 2023 07:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is meer het contrast met de vorige 4 seizoenen dat dramatisch is, al moet ik zeggen dat het vorig seizoen na de winterstop ook meer op kracht dan souplesse ging.
Die van Alvarez en Brobbey waren zo slecht, ik weet niet of dat iets met training te maken heeft.quote:Op maandag 1 mei 2023 07:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Pingels zijn misschien niet te simuleren onder die omstandigheden, maar ze zijn zeker wel te trainen. Wat je zegt; geen korte aanloop, probeer een hoek uit te zoeken, schiet op halve meter hoogte en hard genoeg en je vergroot je kansen op succes.
Zeker, ook dat komt bij Ajax zelden voor, ooit 1 keer 4e of 5e onder Blind geloof ik.quote:Op maandag 1 mei 2023 07:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als je derde wordt is het hoe dan ook het slechtste jaar sinds 2009.
4e maar in feite tweede omdat Ajax toen nog de play-offs won.quote:Op maandag 1 mei 2023 08:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker, ook dat komt bij Ajax zelden voor, ooit 1 keer 4e of 5e onder Blind geloof ik.
Helemaal mee eens ja.quote:Op maandag 1 mei 2023 07:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Pingels zijn misschien niet te simuleren onder die omstandigheden, maar ze zijn zeker wel te trainen. Wat je zegt; geen korte aanloop, probeer een hoek uit te zoeken, schiet op halve meter hoogte en hard genoeg en je vergroot je kansen op succes.
Maar dat zag je ook aankomen. Die gozer heeft 120 minuten lang met krachten gesmeten.quote:Op maandag 1 mei 2023 07:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dan nog zou ik zeggen: Neem je aanloop vanaf randje 16, beetje schuin voor de goal. Bespaart je in ieder geval een penalty zoals die van Alvarez.
Leedvermaak beste vermaak.quote:Op maandag 1 mei 2023 00:29 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Blijft toch wel een interessante club dat Ajax.
Hoe je omgaat met de druk en hoe je de focus kan houden, zijn de meest bepalende dingen om een strafschop goed te nemen.quote:Op maandag 1 mei 2023 07:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja. Het verbaast me al jaren hoe spelers ze nemen. Van Dijk nam ook een aanloop van 1 stap op het WK.quote:Op maandag 1 mei 2023 08:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zullen die gasten toch ook allemaal wel weten, ze zijn niet van de tribune geplukt.
Ik vond hem verder niet slecht, de grootste faal van de wedstrijd was Bergwijn die al wegliep bij die bal op de paal, kost je wel een beker.quote:Op maandag 1 mei 2023 08:32 schreef VEM2012 het volgende:
Al was natuurlijk wat Brobbey deed beschamend en typisch voor hem: wildebras. Dat wordt echt nooit wat met die jongen.
Het zijn gewoon domme jongensquote:Op maandag 1 mei 2023 08:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond hem verder niet slecht, de grootste faal van de wedstrijd was Bergwijn die al wegliep bij die bal op de paal, kost je wel een beker.
Heeft Hansie er nog wat van gezegd tegen Tadic? Want die pakte Luuk wel goed aan na de wedstrijd zegquote:Op maandag 1 mei 2023 08:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mij stond vooral gedrag van Ajax-spelers enorm tegen. Echt alleen maar zuigen en janken. Met Tadic en Klaassen voorop. Verschrikkelijk, ga gewoon voetballen. Het was uiterst genant.
Je hebt heel weinig aan muscle memory als je doodop bent.quote:Op maandag 1 mei 2023 07:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Brobbey gaf eindelijk wat diepte aan het spel (wat Bergwijn al een seizoen verzuimt te doen) en eigenlijk neem ik het meest kwalijk dat ie niet rustig bleef en die bal aflegt op Tadic. Penaltie missen en bal op de baal kan. Helaas.quote:Op maandag 1 mei 2023 08:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond hem verder niet slecht, de grootste faal van de wedstrijd was Bergwijn die al wegliep bij die bal op de paal, kost je wel een beker.
Ik heb het moment een paar keer bekeken en ik geloof er niets van. Die bal kwam precies terug waar Drommel stond.quote:Op maandag 1 mei 2023 08:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tadic weet ik niet, nog geen interview van gezien. Klaassen is wel hard aangepakt.quote:Op maandag 1 mei 2023 08:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heeft Hansie er nog wat van gezegd tegen Tadic? Want die pakte Luuk wel goed aan na de wedstrijd zeg
Dat ook. Spelers op hun retour die gek gaan doen. Wordt het niet beter van.quote:Op maandag 1 mei 2023 08:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mij stond vooral gedrag van Ajax-spelers enorm tegen. Echt alleen maar zuigen en janken. Met Tadic en Klaassen voorop. Verschrikkelijk, ga gewoon voetballen. Het was uiterst genant.
Kijk het nog maar eens terug, op het moment dat hij wegloopt om te juichen staat hij er beter voor dan Drommel, om die bal in te tikken.quote:Op maandag 1 mei 2023 08:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb het moment een paar keer bekeken en ik geloof er niets van. Die bal kwam precies terug waar Drommel stond.
Dus hoe ziet men dat voor zich? Dat hij al voordat Brobbey trapt hij naar precies de juiste plek toe loopt?
En Brobbey heeft wel de kwaliteit dat hij een bal goed vast kan houden en een krachtmens is. In de afwerking is hij gewoon echt heel slecht voor een spits van Ajax. Te slecht.
Klaassen en de Jong zijn echt jankballen. Verschrikkelijk.quote:Op maandag 1 mei 2023 08:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Luuk is dan ook nog een paar klasse erger dan Tadic. Mooi trouwens die flinke schouderduw die Tadic uitdeelde richting Luuk.quote:Op maandag 1 mei 2023 08:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heeft Hansie er nog wat van gezegd tegen Tadic? Want die pakte Luuk wel goed aan na de wedstrijd zeg
Van AZ wordt nog verloren denk ik. Dan eindig je gewoon als vierde.quote:Op maandag 1 mei 2023 09:02 schreef StevenHyde het volgende:
Nog 4 wedstrijden uitzitten en dan is deze ellende voorbij. Wat een verschrikking qua gedrag op het veld weer. Vooral ook van Ajacieden. Over het spel nog maar te zwijgen. Maar dat was weer van beiden kanten verschrikkelijk. Traag en risicoloos. Je zou hier maar als neutrale fan naar hebben gekeken. Pff.
Luuk gooit geen scheenbeschermers tegen de tegenstander, Luuk deelt deelt geen bodychecks uit na een goal en Luuk trekt niet aan iemand zijn halskraag als ie naar de scheidsrechter loopt. Prima als je het een irritante voetballer vindt qua klagen en zeuren, maar hij wordt niet fysiek.quote:Op maandag 1 mei 2023 09:05 schreef HowardRoark het volgende:
Luuk is dan ook nog een paar klasse erger dan Tadic. Mooi trouwens die flinke schouderduw die Tadic uitdeelde richting Luuk.
Je weet dat winnende ploegen (Argentinië, Kroatië) er gewoon wel veel op trainen? Zal wel toeval zijn dat de 'lOTeRIj-roepers" altijd falen.quote:Op maandag 1 mei 2023 08:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je hebt heel weinig aan muscle memory als je doodop bent.
We kunnen uren op youtube volmaken met missers van voetballers die heel veel getraind hebben op penalty’s, maar in de serie overkomen als een speler van fc bal op het dak.
Taylor of Grillitsch maakt niet zoveel uit gok ik zo, voor de rest mag het wel blijven staan.quote:Op maandag 1 mei 2023 09:09 schreef Black-Death het volgende:
Ik vond wel dat er gisteren toch meer diepgang in het spel zat dan de afgelopen weken. Wat mij betreft weer zelfde opstelling tegen AZ. Aub geen Taylor meer.
Klopt, lood om oud ijzer inderdaad.quote:Op maandag 1 mei 2023 09:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Taylor of Grillitsch maakt niet zoveel uit gok ik zo, voor de rest mag het wel blijven staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |