Dik contract en nog geen penalty tussen de palen kunnen schieten.quote:Op zondag 30 april 2023 21:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar kunnen de prinsjes van tegenwoordig echt niet meer tegen hoor. Huub Stevens en Mark van Bommel werden bij PSV ook al niet gepruimd door de spelers. Die moeten daar allemaal niks meer van hebben, gewoon vanaf je 18e een dik contract en vooral geen kritiek krijgen van wie dan ook want dan hebben ze geen 'respect'.
Je moet nu eenmaal wat over hebben voor een prijsquote:Op zondag 30 april 2023 21:58 schreef Malavita het volgende:
[..]
zie je mij boos zijn dan? Trek alleen wat conclusies terwijl je hier ellendig lang moet wachten om de stad uit te gaan dankzij middeleeuwse faciliteiten
de grote stad zegt iequote:Op zondag 30 april 2023 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Hele dag onderweg naar de grote stad en dan mokumhard janken genot
Lekker in de bus pikquote:Op zondag 30 april 2023 21:59 schreef Malavita het volgende:
[..]
de grote stad zegt ie2nd city syndroom genot
Helemaal niets in ..quote:Op zondag 30 april 2023 21:59 schreef Malavita het volgende:
[..]
de grote stad zegt ie2nd city syndroom genot
het is een seizoen van niks, vandaag past daar wel bij helaas.quote:Op zondag 30 april 2023 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Helemaal niets in ..
Achja je weet het ook wel
Tjah als kampioen is zo'n beker of schaal maar een toetje..quote:Op zondag 30 april 2023 21:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Sinds 2010 inmiddels 10 prijzen in finales (6 Cruijffschalen en 4 bekers) om zeep geholpen. Waarvan 3 keer op rij Twente, 2 keer op rij PEC en 4 keer op rij PSV.![]()
Begint inmiddels ook wel genant te worden.
Zo kun je alles rechtlullen natuurlijk, als veruit de rijkste club van Nederland gaat dit helemaal nergens over.quote:Op zondag 30 april 2023 22:04 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Tjah als kampioen is zo'n beker of schaal maar een toetje..
Achterlijk schoppertjequote:Op zondag 30 april 2023 22:20 schreef Malavita het volgende:
[..]
zonde van die penalty, speelde een prima pot verder.
Bal op de paal ook.quote:Op zondag 30 april 2023 21:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vond m vandaag wel sterk spelen eigenlijk, alleen die pingel was hopeloos.
Dat was een vrij lastige hoek, als Bergwijn daar gewoon normaal doet tikt die hem vervolgens binnen.quote:
Morgen Kale en Kokkie Godquote:Op zondag 30 april 2023 22:24 schreef aTypisch het volgende:
nog podcasttips met wedstrijd analyses?
mijn klein pleziertje dit seizoen onderweg
Pakschaal podcast zijn altijd wel kritisch en vooral klaar met dit seizoenquote:Op zondag 30 april 2023 22:24 schreef aTypisch het volgende:
nog podcasttips met wedstrijd analyses?
mijn klein pleziertje dit seizoen onderweg
vind de VI podcasts sowieso wel sterkquote:Op zondag 30 april 2023 22:29 schreef Malavita het volgende:
[..]
Pakschaal podcast zijn altijd wel kritisch en vooral klaar met dit seizoenterecht.
Karma voor zijn provocerende manier van juichen voor het PSV publiek en de PSV dug outquote:Op zondag 30 april 2023 22:30 schreef Scorpie het volgende:
Bergwijn die wegloopt om een doelpunt te vieren terwijl als hij was blijven staan de 2-0 was gevallen
Vat wel het seizoen samen.
Is daar een gifje van?quote:Op zondag 30 april 2023 22:30 schreef Scorpie het volgende:
Bergwijn die wegloopt om een doelpunt te vieren terwijl als hij was blijven staan de 2-0 was gevallen
het vat ook wel goed samen wat hij mistquote:Op zondag 30 april 2023 22:30 schreef Scorpie het volgende:
Deze week gingen ze eerst 20 minuten over Koningsdag lullen omdat ze niet over Ajax wilden hebbenquote:Op zondag 30 april 2023 22:29 schreef Malavita het volgende:
[..]
Pakschaal podcast zijn altijd wel kritisch en vooral klaar met dit seizoenterecht.
Een stel hersens.quote:Op zondag 30 april 2023 22:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het vat ook wel goed samen wat hij mist
eens, die zijn ook wel sterk.quote:Op zondag 30 april 2023 22:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vind de VI podcasts sowieso wel sterk
ik heb na de klassieker (en nog een paar keer) smakelijk gelachen om die pantelic podcast
die ff gemist gezien ik al stond te juichen ondat ik dacht dat die erin viel.quote:Op zondag 30 april 2023 22:30 schreef Scorpie het volgende:
was wel leedvermaak hier he, even voor de duidelijkheidquote:Op zondag 30 april 2023 22:33 schreef Malavita het volgende:
[..]
eens, die zijn ook wel sterk.
Pantelic podcast nooit gehoord, zal het eens aanslingeren
Is dat die podcast met figuren met de meest walgelijke provinciale accenten?quote:Op zondag 30 april 2023 22:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vind de VI podcasts sowieso wel sterk
ik heb na de klassieker (en nog een paar keer) smakelijk gelachen om die pantelic podcast
quote:Op zondag 30 april 2023 22:38 schreef bbuddybb het volgende:
Bosz is benaderd hoor ik zojuist bij Studio Voetbal.
Liever Bosz dan Heitinga als ik mocht kiezen.quote:Op zondag 30 april 2023 22:38 schreef bbuddybb het volgende:
Dan overtreffen ze zelfs het miserabele niveau van de rest verdediging van dit seizoen.quote:Op zondag 30 april 2023 22:38 schreef bbuddybb het volgende:
Liever geen van beidequote:Op zondag 30 april 2023 22:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Liever Bosz dan Heitinga als ik mocht kiezen.
Buitenlandse trainer en dan moeten we kijken wie er uiteraard beschikbaar is tegen die tijd.quote:Op zondag 30 april 2023 22:53 schreef Malavita het volgende:
[..]
Gooi ik hem er nog eens in: wie wel?
de tijd dringt helaas.quote:Op zondag 30 april 2023 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Buitenlandse trainer en dan moeten we kijken wie er uiteraard beschikbaar is tegen die tijd.
Doe eens gek: Ron Jans. Die man verricht veelal wonderen.quote:Op zondag 30 april 2023 22:53 schreef Malavita het volgende:
[..]
Gooi ik hem er nog eens in: wie wel?
Beter dan Heitinga. Die roept vnv om zijn moederquote:Op zondag 30 april 2023 23:03 schreef freaky40 het volgende:
Als het Bosz wordt weet je dat we de eerste wedstrijden van het seizoen weer niet gaan winnen, net als in de vorige Bosz periode...
Dat is de eerste die weg moetquote:Op zondag 30 april 2023 22:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Met Bosz zetten we ook geen zoden aan de dijk. Het wordt wel tijd dat Van der Sar zijn koffers pakt. Voegt echt helemaal niets toe aan Ajax behalve onrust creëren en amateurisme uitstralen.
Kudus vermoedelijk ook nog. Dan houd je niet veel over. Focus op de jeugd en toptalenten van buiten af binnen hengelen.quote:Op zondag 30 april 2023 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het probleem is eerder dat Timber en Alvarez beide zullen vertrekken komende zomer. Zie dat maar op te vangen terwijl je middenveld ook waardeloos is en dan heb ik het nog niet over aanval.
Bosz is ook geen opbouwtrainer dus dat wordt ook weer gezellig.
Die gast is echt zo dom, hè.quote:Op zondag 30 april 2023 23:16 schreef Caland het volgende:
Ik zie nu pas die juichende Bergwijn
Dit kan gewoon echt niet
Jeugd is er niet en toptalenten van buitenaf gaan niet voor hun lol in de conference league spelen.quote:Op zondag 30 april 2023 23:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kudus vermoedelijk ook nog. Dan houd je niet veel over. Focus op de jeugd en toptalenten van buiten af binnen hengelen.
Dat is een simpele keus.quote:Op zondag 30 april 2023 22:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Liever Bosz dan Heitinga als ik mocht kiezen.
wie maakt die gifjes hier?quote:Op zondag 30 april 2023 23:16 schreef Caland het volgende:
Ik zie nu pas die juichende Bergwijn
Dit kan gewoon echt niet
Een soort cripplefightquote:Op zondag 30 april 2023 23:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Team Klaassen👍 Domme staatsmongool die Vissers.
Goeie logicaquote:Heitinga erkende dat Ajax ook nu niet op penalty's had geoefend. "Of ik daar spijt van heb? Nee", was het resolute antwoord op de persconferentie. "Waarom niet? Heel veel jonge jongens met potentie zijn het veld ingekomen. We hadden wel een lijstje, maar een aantal nemers was gewisseld omdat ze erdoorheen zaten. Het blijft een loterij."
https://www.nu.nl/voetbal(...)-geen-spijt-van.html
Lijkt me vooral handig om bezig te zijn met jezelf ipv wat de andere partij doet.quote:Op maandag 1 mei 2023 00:14 schreef TheVulture het volgende:
Dus toch Bosz incoming, hopelijk dan met Heitinga ernaast als assistent.
Het voetbal zal er in ieder geval niet slechter van worden, al hoop ik dat hij verdedigend wat degelijker is geworden.
Op zich wel een verstandige keus, zeker als je bedenkt dat ie anders waarschijnlijk naar Feyenoord gaat als Slot daar vertrekt.
Toen begon hij slecht ja, maar was dat qua achterstand alweer hersteld rond de wintersop.. het is dus niet zo dat daar het kampioenschap werd verspeeld (wat wel vaak wordt gezegd)quote:Op zondag 30 april 2023 23:03 schreef freaky40 het volgende:
Als het Bosz wordt weet je dat we de eerste wedstrijden van het seizoen weer niet gaan winnen, net als in de vorige Bosz periode...
Klopt, maar nu heb je hopelijk een win-win situatie, al blijf ik mijn twijfels hebben qua verdediging bij Bosz. Maar volgens mij was dat meer gevoel dan feit als je naar de cijfers van dat competitieseizoen kijkt.quote:Op maandag 1 mei 2023 00:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me vooral handig om bezig te zijn met jezelf ipv wat de andere partij doet.
Zou niet weten wie haalbaar is verder dat is meer het probleem. Bosz hoeft voor mij ook niet per se maar Heitinga zijn carrière om zeep helpen is ook niet wenselijk.quote:Op maandag 1 mei 2023 00:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klopt, maar nu heb je hopelijk een win-win situatie, al blijf ik mijn twijfels hebben qua verdediging bij Bosz. Maar volgens mij was dat meer gevoel dan feit als je naar de cijfers van dat competitieseizoen kijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |