het vat ook wel goed samen wat hij mistquote:Op zondag 30 april 2023 22:30 schreef Scorpie het volgende:
Bergwijn die wegloopt om een doelpunt te vieren terwijl als hij was blijven staan de 2-0 was gevallen
Vat wel het seizoen samen.
Deze week gingen ze eerst 20 minuten over Koningsdag lullen omdat ze niet over Ajax wilden hebbenquote:Op zondag 30 april 2023 22:29 schreef Malavita het volgende:
[..]
Pakschaal podcast zijn altijd wel kritisch en vooral klaar met dit seizoenterecht.
Een stel hersens.quote:Op zondag 30 april 2023 22:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het vat ook wel goed samen wat hij mist
eens, die zijn ook wel sterk.quote:Op zondag 30 april 2023 22:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vind de VI podcasts sowieso wel sterk
ik heb na de klassieker (en nog een paar keer) smakelijk gelachen om die pantelic podcast
die ff gemist gezien ik al stond te juichen ondat ik dacht dat die erin viel.quote:Op zondag 30 april 2023 22:30 schreef Scorpie het volgende:
Bergwijn die wegloopt om een doelpunt te vieren terwijl als hij was blijven staan de 2-0 was gevallen
Vat wel het seizoen samen.
was wel leedvermaak hier he, even voor de duidelijkheidquote:Op zondag 30 april 2023 22:33 schreef Malavita het volgende:
[..]
eens, die zijn ook wel sterk.
Pantelic podcast nooit gehoord, zal het eens aanslingeren
Is dat die podcast met figuren met de meest walgelijke provinciale accenten?quote:Op zondag 30 april 2023 22:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vind de VI podcasts sowieso wel sterk
ik heb na de klassieker (en nog een paar keer) smakelijk gelachen om die pantelic podcast
quote:Op zondag 30 april 2023 22:38 schreef bbuddybb het volgende:
Bosz is benaderd hoor ik zojuist bij Studio Voetbal.
Liever Bosz dan Heitinga als ik mocht kiezen.quote:Op zondag 30 april 2023 22:38 schreef bbuddybb het volgende:
Dan overtreffen ze zelfs het miserabele niveau van de rest verdediging van dit seizoen.quote:Op zondag 30 april 2023 22:38 schreef bbuddybb het volgende:
Liever geen van beidequote:Op zondag 30 april 2023 22:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Liever Bosz dan Heitinga als ik mocht kiezen.
Buitenlandse trainer en dan moeten we kijken wie er uiteraard beschikbaar is tegen die tijd.quote:Op zondag 30 april 2023 22:53 schreef Malavita het volgende:
[..]
Gooi ik hem er nog eens in: wie wel?
de tijd dringt helaas.quote:Op zondag 30 april 2023 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Buitenlandse trainer en dan moeten we kijken wie er uiteraard beschikbaar is tegen die tijd.
Doe eens gek: Ron Jans. Die man verricht veelal wonderen.quote:Op zondag 30 april 2023 22:53 schreef Malavita het volgende:
[..]
Gooi ik hem er nog eens in: wie wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |