Had ze geen vader(figuur) in Mexico dan?quote:Op zondag 30 april 2023 16:59 schreef pingu66 het volgende:
Eunice mist gewoon een vaderfiguur in haarvleven, die denkt te vinden in oudere ( witte) rijke mannen.
Die kent ze niet eens ( zei ze zelf,)quote:Op zondag 30 april 2023 17:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Had ze geen vader(figuur) in Mexico dan?
Dat zeg ik net in het vorige topic grapjasquote:Op zondag 30 april 2023 17:00 schreef pingu66 het volgende:
Ergens denk ik dat haar ex veel ouder is.
En wat doet zij dan, qua werk?quote:Op zondag 30 april 2023 16:59 schreef Judiwi het volgende:
Volgens mij hoorde ik Eunice zeggen in rl wel een man te willen gebben die werkt. Jw heeft al bijna zijn pensioen te pakken.
Nog veel ouder dan 11 jaar (grapjas) zo ziet hij er in ieder geval wel uit ( ouder dan 51)quote:Op zondag 30 april 2023 17:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zeg ik net in het vorige topic grapjas![]()
![]()
Haar ex is 11 jaar ouder en Eunie valt op oudere mannen
Daarom is alles wat ze over JW zijn leeftijd zegt ook behoorlijk tegenstrijdig
Lekker oppervlakkig weer.quote:Op zondag 30 april 2023 16:59 schreef Judiwi het volgende:
Volgens mij hoorde ik Eunice zeggen in rl wel een man te willen gebben die werkt. Jw heeft al bijna zijn pensioen te pakken.
Eunice (42)quote:
Nou ja ze had het over haar ex , dus is dat het enige referentie puntje waar wij het over kunnen hebbenquote:Op zondag 30 april 2023 17:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nog veel ouder dan 11 jaar (grapjas) zo ziet hij er in ieder geval wel uit ( ouder dan 51)
En wat houdt dat in?quote:Op zondag 30 april 2023 17:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eunice (42)
Allround medewerker textielbedrijf
Aan de foto's re zien schat ik hem ouder in.quote:Op zondag 30 april 2023 17:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja ze had het over haar ex , dus is dat het enige referentie puntje waar wij het over kunnen hebben
Nu met JW die 20 jaar ouder is kan het alle kanten op
Ik heb nooit foto's van haar ex gezien dus ik heb geen ideequote:Op zondag 30 april 2023 17:12 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Aan de foto's re zien schat ik hem ouder in.
Geen verkoopster denk ik.quote:
Vorige week ook al.toen ging hij uien hakken.quote:Op zondag 30 april 2023 17:14 schreef Puzzie het volgende:
JW die gaat helpen kokenDe wonderen zijn de wereld nog niet uit
quote:Op zondag 30 april 2023 17:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vorige week ook al.toen ging hij uien hakken.
Dat klopt. Maar 41 en 64 is wel meer dan 11 jaar. Moet verder niets uitmaken. Alleen zij ze in rl een man te willen die nog werkt. En niet zo oud is.quote:Op zondag 30 april 2023 17:07 schreef Thorelf het volgende:
Mss omdat eunice ook ouder overkomt dan dat ze is. Iemand van haar eigen leeftijd vindt haar te oud.
Daarom vind ik haar in alles ook zo tegenstrijdigquote:Op zondag 30 april 2023 17:16 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar 41 en 64 is wel meer dan 11 jaar. Moet verder niets uitmaken. Alleen zij ze in rl een man te willen die nog werkt. En niet zo oud is.
En die blik afentoe, net of ze bezeten is door de duivelquote:Op zondag 30 april 2023 17:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daarom vind ik haar in alles ook zo tegenstrijdig
Eunie is wel hongerig naar aandachtquote:Op zondag 30 april 2023 17:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En die blik afentoe, net of ze bezeten is door de duivel
Dat jaquote:Op zondag 30 april 2023 17:32 schreef xdiashalizx het volgende:
Het is geen biefstuk, het is Duitse biefstuk, oftewel een veredelde hamburger..
Gewoon een tartaartje maar dan met kruidenquote:Op zondag 30 april 2023 17:32 schreef xdiashalizx het volgende:
Het is geen biefstuk, het is Duitse biefstuk, oftewel een veredelde hamburger..
Niet te vergelijken met een biefstukquote:Op zondag 30 april 2023 17:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Gewoon een tartaartje maar dan met kruiden
Biefstuk maar dan fijn gehakt dus geen of weinig vet ( je hebt ook gewoon biefstuk tartaar)quote:
Wat @xdiashalizx zeiquote:Op zondag 30 april 2023 17:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Biefstuk maar dan fijn gehakt dus geen of weinig vet ( je hebt ook gewoon biefstuk tartaar)
Maar off topic.
Wie was er hier ook alweer slager,?
Ik vind het wel grappig, net of ze al jaren een stelletje zijn..quote:Op zondag 30 april 2023 17:40 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe: "Wat waren de truukjes ook alweer voor niet te huilen? Water in de mond?" (Snijden van uien)
JW: "Huilen is voor jou te laat, ik kom niet meer"
Mirte: "Dat is geen tip!"
-
Eunice: "Voorzichtig met de blaadjes!"
JW: "Eunice, hou op nou! Anders krijg je klap met die pollepel op je kop"
Pfff ...
quote:Op zondag 30 april 2023 17:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat @:xdiashalizx zei
En verder ben ik er wel klaar mee
Vast veel te lang tot dat het grijs is aan de binnenkantquote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 30 april 2023 17:43 schreef xdiashalizx het volgende:
O, het staat in de beschrijving van HF, vreemd.
Een duitse burger heb ik nooit gekruid.
Scheut water erbij voor de jus.quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 30 april 2023 17:43 schreef xdiashalizx het volgende:
O, het staat in de beschrijving van HF, vreemd.
Een duitse burger heb ik nooit gekruid.
Ze lezen net 2 tot 4 minuten per kant bakken. Als ze dat onthouden dan is het goedquote:Op zondag 30 april 2023 17:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vast veel te lang tot dat het grijs is aan de binnenkant![]()
En wie weet laten ze het nog ff 20 minutten sudderen
quote:Op zondag 30 april 2023 17:50 schreef KinKiJan het volgende:
Als dat net als met die pizza's toen gaat dan eh..
Pepersaus.quote:Op zondag 30 april 2023 17:51 schreef pingu66 het volgende:
Bak die tartaartjes gewoon in de pan, zo klaar en 3 bakpannen hebben ze toch wel?
Wat komt er bij behalve salade?
Aardappels uit de oven.quote:
quote:
Ja, gaat hem niet worden tussen die 2, als ze dit al zouden willen.quote:
Hij heeft nog gelijk ook.quote:Op zondag 30 april 2023 17:54 schreef Puzzie het volgende:
Wel grappig dat JW het nu zelfs beter weet terwijl hij niet eens kan koken en geen idee heeft
de receptkaarten die je erbij krijgt zijn vrij uitgebreid en het wordt heel duidelijk beschrevenquote:Op zondag 30 april 2023 17:54 schreef Puzzie het volgende:
Wel grappig dat JW het nu zelfs beter weet terwijl hij niet eens kan koken en geen idee heeft
Ik voorzie ook een hoop problemenquote:Op zondag 30 april 2023 17:54 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ja, gaat hem niet worden tussen die 2, als ze dit al zouden willen.
Hoewel ik van Willem soms wel het idee heb dit wel te willen.
Misschien had ik het beter moeten verwoorden /uitdiepen , ik heb het niet over die Duitse flap maar over hun hele kookprocesquote:
SPOILER: Sasha nog geen uurtje terug:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: JW zojuist:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Zie Tiano kijken...quote:Op zondag 30 april 2023 18:12 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zou wil eens willen weten wat Marciano denkt hier
Ik denk niet dat dát de reden is dat JW nu ineens zo zijn best doetquote:Op zondag 30 april 2023 18:17 schreef Judiwi het volgende:
Zo in de tijd van Esther deed die JW echt helemaal niets in de keuken. Nu gaat hij zelf Bbqen.
Alles voor niet geëlimineerd te worden.
Om te dippen in de saus denk ik, zijn geroosterd broodjesquote:Op zondag 30 april 2023 18:29 schreef greysbones het volgende:
Waarom liggen er nu weer boterhammen ?
Ideetje van Eunice.quote:Op zondag 30 april 2023 18:29 schreef greysbones het volgende:
Poooohhhquote:Op zondag 30 april 2023 18:33 schreef 5thencounter het volgende:
Eriks bloeddruk moet een beetje hoger blijkbaar..
[ afbeelding ]
Maar ik denk dat de irritaties meer met Eunie te maken hebben dan met Mirthequote:Op zondag 30 april 2023 18:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij snauwt
Klonk ook niet vriendelijk
Misschien omdat ze het te weinig vinden ?!?quote:Op zondag 30 april 2023 18:29 schreef greysbones het volgende:
Ben ik met je eensquote:Op zondag 30 april 2023 18:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar ik denk dat de irritaties meer met Eunie te maken hebben dan met Mirthe
Maar goed , Mirthe heeft al een kleine voorgeschiedenis met hem en toch kiest ze er zelf ook voor om hem mee te laten koken.
Misschien is dat wel een mooi leermomentje voor haar om ook eens duidelijk te worden tegen Eunie
Uiteindelijk hebben Mirthe en Eunie die challenge gewonnen , en JW niet , maar eunie betrekt hem wel bij hun kookavond
Ik snap echt niet waar ze het allemaal latenquote:Op zondag 30 april 2023 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien omdat ze het te weinig vinden ?!?
Ja das een ander verhaal en ik ga maar niet in op de detailsquote:Op zondag 30 april 2023 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar ze het allemaal laten
Je moet wel heel erg assertief zijn als je dit op het moment van beginnen met koken aan kunt geven.quote:Op zondag 30 april 2023 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben ik met je eens
Niet leuk van Eunice en een moment voor mirthe om dat ook aan te geven
Maar mirthe is vaak meer van het achteraf tegen een ander klagen
Eens. Ik snap sowieso niet dat Mirthe haar grenzen niet aangeeft bij Euniequote:Op zondag 30 april 2023 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben ik met je eens
Niet leuk van Eunice en een moment voor mirthe om dat ook aan te geven
Maar mirthe is vaak meer van het achteraf tegen een ander klagen
Eensquote:Op zondag 30 april 2023 18:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens. Ik snap sowieso niet dat Mirthe haar grenzen niet aangeeft bij Eunie![]()
Want Eunie walst ook vaak over Mirthe heen .. en zoals vanmiddag liggen ze met zijn drieën , maar zijn JW en Eunie vooral met elkaar bezig en hebben amper oog voor Mirthe .
Ik vind Eunie's gedrag wel heel erg vals en egocentrisch
Eunice heeft hier een handje vanquote:Op zondag 30 april 2023 18:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Je moet wel heel erg assertief zijn als je dit op het moment van beginnen met koken aan kunt geven.
Mirthe is niet zo assertief jammer genoeg. Maar ik vind het ook onzin dat eunice nu ineens JW bij dat koken moet betrekken.
Ze eten zwijgzaam dus zal wel lekker smaken.quote:
Jaja.. nog uitgeput van hun nutteloze bullshit loopje zekerquote:Op zondag 30 april 2023 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zullen ook wel op tijd in bed liggen
quote:Op zondag 30 april 2023 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice heeft hier een handje van
Met meer dingen
Hoop dat mirthe leert dat ze daar best wat van mag zeggen
Morgen nog één Helloowwtje en dan moeten ze weer aan de friet met kaassouffles , vreselijkquote:Op zondag 30 april 2023 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze eten zwijgzaam dus zal wel lekker smaken.
Moet hij niet nog ff met zzijn vinger de restjes af likken?quote:Op zondag 30 april 2023 18:48 schreef Aggie46 het volgende:
Alles opgegeten. Goedzo Eric
[ afbeelding ]
Of niet want ze hebben geen geld meer. `er komt alleen voor 54 of 64 euro aan koffie binnen Wendy’s was te laat met annuleren. Dat gaat volgende maand nog wat worden met Zoe als managerquote:Op zondag 30 april 2023 18:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Morgen nog één Helloowwtje en dan moeten ze weer aan de friet met kaassouffles , vreselijk
Niet gezien, maar het zal best welquote:Op zondag 30 april 2023 18:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Moet hij niet nog ff met zzijn vinger de restjes af likken?
Bij Zoe wordt het 'n maand gegrilde wimpersquote:Op zondag 30 april 2023 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of niet want ze hebben geen geld meer. `er komt alleen voor 54 of 64 euro aan koffie binnen Wendy’s was te laat met annuleren. Dat gaat volgende maand nog wat worden met Zoe als manager
Met een sausje van oogschaduw aangemengd met vloeibare make-upquote:Op zondag 30 april 2023 18:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bij Zoe wordt het 'n maand gegrilde wimpers
Blijft toch bijzonder, Iedereen klaar met eten en eunice zit weer als laatste met hele kleine hapjes te eten.quote:Op zondag 30 april 2023 18:56 schreef Aggie46 het volgende:
Eric blijft bij Eunice, want je weet maar nooit
[ afbeelding ]
ZooWie krijgt wel geld mee, een nutteloos irritant kutkind bijna 8 maanden daar laten overleven is al erg raarquote:Op zondag 30 april 2023 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of niet want ze hebben geen geld meer. `er komt alleen voor 54 of 64 euro aan koffie binnen Wendy’s was te laat met annuleren. Dat gaat volgende maand nog wat worden met Zoe als manager
Je verwacht het niet.quote:
Over dat de Duitse biefstuk rood was van binnen.quote:
Tiano doet wel vaker taken niet zoals de badkamer, uitstellen tot in de avond en dan geen zin meer hebbenquote:Op zondag 30 april 2023 19:00 schreef greysbones het volgende:
Tiano heeft nog niks aan corvee gedaan
Maar heeft geen zin om het af te maken
Want mirthe moest eigenlijk???
Dat moet ookquote:Op zondag 30 april 2023 19:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over dat de Duitse biefstuk rood was van binnen.
Ik heb het idee dat hij is gebleven om in ieder geval kenzi er uit te krijgenquote:
Wist ze niet snibde ze tegen Bern.quote:
Echt hoe jij dat als een hint naar terug keer van Kim zietquote:Op zondag 30 april 2023 19:06 schreef freaky40 het volgende:
KimD op haar Insta: 'what is king without his queen...'...hint terugkeer Kim!
Wat heeft dat in godsnaam van nut gehad als 'ie zelf weg wil.. nul plezier van gehad die sukkelquote:Op zondag 30 april 2023 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij is gebleven om in ieder geval kenzi er uit te krijgen
Moge duidelijk zijnquote:Op zondag 30 april 2023 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt hoe jij dat als een hint naar terug keer van Kim ziet![]()
Het staat ook op de insta van Jeff namelijk
Ik welquote:Op zondag 30 april 2023 19:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat heeft dat in godsnaam van nut gehad al 'ie zelf weg wil.. nul plezier van gehad die sukkel
Lijkt mij sterk, als je toch weg gaat zal het hem een worst wezen wie daar achterblijft.quote:Op zondag 30 april 2023 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja ik ook.. Die hyena weg was lekkerquote:
Ze hebben geen kquote:Op zondag 30 april 2023 19:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja ik ook.. Die hyena weg was lekker![]()
Maar het valt wel op dat die zeiklul Sjeffie elke 2 weken die "Ik Wil Weg Act" opvoert.. elke keer die fucking Exit-chantage
Mopperen dat er niets te doen is en dan is er net als gisteren wat te doen doet die niet meerquote:Op zondag 30 april 2023 19:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja ik ook.. Die hyena weg was lekker![]()
Maar het valt wel op dat die zeiklul Sjeffie elke 2 weken die "Ik Wil Weg Act" opvoert.. elke keer die fucking Exit-chantage
Hot tube, zwembad, geen wekker die gaat voor werk.quote:Op zondag 30 april 2023 19:08 schreef Dotteke het volgende:
Jeff weer in een dip?
Hij voelt zich nutteloos, Hij zegt dat het geen vakantie is.
Hij heeft gekookt en opgeruimdquote:Op zondag 30 april 2023 19:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij kon meelopen, catering uitdelen, opruimen, maar dat was Mr. Zeiklul te min zeker?
Mopperen en grote bekken opzetten, maar als er net als gisteren iets te doen is doet die niet mee.quote:Op zondag 30 april 2023 19:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hot tube, zwembad, geen wekker die gaat voor werk.
Je moet er wel wat van maken, maar eigenlijk doet hij helemaal niets.
Dat had isaac toch gevraagd?quote:Op zondag 30 april 2023 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hoeven alleen maar te zitten, af en toe te spelen.. zie ook JWquote:Op zondag 30 april 2023 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft gekookt en opgeruimd
Je moet het kunnen
Nog 4 maanden dit
Dat er 1 dag wat te doen is betekend ook dat er de komende dagen niks is
Ze zijn over het algemeen erg teleurgesteld in de spellen en wat ze te doen hebben ..
HIj gaat maar gaat nooitquote:Op zondag 30 april 2023 19:13 schreef 5thencounter het volgende:
Het is wel voorspelbaar aan het worden.. Sjeffie.. de Marjet Bakker van de Loods
Ik denk ook dat hij er verstandig aan doet om naar huis te gaanquote:Op zondag 30 april 2023 19:14 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat moet ook
[..]
Dat had isaac toch gevraagd?
Om ben in principe fan van Jeff maar begin me er ook aan te irriteren, ik bedoel die verveling heeft iedereen last van hij is niet de enige ( oke behalve Erik en Moirama dan). Ga ervoor of ga naar huis.
dit is het zwembad wat wordt afgedektquote:Op zondag 30 april 2023 19:18 schreef 5thencounter het volgende:
Geen Hottub vanavond.. dus allemaal op de banken en kaarten
[ afbeelding ]
Ik vraag me toch wel eens af wat eten die mensen thuis. Zoals een Sasha die heeft toch ooit wel eens een biefstuk of tartaartje gegeten?quote:Op zondag 30 april 2023 19:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wist ze niet snibde ze tegen Bern.
Op FB zekerquote:Op zondag 30 april 2023 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij er verstandig aan doet om naar huis te gaan
Maar daar gaat hij zeker spijt van krijgen
Veel zien in hem de winnaar
quote:Op zondag 30 april 2023 19:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ah.. ook goed.. veranderd niets verder
behalve dat ze dan vanavond wel nog in de hottub kunnen gaanquote:Op zondag 30 april 2023 19:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ah.. ook goed.. veranderd niets verder
quote:Op zondag 30 april 2023 19:21 schreef Sociologica het volgende:
Mirthe: Eunice ik heb een vraagje
Eunice: nee ik val niet op vrouwen
Mirthe: nee ik ook niet
Daar mee een maanden oud vermoeden duidelijk geworden...quote:Op zondag 30 april 2023 19:21 schreef Sociologica het volgende:
Mirthe: Eunice ik heb een vraagje
Eunice: nee ik val niet op vrouwen
Mirthe: nee ik ook niet
op fb is het erg zeg daar niks negatiefs over hem want je word uitgemaakt voor rotte visquote:Op zondag 30 april 2023 19:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Op FB zekerin de loods kotsen ze bijna allemaal ophem..
https://lovereality.nl/di(...)n-jaar-van-je-leven/quote:Op zondag 30 april 2023 19:26 schreef cinsan het volgende:
[..]
op fb is het erg zeg daar niks negatiefs over hem want je word uitgemaakt voor rotte vis
Fillers in haar lip.quote:
Ik heb geen FB gelukkig.quote:Op zondag 30 april 2023 19:26 schreef cinsan het volgende:
[..]
op fb is het erg zeg daar niks negatiefs over hem want je word uitgemaakt voor rotte vis
`vandaar die eendenbekquote:
Gelijk heeft ze , want ICE kan soms een hoop bullshit lullen en die wil je nietquote:Op zondag 30 april 2023 19:33 schreef Sociologica het volgende:
Eunice voordat ze Isaac begint te masseren; de energie die van jou is is van jou en van mij energie blijven van mij
Ok
Op Instagram las ik vandaag niet zulke positieve reacties op Jeff.quote:Op zondag 30 april 2023 19:30 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik heb geen FB gelukkig.
Maar denk dat daar wel de fans van zo'n grootbek zitten.
Hij gaat maar lekker naar huis. Met zijn smoesjes over andere verwachtingen....
Tja de hoofdrolspeler he..Zonder hem is de soap over.quote:Op zondag 30 april 2023 19:31 schreef humpty het volgende:
Valt mij hier op ook al is Jeffrey niet op de streams het gaat wel altijd over hem![]()
Kan mij er iets bij voorstellenquote:Op zondag 30 april 2023 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op Instagram las ik vandaag niet zulke positieve reacties op Jeff.
quote:Op zondag 30 april 2023 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op Instagram las ik vandaag niet zulke positieve reacties op Jeff.
Hahaha true al zou ik ook niet zitten te wachten op energie van Eunice. Wederzijdse bescherming dusquote:Op zondag 30 april 2023 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelijk heeft ze , want ICE kan soms een hoop bullshit lullen en die wil je niet
Valt nog te bezien, feitelijk doet hij alleen maar aan wisselende gemoedsbuien.quote:Op zondag 30 april 2023 19:40 schreef mangalie het volgende:
[..]
Tja de hoofdrolspeler he..Zonder hem is de soap over.
Alleen heeft het publiek of de kijkers/streamers helemaal niets te zeggen over de winnaar bij deze RLS.quote:Op zondag 30 april 2023 19:42 schreef greysbones het volgende:
En toch staat Jeff ook hier bovenaan
Evenals FB en insta
Hij heeft te vroeg gepiekt heb ik het idee. Al zijn kruit inmiddels verschoten met zijn gebanjer en gedram. Er zijn niet veel bewoners meer van onder de indruk.quote:Op zondag 30 april 2023 19:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Valt nog te bezien, feitelijk doet hij alleen maar aan wisselende gemoedsbuien.
Belangrijk doen heet datquote:Op zondag 30 april 2023 19:33 schreef Sociologica het volgende:
Eunice voordat ze Isaac begint te masseren; de energie die van jou is is van jou en van mij energie blijven van mij
Ok
Beter dan in zijn neus en het opeten hahaquote:Op zondag 30 april 2023 19:41 schreef humpty het volgende:
En Marciano voet nog maar even weer aan zijn haren
Ja zoveel voegt hij helemaal niet toe. Als hij die kutbuien van hem niet heeft is hij amper in beeld.quote:Op zondag 30 april 2023 19:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Valt nog te bezien, feitelijk doet hij alleen maar aan wisselende gemoedsbuien.
Ik vond hem in het begin te vreselijk voor woordenquote:Op zondag 30 april 2023 19:47 schreef Tuttebolleke het volgende:
Onder BB ging ik beginnen met tv uitzendingen te kijken en vond Jeff vreselijk maar sinds ik streams kijk staan hij en Wendy bovenaan mijn lijstje als blijvers.
Ik hou wel van de boel een beetje op te jutten, rebels zijn 😁 en Wendy is super zorgzaam en toch ook een boefje.
Ice heeft het wel voor elkaar eerst Janet en nu Eunicequote:Op zondag 30 april 2023 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
Gaat dat masseren door/van Eunice een dagelijks dingetje worden? ...
quote:Op zondag 30 april 2023 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zoveel voegt hij helemaal niet toe. Als hij die kutbuien van hem niet heeft is hij amper in beeld.
Valt mee dat Zoe er niet bij hangt.quote:Op zondag 30 april 2023 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ice heeft het wel voor elkaar eerst Janet en nu Eunice
vervloekt in de COS
maar die vrouwen daar zitten maar wat graag even aan ice
hand in handquote:Op zondag 30 april 2023 19:56 schreef KinKiJan het volgende:
Rupert en Imi nog steeds aan het sjouwen ?
Wat dan?quote:Op zondag 30 april 2023 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
hand in hand
laat JW het maar niet zien
die was daar gisteren over aan het zeurenquote:Op zondag 30 april 2023 19:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat dan?
JW moet zijn nare muil houden
Omdat Imi en Rupie hand in hand lopen?quote:Op zondag 30 april 2023 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
die was daar gisteren over aan het zeuren
Yepquote:Op zondag 30 april 2023 19:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Omdat Imi en Rupie hand in hand lopen?
Op LinkedIn noemt ze zichzelf 'positieve psycholoog' dus dat kan er ook wel bijquote:Op zondag 30 april 2023 19:59 schreef greysbones het volgende:
Eunice is ook al een soort Reiki dame?
quote:Op zondag 30 april 2023 19:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Omdat Imi en Rupie hand in hand lopen?
En terecht. Dus Jeff gaat nergenssss heen.quote:Op zondag 30 april 2023 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://lovereality.nl/di(...)n-jaar-van-je-leven/
quote:Op zondag 30 april 2023 20:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Op LinkedIn noemt ze zichzelf 'positieve psycholoog' dus dat kan er ook wel bij
hij is bijna net zo erg als GJ wasquote:Op zondag 30 april 2023 20:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ongelofelijk wat een lef om daar over te janken
Nou nee hoor !quote:Op zondag 30 april 2023 19:59 schreef greysbones het volgende:
Eunice is ook al een soort Reiki dame?
Ze kunnen schrijven wat ze willen, maar ook deze personen hebben er geen invloed op wie er wintquote:Op zondag 30 april 2023 20:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En terecht. Dus Jeff gaat nergenssss heen.
Ja , sneue gastquote:Op zondag 30 april 2023 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is bijna net zo erg als GJ was
quote:Op zondag 30 april 2023 20:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nou nee hoor !
Ik heb jaren lang een eigen praktijk gehad en je leert dat niet uit een boekje.
De kracht van de media...quote:Op zondag 30 april 2023 20:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze kunnen schrijven wat ze willen, maar ook deze personen hebben er geen invloed op wie er wint
Ja, kijk dat hij er niet van houdt om zelf zo te lopen kan, maar om er nou met afgrijzen over te mekkeren omdat anderen dat doen... Dat is JW.quote:Op zondag 30 april 2023 20:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ongelofelijk wat een lef om daar over te janken
Eunie welquote:Op zondag 30 april 2023 20:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nou nee hoor !
Moet niet gekker worden.quote:Op zondag 30 april 2023 20:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Op LinkedIn noemt ze zichzelf 'positieve psycholoog' dus dat kan er ook wel bij
Cursusje doen en je bent Reiki Master.quote:Op zondag 30 april 2023 20:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nou nee hoor !
Eunie doet alles uit boekjesquote:Op zondag 30 april 2023 20:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Cursusje doen en je bent Reiki Master.
https://www.laudius.nl/cu(...)gUElkkhoCPXQQAvD_BwE
Ook weer zo.quote:
https://www.victormooren.(...)-cafe%C3%AFne-pillenquote:Op zondag 30 april 2023 20:03 schreef greysbones het volgende:
wat zouden de naweeën zijn van een overvloed aan cafeïne pillen
😂😂😂😂😂quote:Op zondag 30 april 2023 20:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Cursusje doen en je bent Reiki Master.
https://www.laudius.nl/cu(...)gUElkkhoCPXQQAvD_BwE
ik vind babs een beetje stoned overkomenquote:Op zondag 30 april 2023 20:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
https://www.victormooren.(...)-cafe%C3%AFne-pillen
Ik weet niet hoeveel pillen ze slikt ,maar voor je slaapkwaliteit is het niet echt heel erg gezondquote:Op zondag 30 april 2023 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind babs een beetje stoned overkomen
en natuurlijk is ze niet echt stoned
of het slaapgebrek of de cafeinepillen doen haar geen goed
Vorige week zei ze dat ze mss wel verslaafd was.quote:Op zondag 30 april 2023 20:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel pillen ze slikt ,maar voor je slaapkwaliteit is het niet echt heel erg gezond
gisteren heeft ze er meerdere gehadquote:Op zondag 30 april 2023 20:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vorige week zei ze dat ze mss wel verslaafd was.
Whuttt?quote:Op zondag 30 april 2023 20:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze liet ze Marciano per 2 ophalen.quote:Op zondag 30 april 2023 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
gisteren heeft ze er meerdere gehad
das niet goe
damnnnquote:Op zondag 30 april 2023 20:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze liet ze Marciano per 2 ophalen.
Das niet best, je kan er inderdaad allerlei lichamelijke klachten van krijgen en verslaafd aan raken en abrupt stoppen schijnt ook niet handig te zijn, las ik.quote:Op zondag 30 april 2023 20:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ze nog wel met efedra gehad.Kreeg ik echt hartkloppingen van.quote:Op zondag 30 april 2023 20:16 schreef Puzzie het volgende:
Maar ja , ik heb zelf ook van alles geprobeerd , dus wie ben ik om daar over te oordelen
die heeft echt een raar wereld beeldquote:Op zondag 30 april 2023 20:18 schreef Puzzie het volgende:
Janet over haar leven met haar ex-man , ze kocht zijn kleding , schoenen ets
Zoe: Maar dat is toch schattig'
Efedraquote:Op zondag 30 april 2023 20:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ze nog wel met efedra gehad.Kreeg ik echt hartkloppingen van.
Dat is Zoe's droom , oppervlakkig denkbeeld , geen idee wat een echte relatie inhoudtquote:Op zondag 30 april 2023 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft echt een raar wereld beeld
De laatste 100 dagen beginnen dan.quote:Op zondag 30 april 2023 20:25 schreef Sociologica het volgende:
Janet zegt dat ze vanaf 23 mei gaan aftellen. Why? Is dat ingang laatste kwartaal oid?
Het is iig het laatste kwartaal voor iedereenquote:Op zondag 30 april 2023 20:25 schreef Sociologica het volgende:
Janet zegt dat ze vanaf 23 mei gaan aftellen. Why? Is dat ingang laatste kwartaal oid?
ik zou dat ook niet willenquote:Op zondag 30 april 2023 20:25 schreef pingu66 het volgende:
Jakkie,dat je zo aan iemands voeten wil zitten frummelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |