Jammer, want het was wel grappig om te zienquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wat maakt het uit, die kutregie miste het toch
loopt met Jappiequote:Op zaterdag 29 april 2023 21:33 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hai ik was ff weg…Maarre is Babette uitgevallen ?
wisten we dat maar, we zagen alleen heel kort het eindequote:Op zaterdag 29 april 2023 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, want het was wel grappig om te zien
Beter voor Bern, 24 uur kruipenquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:34 schreef woxxel het volgende:
T zou mooi zijn als ze een 24 uur opdracht krijgen.
Rondjes lopen
ik vraag me af hoe Babette het voor elkaar krijgt..... de hele dag al met zo'n tempo lopen en de laatste uren is ze constant aan het praten met Jasper.....quote:
OMG nu komt hoorquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe Babette het voor elkaar krijgt..... de hele dag al met zo'n tempo lopen en de laatste uren is ze constant aan het praten met Jasper.....
quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:37 schreef xsaskiax het volgende:
Isaac: ik met m'n grote smoelllllll, ik moet altijd overdrijven!!!
Daar hou ik van 😃quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:39 schreef greysbones het volgende:
ze hebben lol op het bankje
Mirthe Wendy en Jeff
Isaac: ik moet ooit een keer opgeven, dit is misschien het moment!quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:39 schreef greysbones het volgende:
ze hebben lol op het bankje
Mirthe Wendy en Jeff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |