Denk niet dat George hier een account heeft.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:30 schreef Starflyer het volgende:
Hoor je jezelf wel George?
Dus omdat jij als een heethoofd voorbij wil op koude banden moet Max maar uitkijken
Jij bent diegene die het risico neemt, niet Max.
Maar is de schade van deze keer net zo erg als op die oude foto?quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:22 schreef quo_ het volgende:
[..]
Daar ontbreken wel een paar dingetjes. Mooie foto ter verduidelijking.
Ze mogen gewoon onderdelen vervangen als die onderdelen maar dezelfde spec zijn.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:41 schreef THEFXR het volgende:
Mag RB de schade aan Max zijn auto repareren of staat die gewoon in het parc?
Mogen ze reparerenquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:41 schreef THEFXR het volgende:
Beetje overdreven eerlijk gezegd. Hij heeft last van onderstuur en geeft een touche. Niks aan de hand verder.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:21 schreef Nizno het volgende: [..] ja klopt, elke keer van een botsauto die het in de eerste ronde probeert want ja dat is toch eerste ronde incident.
Repareren mag.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:41 schreef THEFXR het volgende:
Nee. Als het tegenzit moet ‘ie zelfs met drie banden gaan rijden.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:41 schreef THEFXR het volgende:
Met of zonder helm?quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Als het tegenzit moet ‘ie zelfs met drie banden gaan rijden.
Sjors vind het zelf ook allemaal wel mee vallen. Hij heeft er immers geen last van.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:45 schreef ZaZoe het volgende:
Stewards kijken niet eens naar voorval Max en Sjors, best wel een kwalijke zaak
Deze post had ik niet verwacht!quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:54 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, moraal van het verhaal is dat de sprint weer eens alle vooroordelen over de sprint bevestigd heeft.
Hey, als ik al de hele week zit te roepen dat het een flopshow wordt, dan mag ik best even met de eer strijken.quote:
Extra reuring op de socials, Liberty:quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:45 schreef ZaZoe het volgende:
Ik snap niet waarom Russell er van alles en nog wat aan drogredenen bijhaalt, en Sky daar natuurlijk in meegaat. Hij onderstuurt in een sidepod, ja kan gebeuren, ja dat is wel zijn fout. Zeg nou gewoon dat het je fout was en dan is het klaar.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sjors vind het zelf ook allemaal wel mee vallen. Hij heeft er immers geen last van.
Dit is dus precies wat er mis is met het format.
Zoals Toto dat zei "Klunzen die niet eens in de top 10 kwalificeren, moeten zich niet met de strijd om het kampioenschap bemoeien".
Je zei ook dat je op zaterdag de sessies van vrijdag zou kijken en die van zaterdag zou overslaan!quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hey, als ik al de hele week zit te roepen dat het een flopshow wordt, dan mag ik best even met de eer strijken.
Ik heb een sessie op zaterdag overgeslagenquote:Op zaterdag 29 april 2023 17:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je zei ook dat je op zaterdag de sessies van vrijdag zou kijken en die van zaterdag zou overslaan!
Precies. Het is de zoveelste keer dat ie iemand raakt. En dan net doen alsof het niks is. Je verneukt wel een ander zijn race, ook morgen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 17:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Russell er van alles en nog wat aan drogredenen bijhaalt, en Sky daar natuurlijk in meegaat. Hij onderstuurt in een sidepod, ja kan gebeuren, ja dat is wel zijn fout. Zeg nou gewoon dat het je fout was en dan is het klaar.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 17:18 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Nog vijf keer dit jaar brrrrrr
Hoort m.i. ook gewoon niet thuis in de koningsklasse.quote:
Straks krijgen we fan boostsquote:Op zaterdag 29 april 2023 17:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoort m.i. ook gewoon niet thuis in de koningsklasse.
Die zijn in de Formule E alweer afgeschaft.quote:Op zaterdag 29 april 2023 17:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Straks krijgen we fan boosts
Dan wint Hamilton altijd natuurlijk, met de best krauwts en zo![]()
Fan boosts zijn voor mijn een behoorlijk harde lijn. Misschien wel de allergrootste reden dat ik FE nooit meer gekeken heb toen het nieuw ervanaf was.quote:Op zaterdag 29 april 2023 17:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Straks krijgen we fan boosts
Dan wint Hamilton altijd natuurlijk, met de best krauwts en zo![]()
Deze was nog van vorig seizoen toen ie <insert naam> eraf ramde op COTA.quote:Op zaterdag 29 april 2023 17:26 schreef DKUp het volgende:
Omgekeerde karma btw
Kwam eerder dan zijn daad.
Hij kan er ook nooit wat aan doen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 17:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze was nog van vorig seizoen toen ie <insert naam> eraf ramde op COTA.
Lemme guess, ze gooien het op : eerste ronde, dus we laten hetquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:45 schreef ZaZoe het volgende:
alsof die pro's niet weten dat ze koude banden hebben, whahahhahaquote:Op zaterdag 29 april 2023 17:32 schreef Sabata het volgende:
[..]
Lemme guess, ze gooien het op : eerste ronde, dus we laten het
Singapore?quote:Op zaterdag 29 april 2023 17:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze was nog van vorig seizoen toen ie <insert naam> eraf ramde op COTA.
Totdat een ernstig ongeluk gebeurdquote:Op zaterdag 29 april 2023 17:57 schreef Evenstar het volgende:
Dit is wel blijkblaar wat Liberty en F1 willen, met die belachelijke regels en door geen straffen uit te delen willen ze dit soort acties vaker zien blijkbaar.
Voor een klein incident in de eerste ronde is een straf ook wel een tikkie overdreven, was anders geweest als ie Max de muur in had getorpedood.quote:Op zaterdag 29 april 2023 17:57 schreef Evenstar het volgende:
Dit is wel blijkblaar wat Liberty en F1 willen, met die belachelijke regels en door geen straffen uit te delen willen ze dit soort acties vaker zien blijkbaar.
Hier is het wel veel gezelliger de laatste tijd jaquote:
Reddit is al jaren een oorlogsgebied, dat gaat verder dan het hier ooit geweest isquote:Op zaterdag 29 april 2023 18:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier is het wel veel gezelliger de laatste tijd ja
Verstappen had een gat in zijn zijkant, Tsunoda werd weer eens de baan op gestuurd terwijl zijn auto stuk was, RB gaat morgen makkelijk winnen als er geen gekke dingen gebeuren.quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Niks van gezien, weinig gemist begrijp ik?
Oh en two track-wonder Perez gewonnen zie ik.quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verstappen had een gat in zijn zijkant, Tsunoda werd weer eens de baan op gestuurd terwijl zijn auto stuk was, RB gaat morgen makkelijk winnen als er geen gekke dingen gebeuren.
Toch knap dat Max ondanks dat gat in de zijkant toch meermaals bij Leclerc in de buurt kwam met DRS. Bij geen schade was dit wellicht een 1-2 voor Red Bull geweest.quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verstappen had een gat in zijn zijkant, Tsunoda werd weer eens de baan op gestuurd terwijl zijn auto stuk was, RB gaat morgen makkelijk winnen als er geen gekke dingen gebeuren.
Leclerc was kansloos en werd alleen maar tweede door de schade bij Max.quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Oh en two track-wonder Perez gewonnen zie ik.
En zijn band deed een extra lap.quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vermoed soms dat de reddit modjes per ban betaald worden.quote:
Bij Liberty snappen ze ook wel dat het publiek niet zit te wachten op 20 brave hendrikjes waar nooit iets onvertogens uitkomt.quote:
Dat idee heb ik hier op FOK al somsquote:Op zaterdag 29 april 2023 18:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik vermoed soms dat de reddit modjes per ban betaald worden.
Max is puur.quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bij Liberty snappen ze ook wel dat het publiek niet zit te wachten op 20 brave hendrikjes waar nooit iets onvertogens uitkomt.
dan kan ik je daar over iut de droom helpen, want hier bannen de mods nietquote:
Ja, dat snap ik dus ook niet zo. Iedereen weet en ziet dat het zijn fout is, geef het gewoon toe.quote:Op zaterdag 29 april 2023 17:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Russell er van alles en nog wat aan drogredenen bijhaalt, en Sky daar natuurlijk in meegaat. Hij onderstuurt in een sidepod, ja kan gebeuren, ja dat is wel zijn fout. Zeg nou gewoon dat het je fout was en dan is het klaar.
Zonder mods zijn er ook geen bans!quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan kan ik je daar over iut de droom helpen, want hier bannen de mods niet
Nee, dit gebeurt er als je één persoon politieagent, aanklager, rechter en beul maakt. Nou is het op de F1 Reddit niet echt een dingetje, maar op sommige plekken lijken mods echt op een groepje zolderkamerautisten zonder echt leven die je om het minste geringste al een ban aansmeren.quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik vermoed soms dat de reddit modjes per ban betaald worden.
Toch niet door ook daadwerkelijk die verachtelijke moderne discussieterm van de afgelopen 2-3 jaar te gebruiken he? "Ha, je doet een whataboutism!", "Ga toch weg, dat is een dog whistle!".quote:
quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch niet door ook daadwerkelijk die verachtelijke moderne discussieterm van de afgelopen 2-3 jaar te gebruiken he? "Ha, je doet een whataboutism!", "Ga toch weg, dat is een dog whistle!".
Mensen die het serieus over whataboutisms en dog whistles enzo hebben verdienen een ban.
Dat "but expect the next time the same!" zag er wel héél erg knullig uit, nog zo'n onzeker halfbakken nabrandertje terwijl Russell al lang en breed weg was gelopenquote:
Haha, breuk.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het begint met Sjors onderhand wel een repeterende breuk te worden deze incidenten.
Eerste pannekoeken zijn voor de kinderen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Oh en two track-wonder Perez gewonnen zie ik.
Dickhead, aka eikel!quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Daarna zei die volgens mij nog “Flikker”
Jeetje, na al die jaren valt echt nú pas het kwartje dat 'dickhead', best wel een algemeen scheldwoord, gewoon letterlijk vertaald hetzelfde is als 'eikel', ook een algemeen scheldwoord.quote:
Geen straf is prima. Eerste ronde. Maar dat commentaar van die Russel. My god zegquote:Op zaterdag 29 april 2023 17:57 schreef Evenstar het volgende:
Voor dat commentaar zou hij eigenlijk straf moeten krijgenquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Geen straf is prima. Eerste ronde. Maar dat commentaar van die Russel. My god zeg
Daarover waren ze tijdens de race ook al soort van achter, ze wilden het niet echt toegeven, maar je kon het wel horen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:00 schreef -XOR- het volgende:
Zelfs bij Sky zagen ze blijkbaar ook wel in dat Russell hier fout zat:
Ik wou het niet opschrijven, maar ik dacht het welquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor dat commentaar zou hij eigenlijk straf moeten krijgen
Bocht 2 had Russell ruimte veel meer moeten geven. Bij bocht 3 zat hij er wel voor.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:18 schreef Middelpunt het volgende:
Maar waarom vinden jullie eigenlijk dat Russell geen gelijk heeft? Hij is ligt voor bij de apex dus dan is het toch zijn bocht en zou Verstappen de bocht op moeten geven?
Of had Russell dan nog steeds ruimte moeten geven, ook al was het zijn bocht?
Hier nietquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dickhead is trending topic op Twitter
Misschien flapdrol?quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hier niet![]()
Eigenlijk alleen de standaard onzin zoals Weird Duk. Heel die trending topics kloppen voor geen meter, ik wil er wel eens eentje aanklikken en de eerste tien hits zijn steevast dagen tot weken oud
NOSquote:Hij verweet Russell roekeloos te zijn geweest en noemde hem een 'dickhead', vrij vertaald een flapdrol.
quote:Ook tijdens de persconferentie na de sprintrace was Verstappen, die Russell kort na het incident weer inhaalde, er nog verbolgen over. "Ik ben niet blij met hem. We hadden allemaal koude banden en weinig grip."
"Ik gaf hem genoeg ruimte, maar het is voor Mercedes kennelijk erg moeilijk een Red Bull-auto niet te raken", ging Verstappen verder. "Verder heb ik trouwens nooit eerder issues met Russell gehad."
NOSquote:"Het is meer gokken dan racen", aldus Verstappen. "Ik denk dat ik bij de tafels in Las Vegas meer succes boek. Dit is in mijn ogen niet puur, dit is meer voor show en entertainment. "
"Het voelt als een voetbalwedstrijd die van 3-0 op 0-0 wordt gezet. Ik wil dit alles het liefst meteen schrappen: het is kunstmatig gedoe. Ik vond de kwalificatie vandaag ook niks aan. Het was saai."
Maxie moet eens niet zo zeuren als het even tegenzit, dat siert hem niet.quote:
Gaat lastig als iemand anders een gat in zijn auto rijd. Dan heb je alle recht om te zeuren.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Maxie moet eens niet zo zeuren als het even tegenzit, dat siert hem niet.
Soms zit het mee en soms zit het tegen. Dit gaat nergens om. Beter leert hij incasseren, dan kan hij in de toekomst wanneer hij zelf op het randje zit of daar net iets overheen zeggen "that's racing".quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gaat lastig als iemand anders een gat in zijn auto rijd. Dan heb je alle recht om te zeuren.
Ach ja, zo zijn coureurs nou eenmaal. Ze houden allemaal in gedachten de score bij en als ze de kans krijgen pakken ze iemand terug.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Soms zit het mee en soms zit het tegen. Dit gaat nergens om. Beter leert hij incasseren, dan kan hij in de toekomst wanneer hij zelf op het randje zit of daar net iets overheen zeggen "that's racing".
je kan het ook Verstappen verwijten want Verstappen neemt het risico terwijl hij ook had kunnen liften omdat hij weet dat hij Sjors een paar bochten later op het rechte stuk toch weer inhaalt.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:18 schreef pmponer het volgende:
Volgens mij valt het zeuren wel mee, en worden dezelfde quotes steeds gerecycled.
Max heeft een punt, helemaal als je weet dat George en de zijnen al weken zeiken over de enorme overpowered redbull. Waarom vecht je om positie als je weet dat ze je fluitend voorbij gaan komen op het rechte stuk?
Volgens Mercedes is RB namelijk niet hun "fight"
Aan de andere kant, George had gewoon moeten zeggen, My bad I locked up, sorry. Klaar.
Is tot nog toe geen goed weekend voor ATquote:Op zaterdag 29 april 2023 22:19 schreef THEFXR het volgende:
Wordt eens tijd dat ze Yuki eruit gooien en een echte coureur in die wagen zetten.
Nick zit net een paar races in die auto, Yuki een aantal jarenquote:Op zaterdag 29 april 2023 22:21 schreef pmponer het volgende:
[..]
Is tot nog toe geen goed weekend voor ATNick kan ook zo zijn koffers gaan pakken
ach, voor Honda is dit het laatste jaar, daarna wordt het RB of Ford.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:30 schreef pmponer het volgende:
Ik geef toe dat Nick een erg lastige start heeft, door bijvoorbeeld sessies niet te kunnen rijden. Maar wat hij tot nu toe heeft laten zien valt niet echt mee. En Yuki zit er om Japan tevreden te houden
Het feit dat Russell verwijst naar de onboards wil gewoon zeggen dat hij gewoon niet begrijpt wat hij fout doet. Ja, op de onboards zie je dat hij geen grip heeft en dat hij niet bewust in stuurt op Verstappen. Dat hebben we allemaal gezien en Verstappen hoeft die onboards niet te bekijken want hij weet dat ook.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Soms zit het mee en soms zit het tegen. Dit gaat nergens om. Beter leert hij incasseren, dan kan hij in de toekomst wanneer hij zelf op het randje zit of daar net iets overheen zeggen "that's racing".
Ik stel inderdaad voor dat Verstappen bij de hoofdrace gewoon op zijn plek blijft staan tot iedereen weg is en dan op DRS iedereen weer voorbij rijdt.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
je kan het ook Verstappen verwijten want Verstappen neemt het risico terwijl hij ook had kunnen liften omdat hij weet dat hij Sjors een paar bochten later op het rechte stuk toch weer inhaalt.
maar dat penalty paspoort werkt niet bij hem, terwijl het wel voor dit soort gasten bedoeld is.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het feit dat Russell verwijst naar de onboards wil gewoon zeggen dat hij gewoon niet begrijpt wat hij fout doet. Ja, op de onboards zie je dat hij geen grip heeft en dat hij niet bewust in stuurt op Verstappen. Dat hebben we allemaal gezien en Verstappen hoeft die onboards niet te bekijken want hij weet dat ook.
Het punt wat Verstappen maakt en wat Russell niet begrijpt, is dat Russell beide coureurs op dat moment niet in die positie moet brengen. En dat is nu net precies wat Russell keer op keer doet.
Hij houdt geen enkele rekening met de staat van zijn banden en noemt het dan overmacht. Of hij nou zo dom is, of gewoon roekeloos weet ik niet, maar het valt me zo enorm tegen.
Hij is de nieuwe Britse hoop. Dus krijgt hij geen penaltys voor dit soort kut acties.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
maar dat penalty paspoort werkt niet bij hem, terwijl het wel voor dit soort gasten bedoeld is.
Heidfeld doet al een paar jaar niet meer mee hoorquote:Op zaterdag 29 april 2023 22:21 schreef pmponer het volgende:
[..]
Is tot nog toe geen goed weekend voor ATNick kan ook zo zijn koffers gaan pakken
ach jee heb ik de naam van die fries verkeerd geschreven, het is me watquote:Op zaterdag 29 april 2023 22:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heidfeld doet al een paar jaar niet meer mee hoor
Jup. Of gewoon maximaal 1 auto tegelijk op de baan en als alle 20 coureurs de 305 km solo hebben afgelegd dan kijken naar de totaal tijd en de snelste heeft gewonnenquote:Op zaterdag 29 april 2023 22:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik stel inderdaad voor dat Verstappen bij de hoofdrace gewoon op zijn plek blijft staan tot iedereen weg is en dan op DRS iedereen weer voorbij rijdt.
Want stel je voor dat hij moet gaan racen en iemand anders hem er af beukt. Dat is dan natuurlijk zijn eigen schuld, moet hij maar niet willen racen de gek.
Pas vanaf 2026 kont er een nieuwe motor.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ach, voor Honda is dit het laatste jaar, daarna wordt het RB of Ford.
Dat zei hij dus ook, maar toen kreeg hij naar zijn kop dat hij een dickhead was.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:18 schreef pmponer het volgende:
Volgens mij valt het zeuren wel mee, en worden dezelfde quotes steeds gerecycled.
Max heeft een punt, helemaal als je weet dat George en de zijnen al weken zeiken over de enorme overpowered redbull. Waarom vecht je om positie als je weet dat ze je fluitend voorbij gaan komen op het rechte stuk?
Volgens Mercedes is RB namelijk niet hun "fight"
Aan de andere kant, George had gewoon moeten zeggen, My bad I locked up, sorry. Klaar.
nou dat stukje van sorry my bad kwam er niet in voor.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:39 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat zei hij dus ook, maar toen kreeg hij naar zijn kop dat hij een dickhead was.
Nou, precies dit.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het feit dat Russell verwijst naar de onboards wil gewoon zeggen dat hij gewoon niet begrijpt wat hij fout doet. Ja, op de onboards zie je dat hij geen grip heeft en dat hij niet bewust in stuurt op Verstappen. Dat hebben we allemaal gezien en Verstappen hoeft die onboards niet te bekijken want hij weet dat ook.
Het punt wat Verstappen maakt en wat Russell niet begrijpt, is dat Russell beide coureurs op dat moment niet in die positie moet brengen. En dat is nu net precies wat Russell keer op keer doet.
Hij houdt geen enkele rekening met de staat van zijn banden en noemt het dan overmacht. Of hij nou zo dom is, of gewoon roekeloos weet ik niet, maar het valt me zo enorm tegen.
Nee, hij zei "I had cold tires". Dat is geen sorry of de fout bij jezelf zoeken.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:39 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat zei hij dus ook, maar toen kreeg hij naar zijn kop dat hij een dickhead was.
Tuurlijk weet hij dat allemaal, hij dacht gewoon Max heeft meer te verliezen, die zorgt maar dat hij weg isquote:Op zaterdag 29 april 2023 22:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee, hij zei "I had cold tires". Dat is geen sorry of de fout bij jezelf zoeken.
Je weet dat je koude banden hebt, je weet dat je daar gaat glijden en glibberen als je zo'n actie uithaalt. Je kan daarna niet huilie huilie doen dat het kwam door je koude banden. Als je als coureur niet eens zo'n minimale inzicht hebt dan hoor je daar ook niet thuis.
Dat is het. Iemand in de positie van Russell gaat voor de dood of de gladiolen. Dat krijg je met inferieur materiaal, dan moet je risico's nemen om er nog wat van te maken.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:44 schreef pmponer het volgende:
[..]
Tuurlijk weet hij dat allemaal, hij dacht gewoon Max heeft meer te verliezen, die zorgt maar dat hij weg is
Red Bull Powertrain. Het is officieel geen Honda he?quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ach, voor Honda is dit het laatste jaar, daarna wordt het RB of Ford.
Het was ook allemaal niet zo spannend, ik vind het juist sportief dat hij nog even bij Max komt, maar dat hij dan wordt weggewuifd met 'dickhead'' vind ik nogal kinderachtig gedrag.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee, hij zei "I had cold tires". Dat is geen sorry of de fout bij jezelf zoeken.
Je weet dat je koude banden hebt, je weet dat je daar gaat glijden en glibberen als je zo'n actie uithaalt. Je kan daarna niet huilie huilie doen dat het kwam door je koude banden. Als je als coureur niet eens zo'n minimale inzicht hebt dan hoor je daar ook niet thuis.
Ja en dat snap ik ook als het om dag succesjes gaat maar op deze baan zou hij hem er nooit achter kunnen houden dus heeft het helemaal 0 zinquote:Op zaterdag 29 april 2023 22:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is het. Iemand in de positie van Russell gaat voor de dood of de gladiolen. Dat krijg je met inferieur materiaal, dan moet je risico's nemen om er nog wat van te maken.
kijk, die Yuki kan er gewoon gelijk uit.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Red Bull Powertrain. Het is officieel geen Honda he?
Niemand kijkt er van op hoor, dat jij dat vindt.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:47 schreef PS. het volgende:
[..]
Het was ook allemaal niet zo spannend, ik vind het juist sportief dat hij nog even bij Max komt, maar dat hij dan wordt weggewuifd met 'dickhead'' vind ik nogal kinderachtig gedrag.
Pardon? Omdat ik niet om alles wat Max doet loop te juichen ben ik nogal voorspelbaar?quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Niemand kijkt er van op hoor, dat jij dat vindt.
Sterker nog, je had het niet hoeven vermelden want iedereen kon dat al wel bedenken. Je bent nogal voorspelbaar.
Nee, je bent voorspelbaar omdat bij elk incident waarbij Verstappen betrokken is je wel iets weet te vinden waardoor je dat wat Verstappen deed erger vond dan dat wat die ander deed.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:59 schreef PS. het volgende:
[..]
Pardon? Omdat ik niet om alles wat Max doet loop te juichen ben ik nogal voorspelbaar?
Zet je oranje bril eens af jongen.
Nou dan lees je duidelijk mijn posts niet.quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, je bent voorspelbaar omdat bij elk incident waarbij Verstappen betrokken is je wel iets weet te vinden waardoor je dat wat Verstappen deed erger vond dan dat wat die ander deed.
Structureel, altijd. Dus dat maakt het voorspelbaar.
Precies wat ik zeg. Russell maakt de fout en jij legt de nadruk op de reactie van Verstappen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:05 schreef PS. het volgende:
[..]
Nou dan lees je duidelijk mijn posts niet.
Ik zei vanmiddag ook al dat Max hier niet iets aan kon doen, maar het is gewoon een fucking race incident in een eerste ronde. En ja, achteraf kun je elkaar even een hand schudden en weer doorgaan, iets wat Russel duidelijk wel probeerde, maar Max dan kinderachtig op reageert. Dat hebben we toch beide duidelijk gezien?
Normaal 1e race ronde incident.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:00 schreef Blik het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik dus ook niet zo. Iedereen weet en ziet dat het zijn fout is, geef het gewoon toe.
Wat ik ook niet snap is dat het incident niet onderzocht is en waarom het überhaupt nooit een discussie is geweest of George wel/niet zijn positie zou moeten teruggeven
Als ze allebei net zo starten als vandaag, is dat in bocht 1 al wel gebeurdquote:Op zaterdag 29 april 2023 23:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
- knip -
Hoe dan ook, zin in morgen. Wordt een mooie race, Perez zal wel met het mes tussen de tanden gaan proberen om Verstappen aan te vallen.
Dit jaar is het: RBPT-Hondaquote:Op zaterdag 29 april 2023 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Red Bull Powertrain. Het is officieel geen Honda he?
Precies zoals Max zelf altijd deed toen de Mercedessen oppermachtig waren. En toen vonden we het prachtig dat iemand agressief aanvalt. Hij heeft destijds echt wel heel wat agressievere inhaalacties gedaan vergeleken met de actie van Russell vandaag.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is het. Iemand in de positie van Russell gaat voor de dood of de gladiolen. Dat krijg je met inferieur materiaal, dan moet je risico's nemen om er nog wat van te maken.
Maar waarom verwijt je Russell dat hij zo dom en roekeloos is? Je zou toch precies hetzelfde over Max kunnen zeggen? Russell zit er aan de binnenkant meer dan de helft voorbij dus is het in principe zijn bocht? Max kan dus ook liften in plaats van roekeloos verdedigen en het risico nemen dat ze crashen?quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij was er meer dan de helft voorbij en daarom rijdt hij met rechts voor tegen links achter het midden van de Red Bull. Duidelijk.quote:Op zondag 30 april 2023 01:34 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Maar waarom verwijt je Russell dat hij zo dom en roekeloos is? Je zou toch precies hetzelfde over Max kunnen zeggen? Russell zit er aan de binnenkant meer dan de helft voorbij dus is het in principe zijn bocht? Max kan dus ook liften in plaats van roekeloos verdedigen en het risico nemen dat ze crashen?
Ik vind het gewoon een race incident. Ze nemen beiden het risico door samen die bocht in te gaan. Russell heeft vervolgens geluk dat hij geen schade heeft.
Of misschien moeten de twee Mercedes coureurs eens leren racen zonder hun tegenstanders te raken.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Maxie moet eens niet zo zeuren als het even tegenzit, dat siert hem niet.
Silverstone?quote:Op zondag 30 april 2023 01:26 schreef Middelpunt het volgende:
Precies zoals Max zelf altijd deed toen de Mercedessen oppermachtig waren.
En toch hebben de Mercedessen vaker schade aan zijn auto veroorzaakt (of hem er helemaal afgereden) dan andersom.quote:Op zondag 30 april 2023 01:26 schreef Middelpunt het volgende:
Hij heeft destijds echt wel heel wat agressievere inhaalacties gedaan vergeleken met de actie van Russell vandaag.
of toch die fries? (die rijdt gewoon de voorvleugel van Yuki eraf)quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kijk, die Yuki kan er gewoon gelijk uit.
En dan is, door jouw eigen inschattingsfout, schade rijden aan de auto van je tegenstander ineens ok? Wat een bullshit....quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:05 schreef PS. het volgende:
....maar het is gewoon een fucking race incident in een eerste ronde. .
Zeg ik dat?quote:Op zondag 30 april 2023 08:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
En dan is, door jouw eigen inschattingsfout, schade rijden aan de auto van je tegenstander ineens ok? Wat een bullshit....
quote:
Ja.quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:05 schreef PS. het volgende:
En ja, achteraf kun je elkaar even een hand schudden en weer doorgaan,
Of precies het tegenovergestelde dat jij niet eens weet wat je schrijft.quote:
Nee. het is een mening. Hij zegt 'ik vind'. En dat mag hij zeggen. Dat jij dat niet leuk vindt is ook alleen maar een mening. En ook jij mag dat zeggen.quote:Op zondag 30 april 2023 08:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wat hij zegt is gewoon een invulling van hoe hij ertegenaan kijkt, maar is niet de waarheid.
Allemaal niet relevant. Russell onderstuurde in de sidepod van Verstappen omdat hij blijkbaar iets teveel risico nam. Als je iemand in de rondte tikt door te ondersturen dan is het 10 seconden straf. Het was niet roekeloos, niet wild, niet onsportief, niet vals, maar wel gewoon de inschattingsfout van Russell. Dan zeg je 'sorry van mijn inschattingsfoutje, gelukkig kon je door' en dan is het klaar, maar dat weigerde hij.quote:Op zondag 30 april 2023 06:45 schreef Middelpunt het volgende:
"Of er voldaan wordt aan ‘significant deel’ wordt - samen met diverse andere aspecten - door de stewards beoordeeld. Hierbij wordt onder meer gekeken naar of de voorbanden van de inhalende auto zich niet later dan bij de apex van de bocht naast de voorbanden van de andere auto bevinden."
Dus ja, dan kan je nog steeds prima even later met rechtsvoor tegen linksachter rijden. Dat gebeurde immers niet bij de apex. Heb je op de onboard gekeken of bij de apex de banden van George naast die van Max zaten? Als dat het geval is had Max dus sowieso moeten liften om het risico op een crash te voorkomen, omdat dan de bocht echt voor George zou zijn. Als dat niet het geval is staat Max in principe wel in zn recht maar kiest hij er nog steeds wel zelf voor om het risico te nemen door zo te verdedigen. Terwijl hij ook weet dat dit zn race onnodig kan verpesten omdat hij hem anders toch wel even later weer in zou halen.
Je moet wel in staat zijn om nog fatsoenlijk de bocht te kunnen halen. Dat staat ook in de regels.quote:Op zondag 30 april 2023 02:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hij was er meer dan de helft voorbij en daarom rijdt hij met rechts voor tegen links achter het midden van de Red Bull. Duidelijk.
Dat hele regel met "meer dan de helft voorbij" mogen ze sowieso van een berg gooien wat een onzin is dat. Lekker een dive-bomb doen en dan roepen "hej, ik was er voor de helft voorbij hoor". Wie dat heeft verzonnen ....
Ik weet niet of hij het nou zo vaak herhaald of dat er door de media continue om gevraagd wordt en dat de media het vervolgens dus continue herhaaldquote:Op zondag 30 april 2023 08:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Moet zeggen dat ik wel moe wie van het geklaag van Max. Niet alleen over Russell, maar ook over het sprintformat. Ik ben er ook geen fan van, maar een uitspraak als het is meer casino dan Las Vegas.. Je kunt je gewoon kwalificeren, je hebt 17 ronden om te racen en een positie af te dwingen. Wat hij zegt is gewoon een invulling van hoe hij ertegenaan kijkt, maar is niet de waarheid. Vind ik toch jammer.
Las Vegas uitspraak is nieuw en zwaar overdreven. Verdere kritiek op de sprint is in mijn ogen nog steeds correct en al helemaal een mening die hij mag hebben.quote:Op zondag 30 april 2023 09:46 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij het nou zo vaak herhaald of dat er door de media continue om gevraagd wordt en dat de media het vervolgens dus continue herhaald
Meestal als een van de (voormalige) WDC's wat zegt in het veld, wordt het wel serieus genomen. Het is eigenlijk best kansloos zo.quote:
je mag toch per seizoen vier motoren gebruiken, als dan daar meer race en kwalificatie belasting op komt, moet je ook meer motoren straffeloos toelaten.quote:Op zondag 30 april 2023 08:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Moet zeggen dat ik wel moe wie van het geklaag van Max. Niet alleen over Russell, maar ook over het sprintformat. Ik ben er ook geen fan van, maar een uitspraak als het is meer casino dan Las Vegas.. Je kunt je gewoon kwalificeren, je hebt 17 ronden om te racen en een positie af te dwingen. Wat hij zegt is gewoon een invulling van hoe hij ertegenaan kijkt, maar is niet de waarheid. Vind ik toch jammer.
Joh, die Russel zat op een gegeven moment op het level dat hij in elke race wel een andere auto aantikte of een crash, dit is, geloof ik seizoen zes in de F1, hij is geen rookie meer.quote:Op zondag 30 april 2023 09:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Allemaal niet relevant. Russell onderstuurde in de sidepod van Verstappen omdat hij blijkbaar iets teveel risico nam. Als je iemand in de rondte tikt door te ondersturen dan is het 10 seconden straf. Het was niet roekeloos, niet wild, niet onsportief, niet vals, maar wel gewoon de inschattingsfout van Russell. Dan zeg je 'sorry van mijn inschattingsfoutje, gelukkig kon je door' en dan is het klaar, maar dat weigerde hij.
Russell is ook vaak onterecht aangevallen door team LH vorig jaar omdat hij wel succesvolle inhaalacties had, misschien dat hij daarom zo defensief is. Maar hij ziet dingen ook weleens totaal anders dan mensen bij de wereld niet om Russell draait.
Ik vond dat overdreven, veel stemmingmakerij rondom kleine foutjes niet eens altijd van hem. Hij heeft juist mooie inhaalacties met een goed gevoel voor waar hij en de ander is en voor het momentum. Het is vooral dat hij niet erg volwassen is in de beoordeling van zijn eventuele fouten, kinderlijk egocentrisch zelfs.quote:Op zondag 30 april 2023 09:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Joh, die Russel zat op een gegeven moment op het level dat hij in elke race wel een andere auto aantikte of een crash, dit is, geloof ik seizoen zes in de F1, hij is geen rookie meer.
net zoals hij vaak zijn mening zei, over die wc pot dat het niks was, maar op een geven moment is hij er mee op gehouden.quote:Op zondag 30 april 2023 09:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Las Vegas uitspraak is nieuw en zwaar overdreven. Verdere kritiek op de sprint is in mijn ogen nog steeds correct en al helemaal een mening die hij mag hebben.
ik snap het helemaal dat iedereen niet alles onthoudt, vandaar deze clip met feiten om je geheugen een boost te geven.quote:Op zondag 30 april 2023 10:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vond dat overdreven, veel stemmingmakerij rondom kleine foutjes niet eens altijd van hem. Hij heeft juist mooie inhaalacties met een goed gevoel voor waar hij en de ander is en voor het momentum. Het is vooral dat hij niet erg volwassen is in de beoordeling van zijn eventuele fouten, kinderlijk egocentrisch zelfs.
Nu hebben we dus eigenlijk alleen IndyCar nog over als serieuze formuleklasse met een grotendeels serieus format, gewoon trainen, kwalificeren en dan één (vrij lange) racequote:Op zondag 30 april 2023 09:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het hele concept F1 is helemaal niet ingericht op sprintraces. Juist de langere afstand, strategie, een raceweekend over 3 dagen etc maken F1 anders dan de lagere klasses.
Ik kwam deze net tegen, vond hem wel grappig en on pointquote:Op zondag 30 april 2023 09:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Joh, die Russel zat op een gegeven moment op het level dat hij in elke race wel een andere auto aantikte of een crash, dit is, geloof ik seizoen zes in de F1, hij is geen rookie meer.
Daarom is het toch ook van drie naar vier gegaanquote:Op zondag 30 april 2023 09:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je mag toch per seizoen vier motoren gebruiken, als dan daar meer race en kwalificatie belasting op komt, moet je ook meer motoren straffeloos toelaten.
Dit snap ik nietquote:Op zondag 30 april 2023 10:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
net zoals hij vaak zijn mening zei, over die wc pot dat het niks was, maar op een geven moment is hij er mee op gehouden.
Ja, en uiteindelijk is dat ook gewoon zoals het hoort te zijn. Je moet al die gimmicks om racen 'spannender' te maken gewoon afschaffen in de F1. Maar met een Amerikaanse eigenaar waar entertainment duidelijk boven sport gaat, zal het eerder verder de verkeerde kant op blijven gaan.quote:Op zondag 30 april 2023 10:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu hebben we dus eigenlijk alleen IndyCar nog over als serieuze formuleklasse met een grotendeels serieus format, gewoon trainen, kwalificeren en dan één (vrij lange) race
heb meer het idee, dat ze het steeds meer op een game gaan laten lijken.quote:Op zondag 30 april 2023 10:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, en uiteindelijk is dat ook gewoon zoals het hoort te zijn. Je moet al die gimmicks om racen 'spannender' te maken gewoon afschaffen in de F1. Maar met een Amerikaanse eigenaar waar entertainment duidelijk boven sport gaat, zal het eerder verder de verkeerde kant op blijven gaan.
De teams zijn daar zelf bij, want zij moeten mede de regels goedkeuren.quote:Op zondag 30 april 2023 10:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, en uiteindelijk is dat ook gewoon zoals het hoort te zijn. Je moet al die gimmicks om racen 'spannender' te maken gewoon afschaffen in de F1. Maar met een Amerikaanse eigenaar waar entertainment duidelijk boven sport gaat, zal het eerder verder de verkeerde kant op blijven gaan.
Het is dan helaas ook een sportwijde trend. Of het nou biatlon, motorsport, Formule 1 of baanwielrennen is, het moet allemaal korter en sneller en 'dus' hipper. Dat gaat niet meer terug, vrees ik.quote:Op zondag 30 april 2023 10:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Perfect afgestemd op het grote, vluchtige publiek met de aandachtsspanne van een goudvis.quote:Op zondag 30 april 2023 10:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is dan helaas ook een sportwijde trend. Of het nou biatlon, motorsport, Formule 1 of baanwielrennen is, het moet allemaal korter en sneller en 'dus' hipper. Dat gaat niet meer terug, vrees ik.
Tiktokquote:Op zondag 30 april 2023 10:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Perfect afgestemd op het grote, vluchtige publiek met de aandachtsspanne van een goudvis.
Terwijl juist de tactiek in langere races het zo mooi kan maken. Neem schaatsen, de 10km is de mooiste en spannendste afstand. De rondetijden die oplopen of juist iemand die gaat versnellen, iemand die kapot gaat, dat maakt het mooi. In atletiek ben ik de langere afstanden ook meer en meer gaan waarderen. Vroeger was het de 100m, wat ik nog wel leuk vind, maar dat is gaan en klaar, de langere afstanden met iemand die op het eind naar voren komt en krachten heeft gespaard of juist vanaf het begin gaat en de rest op afstand moet houden. Ga zo maar door.quote:Op zondag 30 april 2023 10:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is dan helaas ook een sportwijde trend. Of het nou biatlon, motorsport, Formule 1 of baanwielrennen is, het moet allemaal korter en sneller en 'dus' hipper. Dat gaat niet meer terug, vrees ik.
Het is helaas een trend ja in de huidige wereld, alles moet snel, niets meer relaxed, geen greintje geduld etc.quote:Op zondag 30 april 2023 10:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Terwijl juist de tactiek in langere races het zo mooi kan maken. Neem schaatsen, de 10km is de mooiste en spannendste afstand. De rondetijden die oplopen of juist iemand die gaat versnellen, iemand die kapot gaat, dat maakt het mooi. In atletiek ben ik de langere afstanden ook meer en meer gaan waarderen. Vroeger was het de 100m, wat ik nog wel leuk vind, maar dat is gaan en klaar, de langere afstanden met iemand die op het eind naar voren komt en krachten heeft gespaard of juist vanaf het begin gaat en de rest op afstand moet houden. Ga zo maar door.
En dat is ook het verschil tussen de sprint en de langere F1 races.
"We doen ons best vandaag"quote:Op zondag 30 april 2023 11:04 schreef StephanL het volgende:
Leuk dat ze wat mogen zeggen in hun eigen taal bij de build up
Behalve dan WEC en varianten, waar het nog véél langer is dan de sprint race van 1,5 uur die F1 eigenlijk is.quote:Op zondag 30 april 2023 10:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Terwijl juist de tactiek in langere races het zo mooi kan maken. Neem schaatsen, de 10km is de mooiste en spannendste afstand. De rondetijden die oplopen of juist iemand die gaat versnellen, iemand die kapot gaat, dat maakt het mooi. In atletiek ben ik de langere afstanden ook meer en meer gaan waarderen. Vroeger was het de 100m, wat ik nog wel leuk vind, maar dat is gaan en klaar, de langere afstanden met iemand die op het eind naar voren komt en krachten heeft gespaard of juist vanaf het begin gaat en de rest op afstand moet houden. Ga zo maar door.
En dat is ook het verschil tussen de sprint en de langere F1 races.
Het is zijn waarheid.quote:Op zondag 30 april 2023 08:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
The main race in F1 is een sprint race. Het is namelijk geen endurance race.quote:Op zondag 30 april 2023 09:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het hele concept F1 is helemaal niet ingericht op sprintraces. Juist de langere afstand, strategie, een raceweekend over 3 dagen etc maken F1 anders dan de lagere klasses.
Deze persoon weet niet hoe F1 media werkt.quote:Op zondag 30 april 2023 08:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dit weekend is een complete puinhoop qua tijden.quote:Op zondag 30 april 2023 11:44 schreef Nattekat het volgende:
Waarom dacht ik dat de race om 14:00 was
Het is geen casino. Bij een casino zet je geld in en is het puur gokken. Dat is dit niet, sterker nog, het is redelijk recht toe recht aan. Een mening is dat hij het niet leuk vindt. Dat vind ik trouwens ook. Maar het is geen las Vegas, hij kan gewoon zijn ding doen en punten scoren.quote:Op zondag 30 april 2023 08:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee. het is een mening. Hij zegt 'ik vind'. En dat mag hij zeggen. Dat jij dat niet leuk vindt is ook alleen maar een mening. En ook jij mag dat zeggen.
Ik dacht zelfs 15.00u. Gelukkig keek ik nog even in de OP.quote:Op zondag 30 april 2023 11:44 schreef Nattekat het volgende:
Heb je echt geen idee? Max wordt gewoon een microfoon onder zijn neus geduwd en hem wordt gevraagd wat ie van x, y en z vindt. Dat is een verplichting. Lees je eens in voor je dit soort onzin roept.quote:Op zondag 30 april 2023 11:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Het is geen casino. Bij een casino zet je geld in en is het puur gokken. Dat is dit niet, sterker nog, het is redelijk recht toe recht aan. Een mening is dat hij het niet leuk vindt. Dat vind ik trouwens ook. Maar het is geen las Vegas, hij kan gewoon zijn ding doen en punten scoren.
Twee uur tijdsverschil. Niet eenquote:Op zondag 30 april 2023 11:44 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zondag 30 april 2023 10:12 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik kwam deze net tegen, vond hem wel grappig en on point
https://www.reddit.com/r/(...)content=2&utm_term=1
15 uur in Baku, jaquote:Op zondag 30 april 2023 11:49 schreef Twieki het volgende:
[..]
Ik dacht zelfs 15.00u. Gelukkig keek ik nog even in de OP.
Denk dat het feit dat de tijden dit weekend één grote puinhoop zijn wel een dingetje isquote:
Ja, of de incompetentie met als gevolg dat je niet gewoon even op de site kunt kijken.quote:Op zondag 30 april 2023 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat het feit dat de tijden dit weekend één grote puinhoop zijn wel een dingetje is
Omdat dat jarenlang de standaard starttijd is geweest.quote:Op zondag 30 april 2023 11:44 schreef Nattekat het volgende:
De persoon die de tijdverschillen heeft bedacht in de wereld, moeten ze afschaffen!quote:Op zondag 30 april 2023 11:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit weekend is een complete puinhoop qua tijden.
Ik kijk naar de OPquote:Op zondag 30 april 2023 11:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, of de incompetentie met als gevolg dat je niet gewoon even op de site kunt kijken.
https://www.formula1.com/en/racing/2023/Azerbaijan.html
Dan hoeft hij het toch geen casino te noemen? Ook al worden er 100 microfoons onder zijn neus geduwd, hij bepaalt nog altijd zelf wat hij zegt..quote:Op zondag 30 april 2023 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je echt geen idee? Max wordt gewoon een microfoon onder zijn neus geduwd en hem wordt gevraagd wat ie van x, y en z vindt. Dat is een verplichting. Lees je eens in voor je dit soort onzin roept.
Aangezien het een sprintrace weekend is wel, ja. Maar de tijd van de race is niet anders dan anders. 15 uur lokale tijd.quote:Op zondag 30 april 2023 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat het feit dat de tijden dit weekend één grote puinhoop zijn wel een dingetje is
Normaal is het 1 uur voor de kwalificatie buiten Europa.
Want die 15 uur wordt wereldwijd gehandhaafdquote:Op zondag 30 april 2023 11:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Aangezien het een sprintrace weekend is wel, ja. Maar de tijd van de race is niet anders dan anders. 15 uur lokale tijd.
Gezien het feit dat er meestal chaos is in Baku kun je het wel een casino noemenquote:Op zondag 30 april 2023 11:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan hoeft hij het toch geen casino te noemen? Ook al worden er 100 microfoons onder zijn neus geduwd, hij bepaalt nog altijd zelf wat hij zegt..
Stel je eens voor dat coureurs eerlijk antwoord geven ipv een nep PR verhaal. Allemaal Hamiltons moeten we willen.quote:Op zondag 30 april 2023 11:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan hoeft hij het toch geen casino te noemen? Ook al worden er 100 microfoons onder zijn neus geduwd, hij bepaalt nog altijd zelf wat hij zegt..
Het is geen grijze muis, ik hou wel van een beetje reuring.quote:Op zondag 30 april 2023 11:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, kan ook 14 uur zijn als het geen avondrace is. Maar dan zou de race nu beginnen en nog steeds niet om 14 uur.quote:Op zondag 30 april 2023 11:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want die 15 uur wordt wereldwijd gehandhaafd
Oh, eens hoor, maar dan kun je daar ook reactie op verwachten toch?quote:Op zondag 30 april 2023 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat coureurs eerlijk antwoord geven ipv een nep PR verhaal. Allemaal Hamiltons moeten we willen.
Ja, op deze baan is het nog wat extremer, maar ik denk dat hij het over dit concept in het algemeen had en niet zozeer over dit concept in Bakuquote:Op zondag 30 april 2023 11:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Gezien het feit dat er meestal chaos is in Baku kun je het wel een casino noemen
Ik weet het op de woensdag al, als ik mijn schema maak!quote:Op zondag 30 april 2023 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kijk naar de OP
Daarom weet ik het nu al en niet tijdens de start pas.
Same herequote:Op zondag 30 april 2023 11:49 schreef Twieki het volgende:
[..]
Ik dacht zelfs 15.00u. Gelukkig keek ik nog even in de OP.
Ik ga dat ook maar eens doen. Maar wel eerst de tv even buiten zettenquote:Op zondag 30 april 2023 12:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben net in de zon gaan zitten, da's mijn voorbeschouwing.
quote:Op zondag 30 april 2023 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je echt geen idee? Max wordt gewoon een microfoon onder zijn neus geduwd en hem wordt gevraagd wat ie van x, y en z vindt. Dat is een verplichting. Lees je eens in voor je dit soort onzin roept.
Ik vind het ook prima dat hij pikante antwoorden geeft hoor. Dat zorgt juist voor discussie. Maar sommige gebruikers kunnen daar dan weer niet tegen, helaas.quote:Op zondag 30 april 2023 12:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, eens hoor, maar dan kun je daar ook reactie op verwachten toch?
Zonder dat gebeurd er ook niks.quote:Op zondag 30 april 2023 12:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik vind het ook prima dat hij pikante antwoorden geeft hoor. Dat zorgt juist voor discussie. Maar sommige gebruikers kunnen daar dan weer niet tegen, helaas.
Als we nou gewoon eens besluiten dat de aarde plat is, hebben we geen tijdsverschil meer nodig.quote:Op zondag 30 april 2023 11:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De persoon die de tijdverschillen heeft bedacht in de wereld, moeten ze afschaffen!
Uitkijken voor perezquote:Op zondag 30 april 2023 12:19 schreef Nober het volgende:
Stelling: Fijn dat Max nu aan de binnenkant start.
[poll=5526]
Dat zegt hij ook niet. Hij zegt 'Zo lijkt het meer op gokken'. Lijkt, niet is. Mening, geen feit.quote:
Krampachtig geen fout willen toegeven en sorry zeggen.quote:Op zondag 30 april 2023 12:31 schreef Starflyer het volgende:
En Russell verdraait de feiten weer eens. Zegt dat Max hem aan de buitenkant inhaalde, terwijl hij Verstappen aan de binnenkant inhaalde
Ouderwetsch Nederlandsch...quote:
En voor Rus- oh wacht.quote:
Beetje vreemde mening. Het is niet alsof red bull op 3 en 18 staan en haas op 1 en 12. Dat zou je bij loting krijgen.quote:Op zondag 30 april 2023 12:31 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat zegt hij ook niet. Hij zegt 'Zo lijkt het meer op gokken'. Lijkt, niet is. Mening, geen feit.
Om te beginnen weer eens een fatsoenlijke start voor elkaar krijgen.quote:Op zondag 30 april 2023 12:19 schreef Nober het volgende:
Stelling: Fijn dat Max nu aan de binnenkant start.
[poll=5526]
Breng ze nou niet op ideeën daar!quote:Op zondag 30 april 2023 12:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Beetje vreemde mening. Het is niet alsof red bull op 3 en 18 staan en haas op 1 en 12. Dat zou je bij loting krijgen.
Het is een incident van niks, Max start slecht. Russell is er direct langs en heeft dan het geluk van de linkse bochten.quote:Op zondag 30 april 2023 12:31 schreef Starflyer het volgende:
En Russell verdraait de feiten weer eens. Zegt dat Max hem aan de buitenkant inhaalde, terwijl hij Verstappen aan de binnenkant inhaalde
Nee, hij had er niets aan want Verstappen en Perez hadden er geen last van.quote:Op zondag 30 april 2023 12:32 schreef Sally het volgende:
Hi all, present![]()
Ik gooi er ook een stelling in...:
Was de slip-up van Leclerc gisteren in de Sprint Shootout expres?
In de regels staat dat je "in a safe and controlled manner" moet inhalen. Dat deed Russell niet want hij had een lock-up, waardoor hij tegen Verstappen aan reed. In het verleden is daar straf voor uitgedeeld (ook in de eerste ronde) en nu niet.quote:Op zondag 30 april 2023 12:38 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is een incident van niks, Max start slecht. Russell is er direct langs en heeft dan het geluk van de linkse bochten.
Hij blijft er langs, maar komt er niet voorbij tot dat ze elkaar raken in een smalle bocht die eigenlijk niet geschikt is voor twee auto’s.
Meten met twee maten inderdaad.quote:Op zondag 30 april 2023 12:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
In de regels staat dat je "in a safe and controlled manner" moet inhalen. Dat deed Russell niet want hij had een lock-up, waardoor hij tegen Verstappen aan reed. In het verleden is daar steaf voor uitgedeeld (ook in de eerste ronde) en nu niet.
...waarbij Max schade oploopt die voorkomt dat hij wint.quote:
Kan naar het Viaplay topicquote:Op zondag 30 april 2023 12:48 schreef Zipportal het volgende:
https://nl.trustpilot.com/review/viaplay.nl?sort=recency
Ik verwacht minimaal 1 SC hierquote:
Ja ik ook, maar hoop op weinig onderbrekingen.quote:
Viel vanochtend ook nogal mee. Geen peil op te trekkenquote:
Hamilton wintquote:Op zondag 30 april 2023 12:53 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen poepstart en onderstuurt tegen Perez in bocht 1.
Lekker zelf gaan trollenquote:Op zondag 30 april 2023 12:53 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen poepstart en onderstuurt tegen Perez in bocht 1.
Ik verwacht een code rood.quote:
quote:Op zondag 30 april 2023 12:53 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen poepstart en onderstuurt tegen Perez in bocht 2.
Die bestaat niet in de F1. Wel een rode vlag.quote:Op zondag 30 april 2023 12:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik verwacht een code rood.
Neuh, regenkans maar 20%.quote:Op zondag 30 april 2023 12:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Was vrijdag ook.quote:Op zondag 30 april 2023 12:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bij de helikopter shots lijkt die hele stad altijd bedolven te zijn onder een dikke laag smog.
Met de nieuwe herstart regels. Coureurs mogen nu min of meer in hun eigen tempo naar de grid rijden aangezien ze 30s na de SC pas naar buiten hoeven.quote:Op zondag 30 april 2023 12:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Niet alleen in de helikopter shots.quote:Op zondag 30 april 2023 12:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bij de helikopter shots lijkt die hele stad altijd bedolven te zijn onder een dikke laag smog.
Ik verbeterde Nattekatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |