Jij kan het wetenquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde vliegtuigje van een uur geleden
Nog mooi op schema voor zijn 100 km.quote:
Dat zou inderdaad te doen zijn, al gaat de vermoeidheid wel toeslaan naar gelang hoelang hij aan het lopen is.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:13 schreef engine het volgende:
[..]
Nog mooi op schema voor zijn 100 km.
Ze heeft erbij gezeten toen jappe en sasha de vragen aan t bedenken waren hahah, dus heeft ze er 1 onthouden.quote:
Ben benieuwd hoelang hij het vol gaat houden. 20 km lopen is te doen maar voor langere afstanden heeft hij de afgelopen 7 maanden niet getraind.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad te doen zijn, al gaat de vermoeidheid wel toeslaan naar gelang hoelang hij aan het lopen is.
Ik denk ook niet dat het in zijn voordeel werkt dat het zo'n beperkt parcours isquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang hij het vol gaat houden. 20 km lopen is te doen maar voor langere afstanden heeft hij de afgelopen 7 maanden niet getraind.
Hier ook!quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:20 schreef engine het volgende:
Het is daar al de hele middag lekker weer
Natuurlijk Erikquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:30 schreef engine het volgende:
Erik sluit niet uit de hij een bekende Nederlander in de televisiewereld wordt
Die op tv zijn neus en ogen leeg eet.quote:
hou oppppppquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:46 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die op tv zijn neus en ogen leeg eet.
Nooit zeep of shampoo gebruikt een maand doet met 1 wc rol.
Ik wil zo een broodje eten en dit is onsmakelijk.quote:
quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wil zo een broodje eten en dit is onsmakelijk.
Ik moet ineens aan het Utopiaterrein denken, het was daar veel sneller en langer warm dan er buiten, maar ook toen het destijds sneeuwde bleef het daar veel langer liggenquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier ook!![]()
Ze nemen het er lekker van, ik denk dat het heel snel warm is in de tuin daar.
Ik zag het samen met Wendyquote:
5 zakken boontjes voor 17 man is niet zo veel hoor.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:05 schreef xsaskiax het volgende:
Je zag net de groente (boontjes) in de keuken liggen, 5 zakken.... ik vraag me af of ze zo handig zijn om wanneer ze teveel ergens van hebben het te bewaren (als dat kan ivm de houdbaarheid)....misschien hebben ze dan een dag extra eten
24 uur sloffen noemt hij het zelfquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:16 schreef Dotteke het volgende:
Bern is niet een van de vlotste met lopen
O dat is geen 24 uur lopen dus als je tussen door kan rustenquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze wisselen af .. later lopen er weer anderen mee...
Sommigen willen wel 24 uur lopen, zoals ICEquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is geen 24 uur lopen dus als je tussen door kan rusten
Hij moet wel. het was zijn idee.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Sommigen willen wel 24 uur lopen, zoals ICE
Rupert en Imadiddin ook en Bern en Babette die lopen door?quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Sommigen willen wel 24 uur lopen, zoals ICE
Jep en Eunice ook.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rupert en Imadiddin ook en Bern en Babette die lopen door?
O ja die ook nog , die zie ik het wel halen, en Isaac en Imadiddin ook welquote:
Benieuwd hoe ze er bij lopen rond 11 uur vanavondquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja die ook nog , die zie ik het wel halen, en Isaac en Imadiddin ook wel
Dat zie ik niet meer om 23 uur, ik lees het morgen wel. Ja Isaac ging hard, en Bern zo traagquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:46 schreef engine het volgende:
[..]
Benieuwd hoe ze er bij lopen rond 11 uur vanavonden dat duurt nog ff. Babbel loopt erg snel. Isaac is al best wat terug gegaan in tempo lijkt het.
Babs heeft er goed de vaart in.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:54 schreef engine het volgende:
Isaac wordt weer op een ronde gezet door Babbel![]()
[ afbeelding ]
Isaac ook alquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:56 schreef engine het volgende:
Bern begint pijn te voelen in zijn heupen en voeten.
Wilde ik net typenquote:
Ja echt wel....die loopt met gemak 5 km per uurquote:
Er staat een tattoo-apparaat al weken stil Marcianoquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:58 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano: er staat een piano stil, er staat een gitaar stil.... (het ging over veel geld uitgeven)
Wendy: er staat een tatoeëer set stil.....
Ik denk dat het doorstappen wat Babette doet beter vol te houden is dan meer slenteren.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ja echt wel....die loopt met gemak 5 km per uuren ze doet dat al zes uur vrij steady.
maak er maar maanden vanquote:Op zaterdag 29 april 2023 16:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Er staat een tattoo-apparaat al weken stil Marciano
Ja dat lijkt mij ook niet prettig.quote:Op zaterdag 29 april 2023 16:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het doorstappen wat Babette doet beter vol te houden is dan meer slenteren.
Van mij vooral van Rupert. Die had eigenlijk geen zin geloof ik dus dan is het helemaal een uitdagingquote:Op zaterdag 29 april 2023 17:05 schreef xsaskiax het volgende:
Van wie het me echt het meeste meevalt zijn Rupert en Imadiddin
Lama's hebben tenminste nog mooie grote poppenogen met prachtige wimpers, dat kan je vanquote:Op zaterdag 29 april 2023 17:07 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë zit alvast brood te eten....... oh wat erg.... ik moet ineens aan een lama denken zoals zij eet!!!!!
Maar voorlopig heeft ze de meeste kilometers gelopen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 17:19 schreef engine het volgende:
Er gaat een krat bier de vriezer in. Nu gaat Babbel het straks echt moeilijk krijgen.
Fritsie, je hebt groot gelijk!!!!quote:Op zaterdag 29 april 2023 17:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lama's hebben tenminste nog mooie grote poppenogen met prachtige wimpers, dat kan je van
die animeermeid niet zeggen
en sorry hoor maar die kop pffffquote:Op zaterdag 29 april 2023 17:09 schreef Thorelf het volgende:
Pff daar zit een jonge vrouw van 22....ze ziet eruit als een oude temeijer. Die jurk de schokkende bewegingen.
Daar heb je gelijk in, ik die zo mooi net als ogen van een giraffe...die vind ik ook zo mooi..quote:Op zaterdag 29 april 2023 17:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lama's hebben tenminste nog mooie grote poppenogen met prachtige wimpers, dat kan je van
die animeermeid niet zeggen
Ja Jeff en JW lopen al de hele dag zonder shirt rondquote:
In de keuken vind ik dat smerig en niets voor Jeff, die is altijd redelijk netjes in de keuken.quote:Op zaterdag 29 april 2023 17:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ja Jeff en JW lopen al de hele dag zonder shirt rond
Ik vind het sowieso smerig.quote:Op zaterdag 29 april 2023 17:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
In de keuken vind ik dat smerig en niets voor Jeff, die is altijd redelijk netjes in de keuken.
Ja. Niet prettig om uren naar te kijken.quote:
Is dat alle "Zelf nog toevoegen" spul?quote:Op zaterdag 29 april 2023 17:50 schreef engine het volgende:
Bacon![]()
Luxe maaltijd vandaag![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 april 2023 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is dat alle "Zelf nog toevoegen" spul?
Jeff was vanmorgen ook al met ontbloot bovenlichaam bezig in de keuken, echt goor, Martin had daar ook een handje vanquote:Op zaterdag 29 april 2023 17:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
In de keuken vind ik dat smerig en niets voor Jeff, die is altijd redelijk netjes in de keuken.
Wiens bier is dat !!???quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:03 schreef 5thencounter het volgende:
Pff... effe biertje erbij.. stond echt op het recept " en een flinke slok bier"![]()
[ afbeelding ]
Dan is het goedquote:Op zaterdag 29 april 2023 18:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk Helloww Fresh, meegeleverd in de doos
Zo'n Hello Fresh pakket is incl. vlees en vis.quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:19 schreef 5thencounter het volgende:
Ik hoop dat ze met hun ¤460 uit twee geldspelletjes uitkomen, die bergen kip/vlees/vis die ze nog naast de Hellowwdozen nog zelf erbij moeten kopen
Ah gelukkig, ik schrok al van zoveel vlees ze ineens haddenquote:Op zaterdag 29 april 2023 18:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n Hello Fresh pakket is incl. vlees en vis.
Ziet er inderdaad goed uit en eens wat meer groente dan ze gewend zijn.quote:
Hello wordt sponsor vanaf nu?quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad goed uit en eens wat meer groente dan ze gewend zijn.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is dat alle "Zelf nog toevoegen" spul?
Hello fresh is meestal ½uur of langer in de keukenquote:Op zaterdag 29 april 2023 17:59 schreef chufi het volgende:
Kwartiertje in de keuken valt toch wat langer uit
Elitair wichtquote:Op zaterdag 29 april 2023 18:29 schreef mootie het volgende:
Bep staat zo ver van de realiteit. ‘hello fresh is voor iedereen betaalbaar’
Zo zo ..toe maarquote:Op zaterdag 29 april 2023 18:31 schreef humpty het volgende:
Het eten is heerlijk het is super lekker klaar gemaakt roept Jan Willem
Ima wel en Rupert loopt nu ook al 6,5 uur mee.quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh maar zij doen niet mee voor de 24oor..
Ze is de beste manager tot nu toequote:Op zaterdag 29 april 2023 18:30 schreef humpty het volgende:
Zie Wendy de hele middag bezig...op kantoor,bonen punten,
zonnebrandcreme aanbieden aan de mensen buiten, eind met Babette gelopen,
pelletbankje neergezet voor Zoewant die riep dat kan ik niet
en nu weer eten koken ...ik vind haar een kanjer
Hap slok weg en dan loeren of er meer te scoren valt.quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:32 schreef 5thencounter het volgende:
Erik blijft toch altijd die Zwerver-Act houden, die zielige Zwiebertje die een bordje eten heeft uit de keuken van Saartje![]()
[ afbeelding ]
Simds wanneer doet Erik een zwerveract?quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:32 schreef 5thencounter het volgende:
Erik blijft toch altijd die Zwerver-Act houden, die zielige Zwiebertje die een bordje eten heeft uit de keuken van Saartje![]()
[ afbeelding ]
Ja maar ze willen vannacht gewoon lekker warm bij elkaar onder de dekensquote:Op zaterdag 29 april 2023 18:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ima wel en Rupert loopt nu ook al 6,5 uur mee.
Dat gaan we zien.quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ze willen vannacht gewoon lekker warm bij elkaar onder de dekens
ik zie nu toch gewoon iemand die zit te genieten van zijn bordje eten.quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hap slok weg en dan loeren of er meer te scoren valt.
Het aflikken van de borden is wel minder geworden, maar loeren naar leftovers blijft hem wel dwarszittenquote:Op zaterdag 29 april 2023 18:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hap slok weg en dan loeren of er meer te scoren valt.
Echt een toppertjequote:Op zaterdag 29 april 2023 18:30 schreef humpty het volgende:
Zie Wendy de hele middag bezig...op kantoor,bonen punten,
zonnebrandcreme aanbieden aan de mensen buiten, eind met Babette gelopen,
pelletbankje neergezet voor Zoewant die riep dat kan ik niet
en nu weer eten koken ...ik vind haar een kanjer
Eens kijken hoe Fresh de maaltijd van maandag nog is ...!.?quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
De naam valt veel, misschien krijgen ze korting als de elke dag gaan bestellen
Alles staat in de koelkasten, zou wel moeten kunnen nog 2 dagenquote:Op zaterdag 29 april 2023 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Eens kijken hoe Fresh de maaltijd van maandag nog is ...!.?
Het wordt voor een paar dagen aangeleverd, dus de spullen voor maandag zullen wat langer houdbaar zijn.quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zitten er volop van te genieten.quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:38 schreef lojanda het volgende:
Het is een lekkere maaltijd geworden als ik het zo zie en volop genoeg van alles
Prima te doen hoor. Of doe jij elke dag verse boodschappen voor het avond eten?quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Een loodsvariant dan waarschijnlijk want het is geen goedkope maaltijd denk ik met kip en spek.quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:44 schreef Verida het volgende:
[..]
en ze hebben nu de recepten op kaarten staan, dus kunnen het namaken in het vervolg
Als ze er geld voor hebbenquote:Op zaterdag 29 april 2023 18:44 schreef Verida het volgende:
[..]
en ze hebben nu de recepten op kaarten staan, dus kunnen het namaken in het vervolg
Het is een leuke ontspannen dag voor ze met prachtig weer. Geen ruzie en gekonkel maar lekker lopen met muziek erbij en dan ook nog een heerlijke maaltijd. Ze genieten er vanquote:
Dan wel in kleinere hoeveelheden, dit is p.p. boven hun budget denk ik.quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:44 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:44 schreef engine het volgende:
[..]
Een loodsvariant dan waarschijnlijk want het is geen goedkope maaltijd denk ik met kip en spek.
als ze een keer wat meer budget hebben, of een variant met misschien wat minder kip en bacon per persoon. Maar ze kunnen er in ieder geval inspiratie uithalen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:44 schreef engine het volgende:
[..]
Een loodsvariant dan waarschijnlijk want het is geen goedkope maaltijd denk ik met kip en spek.
En die kaas vlokken.quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:44 schreef engine het volgende:
[..]
Jaja.. een rustoordquote:Op zaterdag 29 april 2023 18:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is een leuke ontspannen dag voor ze met prachtig weer. Geen ruzie en gekonkel maar lekker lopen met muziek erbij en dan ook nog een heerlijke maaltijd. Ze genieten er van
Het zijn ook kiphaasjes en dat is best duur maar ze kunnen dan ook kipfilet gebruiken.quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:44 schreef engine het volgende:
[..]
Dit past niet in het budgetquote:Op zaterdag 29 april 2023 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan wel in kleinere hoeveelheden, dit is p.p. boven hun budget denk ik.
Nee hoor volgens Babet kan iedereen hello fresh betalen bijstandsmoeders bejaarden en studenten en loodsbewoners.quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan wel in kleinere hoeveelheden, dit is p.p. boven hun budget denk ik.
Babette heeft al net zoveel financieel inzicht als Zoe, die denkt dat je voor ¤5.000 een huis kan kopenquote:Op zaterdag 29 april 2023 18:48 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee hoor volgens Babet kan iedereen hello fresh betalen bijstandsmoeders bejaarden en studenten en loodsbewoners.
Deed het met haar mond...ik dacht het eerst ookquote:Op zaterdag 29 april 2023 18:51 schreef 5thencounter het volgende:
Liet Wendie nou een scheet? verrék ze is bijna mensenlijk
Ja natuurlijk en dan gaat de rest de vriezer inquote:Op zaterdag 29 april 2023 18:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Prima te doen hoor. Of doe jij elke dag verse boodschappen voor het avond eten?
Ohw? ik ga zo ff terugluisteren... bijzonderquote:Op zaterdag 29 april 2023 18:51 schreef humpty het volgende:
[..]
Deed het met haar mond...ik dacht het eerst ook
Goed bij elkaar gehoepeld door Eunice en Mirthe.quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:50 schreef pingu66 het volgende:
Volgens mij was de prijs 285¤ voor 3 maaltijden.
of kipdijfilet, goedkoper en nog veel lekkerder ook, veel malserquote:Op zaterdag 29 april 2023 18:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het zijn ook kiphaasjes en dat is best duur maar ze kunnen dan ook kipfilet gebruiken.
Ik zat er net ook naar te kijken, hij sjokt een beetje, het ziet er in ieder geval niet uit dat hij het nog 16 uur volhoudt.quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:54 schreef engine het volgende:
Ik heb bij Isaac al het idee dat hij helemaal niet zo lekker meer loopt.
Dan is HF toch niet echt duur?. was gebaseerd op 18 personen voor drie dagen...quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:50 schreef pingu66 het volgende:
Beetje creatief minderen van sommige dure ingredienten en wat meer basis , zoals pasta, aardappels of rijst ... Verder zal Hello Fresh zeker nog een extra winst marge hebben op al die produkten ... dus goedkoop inkopen kan lonenquote:Op zaterdag 29 april 2023 18:44 schreef engine het volgende:
[..]
het is ook niet echt mogelijk, ongetraind zo lang gaan lopen, en dan ook nog op een zo bochtig parcoursquote:Op zaterdag 29 april 2023 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zat er net ook naar te kijken, hij sjokt een beetje, het ziet er in ieder geval niet uit dat hij het nog 16 uur volhoudt.
Het wordt ook steeds erger. Over 5 minuten gaat hij schoenen wisselen en een lange broek aantrekken.quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zat er net ook naar te kijken, hij sjokt een beetje, het ziet er in ieder geval niet uit dat hij het nog 16 uur volhoudt.
Het was een prijs ... Wat de FEBO er voor betaald heeft is een andere iets .. sponsor ... net als de XXL-nutri dingen die allerlei extra drinkflessen heeft geleverd en zo ... In andere RLS zie je die produkten vaak heel prominent 24/7 op de streams langskomen in keukens en badkamers vooral of in sportkleding ...quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:50 schreef pingu66 het volgende:
Misschien die rugzak eens af doen !?quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:57 schreef engine het volgende:
[..]
Het wordt ook steeds erger. Over 5 minuten gaat hij schoenen wisselen en een lange broek aantrekken.
quote:
Hij ging zelfs een paar uur slapen en dan weer dóórrjjjj hoorde ik 'm mekkerenquote:Op zaterdag 29 april 2023 18:54 schreef engine het volgende:
Ik heb bij Isaac al het idee dat hij helemaal niet zo lekker meer loopt.
O Isaac ook gaan zitten dacht dat niet mocht alleen voor toiletbezoek?quote:
Zit ie misschien ook wel meteen te doenquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Isaac ook gaan zitten dacht dat niet mocht alleen voor toiletbezoek?
Na het lopen gaat hij een paar uur slapen zei hij daarnet. Niet te lang anders zou hij de nacht erna niet slapen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij ging zelfs een paar uur slapen en dan weer dóórrjjjj hoorde ik 'm mekkeren
quote:
Nee dat is morgen pas na 11 uur , als de 24 uur er op zit ... dan wil ie in het ritme blijven en gaat ie 's avonds gewoon Surf & Turf bestellen/ klaarmakenquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit ie misschien ook wel meteen te doen
quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat is morgen pas na 11 uur , als de 24 uur er op zit ... dan wil ie in het ritme blijven en gaat ie 's avonds gewoon Surf & Turf bestellen/ klaarmakenTurfstekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is 95 euro per dag en dat bedrag gebruiken ze als budget over de hele dag.quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dan is HF toch niet echt duur?. was gebaseerd op 18 personen voor drie dagen...
Hij ging net ook even open....zou die lichter geworden zijn?quote:
Raar verhaalquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:09 schreef engine het volgende:
[..]
Hij ging net ook even open....zou die lichter geworden zijn?
Marciano is een owner ...quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:10 schreef lojanda het volgende:
Wat is dat toch met Marciano.. die hoor ik de hele dag Babette Babette Babette roepen.
Babbel? Onze 80kmBabbel??quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:09 schreef Deisyy het volgende:
Babette denkt dat ze even moet tapen, maar is bang dat als ze haar schoenen uit doet ze dan eh.....
Ja dat is vaak ook zo.. als je dan je schoenen uit doet dan wordt het weer heel moeilijk om ze aan te doen en verder te gaan.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:09 schreef Deisyy het volgende:
Babette denkt dat ze even moet tapen, maar is bang dat als ze haar schoenen uit doet ze dan eh.....
I know. Isaac heeft net wel verse schoenen aangetrokken, volgens hem is het een verademing.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat is vaak ook zo.. als je dan je schoenen uit doet dan wordt het weer heel moeilijk om ze aan te doen en verder te gaan.
Wat een vieze tenenquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:11 schreef engine het volgende:
Pootjes van Babbel gaan in de tape.
[ afbeelding ]
Das geen tape... das plakpleisterquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:11 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Zo lief altijd hoe Wendy zorgt voor iedereenquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:11 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ik me heel goed voorstellen..misschien net iets andere drukpunten en dat verschil voel je dan echt wel.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
I know. Isaac heeft net wel verse schoenen aangetrokken, volgens hem is het een verademing.
Dat is morgen als het klaar is. Eerst een taart bakken en dan ff slapen en dan gewoon savonds weer op de normale tijd naar bed .quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Max. 500 gramquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:17 schreef engine het volgende:
Ik heb het idee dat die rugzak nagenoeg leeg is inmiddels
Zie hem nog lopen hoorquote:
Vanmorgen zei hij heel trots dat hij er een zak(je) zand in had zitten en dat hij dat aangevuld had met......??quote:
Ohja nu zie ik hem ook weer.quote:
Hij liet vanmorgen die rugzak aan eunice voelen en die leek best wel wat te wegen. Nu lijkt het ding gewichtloos.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Vanmorgen zei hij heel trots dat hij er een zak(je) zand in had zitten en dat hij dat aangevuld had met......??
Hij loopt ook niet echt lekker zo te zienquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:20 schreef engine het volgende:
[..]
Hij liet vanmorgen die rugzak aan eunice voelen en die leek best wel wat te wegen. Nu lijkt het ding gewichtloos.
Dan heeft hij misschien een gaatje in dat zakje zand en in zijn rugzak gemaakt, hij deed het net opnieuw op zijn rug alsof het niets woog.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Vanmorgen zei hij heel trots dat hij er een zak(je) zand in had zitten en dat hij dat aangevuld had met......??
quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:24 schreef engine het volgende:
Tussen 2 en 6 wordt het zwaarst zegt Ice. Dat eerst maar eens zien te halen.
Ze komen iig op TV, en dat is het belangrijkstequote:Op zaterdag 29 april 2023 19:25 schreef xsaskiax het volgende:
Als ze nu zouden stoppen vind ik het al een enorme prestatie.... 8 uur rondjes lopen pfffffff
Niks er van. 100 km en geen meter minderquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:25 schreef xsaskiax het volgende:
Als ze nu zouden stoppen vind ik het al een enorme prestatie.... 8 uur rondjes lopen pfffffff
hahaha dat is niet te missen (hoewel.... misschien een minuut of 5, onderbroken door de Hello Fresh maaltijd)quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze komen iig op TV, en dat is het belangrijkste
Ik doe het ze niet naquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:25 schreef xsaskiax het volgende:
Daar hoeven ze dit niet voor te doen..quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze komen iig op TV, en dat is het belangrijkste
vergeet zoe nietquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:28 schreef xsaskiax het volgende:
Als je de Vierdaagse of zo loopt heb je onderweg genoeg afleiding en veel te zien, maar goddorie een klimtoestel, zwembad, hottub en kas zijn nou niet echt opwindend om naar te kijken
Je vergeet Zoe die af en toe haar mannetje vanaf de kant op zit tet cheerenquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:28 schreef xsaskiax het volgende:
Als je de Vierdaagse of zo loopt heb je onderweg genoeg afleiding en veel te zien, maar goddorie een klimtoestel, zwembad, hottub en kas zijn nou niet echt opwindend om naar te kijken
erg he..... ze krijgt last van het 'Esther-syndroom'..... mijn man(netje)quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Je vergeet Zoe die af en toe haar mannetje vanaf de kant op zit tet cheeren
Isaac is jaloers. Die zou nu ook wel een blaar willen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
lijkt me dan einde verhaal .. mooi excuus om weer aan het bier te gaan
Nix daarvan.. ze hebben zelf gekozen voor die LoopBullshit , dus dóórquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahaha dat is niet te missen (hoewel.... misschien een minuut of 5, onderbroken door de Hello Fresh maaltijd)
nee nee ze hebben blarenpleisters zagen ze netquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
lijkt me dan einde verhaal .. mooi excuus om weer aan het bier te gaan
ICE drink nietquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:32 schreef engine het volgende:
[..]
Isaac is jaloers. Die zou nu ook wel een blaar willen.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nix daarvan.. ze hebben zelf gekozen voor die LoopBullshit , dus dóór![]()
[ afbeelding ]
Die loopt zo gewoon weer verder hoor.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:34 schreef Puzzie het volgende:
Bep moet stoppen maar respect dat ze lang heeft gelopen
Als je het zo bekijkt zijn veel sportieve prestaties zinloosquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]![]()
De zinloosheid loopt er al aan alle kanten uit...
Nog steeds respectquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:34 schreef engine het volgende:
[..]
Die loopt zo gewoon weer verder hoor.
en ze heeft al heel wat meer rondjes dan de rest gelopen, echt respect voor Babette!!quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:35 schreef lojanda het volgende:
Babette voelt dat er een blaar zo op zal komen en daarom voor de zekerheid toch maar blaar pleisters op haar voeten. Ze geeft het iig nog niet opEcht een bikkel hoor
Precies, goed dat je het met me eens bent.. de hoeveelheid ernstige blessures , zelfs vroegtijdige overlijdens door overmoedige doordouwers is behoorlijk veel jaquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt zijn veel sportieve prestaties zinloos
Jammer dat ze die stappenteller niet om heeft.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:36 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en ze heeft al heel wat meer rondjes dan de rest gelopen, echt respect voor Babette!!
Ik ben het niet met je eens, beter vroegtijdig dood omdat je grenzen verlegt in plaats van dood blijven op de bankquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies, goed dat je het met me eens bent.. de hoeveelheid ernstige blessures , zelfs vroegtijdige overlijdens door overmoedige doordouwers is behoorlijk veel ja
Ja dat vind ik ook. Heeft ook echt stevig doorgelopen en ziet er verder nog redelijk fris uit. Isaac lijkt het steeds zwaarder te krijgen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:37 schreef Deisyy het volgende:
Compeed pleister geplakt en Babette gaat weer![]()
Zou zonde zijn als ze vanwege een blaar af moet haken, ik denk dat ze er buiten dat fysiek beter aan toe is dan Isaac.
Jup.. beter met 30 dood door hartfalen dan 90 jaar op de bank met bier Netfikx kijkenquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens, beter vroegtijdig dood omdat je grenzen verlegt in plaats van dood blijven op de bank
Dat denk ik ook. Babette heeft veel meer meegedaan met sporten, veel getraind de afgelopen tijd met Bernquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:37 schreef Deisyy het volgende:
Compeed pleister geplakt en Babette gaat weer![]()
Zou zonde zijn als ze vanwege een blaar af moet haken, ik denk dat ze er buiten dat fysiek beter aan toe is dan Isaac.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup.. beter met 30 dood door hartfalen dan 90 jaar op de bank met bier Netfikx kijken
Cheers !quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup.. beter met 30 dood door hartfalen dan 90 jaar op de bank met bier Netfikx kijken
En nu loopt hij met zijn handen in zijn zakkenquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Babette heeft veel meer meegedaan met sporten, veel getraind de afgelopen tijd met Bern
Isaac heeft alleen zijn poeders en verder alleen maar staan kijken en aanwijzingen staan geven als andere aan het sporten waren.
En wat met gewichten interessant staan doen, maar daar krijg je geen uithoudingsvermogen van
en jef?quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nu loopt hij met zijn handen in zijn zakken
Maar wel al 8 uur, dus sowieso petje af.
Echt wel, respectquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nu loopt hij met zijn handen in zijn zakken
Maar wel al 8 uur, dus sowieso petje af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |