Daar zit ik dan ook niet op te wachten.quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat wordt dan wel moeilijk managen
ik denk niemandquote:Op vrijdag 28 april 2023 20:39 schreef engine het volgende:
[..]
Daar zit ik dan ook niet op te wachten.
En avril staat er bij aprilquote:Op vrijdag 28 april 2023 20:36 schreef greysbones het volgende:
Zoe
deze agenda zit vol met allerlei spelfouten
Wendy
nee dat zijn andere talen
Zoe
ow ik dacht al June (Juine zei ze)
Nou ze is getrouwd met Wendy. Wat let haarquote:Op vrijdag 28 april 2023 20:45 schreef ledn81 het volgende:
Babbel gaat zo even vragen of er iemand bij haar in bed komt liggen om te knuffelen.
Maakt me niet uit wie, als het maar niet Erik is
Want?quote:
Valsgespeeld tijdens een spelletje memory.quote:
Ze heeft nu de deken en het kussen van Marciano bij haar in bed gelegd.quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:45 schreef ledn81 het volgende:
Babbel gaat zo even vragen of er iemand bij haar in bed komt liggen om te knuffelen.
Maakt me niet uit wie, als het maar niet Erik is
11:00quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:16 schreef chufi het volgende:
Hoe laat gaan ze morgen met dat lopen beginnen ?
11 uur dacht ikquote:Op vrijdag 28 april 2023 21:16 schreef chufi het volgende:
Hoe laat gaan ze morgen met dat lopen beginnen ?
daar moet idd wel wat voor komen ....quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:19 schreef greysbones het volgende:
het is best smerig dat iedereen zo op die massage tafel gaat liggen
Alsof er nog plek over is voor een strandjequote:Op vrijdag 28 april 2023 21:19 schreef engine het volgende:
Mirthe wil vragen of het gras er uit mag en dan beachvolley organiseren
Hij wil d'r geld voorquote:Op vrijdag 28 april 2023 21:27 schreef engine het volgende:
Hij vindt het nergens op slaan, 24 uur lopen voor niks.
Is allemaal een actquote:Op vrijdag 28 april 2023 21:29 schreef engine het volgende:
"Geloof mij ik ben helemaal terug. Ik ga vlammen als een motherfucker"
En dat op vrijdagavondJeff beetje naast zijn schoenen aan het lopen vandaag.
Ik ben benieuwd of iemand daadwerkelijk 24 uur gaat wandelen. Ice gaat het met 15 kilo doen. Zijn jas is al 5 kilo.quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij wil d'r geld voor![]()
Stel je voor dat je leuk mee doet, en maar klagen dat er zo weinig te doen is.
Weet ik. Maar dat hij zelf in zijn eigen act trapt is wel grappigquote:
Allemaal voor ICE XXL sponsor ...quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:27 schreef engine het volgende:
Ik heb niet goed mee gekregen wat nou precies de bedoeling is morgen, maar 24 uur achter elkaar lopen houdt niemand vol natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of iemand daadwerkelijk 24 uur gaat wandelen. Ice gaat het met 15 kilo doen. Zijn jas is al 5 kilo.
Ik neem aan dat er wel pauzes zijn maar wat de spelregels van Ice zijn weet niemand geloof ik. Ik ben daarom dus benieuwd. Ik ga heel hard lachen als die kerel gewoon de hele nacht gaat slapen....maar we gaan het zien.quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb niet goed mee gekregen wat nou precies de bedoeling is morgen, maar 24 uur achter elkaar lopen houdt niemand vol natuurlijk.
Dit ziet er best bijzonder uitquote:Op vrijdag 28 april 2023 21:33 schreef engine het volgende:
Speciale behandeling voor JW
[ afbeelding ]
We hadden het niet kunnen bedenkenquote:Op vrijdag 28 april 2023 21:27 schreef engine het volgende:
vlammen met wat ................. oh ja te gaan rellen en iemand mentaal te breken , sneue gastquote:Op vrijdag 28 april 2023 21:29 schreef engine het volgende:
"Geloof mij ik ben helemaal terug. Ik ga vlammen als een motherfucker"
En dat op vrijdagavondJeff beetje naast zijn schoenen aan het lopen vandaag.
Dat is een beste prestatiequote:Op vrijdag 28 april 2023 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er wel pauzes zijn maar wat de spelregels van Ice zijn weet niemand geloof ik. Ik ben daarom dus benieuwd. Ik ga heel hard lachen als die kerel gewoon de hele nacht gaat slapen....maar we gaan het zien.
Babbel heeft eerder in 16 uur 80 kilometer gelopen dus die geef ik de beste kansen.
Ze heeft de Kennedymars gelopen vertelde ze vandaag. Zeker netjes.quote:
Stoer!quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ze heeft de Kennedymars gelopen vertelde ze vandaag. Zeker netjes.
Maar hij doet het dan wel met 'n frisse ademquote:Op vrijdag 28 april 2023 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Marciano gaat nog een mix opnemen, duurt een half uur.
Fijn voor Imaquote:Op vrijdag 28 april 2023 21:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar hij doet het dan wel met 'n frisse adem
Het is ook fijn dat Jeff een nemesis heeft gekozen die gelijkwaardig is.quote:Op vrijdag 28 april 2023 22:18 schreef Juud79 het volgende:
Ik denk dat Bern gaat vertrekken, vrijwillig of door nominatie. Tweede avond al dat ie lang vd streams af is. Zo teruggetrokken…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |