SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Das wel weer een voordeel .... maar dat was snel stuivertje wisselen op het eindquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bearman pole voor de hoofdrace, Verschoor 10e en dus morgen pole bij de sprintrace
Alleen een reprimande voor Bearman. Pourchaire krijgt wel een gridstraf voor impeding en zal de sprintrace van P11 starten.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:14 schreef Starflyer het volgende:
Bearman is wel under investigation, dus even afwachten.
Dan was de W Series wel beter ja. Kost de coureurs minder en gaf meer exposure.quote:Op zaterdag 29 april 2023 07:52 schreef heywoodu het volgende:
Lekker man, nieuwe klasse voor vrouwen, nota bene vanuit de F1 zelf, en waar wordt het uitgezonden? Juist, helemaal nergens, als bewuste keuze!
https://www.gpfans.com/nl(...)races-niet-uitzendt/
Steek het dan lekker in je reet, F1-kneuzen. Organiseer iets goed, of organiseer iets nķet.
En fors ook.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:04 schreef Starflyer het volgende:
Richard heeft schade aan de voorvleugel
Ja, dat was na bocht één al klaarquote:
Op zich wel. Niet eens een safety carquote:
Dat was de BOINK waar ik het over hadquote:
Zou wel kunnen inderdaad, dan was het niet echt Richards fout (al was die wel vrij agressief)quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:09 schreef Fer het volgende:
Martin Reed band van Verschoor ook lek, denk ik.
En zo beginnen we weer van vooraf aan. (lol)quote:
Ik ben hevig in de war.quote:
Ik had het niet moeten zeggenquote:Op zaterdag 29 april 2023 13:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Rustige race na een roerige beginfase
Ik deed dat net tijdens de vorige SC, want ik ben slimquote:Op zaterdag 29 april 2023 13:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben even lunch maken en op eens gebeurt er wat
moet je vaker doenquote:Op zaterdag 29 april 2023 13:35 schreef Nattekat het volgende:
Dat moet je ook voor of na de race doen. Niet tijdensquote:Op zaterdag 29 april 2023 13:35 schreef Nattekat het volgende:
Na de race was het plan, maar ik kreeg nu wel heel veel honger.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat moet je ook voor of na de race doen. Niet tijdens
Dan pas? Ik had om 10.00 uur vanochtend al 35 kilometer gefietstquote:Op zaterdag 29 april 2023 13:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ga na de race eens ontbijt maken
Dan pas. Werd om 10:15 uur pas wakkerquote:Op zaterdag 29 april 2023 13:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan pas? Ik had om 10.00 uur vanochtend al 35 kilometer gefietst
Ik had om 12:00 5km gewandeldquote:Op zaterdag 29 april 2023 13:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan pas? Ik had om 10.00 uur vanochtend al 35 kilometer gefietst
Dan kon om 10:20 de frituur aanquote:Op zaterdag 29 april 2023 13:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan pas. Werd om 10:15 uur pas wakker
Toen had ik al een paar races en twee wielerkoersen gekekenquote:
Frikandellenontbijtquote:
Prioriteitenquote:Op zaterdag 29 april 2023 13:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toen had ik al een paar races en twee wielerkoersen gekeken
quote:
Ah, okquote:Op zaterdag 29 april 2023 13:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat je zo laat eet, had eerder gekund
Heb wel wat beters te doen met mijn tijd dan op een slakkentempo wandelenquote:Op zaterdag 29 april 2023 13:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hopelijk wel snelwandelen toch?
Chaos was er bij de start alquote:
Die straks terugkijkenquote:
En terecht, want nu krijgt hij punten en anders niet.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:51 schreef heywoodu het volgende:
"Isack, just calm down, focus on your job."
Oftewel, Isack, bakkes.
Ja.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, hoe zit dit?![]()
Tijd is om begrijp ik.
Maar ze rijden dus gewoon doorquote:
Ze proberen de uitslag vast te stellenquote:Op zaterdag 29 april 2023 13:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar ze rijden dus gewoon door
Ja, ze waren de finishfoto vergeten te maken, dus die maken ze zo dan even.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De FIA staat niet echt bekend om hun consequente en correcte beslissingen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
gohquote:Op zaterdag 29 april 2023 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De FIA staat niet echt bekend om hun consequente en correcte beslissingen.
Zo fijn dat ze die klasse niet uitzenden..quote:
Alleen jammer dat het nergens te zien isquote:
Ze hebben geen extra ronde gereden.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Geluk dat ze nog brandstof hebben dan.
De F4 wordt ook niet uitgezonden, en dat doet qua niveau echt niet onder. De FIA heeft geleerd van de Formule W en houdt het goedkoop en simpel.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo fijn dat ze die klasse niet uitzenden..
De normale uitlooprondequote:
F4 is live te volgen via YouTube. Deze race totaal niet.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De F4 wordt ook niet uitgezonden, en dat doet qua niveau echt niet onder. De FIA heeft geleerd van de Formule W en houdt het goedkoop en simpel.
Is nergens voor nodigquote:
Wat is het nut ervan?quote:
F4 kun je gewoon kijken hoor..quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De F4 wordt ook niet uitgezonden, en dat doet qua niveau echt niet onder. De FIA heeft geleerd van de Formule W en houdt het goedkoop en simpel.
Sommige coureurs waren hun pits al voorbij, dus nu kunnen ze naar hun team terug.quote:
Vergeten dat dat tegenwoordig kanquote:Op zaterdag 29 april 2023 13:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
F4 kun je gewoon kijken hoor..
Deze klasse niet. Bewust niet.
Tegenwoordig heb je YouTube enzo, is vet cool.quote:
Daar is Natte al veel te oud voor johquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je YouTube enzo, is vet cool.
hij kijkt naar JijBuisquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar is Natte al veel te oud voor joh
Je vergeet nog de Belgische/ Nederlandse/Spaanse Maya Weug, die in race 1 20ste werd en in race 2 14dequote:Op zaterdag 29 april 2023 23:16 schreef heywoodu het volgende:
Beetje laat, zoals gebruikelijk, maar nog even de opening van het seizoen in het Formula Regional European Championship (by Alpine, zucht) op Imola. Race één leverde gelijk een zege op voor debutant Martinius Stenshorne uit Noorwegen, hartstikke leuk. Het Italiaanse toptalent Andrea Kimi Antonelli werd tweede, voor de Braziliaan Rafael Camara, terwijl Kas Haverkort een prima vijfde plek pakte - Laurens van Hoepen werd elfde, Dilano van 't Hoff veertiende.
https://formularegionaleu(...)%93-Race_1-Final.pdf
De tweede race werd een feestje voor ONZE Haverkort: hij pakte bij de start al de leiding over van Tim Tramnitz, die later in de race nog door Stenshorne de grindbak in werd gekegeld, en hield met onder meer drie sterke herstarts overtuigend vol voor de overwinning. Stenshorne werd tweede, Nikhil Bohra derde. Van 't Hoff pakte een mooie zevende plek, Van Hoepen werd twaalfde, Niels Koolen (29e in race één) finishte als negentiende.
https://formularegionaleu(...)%93-Race_2-Final.pdf
Is voor vanmiddag gereserveerdquote:
Te vroeg? Ik had 09.25u in mijn schema staan, dus ze begonnen zelfs iets te laatquote:
Ik 9.35 uurquote:Op zondag 30 april 2023 09:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Te vroeg? Ik had 09.25u in mijn schema staan, dus ze begonnen zelfs iets te laat
Ik ook, maar ik werd gementionedquote:
Dan zal ik wel scheel gekeken hebben.quote:
Ik slaap de laatste tijd slecht, dus vroeg wakker om de mention mee te pakkenquote:
Zag ik ook te laatquote:
Dan kijk ik ook scheel, want bij mij stond ook 9:35quote:Op zondag 30 april 2023 09:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan zal ik wel scheel gekeken hebben.
@Starflyer was ook wakker. Hij postte hier om 09:20 uur al.quote:Op zondag 30 april 2023 09:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik slaap de laatste tijd slecht, dus vroeg wakker om de mention mee te pakken
Well Done Bakuquote:Op zondag 30 april 2023 09:38 schreef heywoodu het volgende:
Ach, het was de rustigste F2-start ooit in Baku, dus weinig gemist verder
Livebeelden van @Nattekatquote:Op zondag 30 april 2023 09:48 schreef heywoodu het volgende:
@:Nattekat schittert trouwens door afwezigheid
Ik was keurig op tijd wakker, en toen werd alles weer zwartquote:Op zondag 30 april 2023 09:48 schreef heywoodu het volgende:
@:Nattekat schittert trouwens door afwezigheid
Je bent gewoon weer in slaap gevallenquote:Op zondag 30 april 2023 10:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was keurig op tijd wakker, en toen werd alles weer zwart
Zal het wel nodig hebben gehad.quote:Op zondag 30 april 2023 10:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je bent gewoon weer in slaap gevallen
Vind Hauger inderdaad juist 1 vd meer herkenbare coureurs door het groen.quote:Op zondag 30 april 2023 10:11 schreef Starflyer het volgende:
Hauger heeft een groene vleugel. Maloney geel. Duidelijk verschil
De Engelse feed kwam net met een hele waslijstquote:Op zondag 30 april 2023 10:25 schreef heywoodu het volgende:
Allard zegt steeds dat alleen Piquet en Hulkenberg ooit de hoofd- én sprintrace wonnen in de F2/GP2, maar is dat wel zo? Zij zijn de enigen die beide races wonnen én de snelste ronde pakten, maar dat doet Bearman niet.
Ja, het bijzondere zal wel zijn de dubbel én de snelste ronde (en evt pole).quote:Op zondag 30 april 2023 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De Engelse feed kwam net met een hele waslijst
Hij corrigeert het nu. Staat nu 13e volgens Allard en Sebastiaan.quote:Op zondag 30 april 2023 10:33 schreef Starflyer het volgende:
Wat nou Richard blijft 10de Allard?
Martins, Fittipaldi en Bearman gaan hem voorbij, dus hij zakt minimaal 3 plekken.
Owh, die twist had ik niet aan zien komenquote:Op zondag 30 april 2023 14:04 schreef Starflyer het volgende:
Victor Martins is gediskwalificeerd omdat zijn auto niet aan de reglementen voldeed.
De vinnen van de vloer zaten 3.4 mm te laag. Hierdoor komt Verschoor op P8 in de race en P12 in het klassement.
https://www.fia.com/sites(...)3%20Floor%20Fins.pdf
Jammer, maar een GP van Pau met amper tien auto's is het allemaal ook niet echt meerquote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:28 schreef Starflyer het volgende:
De Grand Prix van Pau is gecanceld omdat de Euroformula Open wagens niet kunnen voldoen aan de eisen van de organisatie om groenere brandstoffen te gebruiken.
https://formulascout.com/(...)l-requirement/106507
SPOILER: raceverslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Starflyer op 10-05-2023 13:57:39 ]No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
TCR Europe staat ook niet op Youtube (races staan wel op https://tcr-series.tv/).quote:Op woensdag 17 mei 2023 08:30 schreef heywoodu het volgende:
Ik dacht eens lekker voor de F4 in Pau (inclusief de GP de Pau) te gaan zitten, maar dat is dus blijkbaar nergens te zien, ook niet op het gebruikelijke YT-kanaal van de Franse autosportbond
SPOILER: race verslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
SPOILER: race verslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:03 schreef heywoodu het volgende:
Lekkere timing voor wanneer het topic vol zit ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |