Chaos was er bij de start alquote:
Die straks terugkijkenquote:
En terecht, want nu krijgt hij punten en anders niet.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:51 schreef heywoodu het volgende:
"Isack, just calm down, focus on your job."
Oftewel, Isack, bakkes.
Ja.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, hoe zit dit?![]()
Tijd is om begrijp ik.
Maar ze rijden dus gewoon doorquote:
Ze proberen de uitslag vast te stellenquote:Op zaterdag 29 april 2023 13:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar ze rijden dus gewoon door
Ja, ze waren de finishfoto vergeten te maken, dus die maken ze zo dan even.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De FIA staat niet echt bekend om hun consequente en correcte beslissingen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
gohquote:Op zaterdag 29 april 2023 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De FIA staat niet echt bekend om hun consequente en correcte beslissingen.
Zo fijn dat ze die klasse niet uitzenden..quote:
Alleen jammer dat het nergens te zien isquote:
Ze hebben geen extra ronde gereden.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Geluk dat ze nog brandstof hebben dan.
De F4 wordt ook niet uitgezonden, en dat doet qua niveau echt niet onder. De FIA heeft geleerd van de Formule W en houdt het goedkoop en simpel.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo fijn dat ze die klasse niet uitzenden..
De normale uitlooprondequote:
F4 is live te volgen via YouTube. Deze race totaal niet.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De F4 wordt ook niet uitgezonden, en dat doet qua niveau echt niet onder. De FIA heeft geleerd van de Formule W en houdt het goedkoop en simpel.
Is nergens voor nodigquote:
Wat is het nut ervan?quote:
F4 kun je gewoon kijken hoor..quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De F4 wordt ook niet uitgezonden, en dat doet qua niveau echt niet onder. De FIA heeft geleerd van de Formule W en houdt het goedkoop en simpel.
Sommige coureurs waren hun pits al voorbij, dus nu kunnen ze naar hun team terug.quote:
Vergeten dat dat tegenwoordig kanquote:Op zaterdag 29 april 2023 13:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
F4 kun je gewoon kijken hoor..
Deze klasse niet. Bewust niet.
Tegenwoordig heb je YouTube enzo, is vet cool.quote:
Daar is Natte al veel te oud voor johquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je YouTube enzo, is vet cool.
hij kijkt naar JijBuisquote:Op zaterdag 29 april 2023 14:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar is Natte al veel te oud voor joh
Je vergeet nog de Belgische/ Nederlandse/Spaanse Maya Weug, die in race 1 20ste werd en in race 2 14dequote:Op zaterdag 29 april 2023 23:16 schreef heywoodu het volgende:
Beetje laat, zoals gebruikelijk, maar nog even de opening van het seizoen in het Formula Regional European Championship (by Alpine, zucht) op Imola. Race één leverde gelijk een zege op voor debutant Martinius Stenshorne uit Noorwegen, hartstikke leuk. Het Italiaanse toptalent Andrea Kimi Antonelli werd tweede, voor de Braziliaan Rafael Camara, terwijl Kas Haverkort een prima vijfde plek pakte - Laurens van Hoepen werd elfde, Dilano van 't Hoff veertiende.
https://formularegionaleu(...)%93-Race_1-Final.pdf
De tweede race werd een feestje voor ONZE Haverkort: hij pakte bij de start al de leiding over van Tim Tramnitz, die later in de race nog door Stenshorne de grindbak in werd gekegeld, en hield met onder meer drie sterke herstarts overtuigend vol voor de overwinning. Stenshorne werd tweede, Nikhil Bohra derde. Van 't Hoff pakte een mooie zevende plek, Van Hoepen werd twaalfde, Niels Koolen (29e in race één) finishte als negentiende.
https://formularegionaleu(...)%93-Race_2-Final.pdf
Is voor vanmiddag gereserveerdquote:
Te vroeg? Ik had 09.25u in mijn schema staan, dus ze begonnen zelfs iets te laatquote:
Ik 9.35 uurquote:Op zondag 30 april 2023 09:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Te vroeg? Ik had 09.25u in mijn schema staan, dus ze begonnen zelfs iets te laat
Ik ook, maar ik werd gementionedquote:
Dan zal ik wel scheel gekeken hebben.quote:
Ik slaap de laatste tijd slecht, dus vroeg wakker om de mention mee te pakkenquote:
Zag ik ook te laatquote:
Dan kijk ik ook scheel, want bij mij stond ook 9:35quote:Op zondag 30 april 2023 09:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan zal ik wel scheel gekeken hebben.
@Starflyer was ook wakker. Hij postte hier om 09:20 uur al.quote:Op zondag 30 april 2023 09:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik slaap de laatste tijd slecht, dus vroeg wakker om de mention mee te pakken
Well Done Bakuquote:Op zondag 30 april 2023 09:38 schreef heywoodu het volgende:
Ach, het was de rustigste F2-start ooit in Baku, dus weinig gemist verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |