quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:45 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nu ook Hans, want niet uitgespeeld.
Bij mij is die voidquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:01 schreef TjjWester het volgende:
Nope, de grote wedkantoren hanteren de 1 set regel.
[..]
Dit soort nederlagen zijn echt exemplarisch voor m helaas.quote:
En dat terwijl ie er in Munchen nog in 2 sets van had gewonnen .... ik had het al wel verwacht .. jammer helaasquote:Op zaterdag 29 april 2023 18:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit soort nederlagen zijn echt exemplarisch voor m helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 mei 2023 01:10 schreef chufi het volgende:
Ai ... ging ie nu op matchpoint in de TB door zn enkel? Boeien !! Fokkie door
Een verliezende Rune is altijd genotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Karatsev is altijd al een alles of niets speler geweest met dat gebeuk van 'm. Als het lukt komt ie ver. Als het niet lukt zit ie binnen 2 rondes weer thuis.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:46 schreef Marcoss het volgende:
Die Karatsev won vorige week precies 2 games tegen Vd Zandschulp en staat nu in de kwartfinale van een Masters-toernooi..
Halve finale inmiddelsquote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:46 schreef Marcoss het volgende:
Die Karatsev won vorige week precies 2 games tegen Vd Zandschulp en staat nu in de kwartfinale van een Masters-toernooi..
Haha en nu wint Lucky Loser Struff van de man die hem in de kwalificaties al uitschakeldequote:Op donderdag 4 mei 2023 22:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Vadermepper OUT. Stuff nu als lucky loser in de halve finale tegen de man die hem in de kwalificaties uitschakelde: Karatsev.
Career highest ranking ineensquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha en nu wint Lucky Loser Struff van de man die hem in de kwalificaties al uitschakelde. Gewoon finale van een Masters voor hem...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |