Schreeuwen heb ik niet gezien maar ze riep welquote:Op woensdag 26 april 2023 19:44 schreef engine het volgende:
[..]
Sas stond vanmiddag tegen Jeff te schreeuwen.
Dat loensje heb ik wel een zwak voor.quote:
Terwijl er ook een tijdje was dat ik dacht dat Sasha wel heel erg gecharmeerd was van Jeff.quote:Op woensdag 26 april 2023 20:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Schreeuwen heb ik niet gezien maar ze riep wel
Al die keren hiervoor had ze nog een grotere bek maar dat was dan vooral achter zijn rug
Dus ik ben benieuwd![]()
Sas heeft ook een masker op , Jeff ook
Maar ik hoop op wat geknal tussen die twee , want als je dan een grote bek hebt zeg het dan ook recht in zijn gezicht
was ze ook naar mijn ideequote:Op woensdag 26 april 2023 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terwijl er ook een tijdje was dat ik dacht dat Sasha wel heel erg gecharmeerd was van Jeff.
Sorry leave.mss wil Dees het aanpassen.quote:Op woensdag 26 april 2023 20:02 schreef xsaskiax het volgende:
oke FF ik was ook zoiets aan het typen
nee joh, goede TT hoorquote:Op woensdag 26 april 2023 20:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry leave.mss wil Dees het aanpassen.
Ja dat zei ik net in het vorige topic, heel lang zo min mogelijk op willen vallen , aanpappen met de juiste mensen die haar verder konden helpen . ze werd assistent van de baas , kon zich zo mooi opwerken , kreeg alle info van de Bro's in het kantoor mee .. en ze voelde zich ook steeds zekerder in de groepquote:Op woensdag 26 april 2023 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terwijl er ook een tijdje was dat ik dacht dat Sasha wel heel erg gecharmeerd was van Jeff.
Emotionele jongenquote:Op woensdag 26 april 2023 20:07 schreef xsaskiax het volgende:
Wat is dat toch met Bern dat hij zo vaak kijkt of hij wil gaan janken?
Dat heeft Wendy vind ik, die kijkt altijd zo bedrukt.quote:Op woensdag 26 april 2023 20:07 schreef xsaskiax het volgende:
Wat is dat toch met Bern dat hij zo vaak kijkt of hij wil gaan janken?
Tijdens haar tekst vanmiddag stond ook iets met hart en doorwondt en tijdens oplezen deed ze ook een steek gebaar.quote:Op woensdag 26 april 2023 20:06 schreef Sociologica het volgende:
Pff wat een vreselijk verdorven haatdragend mens is dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De grap is dat ze zich heel verheven voelt.quote:Op woensdag 26 april 2023 20:06 schreef Sociologica het volgende:
Pff wat een vreselijk verdorven haatdragend mens is dit
Wil je biljarten?quote:Op woensdag 26 april 2023 20:09 schreef greysbones het volgende:
kom FEBO gooi eens wat anders op de stream
want met Sas ben ik wel klaar
en kaarten hoef ik niet te zien
Ze is een goeie sekte leidsterquote:Op woensdag 26 april 2023 20:09 schreef xsaskiax het volgende:
Sasha gebruikt woorden als naalden om Bern langzaamaan te vergiftigen over (het liefste) Jeffrey.....haar woorden, indringend, herhalend..... dag in dag uit.....probeert ze die willoze gast te brainwashen of zo???????
(sorry misschien beetje overdreven, maar om uit te leggen wat ze aan het doen is volgens mij)
quote:Op woensdag 26 april 2023 20:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tijdens haar tekst vanmiddag stond ook iets met hart en doorwondt en tijdens oplezen deed ze ook een steek gebaar.
Ik vind het een rare grietJa of laatst over die lugubere dromen waarin iedereen dood gaat en ze Bern volgens mij ook al is had vermoord. Dat soort eng gedoe plus hoe slaafs ze Bern soms behandeld… ik zie Zoe het liefst gaan die is nog aanweziger maar deze vrouw vind ik wel de naarste persoon die daar nog zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |