SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Wat is dat eigenlijk voor een logoquote:
Google zegt: https://en.wikipedia.org/wiki/Coat_of_arms_of_Ukrainequote:Op woensdag 26 april 2023 17:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk voor een logo?
Dat heeft Zelenski ook altijd op zijn truien staan.
Nederland had nog PzH2000's in opslag staan op het moment dat die artillerie stukken gedoneerd werden aan Oekraine. Die worden (deels?) weer geactiveerd en alle PzH2000's die NL heeft worden in 2024 gemoderniseerd.quote:Op woensdag 26 april 2023 16:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik vroeg mij hetzelfde af. Zie in jouw link dat Duitsland gisteren er weer 10 bijbesteld heeft.
Gaat NL dat ook nog doen?
Logisch ook wel natuurlijkquote:Op woensdag 26 april 2023 17:51 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Google zegt: https://en.wikipedia.org/wiki/Coat_of_arms_of_Ukraine
Heeft de eigenaar van KFC zich teruggetrokken van de Russische markt of gaan ze onder een ander naampje gewoon door voor het geld?quote:
Volgens mij een beetje van beiden.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft de eigenaar van KFC zich teruggetrokken van de Russische markt of gaan ze onder een ander naampje gewoon door voor het geld?
Vraag me af wat ik me daarbij moet voorstellen in dit geval. Die uit de lucht vallende brandende munitie of echt een vlammenwerper..quote:Heavy flamethrower systems are widely used.
Dat moet toch de hel op aarde zijn als je daar zitquote:Op woensdag 26 april 2023 19:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vraag me af wat ik me daarbij moet voorstellen in dit geval.
[ twitter ]
Wat een verschrikkelijke dingen moet die arme drommel meegemaakt hebben in gevangenschapquote:
Ik denk de TOS-1 thermobaric raketsystemen, die heten Flamethrower.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vraag me af wat ik me daarbij moet voorstellen in dit geval. Die uit de lucht vallende brandende munitie of echt een vlammenwerper..
[ twitter ]
Tot nu toe vielen ze in de categorie "scaling back".quote:Op woensdag 26 april 2023 18:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft de eigenaar van KFC zich teruggetrokken van de Russische markt of gaan ze onder een ander naampje gewoon door voor het geld?
quote:Op woensdag 26 april 2023 19:24 schreef Aether het volgende:
[..]
Tot nu toe vielen ze in de categorie "scaling back".
https://som.yale.edu/stor(...)s-russia-some-remain
Gewoon franchise en wat er al zit kan dus doorquote:Yum Brands Suspend operations of company-owned restaurants and new investments in Russia
Tijd voor de eerste fotontorpedo's van de UA Enterpriskiquote:
CNNquote:The Ukrainians are "in a good position" for a counteroffensive against the Russian military, the senior US military commander in Europe told a congressional committee on Wednesday.
"According to the modeling that we’ve very carefully done with them, the Ukrainians are in a good position," United States European Command head Gen. Christopher Cavoli said, adding that the US has worked with them on a possible surprise attack.
Cavoli also said Russia’s ground force today is larger "than it was at the beginning of the conflict," despite suffering numerous losses in its war against Ukraine.
"The Russian ground force has been has been degenerated somewhat by this conflict, although it is bigger today than it was at the beginning of the conflict," Cavoli told the House Armed Services Committee.
Aside from its ground forces, Russia has a number of options left to them, he said.
The Air Force "has lost very little; they've lost 80 planes," he said. "They have another 1,000 fighters and fighter bombers."
"So they still use all of that conventional power as well, and they mix them all together," Cavoli said.
Bovenstaande bericht kan dus naar:quote:Op woensdag 26 april 2023 19:33 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Gaat wel lekker met de Russische luchtmacht. Zich zelf bombarderen regelmatig een vliegtuig dat de landing te vroeg moet inzetten...
quote:The Air Force "has lost very little; they've lost 80 81 planes," he said. "They have another 1,000 999 fighters and fighter bombers."
quote:Poland’s state-owned airline Lot refused to board a Russian tennis player in line with restrictions introduced following Russia’s invasion of Ukraine, the carrier said in a statement to CNN on Wednesday.
Vitalia Diatchenko — whom the airline did not name in their statement – was denied boarding a Lot flight departing from Cairo on Monday as she was traveling to Calvi in Corsica via Warsaw and Nice to play at a tournament.
The airline confirmed to CNN that it "could not accept a citizen of the Russian Federation on its flight," citing the restrictions introduced by Poland’s interior ministry during the Covid-19 pandemic and updated in March 2022 following the Ukraine invasion.
"The provisions of the regulation introduce restrictions at certain border crossings, including airport crossings, in relation to citizens of the Russian Federation traveling from outside the Schengen area,” the airline said.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |