Download.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekkere review.
Waar te zien maat?
Ik maak het jouw probleem.quote:
Zonder dit te hebben gezien ga ik ervan uit dat hij het niet bij één tompouce houdt.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:49 schreef Boze_Loopeend het volgende:
Premiere nog paar seconden wachten... Spannend!
Zijn ook mini hequote:Op donderdag 27 april 2023 20:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
We moeten wel, het is crisis @:Sked !
[..]
Zonder dit te hebben gezien ga ik ervan uit dat hij het niet bij één tompouce houdt.
'Goeie bite'. Alleen de ouwe Bradge zou ze allemaal achter elkaar opeten zegt hij.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zonder dit te hebben gezien ga ik ervan uit dat hij het niet bij één tompouce houdt.
Heeft hij er nu eentje overgelaten?quote:Op donderdag 27 april 2023 20:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'Goeie bite'. Alleen de ouwe Bradge zou ze allemaal achter elkaar opeten zegt hij.
Uit dit passief agressieve toontje begrijp ik dat hij NIET op jouw lijst staat.quote:
Hij is nog best actief met eten reviewen zie ik, dacht dat hij ermee gestopt was. Wel gelachen weer even.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heeft hij er nu eentje overgelaten?
Dan mogen gifjes weer.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij is nog best actief met eten reviewen zie ik, dacht dat hij ermee gestopt was. Wel gelachen weer even.
Is hij nog dikker geworden?quote:Op donderdag 27 april 2023 20:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit lijkt mij ook! Helaas ben ik mijn hele collectie topgifjes een tijdje terug kwijtgeraaktquote:
Geen idee, ik volg hem alleen via gifjes.quote:
Namen ze je hd mee?quote:Op donderdag 27 april 2023 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit lijkt mij ook! Helaas ben ik mijn hele collectie topgifjes een tijdje terug kwijtgeraakt
Die was kapot.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |