Waar Isaac ook zit.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe heeft al vast een spiegel opgehangen in het kantoor. Je zou die meid toch echt de loods uit trappen
Ja maar, Zoe kan niet zonder spiegel. Snap dat nou! Is haar 1ste levensbehoefte.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe heeft al vast een spiegel opgehangen in het kantoor. Je zou die meid toch echt de loods uit trappen
Komt vast nog wel een plankje onder voor haar make-up (als ze manager wordt, wat ik niet hoop)quote:
Ik hoop juist wél dat Zoe manager wordt. Ben benieuwd wat dat gaat worden dan.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Komt vast nog wel een plankje onder voor haar make-up (als ze manager wordt, wat ik niet hoop)
Ik gun de hele Loods een ZooWieBazinquote:Op woensdag 26 april 2023 12:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Komt vast nog wel een plankje onder voor haar make-up (als ze manager wordt, wat ik niet hoop)
WTF!quote:Op woensdag 26 april 2023 13:00 schreef Aggie46 het volgende:
Zoe: in die spiegel zie je alles. OOk als je voorover buigt Isaac. Begrijp je wat ik bedoel?
Geen idee, die is niet te zien.quote:[ afbeelding ] Op woensdag 26 april 2023 12:59 schreef mootie het volgende:
Anyway, veel zijn er niet aan het leren.
[/quot edit
Als een man dat tegen een vrouw zou zeggen.. zou de FEBO dan ingrijpen?quote:Op woensdag 26 april 2023 13:00 schreef Aggie46 het volgende:
Zoe: in die spiegel zie je alles. OOk als je voorover buigt Isaac. Begrijp je wat ik bedoel?
quote:Op woensdag 26 april 2023 13:00 schreef Aggie46 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |