abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209092972
quote:
7s.gif Op woensdag 10 mei 2023 18:57 schreef koemleit het volgende:

[..]
Sadam Hoessein is, nadat hij is afgezet, voor een Iraaks tribunaal gekomen die hem de doodstraf door ophanging hebben opgelegd.

Ik weet niet waar jij je info vandaan haalt, maar die klopt niet.

Jij bedoelt waarschijnlijk Bin laden, en daar kun je inderdaad je vraagtekens bij zetten.
(ik weet niet of er een proces tegen hem gevoerd is?)
Ja excuses Bin Laden inderdaad.

quote:
Starting under the George W. Bush Administration,[19] targeted killings became a frequent tactic of the United States government in the War on Terror.[20][5] Instances of targeted killing by the United States that have received significant attention include the killing of Osama bin Laden in 2011 and the killing of Ayman al-Zawahiri in 2022, as well as those of American citizens Anwar al-Awlaki and his teenage son in 2011. Under the Obama administration, use of targeted killings expanded, most frequently through use of combat drones operating in Afghanistan, Pakistan or Yemen.
Maar als je een beetje leest over (ex agenten) van geheime diensten gebeurt het nog veel meer.
En dan zal niemand het ooit weten, leek het een tragisch ongeluk, hartaanval enz.
Vakman pur sang
pi_209093004
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2023 19:00 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja excuses Bin Laden inderdaad.
[..]
Maar als je een beetje leest over (ex agenten) van geheime diensten gebeurt het nog veel meer.
En dan zal niemand het ooit weten, leek het een tragisch ongeluk, hartaanval enz.
yep en dat zijn dus mensen die zonder proces worden geëxecuteerd. Gebeurd ook veel in en om Rusland nu.
Dat is toch niet goed? Je weet dan niet of zo iemand schuldig is, zonder proces.

ik weet niet goed wat je hiermee wil zeggen, vind jij het omleggen van mensen zonder proces door geheime diensten dus goed?
dan krijg je dus een situatie waar iemand beslist over leven of dood zonder systeem, bewijs of verdediging.
dat is toch totaal onwenselijk?
pi_209093046
quote:
7s.gif Op woensdag 10 mei 2023 19:03 schreef koemleit het volgende:

[..]
yep en dat zijn dus mensen die zonder proces worden geëxecuteerd. Gebeurd ook veel in en om Rusland nu.
Dat is toch niet goed? Je weet dan niet of zo iemand schuldig is, zonder proces.

ik weet niet goed wat je hiermee wil zeggen, vind jij het omleggen van mensen zonder proces door geheime diensten dus goed?
dan krijg je dus een situatie waar iemand beslist over leven of dood zonder systeem, bewijs of verdediging.
dat is toch totaal onwenselijk?
Alleen als het goed en weloverwogen gebeurt.
De democratie met zijn rechtspraak is tot op zekere hoogte natuurlijk een farce.
Er zijn allerlei uitwegen en andere rechten die kunnen gelden zoals oorlogsrecht.

Stel met krijgt door dat Poetin of Kim jung Un op “de knop” willen drukken maar men kan dit voorkomen door een targetted killing op strategische mensen/plekken.
Dan ben ik voor, dan moet je geen tijd verspillen en voor de westerse waarde en de mensheid als geheel handelen.
Vakman pur sang
pi_209093068
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2023 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Alleen als het goed en weloverwogen gebeurt.
De democratie met zijn rechtspraak is tot op zekere hoogte natuurlijk een farce.
Er zijn allerlei uitwegen en andere rechten die kunnen gelden zoals oorlogsrecht.

Stel met krijgt door dat Poetin of Kim jung Un op “de knop” willen drukken maar men kan dit voorkomen door een targetted killing op strategische mensen/plekken.
Dan ben ik voor, dan moet je geen tijd verspillen en voor de westerse waarde en de mensheid als geheel handelen.
als poetin/kim jong un op de knop wil drukken dan is er geen tijd voor een proces ofcourse, dan is het zelfverdediging.

Dat zelfde geld (meestal) voor een agent die schiet, dat is zelfverdediging. Dat is iets heel anders dan straffen zonder proces.
pi_209093101
quote:
7s.gif Op woensdag 10 mei 2023 19:09 schreef koemleit het volgende:

[..]
als poetin/kim jong un op de knop wil drukken dan is er geen tijd voor een proces ofcourse, dan is het zelfverdediging.

Dat zelfde geld (meestal) voor een agent die schiet, dat is zelfverdediging. Dat is iets heel anders dan straffen zonder proces.
Tja had de overheid die actie gedaan dan had men minimaal 3 levens (alleen al aan belangrijke figuren) bespaart. Dus het is maar hoe je het noemt. ;)
Vakman pur sang
  woensdag 10 mei 2023 @ 20:25:54 #231
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_209094042
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2023 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:

Jouw 'Westerse' waarden en mensheid komen mij nogal totalitair over.
Ik weet niet welke Westerse waarden jij dan zoal bedoelt, maar dat zijn niet de mijne.
Ik hou het graag bij een parlementaire democratie en een rechtsstaat.

Hoop voor jou dat jij nooit te maken krijgt met andere regimes. Dan zou jij waarschijnlijk al lang vanwege 'andere opvattingen' geliquideerd zou zijn.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 12 mei 2023 @ 19:52:02 #232
35189 Troel
scherp en bot
pi_209123681
https://www.nu.nl/marengo(...)n-de-rechtszaal.html

quote:
De advocaten van Inez Weski zeggen dat zij niet op de beschuldigingen tegen hun cliënt kunnen ingaan. Weski zegt namelijk gebonden te zijn door haar geheimhoudingsplicht ten opzichte van Ridouan Taghi. Ze is niet van plan die te verbreken, "ook niet in de rechtszaal."
"De verdediging is daardoor met handen en voeten gebonden en kan niet op de inhoud van de beschuldigingen reageren", aldus Rob Baumgardt en Fébe Schoolderman.

Vrijdag werd bekend dat de beperkingen zijn opgeheven waarin Weski zat. Toch zeggen haar advocaten dat ze niet kunnen reageren. "Niet in de rechtszaal en ook niet daarbuiten", lieten Baumgardt en Schoolderman weten in een persbericht.
WTF, dat is een oud-klasgenoot van mij :o
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 12 mei 2023 @ 20:10:29 #233
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_209123975
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 19:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Verkapte 'wtf, dat is een oud-klasgenoot van mij' post 8-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 12 mei 2023 @ 20:28:08 #234
35189 Troel
scherp en bot
pi_209124178
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 20:10 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Verkapte 'wtf, dat is een oud-klasgenoot van mij' post 8-)
Hahaha. Eerste twee jaar middelbare school, dus jaren geleden, maar nice job *)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209124911
Wat een toeval zeg, die verkoop. Gelukkig dat het niets te maken had met haar rol in dat proces.
  vrijdag 12 mei 2023 @ 21:19:36 #236
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209124996
quote:
De advocaten van Inez Weski zeggen dat zij niet op de beschuldigingen tegen hun cliënt kunnen ingaan. Weski zegt namelijk gebonden te zijn door haar geheimhoudingsplicht ten opzichte van Ridouan Taghi. Ze is niet van plan die te verbreken, "ook niet in de rechtszaal."
"De verdediging is daardoor met handen en voeten gebonden en kan niet op de inhoud van de beschuldigingen reageren", aldus Rob Baumgardt en Fébe Schoolderman.

Vrijdag werd bekend dat de beperkingen zijn opgeheven waarin Weski zat. Toch zeggen haar advocaten dat ze niet kunnen reageren. "Niet in de rechtszaal en ook niet daarbuiten", lieten Baumgardt en Schoolderman weten in een persbericht.]
Krijg nou wat! Rob Baumgardt! Daar heb ik vroeger nog mee geknikkerd :o
pi_209125039
quote:
Op vrijdag 12 mei 2023 21:19 schreef Tengano het volgende:

Krijg nou wat! Rob Baumgardt! Daar heb ik vroeger nog mee geknikkerd :o
Verkapte 'Daar heb ik vroeger nog mee geknikkerd' post. 8-)
  vrijdag 12 mei 2023 @ 22:18:54 #238
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_209125824
En hoe gaat Taghi zijn eigen verdediging vormgeven?
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
pi_209125903
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 22:18 schreef Grishenko_ het volgende:
Paar rechters en hun gezin bedreigen
Vakman pur sang
  vrijdag 12 mei 2023 @ 23:21:24 #240
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_209126848
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 22:18 schreef Grishenko_ het volgende:
Dat hoeft opzich niet meer, alle verdeging was al klaar.
Het is nu aan de rechter om een uitspraak te doen maar daar is in principe geen advocaat bij nodig.

Pas als Taghi in hoger beroep gaat is er weer een nieuwe advocaat nodig tenzij hij dan weer zijn eigen verdediging gaat voeren.
pi_209363833
twitter
zie email 27 oktober
  Forum Admin donderdag 1 juni 2023 @ 16:09:52 #242
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_209363884
Ik hoop maar dat ze goede beveiliging heeft.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_209363948
Het lijkt erop dat het OM toch niet zo een sterke zaak heeft anders had ze nog wel in voorarrest gezeten.
pi_209363971
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 16:09 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik hoop maar dat ze goede beveiliging heeft.
Ben je iets van plan dan?
  Forum Admin donderdag 1 juni 2023 @ 16:19:10 #245
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_209364005
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 16:16 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Ben je iets van plan dan?
:D!
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_209364060
quote:
[..]
Hij is tegenwoordig een topadvocaat, en jij zit op Fok!.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  donderdag 1 juni 2023 @ 16:35:07 #247
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_209364206
quote:
6s.gif Op donderdag 1 juni 2023 16:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
En jij bent bondscoach van het Nederlands elftal en jij zit ook gewoon op Fok!.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  donderdag 1 juni 2023 @ 16:43:28 #248
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_209364269
quote:

[..]
Aan de borsten te zien is het een zij.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  donderdag 1 juni 2023 @ 16:48:59 #249
35189 Troel
scherp en bot
pi_209364312
quote:

[..]
Zij.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209364344
quote:

[..]
Die Troel brengt het er dan toch maar weer goed vanaf, ondanks alles
-nee-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')