Ja excuses Bin Laden inderdaad.quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:57 schreef koemleit het volgende:
[..]
Sadam Hoessein is, nadat hij is afgezet, voor een Iraaks tribunaal gekomen die hem de doodstraf door ophanging hebben opgelegd.
Ik weet niet waar jij je info vandaan haalt, maar die klopt niet.
Jij bedoelt waarschijnlijk Bin laden, en daar kun je inderdaad je vraagtekens bij zetten.
(ik weet niet of er een proces tegen hem gevoerd is?)
Maar als je een beetje leest over (ex agenten) van geheime diensten gebeurt het nog veel meer.quote:Starting under the George W. Bush Administration,[19] targeted killings became a frequent tactic of the United States government in the War on Terror.[20][5] Instances of targeted killing by the United States that have received significant attention include the killing of Osama bin Laden in 2011 and the killing of Ayman al-Zawahiri in 2022, as well as those of American citizens Anwar al-Awlaki and his teenage son in 2011. Under the Obama administration, use of targeted killings expanded, most frequently through use of combat drones operating in Afghanistan, Pakistan or Yemen.
yep en dat zijn dus mensen die zonder proces worden geëxecuteerd. Gebeurd ook veel in en om Rusland nu.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja excuses Bin Laden inderdaad.
[..]
Maar als je een beetje leest over (ex agenten) van geheime diensten gebeurt het nog veel meer.
En dan zal niemand het ooit weten, leek het een tragisch ongeluk, hartaanval enz.
Alleen als het goed en weloverwogen gebeurt.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:03 schreef koemleit het volgende:
[..]
yep en dat zijn dus mensen die zonder proces worden geëxecuteerd. Gebeurd ook veel in en om Rusland nu.
Dat is toch niet goed? Je weet dan niet of zo iemand schuldig is, zonder proces.
ik weet niet goed wat je hiermee wil zeggen, vind jij het omleggen van mensen zonder proces door geheime diensten dus goed?
dan krijg je dus een situatie waar iemand beslist over leven of dood zonder systeem, bewijs of verdediging.
dat is toch totaal onwenselijk?
als poetin/kim jong un op de knop wil drukken dan is er geen tijd voor een proces ofcourse, dan is het zelfverdediging.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alleen als het goed en weloverwogen gebeurt.
De democratie met zijn rechtspraak is tot op zekere hoogte natuurlijk een farce.
Er zijn allerlei uitwegen en andere rechten die kunnen gelden zoals oorlogsrecht.
Stel met krijgt door dat Poetin of Kim jung Un op “de knop” willen drukken maar men kan dit voorkomen door een targetted killing op strategische mensen/plekken.
Dan ben ik voor, dan moet je geen tijd verspillen en voor de westerse waarde en de mensheid als geheel handelen.
Tja had de overheid die actie gedaan dan had men minimaal 3 levens (alleen al aan belangrijke figuren) bespaart. Dus het is maar hoe je het noemt.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:09 schreef koemleit het volgende:
[..]
als poetin/kim jong un op de knop wil drukken dan is er geen tijd voor een proces ofcourse, dan is het zelfverdediging.
Dat zelfde geld (meestal) voor een agent die schiet, dat is zelfverdediging. Dat is iets heel anders dan straffen zonder proces.
Jouw 'Westerse' waarden en mensheid komen mij nogal totalitair over.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Dan ben ik voor, dan moet je geen tijd verspillen en voor de westerse waarde en de mensheid als geheel handelen.
WTF, dat is een oud-klasgenoot van mijquote:De advocaten van Inez Weski zeggen dat zij niet op de beschuldigingen tegen hun cliënt kunnen ingaan. Weski zegt namelijk gebonden te zijn door haar geheimhoudingsplicht ten opzichte van Ridouan Taghi. Ze is niet van plan die te verbreken, "ook niet in de rechtszaal."
"De verdediging is daardoor met handen en voeten gebonden en kan niet op de inhoud van de beschuldigingen reageren", aldus Rob Baumgardt en Fébe Schoolderman.
Vrijdag werd bekend dat de beperkingen zijn opgeheven waarin Weski zat. Toch zeggen haar advocaten dat ze niet kunnen reageren. "Niet in de rechtszaal en ook niet daarbuiten", lieten Baumgardt en Schoolderman weten in een persbericht.
Verkapte 'wtf, dat is een oud-klasgenoot van mij' postquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:52 schreef Troel het volgende:
https://www.nu.nl/marengo(...)n-de-rechtszaal.html
[..]
WTF, dat is een oud-klasgenoot van mij
Hahaha. Eerste twee jaar middelbare school, dus jaren geleden, maar nice jobquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Verkapte 'wtf, dat is een oud-klasgenoot van mij' post
Krijg nou wat! Rob Baumgardt! Daar heb ik vroeger nog mee geknikkerdquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:52 schreef Troel het volgende:
De advocaten van Inez Weski zeggen dat zij niet op de beschuldigingen tegen hun cliënt kunnen ingaan. Weski zegt namelijk gebonden te zijn door haar geheimhoudingsplicht ten opzichte van Ridouan Taghi. Ze is niet van plan die te verbreken, "ook niet in de rechtszaal."
"De verdediging is daardoor met handen en voeten gebonden en kan niet op de inhoud van de beschuldigingen reageren", aldus Rob Baumgardt en Fébe Schoolderman.
Vrijdag werd bekend dat de beperkingen zijn opgeheven waarin Weski zat. Toch zeggen haar advocaten dat ze niet kunnen reageren. "Niet in de rechtszaal en ook niet daarbuiten", lieten Baumgardt en Schoolderman weten in een persbericht.]
Verkapte 'Daar heb ik vroeger nog mee geknikkerd' post.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:19 schreef Tengano het volgende:
Krijg nou wat! Rob Baumgardt! Daar heb ik vroeger nog mee geknikkerd
Paar rechters en hun gezin bedreigenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:18 schreef Grishenko_ het volgende:
En hoe gaat Taghi zijn eigen verdediging vormgeven?
Dat hoeft opzich niet meer, alle verdeging was al klaar.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:18 schreef Grishenko_ het volgende:
En hoe gaat Taghi zijn eigen verdediging vormgeven?
Ben je iets van plan dan?quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:09 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik hoop maar dat ze goede beveiliging heeft.
quote:
Hij is tegenwoordig een topadvocaat, en jij zit op Fok!.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:52 schreef Troel het volgende:
[..]
En jij bent bondscoach van het Nederlands elftal en jij zit ook gewoon op Fok!.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij is tegenwoordig een topadvocaat, en jij zit op Fok!.
Aan de borsten te zien is het een zij.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zij.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Die Troel brengt het er dan toch maar weer goed vanaf, ondanks allesquote:Op donderdag 1 juni 2023 16:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |