15000l .... 15 euro .. kunnen ze wel hebben..quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:45 schreef freaky40 het volgende:
Benieuwd wie de waterrekening gaat betalen voor het vullen van het bad...eigenlijk moet dat ook van de prijzenpot...leuke plottwist Febo, doe er wat mee.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mij valt altijd die hele grote mond opquote:Op dinsdag 25 april 2023 12:40 schreef Aggie46 het volgende:
Wat een kleine ogen heeft Zoe., valt met elke keer op.
Ja ze heeft een vreemd hoofd ....kan het niet goed plaatsenquote:Op dinsdag 25 april 2023 12:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mij valt altijd die hele grote mond op
Die doet mij dan weer vaak denken aan 'Hotter than my daughter' of 'bijverdienen op de Keileweg'quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:10 schreef lojanda het volgende:
Sorry maar ik vind het echt niet kunnen wat Janet aan heeft.. hoe oud is ze geworden vandaag.. 67 of 20?
Bedoelde het eigenlijk op een andere manierquote:Op dinsdag 25 april 2023 13:00 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja ze heeft een vreemd hoofd ....kan het niet goed plaatsen
Haha snap hemquote:Op dinsdag 25 april 2023 13:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bedoelde het eigenlijk op een andere manier
Benen van Eric? Weet zijn leeftijd niet maar lijkt verdomd veel op ouderdomsvlekken.quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:58 schreef spapaars het volgende:
Lijkt wel of hij flink veel ontstekingen of zoiets heeft gehad.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die doet mij dan weer vaak denken aan 'Hotter than my daughter' of 'bijverdienen op de Keileweg'
Denk het niet, denk vandaag of morgen gaat het alarm wel weer.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:11 schreef Kakadylo het volgende:
Vanwege al het gekregen speelgoed en de adrenaline zou ik eens bewust een paar dagen wachten met een verdienopdracht. Ze verwachten er namelijk weer eentje en hebben alweer bijna niets te eten. Ga eindelijk wat verassingseffecten brengen.
Dat kun je uittekenen jaquote:Op dinsdag 25 april 2023 13:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk het niet, denk vandaag of morgen gaat het alarm wel weer.
Hij heeft een keer gezegd dat er veel littekens op zijn benen zijn ivm zijn sport poolstokhoogspringen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Benen van Eric? Weet zijn leeftijd niet maar lijkt verdomd veel op ouderdomsvlekken.
Zal niet lang gaan duren eer de onderkant van het trapje door de gewichten van de baders door het grondzeil zal zijn geduwd.quote:
....quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:13 schreef spapaars het volgende:
Tijd voor een nieuwe stelling, een duikplank.
Oké, dat heb ik dan gemist.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij heeft een keer gezegd dat er veel littekens op zijn benen zijn ivm zijn sport poolstokhoogspringen.
Vergeet vooral de glijbaan nietquote:Op dinsdag 25 april 2023 13:13 schreef spapaars het volgende:
Tijd voor een nieuwe stelling, een duikplank.
Heul slimquote:Op dinsdag 25 april 2023 13:40 schreef ledn81 het volgende:
Jeffrey had zijn tosti in zilverfolie in de broodrooster gedaan.![]()
Vandaar ging dus de stoppen er steeds uit
Weet je zeker dat het Jeff is? Niet Erik? Of JW?quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:40 schreef ledn81 het volgende:
Is ook totaal geen teamplayer en je moet naar haar pijpen dansenquote:Op dinsdag 25 april 2023 13:47 schreef humpty het volgende:
Kattekop die Janet...Eric wil helpen maar ze kat hem steeds af
Die moet daar ook wieberen. It's about time. Ze mag wel dan wel jarig zijn, mooi hoogtepunt om deze mijlpaal te bereiken maar ook om eens na te denken over een vertrek...quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:47 schreef humpty het volgende:
Kattekop die Janet...Eric wil helpen maar ze kat hem steeds af
Eentje maar? Niet voor de vorm twee?quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Kratje bier is ook gearriveerd. Kunnen we dat ook afsluiten
Oh ik dacht diabetes benenquote:Op dinsdag 25 april 2023 12:58 schreef spapaars het volgende:
Lijkt wel of hij flink veel ontstekingen of zoiets heeft gehad.
[ afbeelding ]
Jemig wat een oetlul...toch is hij lief.. maar wel een beetje dom...quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:40 schreef ledn81 het volgende:
🙃quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat eruit ziet, laten we het dan maar op oude vlooienbeten houden.
quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:40 schreef ledn81 het volgende:
Was niet Jeffrey, maar Janet.quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jemig wat een oetlul...toch is hij lief.. maar wel een beetje dom...
Zo iemand kun je bij iedere eliminatie probleemloos 'lozen' en zo is iedereen weer een maandje verderquote:Op dinsdag 25 april 2023 13:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die moet daar ook wieberen. It's about time. Ze mag wel dan wel jarig zijn, mooi hoogtepunt om deze mijlpaal te bereiken maar ook om eens na te denken over een vertrek...
Jeetje wat is dat een domme doos een tosti in een broodrooster is al dom maar met zilverfolie..quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Was niet Jeffrey, maar Janet.
Jeffrey was degene die dat zei nadat Wendy kwam vertellen dat de stoppen er waarschijnlijk weer door de broodrooster uit spingen.. Dat deed ze omdat dan de kaas er niet uit zou lekken
Die gaan in de magnetronquote:Op dinsdag 25 april 2023 13:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Kratje bier is ook gearriveerd. Kunnen we dat ook afsluiten
Die zit zo in haar eigen tunnel dat zelfs al zou je ernaast staan en je roept het door een megafoon zij er geen gehoor aan geeftquote:Op dinsdag 25 april 2023 14:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeetje wat is dat een domme doos een tosti in een broodrooster is al dom maar met zilverfolie..
Verbaast mij wel, dat een vrouw van haar leeftijd, die toch enigszins wat ervaring heeft in het keukengerei, zoveel keukenspullen slooptquote:Op dinsdag 25 april 2023 14:08 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind Janet echt zo'n gooi en smijt kok, nou ja kok...
Ben benieuwd hoe de varkenshaas weer vernacheld gaat worden vanavond..
Mirthe deed het al een keer met brood met pindakaas...ook zo onnozelquote:Op dinsdag 25 april 2023 14:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeetje wat is dat een domme doos een tosti in een broodrooster is al dom maar met zilverfolie..
A okay, dat maakt het verhaal wat anders. Zo zie je maar weer, dat sommige users maar met een half oor luisteren. Dus Janet was weer superhandig bezig geweest.quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Was niet Jeffrey, maar Janet.
Jeffrey was degene die dat zei nadat Wendy kwam vertellen dat de stoppen er waarschijnlijk weer door de broodrooster uit spingen.. Dat deed ze omdat dan de kaas er niet uit zou lekken
Filmpje: https://streamable.com/oe89ew
Dat zegt niets, mijn schoonzus is 64 en die laat zelfs water aanbranden. ze maakt vanquote:Op dinsdag 25 april 2023 14:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Verbaast mij wel, dat een vrouw van haar leeftijd, die toch enigszins wat ervaring heeft in het keukengerei, zoveel keukenspullen sloopt
quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat zegt niets, mijn schoonzus is 64 en die laat zelfs water aanbranden. ze maakt van
koekenpannen binnen 'n maand 'n wok
quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat zegt niets, mijn schoonzus is 64 en die laat zelfs water aanbranden. ze maakt van
koekenpannen binnen 'n maand 'n wok
Het is echt een L.E.O... lomp en onbenullig... pannen, messen verziekt... maar ze kookt ook zo lomp... niet met liefde, flikker maar raak...quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Verbaast mij wel, dat een vrouw van haar leeftijd, die toch enigszins wat ervaring heeft in het keukengerei, zoveel keukenspullen sloopt
Ook het spoor bijster...quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:17 schreef humpty het volgende:
[..]
Mirthe deed het al een keer met brood met pindakaas...ook zo onnozel
Dat eerste stukje 'Janet had m'n tosti ingepakt' was ook wel erg onduidelijk, moet zelf ook een paar keer goed luisterenquote:Op dinsdag 25 april 2023 14:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
A okay, dat maakt het verhaal wat anders. Zo zie je maar weer, dat sommige users maar met een half oor luisteren. Dus Janet was weer superhandig bezig geweest.
Die kan ook der mond niet houden. Naar mens hoor.quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:48 schreef KinKiJan het volgende:
Babs vertelt tegen Wendy en Marciano van die zoen.
"Niet zeggen he!?"
Zo zonde hoe ze dat staat te versnijden... beste stukje vlees van het varken...quote:
Ik zat ook wederom met verbazing dit te aanschouwen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 15:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zo zonde hoe ze dat staat te versnijden... beste stukje vlees van het varken...
Dat mis ik dan weet net! Het is echt een lompe viespeuk... bah..quote:Op dinsdag 25 april 2023 15:39 schreef Ebinas het volgende:
Houten snijplank na rauw vlees snijden met alleen een beetje water afborstelen.
Droogmaken met vies geel doekje
En opbergen die handel.
En geen woord van gelogen of aangediktquote:Op dinsdag 25 april 2023 15:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat mis ik dan weet net! Het is echt een lompe viespeuk... bah..
Echt hé...quote:Op dinsdag 25 april 2023 15:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zat ook wederom met verbazing dit te aanschouwen.
Om te koken voor de groep, kan ik me niet herinneren.quote:Op dinsdag 25 april 2023 15:45 schreef Harry het volgende:
Heeft iemand Bern wel eens in de keuken gezien??
Afdrogen met frisse tegenzin.quote:Op dinsdag 25 april 2023 15:45 schreef Harry het volgende:
Heeft iemand Bern wel eens in de keuken aan het werk gezien??
Bijzonder toch, dat Bern daar zo mee weg komt.quote:Op dinsdag 25 april 2023 15:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Om te koken voor de groep, kan ik me niet herinneren.
Zal vast wel een keertje, want moest iig van Wendy niet iedereen een keer?
En gisteren afwassen. Ook met frisse tegenzin.quote:
JW toch wel.quote:Op dinsdag 25 april 2023 15:50 schreef Harry het volgende:
[..]
Bijzonder toch, dat Bern daar zo mee weg komt.
Ook JW in Zoe zie ik nooit iets doen in de keuken.
Voor met name Zoe ook een gemiste kans op in deze setting te leren om avondeten te maken.
Eigen gemaakt eten is zo lekker!
JW gisteren toevallig. Omdat met Eunice natuurlijkquote:Op dinsdag 25 april 2023 15:50 schreef Harry het volgende:
[..]
Ook JW in Zoe zie ik nooit iets doen in de keuken.
Voor met name Zoe ook een gemiste kans op in deze setting te leren om avondeten te maken.
JW is de laatste dagen veel in de keuken geweest vooral omdat Eunice daar was..quote:Op dinsdag 25 april 2023 15:51 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
JW toch wel.
Atwassen of afdrogen.
En heel soms helpen met koken, ook gisteren.
Janet heeft totaal geen warme uitstraling, norse trekken in haar gezicht, een ontevreden uiterlijk zou je bijna zeggen....tel daarbij hoe ze (vooral in de keuken) te werk gaat, lomp, onverzorgd, onhygiënisch.... tja....raar dat niemand er daar iets over zegtquote:
Durven ze niet.quote:Op dinsdag 25 april 2023 15:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Janet heeft totaal geen warme uitstraling, norse trekken in haar gezicht, een ontevreden uiterlijk zou je bijna zeggen....tel daarbij hoe ze (vooral in de keuken) te werk gaat, lomp, onverzorgd, onhygiënisch.... tja....raar dat niemand er daar iets over zegt
Denk dat ze het wel pikken en slikken, want ik zie veel niet doen wat Janet allemaal doet.quote:Op dinsdag 25 april 2023 15:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Janet heeft totaal geen warme uitstraling, norse trekken in haar gezicht, een ontevreden uiterlijk zou je bijna zeggen....tel daarbij hoe ze (vooral in de keuken) te werk gaat, lomp, onverzorgd, onhygiënisch.... tja....raar dat niemand er daar iets over zegt
Veel vluchten uit de keuken als Janet daar bezig is.quote:Op dinsdag 25 april 2023 15:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk dat ze het wel pikken en slikken, want ik zie veel niet doen wat Janet allemaal doet.
De manier waarop en haar houding daarbij nemen ze maar voor lief
Wendy geeft wel af en toe tegengas, maar dat is een aanpakker
Ervaring zegt niets....kijk maar naar JW.quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is zo, ze doet veel voor de groep.. en ook vind ik haar wel een doorzetter met sporten enzo... maar niet in de keuken, die vrouw moet lekker heel de dag gaan kogelstoten ofzo..quote:Op dinsdag 25 april 2023 15:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk dat ze het wel pikken en slikken, want ik zie veel niet doen wat Janet allemaal doet.
De manier waarop en haar houding daarbij nemen ze maar voor lief
Wendy geeft wel af en toe tegengas, maar dat is een aanpakker
Kloptquote:Op dinsdag 25 april 2023 16:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Veel vluchten uit de keuken als Janet daar bezig is.
quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ervaring zegt niets....kijk maar naar JW.
Zoë wel een aantal keer met Wendy samen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 15:50 schreef Harry het volgende:
[..]
Ook JW in Zoe zie ik nooit iets doen in de keuken. En Babette!!
Voor met name Zoe ook een gemiste kans om in deze setting te leren om avondeten te maken.
Zou veel zijn voor een finale, maar denk dat er tegen het einde veel meer nominaties zullen zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:03 schreef Dotteke het volgende:
Janet denkt dat ze op het eind met 12 man overblijven
Eunice vindt het veel
Ja wat moet je met weinig man in de loods zegt Janet
Dat noem ik conflict vermijdend.quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Klopt
Maar ze vinden het ook maar wat best, anders kom je toch in opstand?
Waarom zou je bang moeten zijn voor haar houding vraag ik me af.
Wat wil ze doen dan, met een pollepel achter je aan![]()
Rugdekking van een groep heeft ze ook niet.
Maar er is zo veel wat ik daar niet begrijp
pannekoekûh van Vanasssssquote:Op dinsdag 25 april 2023 16:07 schreef Ebinas het volgende:
Vanes was ook al zo'n keukenheks
Zoeken ze ze uit of zo
Heb er helemaal niks mee maar er zijn natuurlijk amper eliminaties waardoor de prioriteiten telkens elders lagen. Ze doet klaarblijkelijk veel voor de groep maar dat is vooral zodat ze zelf bezig is. En aanstippen zoals jij zegt werkt eerder averechts.quote:Op dinsdag 25 april 2023 15:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ben wel heel benieuwd hoe de finale er uit gaat zien eigenlijk. Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou veel zijn voor een finale, maar denk dat er tegen het einde veel meer nominaties zullen zijn.
Nu noem je ook iemand.quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:07 schreef Ebinas het volgende:
Zoeken ze ze uit of zo
Met haar onvolprezen (zwarte) pannenkoekenquote:Op dinsdag 25 april 2023 16:07 schreef Ebinas het volgende:
Zoeken ze ze uit of zo
Terwijl ik dit las werd ik nogal onpasselijkquote:Op dinsdag 25 april 2023 16:08 schreef lojanda het volgende:
Wat is het toch een vies mens die Janet.. komt uit de keuken en gaat in de blauwe stoel zitten en begint in haar neus te porren en ook nog even een tissue tot een puntje vouwen en die gaar ook nog ff die gok in en stopt die daarna in haar hand.. begint op haar nagels te bijten en krabt voortdurend op haar hoofd.. nog maar een paar keer met haar vingers in haar neus.. staat weer en zegt ff naar het eten kijken en loopt naar de keuken en hup zo weer aan het eten zonder dat ze haar handen wast
quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:09 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Met haar onvolprezen (zwarte) pannenkoeken
Ieder krijgt wat hij of zij verdiendquote:Op dinsdag 25 april 2023 16:09 schreef xsaskiax het volgende:
Zo kan ik er niet bij dat ze de verjaardag van bepaalde mensen zoals Janet zo uitgebreid vieren met van alles erop en eraan en als je dan de meest recente ervoor bekijkt, die van Jeffrey..... hij werd gefeliciteerd, kreeg de pop van Kim en een pakje sigaretten van Isaac (begreep ik uit dingen hier in de COS)... geen kaart, totaal niets. Enorme verschillen!
Dat kan ik me voorstellen.. moet je nagaan wat ik voelde toen ik het zagquote:Op dinsdag 25 april 2023 16:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Terwijl ik dit las werd ik nogal onpasselijk
Nou ja ergens ook wel logisch bedenk ik me nu.quote:
Heb het niet gezien maar ben wel visueel ingesteld dus tel uit je winstquote:Op dinsdag 25 april 2023 16:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen.. moet je nagaan wat ik voelde toen ik het zag
Gewoon omdraaien dan zien ze het niet zei ze toch..quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gewoon omdraaien dan zien ze het niet zei ze toch..
quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gewoon omdraaien dan zien ze het niet zei ze toch..
Moet er ook aan denken vanwege dat vieze gele doekje.quote:
Go Rupert!!quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:12 schreef FreshFruit het volgende:
Rupie vindt Eunice onbetrouwbaar.En zegt dat recht in haar face.
Nou, voor sommigen maakt het niet uit of het fysieke of mentale opdrachten zijn, ze zullen falen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben wel heel benieuwd hoe de finale er uit gaat zien eigenlijk. Ik heb werkelijk geen idee.
Ze krijgt steeds meer praatjes en iedereen pikt het ook nogquote:Op dinsdag 25 april 2023 16:12 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë gedraagt zich vandaag echt als een manager..... grote waffel tegen iedereen, ze moeten voor haar hollen en vliegen, zij deelt de lakens uit..... vind ik niet echt leuk tegenover Wendy.....en wel heel voorbarig (oh wat hoop ik dat ze iemand anders kiezen)
Ze legde net de vliegenmepper op een theedoekquote:Op dinsdag 25 april 2023 16:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Moet er ook aan denken vanwege dat vieze gele doekje.
Dat is nu ook en net maakte ze daar de houten snijplank mee droog.
Na het rauw vlees snijden en alleen wat water erover borstelen
Heel hard en toch netjes en eerlijk.quote:
Kan me enorm vermaken met types zoals Rupi (of Quincy)quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:12 schreef FreshFruit het volgende:
Rupie vindt Eunice onbetrouwbaar.En zegt dat recht in haar face.
Het lijkt zelfs of ze het wel grappig vinden..... hoe dan?????quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze krijgt steeds meer praatjes en iedereen pikt het ook nog
Ik snap het ook niet..quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het lijkt zelfs of ze het wel grappig vinden..... hoe dan?????
Deze mag ze even in haar zak steken,het kirrende kindvrouwtje.quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kan me enorm vermaken met types zoals Rupi of Quincy
Moraquote:Op dinsdag 25 april 2023 16:12 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë gedraagt zich vandaag echt als een manager..... grote waffel tegen iedereen, ze moeten voor haar hollen en vliegen, zij deelt de lakens uit..... vind ik niet echt leuk tegenover Wendy.....en wel heel voorbarig (oh wat hoop ik dat ze iemand anders kiezen)
Ja die gaan het niet halen ben ik bang, en zowel hebben ze ons al die tijd voor de gek gehoudenquote:Op dinsdag 25 april 2023 16:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou, voor sommigen maakt het niet uit of het fysieke of mentale opdrachten zijn, ze zullen falen.
Mori en Zoë zijn gewoon nu al kansloos.
quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze legde net de vliegenmepper op een theedoek
Zou zoiets maar vaker gebeuren waardoor je gewoon kunt zeggen wat je daadwerkelijk vindt van iemandquote:Op dinsdag 25 april 2023 16:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze mag ze even in haar zak steken,het kirrende kindvrouwtje.
Zeker wetenquote:Op dinsdag 25 april 2023 16:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kan me enorm vermaken met types zoals Rupi (of Quincy)
Mag dat niet dan?quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:19 schreef Varen het volgende:
Mirthe vraagt aan Marciano, waarom hij op Kenzi gestemd heeft
Tiano is slimmer dan datquote:Op dinsdag 25 april 2023 16:20 schreef Varen het volgende:
Mirthe had verwacht, dat Marciano op Jeffrey zou stemmen
Daarom viel dit ook gewoon ook op.Meestal is het kusje kroel.quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou zoiets maar vaker gebeuren waardoor je gewoon kunt zeggen wat je daadwerkelijk vindt van iemand
Wat heeft hij gezegd?quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel hard en toch netjes en eerlijk.
Dat hij haar onbetrouwbaar vindt en dat ze geen guru moet doen.quote:
Omdat ze allemaal vrezen voor hun eigen hachje waardoor je dus onderling allerlei nep gedoe krijgtquote:Op dinsdag 25 april 2023 16:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daarom viel dit ook gewoon ook op.Meestal is het kusje kroel.
O, dat kwam hard aan of was te dom om het te begrijpen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat hij haar onbetrouwbaar vindt en dat ze geen guru moet doen.
Ik hoop op een filmpje,dit was een gesprekje.
Ze ging het idd een beetje weglachen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat kwam hard aan of was te dom om het te begrijpen.
Wie zei dat tegen wie?quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat hij haar onbetrouwbaar vindt en dat ze geen guru moet doen.
Ik hoop op een filmpje,dit was een gesprekje.
1 biertje maar , ze kon beter 1 fles bubbels gevenquote:Op dinsdag 25 april 2023 16:25 schreef Dotteke het volgende:
Babette heeft een biertje gesponsert voor de bingo
Rupie tegen Eunice.quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:25 schreef Dotteke het volgende:
Babette heeft een biertje gesponsert voor de bingo
Ik verstond niet of het 1 biertje of 1 krat wasquote:Op dinsdag 25 april 2023 16:27 schreef cinsan het volgende:
[..]
1 biertje maar , ze kon beter 1 fles bubbels geven
O dacht tegen Zoëquote:
Ook wel apart dat Rupie degene is die dat zegt.quote:
Hij draait alle kranen dicht,quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:28 schreef spapaars het volgende:
Wat een kinderachtige humor, gewoon een grote faal
[ afbeelding ]
Maar hij drinkt wel gewoon meequote:Op dinsdag 25 april 2023 16:30 schreef pingu66 het volgende:
Marciano weer zeiken over het kratje bier.....
Ze denken ook dat hij sterk is als hij op de stip komt, maar een opdracht waar je bij na moet denken, dat wordt zeker een 'faal' voor Marcianoquote:Op dinsdag 25 april 2023 16:31 schreef humpty het volgende:
Die Marciano is ook geen groot licht hoor die moet je alles tot in den treure uitleggen
Ja dacht ik ook net ....ze doet het goedquote:Op dinsdag 25 april 2023 16:33 schreef xsaskiax het volgende:
Het valt trouwens wel op dat Wendy steeds makkelijker praat als ze voor de groep staat
Ik denk dat ze het fysieke voordeel enorm overschatten en dat (eliminatie) opdrachten weinig fysieker worden als bijv boogschieten.quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:32 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze denken ook dat hij sterk is als hij op de stip komt, maar een opdracht waar je bij na moet denken, dat wordt zeker een 'faal' voor Marciano
Hij liep vanmorgen tegen Zoë te klagen dat tabletten op waren..... waarop Zoë zei dat ze ook héél veel tabletten genomen hadden (zij ook zoals ik het begreep). Isaac stond heel sneaky te praten met haar, ook dat er nieuwe besteld moesten worden. Een heel raar gesprekje.quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:35 schreef pingu66 het volgende:
Dat klimrek ontmantelen, dat zou ook een leuke grap zijn of de gym verstoppen of zijn poeders of...... is opper Bro weken over de zeik.
Alle poten driekwart inzagenquote:Op dinsdag 25 april 2023 16:35 schreef pingu66 het volgende:
Dat klimrek ontmantelen, dat zou ook een leuke grap zijn of de gym verstoppen of zijn poeders of...... is opper Bro weken over de zeik.
Ja, de grootste slang die er in zitquote:Op dinsdag 25 april 2023 16:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ook wel apart dat Rupie degene is die dat zegt.
En dan straks weer zeggen dat ze zich vervelen jaquote:Op dinsdag 25 april 2023 16:25 schreef spapaars het volgende:
Rare tijd voor bingo, doe het gezellig in de avond.
Eb zelfs dat hebben ze niet doorquote:Op dinsdag 25 april 2023 16:46 schreef Kakadylo het volgende:
Het is dat ik al die nummers al wel ken maar door de titel te laten horen maak je het wel heel erg makkelijk
beide nietquote:Op dinsdag 25 april 2023 16:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wie? De deelnemers? Of de spelleiding?
Zoals gezegd dit kun je niet acteren dus dan ben je gewoon zoquote:Op dinsdag 25 april 2023 16:57 schreef humpty het volgende:
Wat is het toch een bijzonder kind die Mirthe
Dit klinkt best raar.quote:
Chop chop chop,daar gaan we weer ondersteboven,achterstevoren.Meemaken en en beleven mensen.Chop chop chop YEAH.quote:Op dinsdag 25 april 2023 17:12 schreef xsaskiax het volgende:
ik vind Mirthe klinken als de stem bij attracties op de kermis!
Wie wordt daar nou niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 25 april 2023 17:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Chop chop chop,daar gaan we weer ondersteboven,achterstevoren.Meemaken en en beleven mensen.Chop chop chop YEAH.
Dat vond ik ook toen Mirthe dat zeiquote:
En weer een klokje gewonnen.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2023 17:25 schreef xsaskiax het volgende:
Jasper ziet dat de kranen dichtgedraaid zijn en draait ze weer open
Allebei even opgezochtquote:
ze gaat optreden denk ikquote:Op dinsdag 25 april 2023 17:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Allebei even opgezocht
Het nummer is van Adamski maar ingezongen door Seal
Janet is wat kwiet, haar kussensloop
Zelden zo gelachen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 17:25 schreef xsaskiax het volgende:
Jasper ziet dat de kranen dichtgedraaid zijn en draait ze weer open
ga het proberen, maar ik lig en dat gaat wat moeilijkquote:Op dinsdag 25 april 2023 17:28 schreef Sestra666 het volgende:
omg ik kan helaas niet cappen, werkt niet maar wie wil dat ff doen?
janet als clown
Als het alleen bij die neus blijft dan valt het nog meequote:
Daar ging ze bijna, maar wel haar neusquote:Op dinsdag 25 april 2023 17:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als het alleen bij die neus blijft dan valt het nog mee
Jaquote:Op dinsdag 25 april 2023 17:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Daar ging ze bijna, maar wel haar neus
Was ook wel veel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |