Ik vind ze ook zeer vermoeiend samenquote:Op maandag 24 april 2023 23:32 schreef ledn81 het volgende:
Ik word onpasselijk van de Eunice en JW streams. Ik zap direct weg en ben vast niet de enige.
De FEBO moet dat toch ook zien
Prima sneerquote:Op maandag 24 april 2023 23:29 schreef ledn81 het volgende:
Sas geeft tips aan Jeff bij het potlood neerzetten.
Jeff "Je moet het op de tafel doen, die is ook wat scheef net als de potloden"
Sas : "Ja nou die tafels wijken behoorlijk af, net als jij"
Maar dat is het juist : Sas doet het niet recht in zijn gezicht , of ze doet het met een grap zodat het anders overkomt , een beetje lafjes dusquote:
Sas heeft een grote bek, maar zegt nooit iets recht in het gezicht van iemand.quote:
Sas zou zo een bro kunnen zijn.quote:Op maandag 24 april 2023 23:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat is het juist : Sas doet het niet recht in zijn gezicht , of ze doet het met een grap zodat het anders overkomt , een beetje lafjes dus
Ja maar sas is vals zoals vrouwen vals kunnen zijn en dat is toch anders dan hoe mannen vals kunnen zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu allemaal eerst nog ff 'n gps-klokkie van Apple uit de prijzenpotquote:Op maandag 24 april 2023 23:39 schreef ledn81 het volgende:
Sas en Bern gaan leuk buiten GeoCaching doen.
Ze willen het ook in de loods proberen te doen.
Maar tegelijk valt Sasha totaal niet te vergelijken met die feeksen van toen op K3quote:Op maandag 24 april 2023 23:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar sas is vals zoals vrouwen vals kunnen zijn en dat is toch anders dan hoe mannen vals kunnen zijn
Er was net een vlieg die Bern lastig viel , ze wilde hem de lucht uit stompenquote:Op maandag 24 april 2023 23:39 schreef ledn81 het volgende:
Sas en Bern gaan leuk buiten GeoCaching doen.
Ze willen het ook in de loods proberen te doen.
Nee Sas heeft zich heel lang op de achtergrond schuilgehouden als grijze muisquote:Op maandag 24 april 2023 23:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar tegelijk valt Sasha totaal niet te vergelijken met die feeksen van toen op K3
en ze wordt steeds meer 'n valse grijze muisquote:Op maandag 24 april 2023 23:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee Sas heeft zich heel lang op de achtergrond schuilgehouden als grijze muis
Vals als de netenquote:Op maandag 24 april 2023 23:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
en ze wordt steeds meer 'n valse grijze muis
quote:Op maandag 24 april 2023 23:35 schreef HappyCharly het volgende:
Ik kom nu pas thuis, wow... Kenzy weg?
jeetje..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik luister al weinig , dus niets gemiststquote:Op maandag 24 april 2023 23:54 schreef ledn81 het volgende:
Sjenet is bijna jarig![]()
De streams zijn verschrikkelijk.
Dom gelul aan tafel tussen Erik Eunice en Mirthe
Jeff en JW slap gelul.
Er moet toch meer gesproken worden nu. Ook Wendy is ergens.
Babbel zit met Sjenet in de kas.
Die twee hebben zojuist stiekem lopen tongtwisteren en JW keek vlak daarvoor vol de camera inquote:Op maandag 24 april 2023 23:32 schreef ledn81 het volgende:
Ik word onpasselijk van de Eunice en JW streams. Ik zap direct weg en ben vast niet de enige.
De FEBO moet dat toch ook zien
En toevallig was ik dit aan het opnemenquote:Op dinsdag 25 april 2023 00:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die twee hebben zojuist stiekem lopen tongtwisteren en JW keek vlak daarvoor vol de camera in
Mij moet je op m'n woord gelovenquote:Op dinsdag 25 april 2023 00:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En toevallig was ik dit aan het opnemen
Eunice vertelt het net in geheimtaal aan Mirthequote:Op dinsdag 25 april 2023 00:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die twee hebben zojuist stiekem lopen tongtwisteren en JW keek vlak daarvoor vol de camera in
Ik hoef het verder niet te zien ... geloof het welquote:Op dinsdag 25 april 2023 00:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En toevallig was ik dit aan het opnemen
Niet heel gek want ze gedraagt zich dan ook als een puberquote:Op dinsdag 25 april 2023 00:18 schreef juul. het volgende:
[..]
Eunice vertelt het net in geheimtaal aan Mirthe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wie van de 2 ?quote:Op dinsdag 25 april 2023 00:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Niet heel gek want ze gedraagt zich dan ook als een puber
Ik zie eigenlijk steeds Eunice om hem heen hangenquote:
Een hele vreemde zin maar het vat hem perfect samenquote:Op dinsdag 25 april 2023 00:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij knijpt de katjes liever in het donker....
Zei iemand dat of is het onze imagintion`?quote:Op dinsdag 25 april 2023 00:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij knijpt de katjes liever in het donker....
Een pleeborstel?quote:Op dinsdag 25 april 2023 00:50 schreef chufi het volgende:
Myrthe heeft weer een borstel voor in dr mond......
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 25 april 2023 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Zei iemand dat of is het onze imagintion`?
Wendy volgens mij ...quote:Op dinsdag 25 april 2023 01:02 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff mist daar eigenlijk een beste maat waartegen ie over alles kan spreken. Isaac heeft ie oppervlakkige gesprekken mee en Babs is en blijft een vrouw waardoor je andere gesprekken krijgt. En met zijn eigen vriendin botste ie dus meer dan regelmatig.
Ze hebben lopen te zoenen. Niet heel spannend verder maar ze deden het wel een beetje stiekem.quote:Op dinsdag 25 april 2023 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Zei iemand dat of is het onze imagintion`?
`ja boeit verder nietquote:Op dinsdag 25 april 2023 01:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze hebben lopen te zoenen. Niet heel spannend verder maar ze deden het wel een beetje stiekem.
Vanaf 6:12. linkjes naar het moment werken blijkbaar niet
Jeffreyquote:Op dinsdag 25 april 2023 01:08 schreef Adat231 het volgende:
op wie hebben sasha kenzi en myrthe gestemd?
Maar of Kenzi nu Jeff er uit zou stemmen als ze had gewonnen weet ik eigenlijk nog steeds niet.quote:Op dinsdag 25 april 2023 01:08 schreef Adat231 het volgende:
op wie hebben sasha kenzi en myrthe gestemd?
300%quote:Op dinsdag 25 april 2023 01:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar of Kenzi nu Jeff er uit zou stemmen als ze had gewonnen weet ik eigenlijk nog steeds niet.
Dat blijft vaag ... volgens mij en het aantal stemmen was het een soort van duidelikjke ik wil naar huis call van Kenziquote:Op dinsdag 25 april 2023 01:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar of Kenzi nu Jeff er uit zou stemmen als ze had gewonnen weet ik eigenlijk nog steeds niet.
Als hij echt weg had gewild zou dat misschien wel mee vallen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 01:15 schreef Kakadylo het volgende:
Kenzy had vier matchpoints en Jeff scheet op dat moment zeven kleuren
Je wilt gewoonweg niet weggestuurd wordenquote:Op dinsdag 25 april 2023 01:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als hij echt weg had gewild zou dat misschien wel mee vallen.
Ja die verdienopdracht moet wel komen vandaag... of nietquote:Op dinsdag 25 april 2023 07:06 schreef cinsan het volgende:
nog alles rustig in de loods
denk rustige dag vandaag , mss verdienopdracht , verder de jostiband die gaat oefenen
oh ja managergedoe nog vandaag
Ik verwacht eigenlijk wel een broodje kroket van Janet kroketquote:Op dinsdag 25 april 2023 07:07 schreef Frummelie het volgende:
Volgens mij verdwijnt Janet de hele dag in de keuken, zij verzorgd de inwendige mens vandaag.
Ja hé.... nou wie weet verrast ze ons...quote:Op dinsdag 25 april 2023 07:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk wel een broodje kroket van Janet kroket
mss iemand die naar toilet gingquote:Op dinsdag 25 april 2023 07:21 schreef Frummelie het volgende:
Het is net of ik iemand hoor schuifelen op stream 2.
Ja klopt, Janet ging een simpele brunch maken vertelde ze zondag.quote:Op dinsdag 25 april 2023 07:25 schreef cinsan het volgende:
ze krijgen brunch vandaag dacht ik , dus verwacht dat ze niet vroeg uit hun bed komen
Terwijl er helemaal geen verkiezing komt gaat Zoë campagne voerenquote:Op dinsdag 25 april 2023 07:41 schreef Frummelie het volgende:
Loopt Zoe nog steeds rond met haar agendaprogramma rond om iedereen daar haar fantastische uitleg bij te geven... alsof ze het wiel opnieuw heeft uitgevonden..
..
Het is niks en het wordt niks..quote:Op dinsdag 25 april 2023 07:50 schreef engine het volgende:
[..]
Terwijl er helemaal geen verkiezing komt gaat Zoë campagne voeren
Erg veel geruis is daarquote:Op dinsdag 25 april 2023 08:22 schreef Frummelie het volgende:
Wat een kabaal op stream 1 en dan bedoel niet alleen het gesnurk van JW.
Vreselijke takkeherrie..quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erg veel geruis is daar
O het is niet JW die ligt te snurken maar wie wel geen idee
Volgens mij was het Jeff.quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jw uit bed, maar daar ligt er 1 echt te snurken, Moraima?
tiano ookquote:Op dinsdag 25 april 2023 08:44 schreef Frummelie het volgende:
Die Isaac staat ook schofterig lang onder de douche.
Zijn ook geen vrienden. Die willen elkaar er heel graag uit.quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:40 schreef Frummelie het volgende:
Isaac en JW wisselen ook geen woord met elkaar.
degene die nu denken dat ze ice als vriend te hebben , komen bedrogen uit , hij speelt ze 1 voor 1 eruit ook jefquote:Op dinsdag 25 april 2023 08:48 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn ook geen vrienden. Die willen elkaar er heel graag uit.
Die neemt er altijd alle tijd ieder morgen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:44 schreef Frummelie het volgende:
Die Isaac staat ook schofterig lang onder de douche.
Ik vind het niet normaal alleen maar een partij waterverspilling.quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die neemt er altijd alle tijd ieder morgen.
Daar heb ik geen twijfel over en terecht ook. Maar voorlopig hebben ze elkaar nodig.quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
degene die nu denken dat ze ice als vriend te hebben , komen bedrogen uit , hij speelt ze 1 voor 1 eruit ook jef
spijtig genoeg wel , bespeurde in ander team gister weinig eenheid qwa stemmen niet goed overlegdquote:Op dinsdag 25 april 2023 08:56 schreef engine het volgende:
[..]
Daar heb ik geen twijfel over en terecht ook. Maar voorlopig hebben ze elkaar nodig.
Is me eigenijk nooit zo opgevallen, maf hé...quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:48 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn ook geen vrienden. Die willen elkaar er heel graag uit.
ice doet of hij bepaalde inwoners als vriend heeft , maar als het ice uitkomt steekt hij mes in de rug van iemandquote:Op dinsdag 25 april 2023 08:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Is me eigenijk nooit zo opgevallen, maf hé...
Het overviel iedereen, ze hadden natuurlijk een verdienopdracht verwacht.. vandaar de chaos denk ik.quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:57 schreef cinsan het volgende:
[..]
spijtig genoeg wel , bespeurde in ander team gister weinig eenheid qwa stemmen niet goed overlegd
dat ook , maar oa bern en sas wilden op jef gaan maar was niet overlegd met de andere was erik gisteren over bezig en terechtquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het overviel iedereen, ze hadden natuurlijk een verdienopdracht verwacht.. vandaar de chaos denk ik.
en draait het mes ook nog 'n keer rond, om maar zeker te zijn dat zijn werk goed is gedaanquote:Op dinsdag 25 april 2023 08:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
ice doet of hij bepaalde inwoners als vriend heeft , maar als het ice uitkomt steekt hij mes in de rug van iemand
Ja klopt, lult met iedereen mee om zich in te likken.quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
ice doet of hij bepaalde inwoners als vriend heeft , maar als het ice uitkomt steekt hij mes in de rug van iemand
boeit hem weer eens niet maar ondertussen er wel over zeiken en klagenquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:03 schreef OmaJacky het volgende:
Jw de mopperkont, maar t boeit allemaal niet wil het zwembad opzetten met Erik. Erik heeft geen tijd want moet met Janet de brunch klaarmaken.
Mopper de mopper over het zwembad dat niet aan zijn eisen voldoet. T zal allemaal wel rotzooi zijn enz enz maar t maakt niks uit we zien t wel.
Ja dat is niet slim, ik zag wel Erik een paar keer naar Jappie lopen van, wat gaan we nu doen maar daar kwam ik niks uit, die wilde bijna zelf nog de eliminatie doen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat ook , maar oa bern en sas wilden op jef gaan maar was niet overlegd met de andere
Bijna maar toevallig net te laat om t door te geven dat hij zelf zou willenquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is niet slim, ik zag wel Erik een paar keer naar Jappie lopen van, wat gaan we nu doen maar daar kwam ik niks uit, die wilde bijna zelf nog de eliminatie doen.
word beetje schijtziek van die 2 zijn ook te veel op streamquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:06 schreef OmaJacky het volgende:
Eunice die uit de kas komt en jw goedemorgen kust???
Maar we hebben niks hoor.
Euhh ik heb niks met het clubje van Jappie hoor... ging er over dat iedereen eigenijk overvallen was door de zoemer en daardoor er geen goed plan was... behalve het andere groepje, die hadden het goed voor elkaar...quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:07 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Bijna maar toevallig net te laat om t door te geven dat hij zelf zou willen
Waarvan JW altijd roept ik doorzie aĺles.vanaf het begin.Ik ben niet gek. stick to the planquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Euhh ik heb niks met het clubje van Jappie hoor... ging er over dat iedereen eigenijk overvallen was door de zoemer en daardoor er geen goed plan was... behalve het andere groepje, die hadden het goed voor elkaar...
quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Waarvan JW altijd roept ik doorzie aĺles.vanaf het begin.Ik ben niet gek. stick to the plan
En keer op keer verliezen van de andere groep,met zijn levenservaring.
Tja probeer Janet maar eens over te halen niet op Rupert te stemmen...quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Waarvan JW altijd roept ik doorzie aĺles.vanaf het begin.Ik ben niet gek. stick to the plan
En keer op keer verliezen van de andere groep,met zijn levenservaring.
Maar ze bereikt er niks mee.. hoe dom ben je dan.quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:27 schreef engine het volgende:
[..]
Tja probeer Janet maar eens over te halen niet op Rupert te stemmen...
Zwembad zonder verwarming, straks koud water er in en niemand die wil zwemmen omdatquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:27 schreef Frummelie het volgende:
JW en Erik bezig met het plaatsen van het zwembad.
Een gedeelte op de stenen en een gedeelte op het kunstgras of dat nu zo slim is een harde en een zachte ondergrond.quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:27 schreef Frummelie het volgende:
JW en Erik bezig met het plaatsen van het zwembad.
Water blijft gelukkig altijd waterpasquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een gedeelte op de stenen en een gedeelte op het kunstgras of dat nu zo slim is een harde en een zachte ondergrond.
Kunnen ze moriama er wel een keer in gooienquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zwembad zonder verwarming, straks koud water er in en niemand die wil zwemmen omdat
alles "klein" wordt in dat koude water
Het zijn ook matjes van niets, daar hebben Erik en JW ook wel gelijk in.quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:34 schreef OmaJacky het volgende:
Zwembad is niet goed , de matjes eronder zijn niet , niks is goed Jw weet t allemaal beter.
Hij werkt net zo hard mee, ze doen het samen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:39 schreef OmaJacky het volgende:
Jw de betweter staat erbij en geeft aanwijzingen hoe Erik het allemaal moet doen. Hij doet zelf niks is te vermoeiend waarschijnlijk.
Die tillen ze zo maar niet opquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:37 schreef engine het volgende:
[..]
Kunnen ze moriama er wel een keer in gooien
Mee eens.quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zijn ook matjes van niets, daar hebben Erik en JW ook wel gelijk in.
Daar had een iets betere kwaliteit onder gemoeten lijkt mij. Er komt nogal een gewicht op te staan
Volgens mij hebben ze daar allemaal last vanquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:42 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Mee eens.t ging me meer om JW die altijd alles beter weet ...... achteraf
Lijkt mij ook niet echt ideaal.. ik ben toch benieuwd hoelang het zwembad meegaat...quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een gedeelte op de stenen en een gedeelte op het kunstgras of dat nu zo slim is een harde en een zachte ondergrond.
Die matjes worden vloeipapiertjes met dat gewicht.quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zijn ook matjes van niets, daar hebben Erik en JW ook wel gelijk in.
Daar had een iets betere kwaliteit onder gemoeten lijkt mij. Er komt nogal een gewicht op te staan
"Zwembad"quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet echt ideaal.. ik ben toch benieuwd hoelang het zwembad meegaat...
En of ze er in gaan zonder dat het verwarmd wordt steeds bij vullen met warm water gaat hem denk ik niet wordenquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet echt ideaal.. ik ben toch benieuwd hoelang het zwembad meegaat...
Lekker fris wel met mooi weer.quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"Zwembad"![]()
Vierkante jacuzzi met koud water
Ze moeten het echt hebben van het...☀️quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En of ze er in gaan zonder dat het verwarmd wordt steeds bij vullen met warm water gaat hem denk ik niet worden
Lekker fris ja, beetje vroeg in het seizoen nog, maar ze zullen wel haast hebbenquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lekker fris wel met mooi weer.
Maar echt zwemmen is onmogelijk.
Iemand moet er als eerste in, anders heeft hun speeltje kopen geen nut gehadquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej joh, die hebben koudwatervrees...
We gaan het zien, I Of eunice kan ze haar oefeningen in het water gaan doenquote:
Ik gok Jeff en Wendy..quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Iemand moet er als eerste in, anders heeft hun speeltje kopen geen nut gehad
Wedden dat we waterballetlessen gaan krijgen...quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien, I Of eunice kan ze haar oefeningen in het water gaan doen
Eunie verzint wel wat, ze zal vast wel ergens koudwateroefeningen gestudeerd hebbenquote:Op dinsdag 25 april 2023 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
nee aub niet en ook geen yoga in het water of zoiets ze is er gek genoeg voor eunicequote:Op dinsdag 25 april 2023 10:06 schreef Frummelie het volgende:
[.
Wedden dat we waterballetlessen gaan krijgen...
Ik voel het aan m'n water...quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:07 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee aub niet en ook geen yoga in het water of zoiets ze is er gek genoeg voor eunice
tot 11 uur kunnen ze zich nog aanmelden , als alleen zoe zich aanmeld , mogen degene die nog geen manager geweest zijn zich aanmelden.ex managers kiezen er dan 1quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:08 schreef lojanda het volgende:
Hoe zit het nu met manager van de maand verkiezing.. heeft alleen Zoë zich aangemeld of toch nog iemand meer?
Dan hebben we in ieder geval in de vroege morgen iets te zienquote:Op dinsdag 25 april 2023 10:07 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee aub niet en ook geen yoga in het water of zoiets ze is er gek genoeg voor eunice
behalve als het regentquote:Op dinsdag 25 april 2023 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hebben we in ieder geval in de vroege morgen iets te zien
was van kenzy , en die laarsjes eronderquote:Op dinsdag 25 april 2023 10:10 schreef lojanda het volgende:
Sorry maar ik vind het echt niet kunnen wat Janet aan heeft.. hoe oud is ze geworden vandaag.. 67 of 20?
Nee... alleen Zoe..quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:08 schreef lojanda het volgende:
Hoe zit het nu met manager van de maand verkiezing.. heeft alleen Zoë zich aangemeld of toch nog iemand meer?
Maar er heeft tot nu toe nog niemand zich aangemeld.. Zoë wacht dus ook tot het laatste moment?quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:09 schreef cinsan het volgende:
[..]
tot 11 uur kunnen ze zich nog aanmelden , als alleen zoe zich aanmeld , mogen degene die nog geen manager geweest zijn zich aanmelden.ex managers kiezen er dan 1
kan weet ik nietquote:Op dinsdag 25 april 2023 10:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar er heeft tot nu toe nog niemand zich aangemeld.. Zoë wacht dus ook tot het laatste moment?
Zeker weten en ze zal vast weer een aantal lessen bij gaan bedenken die ze kan gaan geven.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heeft ze thuis vangt wel een boek van liggen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eunie verzint wel wat, ze zal vast wel ergens koudwateroefeningen gestudeerd hebben
Zoë heeft zich nog niet aangemeld en gaat dat ook niet doen dus er komt een zelfde scenario als vorige maand waarin de voormalig managers kiezen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:08 schreef lojanda het volgende:
Laarsjes zijn van Wendy.. ziet er toch niet uit voor iemand die 67 isquote:Op dinsdag 25 april 2023 10:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
was van kenzy , en die laarsjes eronder
Het is wel een beetje veel van het goede met name de laarsjes..quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:10 schreef lojanda het volgende:
Sorry maar ik vind het echt niet kunnen wat Janet aan heeft.. hoe oud is ze geworden vandaag.. 67 of 20?
Jep... dus gaat het weer een heel gedoe worden en wordt iedereen weer verkiesbaar.quote:
tuurlijk ex managers die gaan kiezen allemaal uit team icequote:Op dinsdag 25 april 2023 10:14 schreef engine het volgende:
Zoë gaat er daarbij vanuit dat ze haar kiezen..
Ze vaak uit of ze een twintiger is. Laatst liep ze ook te huppelen in een heel kort stroken rokje met cowboylaarzenquote:Op dinsdag 25 april 2023 10:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is wel een beetje veel van het goede met name de laarsjes..
Zo zal altijd het leiderschap vallen in één groep. Bern en Mirthe kunnen fluiten naar de maand juni en juli.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jep... dus gaat het weer een heel gedoe worden en wordt iedereen weer verkiesbaar.
Als ze slim zijn kiezen de Bro's Bern, die wil graag volgende maand omdat hij dan safe is.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
tuurlijk ex managers die gaan kiezen allemaal uit team ice
wilde ze vorige maand al doen ............... we zagen hetquote:Op dinsdag 25 april 2023 10:18 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Als ze slim zijn kiezen de Bro's Bern, die wil graag volgende maand omdat hij dan safe is.
Tuurlijk kiezen ze die niet. Ze kiezen echt wel iemand uit hun groep. Ze gaan echt niet iemand uit de andere groep kiezen en die leiding laten nemen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:18 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Als ze slim zijn kiezen de Bro's Bern, die wil graag volgende maand omdat hij dan safe is.
Ooh sorry, foutje ik dacht dat Zoe zich wel aangemeld had.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:14 schreef engine het volgende:
[..]
Zoë heeft zich nog niet aangemeld en gaat dat ook niet doen dus er komt een zelfde scenario als vorige maand waarin de voormalig managers kiezen.
Die kans is groot aanwezig.. niet oké want iedereen moet de kans krijgen om manager te worden.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo zal altijd het leiderschap vallen in één groep. Bern en Mirthe kunnen fluiten naar de maand juni en juli.
Er staat geen leeftijd op kleding en laarzenquote:Op dinsdag 25 april 2023 10:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Laarsjes zijn van Wendy.. ziet er toch niet uit voor iemand die 67 is![]()
Dot komop, zie jij een vrouw als Janet al met knielaarzen lopen... ieuwww..quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er staat geen leeftijd op kleding en laarzen
Volgens mij niet. Zoë had het er gisteravond over dat Janet zich misschien ook wou aanmelden maar dat er dan alsnog maar 1 kandidaat is.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh sorry, foutje ik dacht dat Zoe zich wel aangemeld had.
Oww oké...quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:27 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Zoë had het er gisteravond over dat Janet zich misschien ook wou aanmelden maar dat er dan alsnog maar 1 kandidaat is.
had niks anders verwacht , zooi blij omdat ice veel bij haar is , ice blij omdat hij weer de controle heeftquote:Op dinsdag 25 april 2023 10:33 schreef Dotteke het volgende:
O jee Isaac wordt first men als Zoë manager wordt.
maak hem dan nu manager zeiksnorquote:Op dinsdag 25 april 2023 10:42 schreef Harry het volgende:
Isaac: hij (Bern) stelt zich niet beschikbaar, omdat hij in juli dan niet eruit gestemd kan worden, en dichterbij de finale is.
quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Boompje gaat dood.
Jasper : Van 1 spijkertje [van het vogelhuisje].
Marciano : Denk je?
Jasper: Zegt onze hovenier...
Isaac: Wie is dat?
Sasha: Jeff.
Isaac: Die zegt wel meer...
[..]
Marciano: Kan toch helemaal niet.. van 1 spijkertje..
Wat is ‘groepje Wendy’?quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:42 schreef Frummelie het volgende:
Tuurlijk moet iedereen kans kunnen maken op het managerschap maar ik geef wel heel eerlijk toe dat ik het managerschap leuker vind in het Wendy groepje... meer reuring en gewoon gezelliger... de week van Kenzy was kak.
Hear hear...quote:
Mogguhquote:Op dinsdag 25 april 2023 11:20 schreef spapaars het volgende:
Wel gezellig die verlengde tafel
[ afbeelding ]
Zoe liep net uit het toilet. Dus die heeft het ook meegekregen. Kind duikt ook overal opquote:Op dinsdag 25 april 2023 11:39 schreef Dotteke het volgende:
Eunice, Babette en Moraima samen in de wc deur opslot.
Ze verteld het nog een keer. Het duurde maar 10 sec
Haar geestelijke gesteldheid zit er ook niet veel vandaanquote:
O jee, die gaat het vast doorvertellen, dat gaat nog een dingetje worden dan.quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zoe liep net uit het toilet. Dus die heeft het ook meegekregen. Kind duikt ook overal op
zoenen om en weddenschap ja hoorquote:Op dinsdag 25 april 2023 11:40 schreef Dotteke het volgende:
O ze verteld het omdat ze een weddenschap hadden, maar zo zegt Eunice ze heeft geen geld maa ris wel eerlijk gebleven naar hun.
Die heeft ze niet allemaal op een rijtje lijkt het af en toequote:
Nee ze had gezegd niet te gaan zoenen en toen hebben die twee gezegd gaat wel gebeuren en toen is er gewed dat er niet gezoend zou wordenquote:
Vreemd dat je dat gevoel niet bij Babette hebtquote:Op dinsdag 25 april 2023 11:48 schreef pingu66 het volgende:
Eunice heeft een deel van haar kindertijd overgeslagen en beleeft die nu
vind haar gewoon aandacht vragen en vreselijk irritantquote:Op dinsdag 25 april 2023 11:48 schreef pingu66 het volgende:
Dat doet verliefdheid met jequote:Op dinsdag 25 april 2023 11:48 schreef pingu66 het volgende:
Me tooquote:Op dinsdag 25 april 2023 11:49 schreef cinsan het volgende:
[..]
vind haar gewoon aandacht vragen en vreselijk irritant
zelfde liedje als vorige keerquote:Op dinsdag 25 april 2023 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Alleen Zoe heeft zich verkiesbaar gesteld. Daarom is iedereen die nog geen manager is geweest, nu verkiesbaar.
Vanmorgen, met Sjeffie als Oppasser erbijquote:Op dinsdag 25 april 2023 12:08 schreef engine het volgende:
Is de aanmelding van Zoë op stream geweest? Ik ben heel benieuwd wanneer dat gebeurd is.
niet gezien als ze zich al aangemeld hadquote:Op dinsdag 25 april 2023 12:08 schreef engine het volgende:
Is de aanmelding van Zoë op stream geweest? Ik ben heel benieuwd wanneer dat gebeurd is.
moeten er 5 bij zijnquote:Op dinsdag 25 april 2023 12:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vanmorgen, met Sjeffie als Oppasser erbij
Die mag het wel worden, die zie ik liever dan Zoe als manager.quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff zegt dat hij op Moraima wil gaan stemmen tegen Moraima
Dat dus. De regels zijn weer eens flexibelquote:
yup en dan 10 keer per dag de trap oplopen ............. kuch kuch , hijg kreun en steunquote:Op dinsdag 25 april 2023 12:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die mag het wel worden, die zie ik liever dan Zoe als manager.
Ik ook, maar het zal Zoë wel worden omdat de enige is die wil.quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die mag het wel worden, die zie ik liever dan Zoe als manager.
Dat wordt stemmen voor een lift.quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
yup en dan 10 keer per dag de trap oplopen ............. kuch kuch , hijg kreun en steun
Win-win situatie voor Jeff.quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
yup en dan 10 keer per dag de trap oplopen ............. kuch kuch , hijg kreun en steun
Niets mee te maken!quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook, maar het zal Zoë wel worden omdat de enige is die wil.
die gaan ze niet kiezenquote:Op dinsdag 25 april 2023 12:17 schreef Harry het volgende:
Is het slim om Bern als nieuwe manager te kiezen?
De 'nare groep' verliest dan een klein deel van haar regie, maar kan de daaropvolgende maanden hun leden Imadiddin, Babbete en Moraima uitspelen.
Lijkt me meer een filterquote:Op dinsdag 25 april 2023 12:20 schreef freaky40 het volgende:
Hebben ze die warmtepomp er ook bij gekregen?
Nee, die hebben ze nietquote:Op dinsdag 25 april 2023 12:20 schreef freaky40 het volgende:
Hebben ze die warmtepomp er ook bij gekregen?
Dacht dat er ook een pomp bij moest komen voor warm water had JW het over toen ze hem gingen bestellen.quote:
Er waren er 5quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:11 schreef engine het volgende:
[..]
Dat dus. De regels zijn weer eens flexibel
Okayquote:
Zoë had er 5quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:11 schreef engine het volgende:
[..]
Dat dus. De regels zijn weer eens flexibel
Denk dat het meer van JW uit gaat dan van Eunice. Die speelt gewoon een smerig spelletje me hem. Mexicaanse streekjes...quote:
Er zitten wel gaatjes in zodat het water weg kan lopen... maar het is wel een labberdekak zeiltje.quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:28 schreef freaky40 het volgende:
Als daar een beetje regenwater op komt zakt het hele afdekzeil met alle gevolgen van dien
Ja dat is voor de luchting anders wordt het water groen van de algen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Er zitten wel gaatjes in zodat het water weg kan lopen... maar het is wel een labberdekak zeiltje.
Ik zie Eunice toch meer bij JW rondhangen dan anders omquote:Op dinsdag 25 april 2023 12:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat het meer van JW uit gaat dan van Eunice. Die speelt gewoon een smerig spelletje me hem. Mexicaanse streekjes...
Ja ik weet het niet, tegen andere down played ze het een beetje.quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie Eunice toch meer bij JW rondhangen dan anders om
Die ziet het volgens mij echt wel zitten metJW
Ow oké...quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja dat is voor de luchting anders wordt het water groen van de algen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |