15000l .... 15 euro .. kunnen ze wel hebben..quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:45 schreef freaky40 het volgende:
Benieuwd wie de waterrekening gaat betalen voor het vullen van het bad...eigenlijk moet dat ook van de prijzenpot...leuke plottwist Febo, doe er wat mee.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mij valt altijd die hele grote mond opquote:Op dinsdag 25 april 2023 12:40 schreef Aggie46 het volgende:
Wat een kleine ogen heeft Zoe., valt met elke keer op.
Ja ze heeft een vreemd hoofd ....kan het niet goed plaatsenquote:Op dinsdag 25 april 2023 12:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mij valt altijd die hele grote mond op
Die doet mij dan weer vaak denken aan 'Hotter than my daughter' of 'bijverdienen op de Keileweg'quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:10 schreef lojanda het volgende:
Sorry maar ik vind het echt niet kunnen wat Janet aan heeft.. hoe oud is ze geworden vandaag.. 67 of 20?
Bedoelde het eigenlijk op een andere manierquote:Op dinsdag 25 april 2023 13:00 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja ze heeft een vreemd hoofd ....kan het niet goed plaatsen
Haha snap hemquote:Op dinsdag 25 april 2023 13:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bedoelde het eigenlijk op een andere manier
Benen van Eric? Weet zijn leeftijd niet maar lijkt verdomd veel op ouderdomsvlekken.quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:58 schreef spapaars het volgende:
Lijkt wel of hij flink veel ontstekingen of zoiets heeft gehad.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die doet mij dan weer vaak denken aan 'Hotter than my daughter' of 'bijverdienen op de Keileweg'
Denk het niet, denk vandaag of morgen gaat het alarm wel weer.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:11 schreef Kakadylo het volgende:
Vanwege al het gekregen speelgoed en de adrenaline zou ik eens bewust een paar dagen wachten met een verdienopdracht. Ze verwachten er namelijk weer eentje en hebben alweer bijna niets te eten. Ga eindelijk wat verassingseffecten brengen.
Dat kun je uittekenen jaquote:Op dinsdag 25 april 2023 13:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk het niet, denk vandaag of morgen gaat het alarm wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |