Ik lees het al. Nederland is veel te braaf om iets als Kaarija heen te sturen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja in Finland wel, het publiek stemt daar elk jaar op een rock/metal act. Verhouding is daar 75 televote en 25 jury.
Duitsland stuurde nu voor een eerst een metalact omdat de metalfans vol erachter gingen staan, en de jury daar had Lord of the Lost ook bijna onderaan gezet. In het verleden hebben ze zulke belachelijke keuzes gemaakt in de Duitse nationale finale, mede door publiek.
Maar in de ogen/oren van die Nederlandse radiomensen is Burning Daylight ook écht een goed nummer. Het is typisch het soort nietszeggende 'ene oor in, andere oor uit'-nummer dat ze de hele dag door draaien. Met Sander Lantinga en Carolien Borgers zaten er ook twee Domiens in die commissie.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Domien dacht ook dat Mia en Dion makkelijk de finale zouden halen. Daarbij stelt de top 40 maar weinig meer voor.
Ja maar ja krijg je weer mensen die gaan janken omdat 1 van die zangers met oud & nieuw (volgens mij) coke had gesnoven op podium.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:49 schreef Nashipeer het volgende:
Er is blijkbaar een petitie om Goldband te sturen als inzending. Ik vind die tekst wel grappig![]()
![]()
https://petities.nl/petit(...)-nederland?locale=nl
Ik was overigens aan het zoeken of Avrotros al een pagina had geopend waar je jezelf kunt aanmelden voor 2024 (nog niks), en die petitie kwam als derde zoekresultaat op Google.
Met Goldband gaan we zeker niet de finale halen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:49 schreef Nashipeer het volgende:
Er is blijkbaar een petitie om Goldband te sturen als inzending. Ik vind die tekst wel grappig![]()
![]()
Ik was overigens aan het zoeken of Avrotros al een pagina had geopend waar je jezelf kunt aanmelden voor 2024 (nog niks, want hierdoor: https://www.rtl.nl/rtl-bo(...)rovisie-songfestival), en die petitie kwam als derde zoekresultaat op Google.
Helemaal mee eens, die zijn zo enorm matig live en ook weer niet gimmick genoeg om daar mee weg te komen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met Goldband gaan we zeker niet de finale halen.
Is ook wel kneuzig "ik ben in de twintig en onzeker maar kijk mij eens lekker edgy zijn" - gedrag toch?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ja krijg je weer mensen die gaan janken omdat 1 van die zangers met oud & nieuw (volgens mij) coke had gesnoven op podium.
Ik denk dat we met Goldband zo'n gevalletje gaan krijgen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:49 schreef Nashipeer het volgende:
![]()
Ik was overigens aan het zoeken of Avrotros al een pagina had geopend waar je jezelf kunt aanmelden voor 2024 (nog niks, want hierdoor: https://www.rtl.nl/rtl-bo(...)rovisie-songfestival), en die petitie kwam als derde zoekresultaat op Google.
Zeg ook niet dat het slim was ofzo.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:19 schreef Saboo het volgende:
[..]
Is ook wel kneuzig "ik ben in de twintig en onzeker maar kijk mij eens lekker edgy zijn" - gedrag toch?
Ik vind Goldband verder leuk, maar ze kunnen niet zingen. Dus laat ze een leuk up-tempo lied maken met een goede zanger(es) en ik ben in.
Of deze die ook de finale niet haaldequote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik denk dat we met Goldband zo'n gevalletje gaan krijgen.
Dit werd laatste in de semi.
Niet haten op Fyr og Flammequote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:03 schreef blackswangreen het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Ja, deze man moeten we er echt bij hebben.
Fixedquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:05 schreef Cyan9 het volgende:
Ik word hier een beetje heel erg ongelukkig van.
Of nóg erger: hij gaat ‘t gewoon daar op het podium doen. GATVERquote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ja krijg je weer mensen die gaan janken omdat 1 van die zangers met oud & nieuw (volgens mij) coke had gesnoven op podium.
Daar is niks mis mee, maar met de rest welquote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:20 schreef Ama het volgende:
Goldband zingt ook alleen maar in het Nederlands toch?
Jesasquote:
Ja, Bart Arens liet zich nog wat diplomatieker uit over onze inzending, met zijn omschrijving van een ‘prima liedje’. Dat was achteraf gezien de eerste voorwaarschuwing dat het dit jaar niet voor de grote prijzen ging zijn.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2023 20:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, Bart vond het immers een ‘prima nummer’. Iets waar je je niet voor hoeft te schamen, ook niet als het 13e in de semi wordt.
@:georgem
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, Bart Arens liet zich nog wat diplomatieker uit over onze inzending, met zijn omschrijving van een ‘prima liedje’. Dat was achteraf gezien de eerste voorwaarschuwing dat het dit jaar niet voor de grote prijzen ging zijn.
Deze post van mij was achteraf beschouwd onbedoeld ook vrij pijnlijk trouwens
[..]
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, Bart Arens liet zich nog wat diplomatieker uit over onze inzending, met zijn omschrijving van een ‘prima liedje’. Dat was achteraf gezien de eerste voorwaarschuwing dat het dit jaar niet voor de grote prijzen ging zijn.
[..]
Met alle respect, maar dat kan niemand wat schelen, behalve Aran Bade. Ze hebben wel uitstraling, en ze zijn het tegenovergestelde van wat we normaal sturen: totaal geen jury bait, maar misschien wel iets voor de televote. Het hangt helemaal af van het nummer.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou, Nostradamus, wie wordt het volgend jaar, dan kunnen we dit topic sluitenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tja, het is Domien. Die heeft gewoon niet zo'n spannende muzieksmaak (kom je aan Kensington, dan kom je aan Domien).quote:
De glorieuze rentree van Dotan. Wat kan er immers misgaan?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nou, Nostradamus, wie wordt het volgend jaar, dan kunnen we dit topic sluiten
Als ie voor de gelegenheid een internationaal trollenleger optrommelt komen we in ieder geval in de finalequote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De glorieuze rentree van Dotan. Wat kan er immers misgaan?
Daarom maar hopen dat er wat spannendere mensen in de commissie komen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:43 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Tja, het is Domien. Die heeft gewoon niet zo'n spannende muzieksmaak (kom je aan Kensington, dan kom je aan Domien).
Met beide is zoveel mis en zo duidelijk aan te wijzen waarom zij de finale niet haalden dat zelfs Goldband hierbij nog een kans zou maken. Jezus wat is dit slecht.quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ie voor de gelegenheid een internationaal trollenleger optrommelt komen we in ieder geval in de finale
Nou ik zie op de Insta van Mia filmpjes met Brunette, we zagen ze al met Käärijä. Dat hebben ze dus wel gedaan, alleen niet ingezet als persmomentquote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:12 schreef TheVulture het volgende:
Oh en niet onbelangrijk, ik wil een artiest die volle bak mee gaat in de ervaring, zoals Douwe Bob al eens deed. Dus zichtbaar op de feestjes en momentum opbouwen, maar ook genieten van de unieke ervaring. Zoals artiesten zoals Karijaa, Joker Out en de Oostenrijkse dames deden, om er maar een paar uit te pikken.
Als de commissie meteen een lijntje naar haar uitgooit om een traject op te starten met haar en samen tot een knettergoeie song te komen voor 2024, zou ik dat voor het komend jaar een prima oplossing vinden. Dan hebben we in ieder geval iets heel anders dan wat we de laatste jaren hebben gehad. Niet haar de vrije hand geven, maar hand in hand het beste uit elkaar halen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is fijn, maar dan moet ze ook iets insturen natuurlijk. Dat heeft ze volgens mij de afgelopen jaren niet gedaan.
quote:In contrast to previous years the Netherlands has not launched its selection process for Eurovision already. The spokesperson for the Dutch broadcaster explained that:
“We are first looking at where things can and should be improved. We will announce that soon and then we will open the registration,”
https://eurovoix.com/2023(...)-2024-participation/
We zijn dit jaar al afgerekend op onvoldoende zangkwaliteiten. Dat wordt met Goldband eenzelfde verhaal. Doe maar niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Het was in de eerste plaats een slecht nummer. Dat ze het ook niet konden zingen hielp natuurlijk niet, maar je kunt Goldband hier niet mee vergelijken. Die komen niet met een emotionele ballad.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:58 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
We zijn dit jaar al afgerekend op onvoldoende zangkwaliteiten. Dat wordt met Goldband eenzelfde verhaal. Doe maar niet.
In 2025 is het wel 50 jaar geleden dat Teach-Inn won. Zou toch mooi zijn om dat gewoon in Rotterdam of Enschede te vieren.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:51 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Als de commissie meteen een lijntje naar haar uitgooit om een traject op te starten met haar en samen tot een knettergoeie song te komen voor 2024, zou ik dat voor het komend jaar een prima oplossing vinden. Dan hebben we in ieder geval iets heel anders dan wat we de laatste jaren hebben gehad. Niet haar de vrije hand geven, maar hand in hand het beste uit elkaar halen.
En ondertussen nadenken over 2025 en daarna: hoe gaan we het goede houden van wat we hadden en toch een stap verder en beter dan waar we gestrand zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |