quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:43 schreef Nattekat het volgende:
@:kree is vast ook wel bekend met die flitspaal.
Haha die ken ik ook, exact dezelfde foto op exact dezelfde plaats.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik reed dus 4 te hard, ander shad ik het niet gezegd
[ afbeelding ]
Mooie foto ter herinnering, overduidelijk dat het kutweer was op dat moment
Dit is wel om te janken, hoor. Zit je zo in juni en heb je nog geen fatsoenlijke warme dag gehad. Natuurlijk is het in de zon wel aangenaam, maar nog steeds heb je te vaak een vest of jas nodig en die wind stopt ook maar niet. De lente is gewoon vrij beroerd tot nu toe. Eigenlijk is 80% van de huidige lente meer herfst dan lente.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:01 schreef Mani89 het volgende:
Ook mei kunnen we afschrijven. Op naar de 10 graden in Juni!
[ afbeelding ]
Op zich maakt de temperatuur nu bijna niet meer uit zolang de zon er is. Ik heb zondag in de tuin gelegen en dan had het echt niks uitgemaakt als het nog 5 graden warmer was, die zon doet het wel.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dit is wel om te janken, hoor. Zit je zo in juni en heb je nog geen fatsoenlijke warme dag gehad. Natuurlijk is het in de zon wel aangenaam, maar nog steeds heb je te vaak een vest of jas nodig en die wind stopt ook maar niet. De lente is gewoon vrij beroerd tot nu toe. Eigenlijk is 80% van de huidige lente meer herfst dan lente.
Zondag kan warm worden, lokaal 25 graden in het oosten en zuiden mogelijk volgens laatste GFS-run.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dit is wel om te janken, hoor. Zit je zo in juni en heb je nog geen fatsoenlijke warme dag gehad. Natuurlijk is het in de zon wel aangenaam, maar nog steeds heb je te vaak een vest of jas nodig en die wind stopt ook maar niet. De lente is gewoon vrij beroerd tot nu toe. Eigenlijk is 80% van de huidige lente meer herfst dan lente.
Plaatselijk (zuiden/oosten) wordt het morgen 22-23 gradenquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:24 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
As donderdag en/of zaterdag een kleine kans dat de magische 20 graden nét aangetikt wordt @ de bilt. Maar kans is denk ik groter van niet dan wel. Zo blijft de eerste twintiger nog steeds uit en komen records langzaam in zicht.
Vanaf maandag weer gewoon 15 of koeler. En dan vinden mensen dat lentequote:Op woensdag 3 mei 2023 10:24 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
As donderdag en/of zaterdag een kleine kans dat de magische 20 graden nét aangetikt wordt @ de bilt. Maar kans is denk ik groter van niet dan wel. Zo blijft de eerste twintiger nog steeds uit en komen records langzaam in zicht.
Goed blauw hier en met de zon aangenaam. Schaduw is met wind wel frisquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:50 schreef Djeez het volgende:
Wat een vies, goor, grauw tyfusweer is het vandaag! Ik heb een paar dagen vrij genomen, want er was mooi weer voorspeld, maar het is grijs en grauw bij 8 graden
Gristus, jullie verzuipen en hier droogt alles uit. Beetje erg scheef verdeeldquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:25 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vanaf maandag weer gewoon 15 of koeler. En dan vinden mensen dat lente. Alleen de kracht van de zon werkt mee, maar verder niet. Mits die schijnt want het weerbeeld gaat weer herfstig worden
[ twitter ]
Verzuipen zal ook wel meevallen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Gristus, jullie verzuipen en hier droogt alles uit. Beetje erg scheef verdeeld
Veel te koud, in ieder geval is de zon wat gaan schijnen ondertussen gelukkigquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:50 schreef Djeez het volgende:
Wat een vies, goor, grauw tyfusweer is het vandaag! Ik heb een paar dagen vrij genomen, want er was mooi weer voorspeld, maar het is grijs en grauw bij 8 graden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |