Zat jij niet in Spanje?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was gewoon met een vest buiten net.
Ik reed dus 4 te hard, ander shad ik het niet gezegdquote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Gelukkig krijg je pas vanaf 4 te hard een boete.
Je overdrijft weer eens Katje
Ik in een t-shirt.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waaghals!quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waaghals 3.0quote:
Nee, dat is die ander.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Zat jij niet in Spanje?
Gevoelstemperatuur hier is 8 graden
Afgezien van windrichting, luchtvochtigheid en zonkracht enzo kan in de range 14 t/m 19 graden idd 2 graden hoger of lager een behoorlijk verschil maken.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
15 graden is kut en dikke trui en verwarming aan en alles, en 17 graden is lekker de balkondeur open en prima?
Ik zou bezwaar indienen, want je kenteken is overduidelijk onleesbaar.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik reed dus 4 te hard, ander shad ik het niet gezegd
[ afbeelding ]
Mooie foto ter herinnering, overduidelijk dat het kutweer was op dat moment
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zou bezwaar indienen, want je kenteken is overduidelijk onleesbaar.
Die rijdt zijn auto er tegen aan denk ikquote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:43 schreef Nattekat het volgende:
@:kree is vast ook wel bekend met die flitspaal.
Jaaroverzichtquote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:55 schreef Frutsel het volgende:
Vrijdag lijkt idd in het water te vallen maar zo'n vijf mei als 2015 krijgen we niet... toen de tornado's net aan onze neus voorbij gingen... EF3-tje bij de Oosterburen...![]()
WKN / WKN: JAAROVERZICHT 2015
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:43 schreef Nattekat het volgende:
@:kree is vast ook wel bekend met die flitspaal.
Haha die ken ik ook, exact dezelfde foto op exact dezelfde plaats.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik reed dus 4 te hard, ander shad ik het niet gezegd
[ afbeelding ]
Mooie foto ter herinnering, overduidelijk dat het kutweer was op dat moment
Dit is wel om te janken, hoor. Zit je zo in juni en heb je nog geen fatsoenlijke warme dag gehad. Natuurlijk is het in de zon wel aangenaam, maar nog steeds heb je te vaak een vest of jas nodig en die wind stopt ook maar niet. De lente is gewoon vrij beroerd tot nu toe. Eigenlijk is 80% van de huidige lente meer herfst dan lente.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:01 schreef Mani89 het volgende:
Ook mei kunnen we afschrijven. Op naar de 10 graden in Juni!
[ afbeelding ]
Op zich maakt de temperatuur nu bijna niet meer uit zolang de zon er is. Ik heb zondag in de tuin gelegen en dan had het echt niks uitgemaakt als het nog 5 graden warmer was, die zon doet het wel.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dit is wel om te janken, hoor. Zit je zo in juni en heb je nog geen fatsoenlijke warme dag gehad. Natuurlijk is het in de zon wel aangenaam, maar nog steeds heb je te vaak een vest of jas nodig en die wind stopt ook maar niet. De lente is gewoon vrij beroerd tot nu toe. Eigenlijk is 80% van de huidige lente meer herfst dan lente.
Zondag kan warm worden, lokaal 25 graden in het oosten en zuiden mogelijk volgens laatste GFS-run.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dit is wel om te janken, hoor. Zit je zo in juni en heb je nog geen fatsoenlijke warme dag gehad. Natuurlijk is het in de zon wel aangenaam, maar nog steeds heb je te vaak een vest of jas nodig en die wind stopt ook maar niet. De lente is gewoon vrij beroerd tot nu toe. Eigenlijk is 80% van de huidige lente meer herfst dan lente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |