Plaatselijk (zuiden/oosten) wordt het morgen 22-23 gradenquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:24 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
As donderdag en/of zaterdag een kleine kans dat de magische 20 graden nét aangetikt wordt @ de bilt. Maar kans is denk ik groter van niet dan wel. Zo blijft de eerste twintiger nog steeds uit en komen records langzaam in zicht.
Vanaf maandag weer gewoon 15 of koeler. En dan vinden mensen dat lentequote:Op woensdag 3 mei 2023 10:24 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
As donderdag en/of zaterdag een kleine kans dat de magische 20 graden nét aangetikt wordt @ de bilt. Maar kans is denk ik groter van niet dan wel. Zo blijft de eerste twintiger nog steeds uit en komen records langzaam in zicht.
Goed blauw hier en met de zon aangenaam. Schaduw is met wind wel frisquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:50 schreef Djeez het volgende:
Wat een vies, goor, grauw tyfusweer is het vandaag! Ik heb een paar dagen vrij genomen, want er was mooi weer voorspeld, maar het is grijs en grauw bij 8 graden
Gristus, jullie verzuipen en hier droogt alles uit. Beetje erg scheef verdeeldquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:25 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vanaf maandag weer gewoon 15 of koeler. En dan vinden mensen dat lente. Alleen de kracht van de zon werkt mee, maar verder niet. Mits die schijnt want het weerbeeld gaat weer herfstig worden
[ twitter ]
Verzuipen zal ook wel meevallen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Gristus, jullie verzuipen en hier droogt alles uit. Beetje erg scheef verdeeld
Veel te koud, in ieder geval is de zon wat gaan schijnen ondertussen gelukkigquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:50 schreef Djeez het volgende:
Wat een vies, goor, grauw tyfusweer is het vandaag! Ik heb een paar dagen vrij genomen, want er was mooi weer voorspeld, maar het is grijs en grauw bij 8 graden
6:30 en werk buiten, dus prima.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:01 schreef Mani89 het volgende:
Oftewel, laten we blij zijn met wat we wel hebben en zorgen dat je je wekker morgen op 7:00 zet om daarna tot 21:00 in de tuin te liggen.
Tegelijkertijd ook de warmste dag van het jaar.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:50 schreef Tjacka het volgende:
morgen bewolking staat er in het noordwesten
Wat is dit
picsquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:45 schreef Pvt.Webster het volgende:
Korte broek en tanktop (ja ik weet) aan. En dat aan het strand. Het is niet warm, maar uit de wind schroeit het behoorlijk. Ben ook stevig verbrand
.
Gisteren was het frisser, maar ook al flink zonnig. Kijken wat de donderdag doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |