SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
En zon, werkenmethetraamopenweerquote:
Buiten aan het werk. Heb dan toch het liefst alleen een shirt aan, maar dat is te koudquote:Op dinsdag 25 april 2023 10:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En zon, werkenmethetraamopenweer
Als de zon wegvalt is het wel wat minder ja
Ook dit is gewoon lentequote:Op dinsdag 25 april 2023 11:32 schreef INViCTuS het volgende:
Lijkt er steeds meer op dat er lente zo goed als wordt overgeslagen dit jaar. Hopelijk dan maar gelijk vol de zomer in. 3 maanden lang 24-26 graden en weinig regen. Soms onweer
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:32 schreef INViCTuS het volgende:
Lijkt er steeds meer op dat er lente zo goed als wordt overgeslagen dit jaar. Hopelijk dan maar gelijk vol de zomer in. 3 maanden lang 24-26 graden en weinig regen. Soms onweer
[ twitter ]
Waar mag ik tekenen?quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:32 schreef INViCTuS het volgende:
3 maanden lang 24-26 graden en weinig regen.
Toen ik dit in maart al voorspelde, werd ik nog weggehoond. We zullen er nu eenmaal toch aan moeten wennen dat de aarde in rap tempo aan het afkoelen isquote:Op dinsdag 25 april 2023 11:32 schreef INViCTuS het volgende:
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:59 schreef Djeez het volgende:
[..]
Toen ik dit in maart al voorspelde, werd ik nog weggehoond. We zullen er nu eenmaal toch aan moeten wennen dat de aarde in rap tempo aan het afkoelen is
Volgend jaar zomer wordt het nog maar maximaal 10 graden in Nederland denk ik!quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:59 schreef Djeez het volgende:
[..]
Toen ik dit in maart al voorspelde, werd ik nog weggehoond. We zullen er nu eenmaal toch aan moeten wennen dat de aarde in rap tempo aan het afkoelen is
Ik weet even niet hoe ik hier op zal reageren...quote:
Ow, ik zie voor hier toch wel 15-16 voor volgende week. Of eigenlijk vanaf donderdag al. Alleen morgen nog die koude tyfus 11 graden.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:52 schreef Pvt.Webster het volgende:
Wat een baggerruns ineens voor volgende week. Was lange tijd rond de 15-20 graden (maarja, toen nog ultralange termijn) en nu het dichterbij komt draaien de kaarten ineens om en zitten we op 10-11 graden max. een week lang.
Fijne vakantieweek, zo aan de kust. Misschien blijft de bewolking nog wel weg. Want de zonkracht is idd goed.
Dat is klimaatverandering. Precies dat.quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:07 schreef Vigilance het volgende:
Ligt het aan mij of wordt het vooral allemaal extremer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |