SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Dat is ook waarom het werd afgeraden door de VS gok ik.quote:Op dinsdag 25 april 2023 07:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat een flauwekul. Het wordt wel steeds gekker, nu moeten we geloven dat Oekrane Moskou zou aanvallen.
Kiev was met 10 sec weggevaagd als het gebeurde.
Waarom wordt deze onzin verkondigt? Waarom geloven mensen het ook nog?
Het gaat om de gevoelens op het internet. Iedereen zit in spanning tot ze gaan beginnen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 06:55 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Beetje een vreemd plaatje. Volgens mij wordt juist altijd aangegeven dat Oekrane bepaalt wat er gebeurt.
Verkeerde timing mijn beste @Ulxquote:Op dinsdag 25 april 2023 07:52 schreef Ulx het volgende:
Maar de VS voert toch een proxy-oirlog? Waarom willen ze het dan niet?
Zouden ze medium range BMS er op gesodemietert hebben? Hebben ze die raketten berhaupt al gebruikt in deze oorlog?quote:Op dinsdag 25 april 2023 07:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat een flauwekul. Het wordt wel steeds gekker, nu moeten we geloven dat Oekrane Moskou zou aanvallen.
Wat denk je dat een kalibr is?quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:16 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zouden ze medium range BMS er op gesodemietert hebben? Hebben ze die raketten berhaupt al gebruikt in deze oorlog?
Ik zie best het punt wel dat Oekraiene druk voelt om weer successen te boeken om de buitenlandse steun sterk te houden maar andersom geloof ik niet zonder onderbouwing.quote:Op dinsdag 25 april 2023 06:55 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Beetje een vreemd plaatje. Volgens mij wordt juist altijd aangegeven dat Oekrane bepaalt wat er gebeurt.
Waarom mag jij je onzin nog verkondigen is een betere vraag?quote:Op dinsdag 25 april 2023 07:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Volgens mij ging hij daar naartoe om afspraken te maken over een graandeal, maar het loopt weer een beetje uit de handquote:Medvedev: wereld aan vooravond nieuwe wereldoorlog
De wereld staat waarschijnlijk aan de vooravond van een nieuwe wereldoorlog en daarmee stijgt ook de kans op een nucleaire confrontatie. Dat zegt de Russische oud-president Dmitri Medvedev, nu Poetins tweede man in de Russische Veiligheidsraad.
Hij beschrijft de wereld als "ziek" en noemt de dreiging van een nucleaire oorlog groter dan die van de klimaatcrisis. Al is het volgens de politicus nog niet te laat om zo'n groot, internationaal conflict te voorkomen.
Medvedev spreekt de laatste tijd wel vaker dreigende taal met verwijzingen naar een kernoorlog. Ook in februari zei hij dat het Westen een nucleaire catastrofe riskeert als het doorgaat met wapenleveringen aan Oekrane.
Dit weekend waarschuwde de oud-president nog dat Rusland de graandeal zal opblazen als de G-7, een groep van zeven rijke industrielanden, met nieuwe exportrestricties voor Rusland komt.
https://www.telegraaf.nl/(...)-nieuwe-wereldoorlog
Vodka is one hell of a drug.quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:27 schreef Tengano het volgende:
Rusland wil weer een nieuw offensief starten begrijp ik
[..]
Volgens mij ging hij daar naartoe om afspraken te maken over een graandeal, maar het loopt weer een beetje uit de hand![]()
Wat een ontzettende clown is dat mannetje ookquote:
Aandachtshoeren zijn leuk om 10 seconden naar te kijken, bij Medje verveelde het trucje al de eerste keer.quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:45 schreef TLC het volgende:
Bij Medjeved moet ik altijd denken aan
[ afbeelding ]
Wat snapt Nol niet aanquote:
Het zijn explosies in bezette gebieden, dat hebben de Russen ook wel door, misschien komt het zelfs wel van Russische bronnen. Het stil zijn rondom het offensief is denk ik meer over de troepen, luchtafweer, heli's, etc.quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat snapt Nol niet aan
[ afbeelding ]
Mwa ik denk dat een stapel explosies de Russen zo ook wel is opgevallen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat snapt Nol niet aan
[ afbeelding ]
Ik zou het gewoon doen als ik hen was, de Russen hebben tenslotte ook geprobeerd om Zelensky te elimineren.quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:28 schreef TLC het volgende:
Met de berichtgeving van gisteren in het achterhoofd over Oekraine aanvallen in Moskou ;
Stel dat Oekraine putler in het vizier krijgt, moeten ze dan ook eerst toestemming vragen aan de VS om hem te elimineren ?
Met al die Russische oligarchen en ambtenaren die uit ramen vliegen kunnen ze het zelfs makkelijk ontkennen. Zelensky is tenslotte niet de enige die hem dood wil.quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen als ik hen was, de Russen hebben tenslotte ook geprobeerd om Zelensky te elimineren.
Ik neem aan dat de oorlogsfabrieken nu op volle toeren draaien. Alles moet straks weer aangevuld worden en bovendien neemt iedereen vast wat extra's na deze russische verrassing.quote:
Iedereen komt erachter dat ze totaal niet voorbereid zijn op een echte oorlog. Een vd conclusies was bijvoorbeeld dat de UK na een week door hun ammo zou zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:04 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de oorlogsfabrieken nu op volle toeren draaien. Alles moet straks weer aangevuld worden en bovendien neemt iedereen vast wat extra's na deze russische verrassing.
Vraag me af of de meeste wapen/ammo fabrieken dual use gemaakt kunnen worden. Dus in vredestijd vrachtwagens en tractors en in oorlogstijd tanks ofzo. Dan worden de fabrieken en personeel efficienter ingezetquote:Kost wel klauwen met geld allemaal.
Nee, in Europa hadden we het besluit genomen "Dit nooit meer". Maar wat betreft oorlog moet iedereen daarmee instemmen, wat blijkbaar geenszins het geval is dus.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:07 schreef slashdotter3 het volgende:
Iedereen komt erachter dat ze totaal niet voorbereid zijn op een echte oorlog. Een vd conclusies was bijvoorbeeld dat de UK na een week door hun ammo zou zijn.
Vraag me af of de meeste wapen/ammo fabrieken dual use gemaakt kunnen worden. Dus in vredestijd vrachtwagens en tractors en in oorlogstijd tanks ofzo. Dan worden de fabrieken en personeel efficienter ingezet
Daar zit hij niet ver naast.quote:
Helemaal geen last van grootheidswaanzin die lui, waar hebben we dat ook alweer eerder gezien?quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:16 schreef Nielsch het volgende:
Oekrane kan Bakhmut niet meer verdedigen dus Warschau ligt nu binnen handbereik![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
Ah ja die graandeal die Rusland al een keer had opgeblazen waar niemand zich vervolgens iets van aantrok.quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:27 schreef Tengano het volgende:
Rusland wil weer een nieuw offensief starten begrijp ik
[..]
Volgens mij ging hij daar naartoe om afspraken te maken over een graandeal, maar het loopt weer een beetje uit de hand![]()
De achterlijke Russische cultuur van liegen, chanteren, intimideren, westerse verkiezingen saboteren en westerse democratien ondermijnen en buurlanden binnenvallen en de bevolking er van verkrachten en uitroeien dient inderdaad vernietigd te worden. Dat heeft Mr. Ed goed begrepen.quote:
Oekrinse soldaten die mondjesmaat de Dnjerp oversteken, raketten op Tokmak (plaats tussen Zaporizja en Melitopol), raketten op enkele plaatsen aan de "Russische" kant van de Dnjerp... interesting...quote:
+quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Oekrinse soldaten die mondjesmaat de Dnjerp oversteken, raketten op Tokmak (plaats tussen Zaporizja en Melitopol), raketten op enkele plaatsen aan de "Russische" kant van de Dnjerp... interesting...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tering wat een ouwe kerel zeg...quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:24 schreef Jemoederniet het volgende:
Zouden er meer moeten doen:
A Russian soldier crawled to surrender
https://www.reddit.com/r/(...)rawled_to_surrender/
Good morning mister Orc, this is your never wake up anymore call. We hope you had a pleasant stay in Ukraine.quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:29 schreef Jemoederniet het volgende:
NSFW!
Drone dropt twee granaten wel hl precies.
https://www.reddit.com/r/(...)rone_hitting_a_lone/
Waarom zou je ze wijzer maken dan ze al zijn? Laat ze maar lekker zelf uitzoeken waar en hoeveel explosies er zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:08 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Het zijn explosies in bezette gebieden, dat hebben de Russen ook wel door, misschien komt het zelfs wel van Russische bronnen. Het stil zijn rondom het offensief is denk ik meer over de troepen, luchtafweer, heli's, etc.
De bronnen voor deze twitterberichten zijn meestal Russisch telegramgroepen die rapporteren over Oekranse aanvallen op hun posities.quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:34 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom zou je ze wijzer maken dan ze al zijn? Laat ze maar lekker zelf uitzoeken waar en hoeveel explosies er zijn.
Ook binnen Rusland is het een zieke boel, dat land heeft echt een grote reset nodig om al dat kwaad te verwijderen:quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:20 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
De achterlijke Russische cultuur van liegen, chanteren, intimideren, westerse verkiezingen saboteren en westerse democratien ondermijnen en buurlanden binnenvallen en de bevolking er van verkrachten en uitroeien dient inderdaad vernietigd te worden. Dat heeft Mr. Ed goed begrepen.
En deze achterljke totalitaire dictatuur moet dan zogenaamd het lichtend voorbeeld zijn voor het Westen aldus Baudet en z'n aanhangers.quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:52 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ook binnen Rusland is het een zieke boel, dat land heeft echt een grote reset nodig om al dat kwaad te verwijderen:
https://onlytruthaboutrus(...)nything-against-them
A 70-year-old Russian pensioner was resting at a resort and said at a restaurant table that Zelensky is an attractive man and has a good sense of humor. After a couple of hours, the police came to her. It turned out that three people from those present in the restaurant reported on her at once. She was fined $500 for "discrediting the army".
A vigilant pensioner in the suburbs of Moscow was passing by a school and saw a student girl in yellow-blue clothes. The pensioner immediately contacted the police. An investigation is underway.
One woman had a fence painted in yellow-blue colors for many years. Last year, she repainted it in the same colors. Neighbors reported on her and called the police. The police came and had a conversation with her.
One Muscovite was arrested for 14 days after a trip to the subway where the man opened the so-called "extremist materials" on the phone. Vigilant passengers immediately reported on him. If he does such thing again he will face up to 5 years in prison.
Apatische biorobots, behalve als ze mekaar kunnen verraden. En zich dan afvragen waarom ieder centraal of oost-Europees land de Russische invloedssfeer wil verlaten en de achterlijke en misdadige Russische volkscultuur bij het grof vuil wil zetten. Dat is dan "russofobie".quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:52 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ook binnen Rusland is het een zieke boel, dat land heeft echt een grote reset nodig om al dat kwaad te verwijderen:
A 70-year-old Russian pensioner was resting at a resort and said at a restaurant table that Zelensky is an attractive man and has a good sense of humor. After a couple of hours, the police came to her. It turned out that three people from those present in the restaurant reported on her at once. She was fined $500 for "discrediting the army".
A vigilant pensioner in the suburbs of Moscow was passing by a school and saw a student girl in yellow-blue clothes. The pensioner immediately contacted the police. An investigation is underway.
One woman had a fence painted in yellow-blue colors for many years. Last year, she repainted it in the same colors. Neighbors reported on her and called the police. The police came and had a conversation with her.
One Muscovite was arrested for 14 days after a trip to the subway where the man opened the so-called "extremist materials" on the phone. Vigilant passengers immediately reported on him. If he does such thing again he will face up to 5 years in prison.
Sinds de 'bekering' van Nazi-Duitsland denken veel mensen in het Westen dat mensen van nature goed zijn. De Russen hebben nu echter wel onderhand bewezen dat ze van nature kwaadaardig zijn. De signalen waren er al decennia maar we weigerden te geloven dat Russen massaal moordenaars en intrinsiek slecht zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:23 schreef slashdotter3 het volgende:
Er zullen vast goede Russen zijn maar volgens deze Quora user die in St Petersburg heeft gewerkt en er honderden heeft ontmoet hadden ze allemaal dezelfde verrotte mentaliteit
Finally someone who knows the ordinary Russians, I've worked in Moscow when things were considered good and it flummoxed me the way ordinary people grass on their own family even. They have a weird mentality when it comes to authority like it's your fault if your in trouble with the Police with no recourse and they want to know why are you bringing the problems, it's always someone else's fault.
And as individuals they are selfish to the extreme, it shocked me the conversations over a beer after work when their more loose with the chat. Now I obviously haven't met all Russians and don't claim I have, but the few hundreds I worked with a met were all pretty much the same and St Petersburg was equally as bad.
My apologies my writing isn't as good as the answerer but I am also sick and tired of the “Russian People are Victims" bull! Nobody makes them be the way they are, they do it naturally and the women are the worse for reporting everything and everyone in my experience and the information I was told by Russians.
Lol. Vol op zijn ballen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:29 schreef Jemoederniet het volgende:
NSFW!
Drone dropt twee granaten wel hl precies.
https://www.reddit.com/r/(...)rone_hitting_a_lone/
De russen hebben nu eenmaal wat nare trekjes overgehouden aan eeuwenlange mongoolse overheersing, vervolgens waren ze horigen en lijfeigenen onder de tsaren, met bijkomende terreur. En tenslotte als kers op de taart het totalitaire communisme: Rode Terreur, gulags en dingen zoals de Grote Zuivering. Klikken en verraad is er eeuwenlang ingebakken.quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:30 schreef Confetti het volgende:
[..]
Sinds de 'bekering' van Nazi-Duitsland denken veel mensen in het Westen dat mensen van nature goed zijn. De Russen hebben nu echter wel onderhand bewezen dat ze van nature kwaadaardig zijn. De signalen waren er al decennia maar we weigerden te geloven dat Russen massaal moordenaars en intrinsiek slecht zijn.
De kernwapens zullen hun fysieke voortbestaan garanderen maar op economisch vlak verdient geen enkele Rus mededogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 april 2023 17:34 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.quora.com/pro(...)ch-so-that-Sergei-Li
[ afbeelding ]
Mr. President.
What better result could this debate have than a decision on the part of your country to put an end to its military aggression against Ukraine, in accordance with the decision handed down by the international court of justice on the 16th of March 2022?Wat een betoogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Ik heb het bekeken. Dus Zelensky wil kost wat het kost de Krim terugpakken en de russen daar ter plekke afsnijden van Rusland. En Putin heeft aangegeven dat als de de Krim pakken dat dan een nucleare vergelding zal volgen. En de rest van de wereld heeft eigenlijk geen zin in die strijd en laat het liever zoals het is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |