SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Dat is ook waarom het werd afgeraden door de VS gok ik.quote:Op dinsdag 25 april 2023 07:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat een flauwekul. Het wordt wel steeds gekker, nu moeten we geloven dat Oekraïne Moskou zou aanvallen.
Kiev was met 10 sec weggevaagd als het gebeurde.
Waarom wordt deze onzin verkondigt? Waarom geloven mensen het ook nog?
Het gaat om de gevoelens op het internet. Iedereen zit in spanning tot ze gaan beginnen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 06:55 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Beetje een vreemd plaatje. Volgens mij wordt juist altijd aangegeven dat Oekraïne bepaalt wat er gebeurt.
Verkeerde timing mijn beste @Ulxquote:Op dinsdag 25 april 2023 07:52 schreef Ulx het volgende:
Maar de VS voert toch een proxy-oirlog? Waarom willen ze het dan niet?
Zouden ze medium range BMS er op gesodemietert hebben? Hebben ze die raketten überhaupt al gebruikt in deze oorlog?quote:Op dinsdag 25 april 2023 07:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat een flauwekul. Het wordt wel steeds gekker, nu moeten we geloven dat Oekraïne Moskou zou aanvallen.
Wat denk je dat een kalibr is?quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:16 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zouden ze medium range BMS er op gesodemietert hebben? Hebben ze die raketten überhaupt al gebruikt in deze oorlog?
Ik zie best het punt wel dat Oekraiene druk voelt om weer successen te boeken om de buitenlandse steun sterk te houden maar andersom geloof ik niet zonder onderbouwing.quote:Op dinsdag 25 april 2023 06:55 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Beetje een vreemd plaatje. Volgens mij wordt juist altijd aangegeven dat Oekraïne bepaalt wat er gebeurt.
Waarom mag jij je onzin nog verkondigen is een betere vraag?quote:Op dinsdag 25 april 2023 07:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Volgens mij ging hij daar naartoe om afspraken te maken over een graandeal, maar het loopt weer een beetje uit de handquote:Medvedev: wereld aan vooravond nieuwe wereldoorlog
De wereld staat waarschijnlijk aan de vooravond van een nieuwe wereldoorlog en daarmee stijgt ook de kans op een nucleaire confrontatie. Dat zegt de Russische oud-president Dmitri Medvedev, nu Poetins tweede man in de Russische Veiligheidsraad.
Hij beschrijft de wereld als "ziek" en noemt de dreiging van een nucleaire oorlog groter dan die van de klimaatcrisis. Al is het volgens de politicus nog niet te laat om zo'n groot, internationaal conflict te voorkomen.
Medvedev spreekt de laatste tijd wel vaker dreigende taal met verwijzingen naar een kernoorlog. Ook in februari zei hij dat het Westen een nucleaire catastrofe riskeert als het doorgaat met wapenleveringen aan Oekraïne.
Dit weekend waarschuwde de oud-president nog dat Rusland de graandeal zal opblazen als de G-7, een groep van zeven rijke industrielanden, met nieuwe exportrestricties voor Rusland komt.
https://www.telegraaf.nl/(...)-nieuwe-wereldoorlog
Vodka is one hell of a drug.quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:27 schreef Tengano het volgende:
Rusland wil weer een nieuw offensief starten begrijp ik
[..]
Volgens mij ging hij daar naartoe om afspraken te maken over een graandeal, maar het loopt weer een beetje uit de hand![]()
Wat een ontzettende clown is dat mannetje ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |