Oh dat kan ik me zo goed voorstellen. Los van Vissen of sterrenbeelden of wat dan ook. Zulke dingen zijn irritant. Iemand moet een beetje emotie in de strijd gooienquote:Op maandag 24 april 2023 21:17 schreef Donna het volgende:
Mijn laatste post;
Hahahaha. Ik ben ook sterrenbeeld Vissen. Ik was er ook behoorlijk vanaf en erg verdrietig en mijn vriend is dan zo van; ja het is al gebeurd, kan gebeuren.
Ik zou nog liever hebben dattie piswoest wordt, want dat laffe 'it is what it is' kan ik op zo'n moment ZO slecht tegen.
Heerlijk van die kleutersquote:Op maandag 24 april 2023 21:23 schreef Sumppi het volgende:
Hier wel blij dat m'n man niet woest werd en me direct een knuffel gaf toen ik over m'n toeren thuis kwam.
Voelde me ook zo schuldig en was al boos en verdrietig genoeg op mezelf.![]()
En kleuter gaat er ook altijd weer zo lekker overheen: 'en jij zegt vaak in de auto dat ándere mensen niet kunnen rijden...'.
Nouja, dat zeg ik dus ook nooit meer.
Een knuffel en 'alles komt goed' is natuurlijk ook prima. Maar dat emotieloze 'het is wat het is' terwijl hij eigenlijk wel pissig is kan ik heel slecht tegen. Ik moet emotie voelen. In welke vorm maakt dan niet zoveel uit haha.quote:Op maandag 24 april 2023 21:23 schreef Sumppi het volgende:
Hier wel blij dat m'n man niet woest werd en me direct een knuffel gaf toen ik over m'n toeren thuis kwam.
Voelde me ook zo schuldig en was al boos en verdrietig genoeg op mezelf.![]()
En kleuter gaat er ook altijd weer zo lekker overheen: 'en jij zegt vaak in de auto dat ándere mensen niet kunnen rijden...'.
quote:Op maandag 24 april 2023 21:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Steenbok, geen flauw idee of het wat betekent, maar ik heb zeer zeker hele sterke emoties
`oeps das geen foto om vrolijk van te wordenquote:
Ga ik ook zo doen was om 2 uur al weer op en gisteren om 3.30 uur dus heb wat uurtjes in te halen. Hopelijk vannacht weer beter. Slaap lekkerquote:
Succes lieverdquote:Op maandag 24 april 2023 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga ik ook zo doen was om 2 uur al weer op en gisteren om 3.30 uur dus heb wat uurtjes in te halen. Hopelijk vannacht weer beter. Slaap lekker
Lekker slapenquote:
Dank je ik hoop voor jou ook een hele fijne nachtrust.quote:Op maandag 24 april 2023 21:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Succes lieverd
[..]
Lekker slapen
Dat is gelukkig niet mijn deur hoor.quote:Op maandag 24 april 2023 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`oeps das geen foto om vrolijk van te worden
Gelukkig maarquote:
Kan ik na twee slechte nachten wel gebruiken. Anders naar de nachtdienst voor een pilletjequote:Op maandag 24 april 2023 21:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je ik hoop voor jou ook een hele fijne nachtrust.
Dat is al weer vroeg, en veel te weinig. Dat er nu niets is waar je lekker van kan door slapen.quote:
Awwwwquote:Op maandag 24 april 2023 21:23 schreef Sumppi het volgende:
Boksquote:Op dinsdag 25 april 2023 08:39 schreef Sarabi het volgende:
Geen vissen hier maar het sterrenbeeld daar voor waterman.
Komt eraan. Hartfilmpje was goed en vandaag hoor ik hoe en wanneer de clozapine start en dan komt het helemaal goedquote:Op dinsdag 25 april 2023 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is al weer vroeg, en veel te weinig. Dat er nu niets is waar je lekker van kan door slapen.
quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Awwww
Doet me denken aan jaren geleden toen ik kinderen van mijn werk in de auto had. Tijdens het achteruit inparkeren raakte ik (zacht) een paaltje en toen zei een van de kinderen 'Ow dat doet mijn mama ook altijd'
Ik houd echt niet bij wie wat is in mijn omgevingquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:09 schreef TaMieke het volgende:
Ik ken veel vissen. Telt dat ook?
Zelf schorpioen. 2 water tekens, schijnt goed te gaan samen.
quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik houd echt niet bij wie wat is in mijn omgeving
Hopelijk slaap je dan beterquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Komt eraan. Hartfilmpje was goed en vandaag hoor ik hoe en wanneer de clozapine start en dan komt het helemaal goed
Lekker smullen Sarabi. Ik zag ze ook liggen bij de Lidl maar de koek leek mij niet al te vers dus maar niet meegenomenquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:47 schreef Sarabi het volgende:
Oranje tompoucen en bollen gehaaldman en ik werden het niet eens welke van de 2 we zouden halen dus toen maar allebei gekocht.
Heerlijk. Vanavond komen er oranje tompoucen met Picnic en we gaan misschien die bollen van Jumbo ook nog wel halen. Vanaf dit weekend streng aan de bak.quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:47 schreef Sarabi het volgende:
Oranje tompoucen en bollen gehaaldman en ik werden het niet eens welke van de 2 we zouden halen dus toen maar allebei gekocht.
Ik onthoud ook alle verjaardagen, alleen ik heb niks met sterrenbeelden en onthoudt ze ook niet, geen flauw idee welke maand wat isquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:40 schreef Donna het volgende:
Ik onthou alle verjaardagen wel. Automatisch zit daar dan een sterrenbeeld bij.
Vroeger teveel horoscopen gelezen denk ik.
Ja, het is een erg kalmerende antipsychoticum. Wel een zwaar middel, zetten ze altijd in als de rest niet meer werktquote:
Jummie! Jaloersquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:47 schreef Sarabi het volgende:
Hier is de Loenatic compleet: De activiteitenbegeleiders zijn voor iedereen houden kroontjes met rood/wit/blauwe lintjes aan het knutselen. Ik ben nog niet zo ver heen...quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Het wordt hier oranje tompoucen en taart. En meer zooi.
Ik ben niet zo'n fijnproeverquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker smullen Sarabi. Ik zag ze ook liggen bij de Lidl maar de koek leek mij niet al te vers dus maar niet meegenomen
Dat van een tompouce moet wel lekker knapperig zijn vind ik altjd
Oja ik las dat je naar een diëtist gaat? Ik moet ook echt weer gezonder gaan leven (roep ik ook al een jaar).quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Heerlijk. Vanavond komen er oranje tompoucen met Picnic en we gaan misschien die bollen van Jumbo ook nog wel halen. Vanaf dit weekend streng aan de bak.
Aankomen is niet het einde van de wereld hequote:Op dinsdag 25 april 2023 10:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben doodsbang aan te komen van mijn nieuwe medicijn. Die is echt berucht erom...maar ik ga er tegen vechten
Heftigquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, het is een erg kalmerende antipsychoticum. Wel een zwaar middel, zetten ze altijd in als de rest niet meer werkt
Ik vind het belangrijker dat het werkt idd.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Aankomen is niet het einde van de wereld he![]()
O ja ik wel, tompoucen moeten vers en knapperig zijn. Vroeger hadden ze bij de hema slaagroom tompouce mmmmmm die waren zo lekker De bovenkant was dan met chocoladequote:Op dinsdag 25 april 2023 10:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fijnproever
[..]
Oja ik las dat je naar een diëtist gaat? Ik moet ook echt weer gezonder gaan leven (roep ik ook al een jaar).
Oh my.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier is de Loenatic compleet: De activiteitenbegeleiders zijn voor iedereen houden kroontjes met rood/wit/blauwe lintjes aan het knutselen. Ik ben nog niet zo ver heen...
Ja klopt, vanmiddag. Ben er echt klaar mee, gisteren meteen een afspraak gemaakt. Ik probeer het zelf en dan gaat er weer 4 kilo af, en dan komt er weer 2 bij, weer 1 eraf. En het kost me zoveel moeite en ik heb amper tot geen stok achter de deur.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fijnproever
[..]
Oja ik las dat je naar een diëtist gaat? Ik moet ook echt weer gezonder gaan leven (roep ik ook al een jaar).
Gewoon de volgende keer tegen haar zeggen dat je ook moeders kent die wel gewoon normaal en aardig tegen hun dochters doenquote:Op dinsdag 25 april 2023 10:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het belangrijker dat het werkt idd.
Alleen mijn moeder loopt nu al elke keer als ze me ziet te zeuren met "met die nieuwe medicijnen meot je wel gaan afvallen he! Ik ken schizo die dun zijn"
Heel leuk en aardig, maar ik slik van alles en nog wat en het lukt me gewoon niet
Slimquote:Op dinsdag 25 april 2023 10:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja klopt, vanmiddag. Ben er echt klaar mee, gisteren meteen een afspraak gemaakt. Ik probeer het zelf en dan gaat er weer 4 kilo af, en dan komt er weer 2 bij, weer 1 eraf. En het kost me zoveel moeite en ik heb amper tot geen stok achter de deur.
Nu moet ik straks elke week komen wegen, dan is die stok er wel.
Realisme is niet d'r sterkste punt gok ik?quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alleen mijn moeder loopt nu al elke keer als ze me ziet te zeuren met "met die nieuwe medicijnen meot je wel gaan afvallen he! Ik ken schizo die dun zijn"
Heel leuk en aardig, maar ik slik van alles en nog wat en het lukt me gewoon niet
Ze klonk in ieder geval leuk en down to earth aan de telefoon.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Slim
Hopelijk is de klik er ook, je hebt zo veel verschillende diëtisten.
Precies.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, het kost mij al zat moeite om wat gewicht te verliezen en het enige wat me in de weg zit, is m'n eigen gebrek aan discipline en wat stress.
Investeren in jezelf en happy voelen met jezelf is nooit zonde van het geld.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:36 schreef Donna het volgende:
[..]
Ze klonk in ieder geval leuk en down to earth aan de telefoon.
Mijn vriend vindt het ook maar 'stom' dat ik het alleen kan als ik me moet bewijzen elke week, maar goed, niet iedereen steekt hetzelfde in elkaar. Zo is het nou eenmaal. Hij snapt het nu wel hoor.
Maar hij vond het heel even zonde van het geld.
M'n man zou zelf ook niet kiezen voor PT, maar snapt nu wel waarom ik het de kosten waard vind.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:36 schreef Donna het volgende:
[..]
Mijn vriend vindt het ook maar 'stom' dat ik het alleen kan als ik me moet bewijzen elke week, maar goed, niet iedereen steekt hetzelfde in elkaar. Zo is het nou eenmaal. Hij snapt het nu wel hoor.
Ware woorden dit.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Investeren in jezelf en happy voelen met jezelf is nooit zonde van het geld.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 25 april 2023 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, het kost mij al zat moeite om wat gewicht te verliezen en het enige wat me in de weg zit, is m'n eigen gebrek aan discipline en wat stress.
Fijn dat hij het nu wel snaptquote:Op dinsdag 25 april 2023 10:36 schreef Donna het volgende:
[..]
Mijn "probleem" daarmee is dat ik dondersgoed wéét hoe ik het voor elkaar kan krijgen, alleen de snack-cyclus doorbreken kost moeite. Helpt het ook niet mee dat ik bij iedere menstruatie een MOET-SNAAIEN-NU-bui heb, dat werkt niet echt mee met de gewoonte doorbreken.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:39 schreef Sarabi het volgende:
Ik denk dat ik te eigenwijs voor een diëtist ben.
Heel wijs idd.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Investeren in jezelf en happy voelen met jezelf is nooit zonde van het geld.
Mja, en (even vanuit niet-eetstoornissenachtergrond, uiteraard) alleen motivatie is gewoon niet genoeg.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:41 schreef TaMieke het volgende:
Het is ook moeilijk. Het is ook een stuk mindset en je moet ergens een "verlangen" hebben om er iets aan te doen. Dat moet denk ik groot genoeg zijn om er daadwerkelijk mee aan de slag te kunnen. De drang/motivatie moet er zijn, zeg maar.
Ik heb de theorie ook heel goed voor ogen inderdaad.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn "probleem" daarmee is dat ik dondersgoed wéét hoe ik het voor elkaar kan krijgen, alleen de snack-cyclus doorbreken kost moeite. Helpt het ook niet mee dat ik bij iedere menstruatie een MOET-SNAAIEN-NU-bui heb, dat werkt niet echt mee met de gewoonte doorbreken.
En m'n conditie is best goed, het is vooral optisch.
Nee niet altijd. Zeg ook niet dat het altijd lukt of gemakkelijk gaat. En extra hulp is ook zeker niets mis mee.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, en (even vanuit niet-eetstoornissenachtergrond, uiteraard) alleen motivatie is gewoon niet genoeg.
Ja, elke week bloedprikken en dat soort dingen. Dagelijks bloeddruk, koorts meten etc... maar goedquote:
Ik heb bij m'n PT ook een weeg/meetmoment om die reden. Beetje externe druk kan geen kwaad bij me.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb de theorie ook heel goed voor ogen inderdaad.
Het is mijn streven en ik eet gezond, alleen heel mijn metabolisme is naar de klote door eetstoornis + medicijnenquote:Op dinsdag 25 april 2023 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Realisme is niet d'r sterkste punt gok ik?
Gezond gewicht is een prima streven, maar eerst de rest goed op de rit.
Oef, da's niet niks! Ik neem aan dat het een tijdelijk middel is?quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, elke week bloedprikken en dat soort dingen. Dagelijks bloeddruk, koorts meten etc... maar goed
Neequote:Op dinsdag 25 april 2023 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oef, da's niet niks! Ik neem aan dat het een tijdelijk middel is?
Ik duim dat het goed voor je gaat werken.quote:
Wees tevreden met wie je bent, soms kan je er ook niets aan doen als je dikker bent.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Komt wel goedquote:Op dinsdag 25 april 2023 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik duim dat het goed voor je gaat werken.
Hopelijk slaap je er goed van en ga je je daardoor ook beter voelen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, elke week bloedprikken en dat soort dingen. Dagelijks bloeddruk, koorts meten etc... maar goed
Accepteer het dat het zo is Child en laat de snerende opmerkingen van andere niet bij je binnenkomen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is mijn streven en ik eet gezond, alleen heel mijn metabolisme is naar de klote door eetstoornis + medicijnen
Nee, dat willen we beiden niet. Zij niet omdat ik de patiënt ben en zij niet. Ik omdat zij dan de fantastische moeder gaat uithangen en ik dan scheve ogen krijg.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wees tevreden met wie je bent, soms kan je er ook niets aan doen als je dikker bent.
Ik weet dat het moeilijk voor je is maar probeer die gemene opmerkingen van je moeder van je af te laten glijden.
Misschien moet een van jou zorgverleners eens met haar praten dat wat zij doe niet bevorderlijk is voor jou herstel/leven
Precies. Ik heb er ook echt wel zin in.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb bij m'n PT ook een weeg/meetmoment om die reden. Beetje externe druk kan geen kwaad bij me.
Juist omdat jij de patient bent is het van wezenlijk belang dat je dit gaat zeggen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, dat willen we beiden niet. Zij niet omdat ik de patiënt ben en zij niet. Ik omdat zij dan de fantastische moeder gaat uithangen en ik dan scheve ogen krijg.
Ik moet gewoon een dikkere huid krijgen
En dat CotS scheve ogen zou krijgen is natuurlijk echt niet waar. Een psych weet wel beter.quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Juist omdat jij de patient bent is het van wezenlijk belang dat je dit gaat zeggen.
Zij speelt een grote rol in hoe jij je voelt.
Ook dat.. Ik kan mij hier zo boos over maken, je ziet dat je kind helemaal in de knoop zit en dan doe je dit. Ik snap wel dat moeder het niet wil want die weet best wel dat ze goed fout zit.quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:05 schreef Donna het volgende:
[..]
En dat CotS scheve ogen zou krijgen is natuurlijk echt niet waar. Een psych weet wel beter.
Ik heb niets met sterrenbeelden en oranje tompoucequote:Op dinsdag 25 april 2023 11:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naja, laten we het weer over sterrenbeelden en oranje tompouces hebbenOp het moment voel ik me al kut en wil hier even niet aan denken
Sorry
Kroontjes.quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb niets met sterrenbeelden en oranje tompouce![]()
Maar het is wel bijna koningsdag. Doen ze daar bij jullie nog iets aan Child
Nee geen sorry, begin er zelf over. Alleen nu even klaarquote:Op dinsdag 25 april 2023 11:08 schreef Donna het volgende:
Sorry CotS, ik wil er eigenlijk ook steeds niet meer op reageren, maar het maakt me gewoon boos.
Ik? De groep ontvluchten, want ik weiger een kartonnen kroontje met crêpapieren lintjes eraan te lopenquote:Op dinsdag 25 april 2023 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb niets met sterrenbeelden en oranje tompouce![]()
Maar het is wel bijna koningsdag. Doen ze daar bij jullie nog iets aan Child
Stiekem laatst al bij de HEMA gegetenquote:Op dinsdag 25 april 2023 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Nou, ik heb zin in m'n tompouce.
[ afbeelding ]
Dat snap ik dan ook welquote:Op dinsdag 25 april 2023 11:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik? De groep ontvluchten, want ik weiger een kartonnen kroontje met crêpapieren lintjes eraan te lopen
Ja, maar dat zijn kinderen, wij zijn allemaal volwassen,quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat snap ik dan ook wel
Vroeger gingen we met school naar de grote markt * ( In Bergen op Zoom) en dan gingen we zingen en klepperen met twee van die houtjes
https://sargasso.nl/closing-time-klepperdeklep/
Ja dat snap ik, als kinderen zijnde was het wel leuk zou het nu ook niet meer doen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn kinderen, wij zijn allemaal volwassen,
maar wel gek, dat geef ik toe
Ja daaromquote:Op dinsdag 25 april 2023 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, als kinderen zijnde was het wel leuk zou het nu ook niet meer doen.
Gewoon lekker gaan haken of tekenen
Wat is AT?quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja daaromik vermaak me wel
Ik ben verplicht om 's ochtends en 's middags naar de AT te gaan, de rest van de dag ben ik lekker een loner.
Mij zegt die hele Koningsdag ook niets hoor, hij feliciteert mij ook niet ls ik jarig benquote:Op dinsdag 25 april 2023 11:41 schreef Patapon het volgende:
Koningsdag vier ik al 22 jaar niet meer..... dan moet ik werken.
Tompouce heb ik als kind zo vaak gegeten dat ik ze nu niet meer zo lekker vind.
Dus werktelefoon aan, surface op tafel en proberen te borduren, haken of gamen.
Dat is bij mij denk ik het grootste probleem. Ik vind mezelf wel prima zoals ik ben. Ik moet alleen mijn lichaam iets meer gezonde dingen voeren, maar dar vind ik dus omdat het gewoon beter voor mijn lichaam is, niet perse vanwege de kilo's.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:41 schreef TaMieke het volgende:
Het is ook moeilijk. Het is ook een stuk mindset en je moet ergens een "verlangen" hebben om er iets aan te doen. Dat moet denk ik groot genoeg zijn om er daadwerkelijk mee aan de slag te kunnen. De drang/motivatie moet er zijn, zeg maar.
quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is bij mij denk ik het grootste probleem. Ik vind mezelf wel prima zoals ik ben. Ik moet alleen mijn lichaam iets meer gezonde dingen voeren, maar dar vind ik dus omdat het gewoon beter voor mijn lichaam is, niet perse vanwege de kilo's.
Verder doen we niets aan Koningsdag. Ik ben op die dag wel toevallig bij mijn ouders en daar staat de tv altijd aan dus ik zal deze keer vast wel iets mee krijgen.
O dan is het niet zo handig als je daar bent, gewoon aangeven Child als het je te druk isquote:Op dinsdag 25 april 2023 11:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Normaal gesproken vind ik de vrijmarkt leuk, maar dat zit er dit jaar niet in, ik trek dat echt niet. Al die mensen/drukte/prikkels
AT = activiteiten therapie. Gewoon een hok waar je van alles en nog wat kan doen en waar de patiënten komen. Alleen het is mij te druk. Vanochtend was de radio aan, iemand speelde piano, drie gesprekken... ik trek dat echt niet
Als je zelf tevreden bent is het toch goed, laat anderen lekker denken wat ze willen denken.quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als ik heel eerlijk ben vind ik vollere vrouwen mooier, persoonlijke smaak, en ik vind het mezelf ook niet misstaan. Zonder externe negativiteit zou ik niet zo moeilijk doenGewoon gezond eten en zo is nu mijn motto en ik zie wel.
Ja ach, dat uurtje per dag kan ik wel aanquote:Op dinsdag 25 april 2023 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan is het niet zo handig als je daar bent, gewoon aangeven Child als het je te druk is
Jaquote:Op dinsdag 25 april 2023 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je zelf tevreden bent is het toch goed, laat anderen lekker denken wat ze willen denken.
Even bijkomen dusquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:44 schreef Donna het volgende:
Ik voel me ook gaar.
Bij de diëtist geweest. Dan heb je het toch weer over hoe het er aan gekomen is. Zwangerschappen, miskramen, emotie eten. Nouja, was wel een emotionele middag nu ik daar achteraf over nadenk.
Net geborduurd en kijk ondertussen MAFS USA.
Borduurspullen nu opruimen en dan nog even de was doen.
Wat voor games speel je?quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Even bijkomen dus![]()
Ik heb eerder vanavond al zitten borduren en zat nu even te gamen. Ben aan het twijfelen wat in nu nog ga doen. Mijn man is een avond weg dus voelt altijd een beetje vreemd.
Slaapquote:Op woensdag 26 april 2023 07:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Zo op die nieuwe medicijnen slaap je wel zegDe wekker ging over zes uur en kwart over zeven was ik wakker genoeg om op te staan. Werd alleen even wakker van een droge mond vannacht
Ik ben op dit moment heel simpel Mario Kart 8 aan het spelenquote:
Bijnaquote:Op woensdag 26 april 2023 09:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment heel simpel Mario Kart 8 aan het spelen
Verder vooral aan het wachten op de nieuwe Zelda
Jaaaaquote:
Ik moet de vorige zelda nog uitspelenquote:Op woensdag 26 april 2023 09:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment heel simpel Mario Kart 8 aan het spelen
Verder vooral aan het wachten op de nieuwe Zelda
Ik moet überhaupt nog beginnen.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet de vorige zelda nog uitspelen
Meer een final Fantasy meisje ben ikquote:Op woensdag 26 april 2023 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet überhaupt nog beginnen.
Geen Zelda-meisje.
Als ik mezelf aan een franchise zou hangen, is het Pokémon.quote:Op woensdag 26 april 2023 10:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Meer een final Fantasy meisje ben ik
Steam deck komt hier ook als er korting op is. Verder naast een gamelaptop heb ik een Xbox en switchquote:Op woensdag 26 april 2023 11:56 schreef Patapon het volgende:
Hier ook een gamer! Nu bezig met Harvestella, en afgelopen week Ryza 3 en Advance Wars voor de Switch gekocht.
Ik moet Xenoblade 3 nog spelen....en zit te wachten op de nieuwe Zelda.
Man speelt sinds hij de Steamdeck heeft bijna iedere dag Elden Ring.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 april 2023 14:00 schreef Sarabi het volgende:
Ohnee, what happend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 april 2023 14:00 schreef Sarabi het volgende:
SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ik heb nog PlayStation 1 en Xbox gen 1 oftewel classic. Dus eigenlijks 2 Xboxen, want ik heb ook nog de serie squote:Op woensdag 26 april 2023 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Gamelaptop, Playstations, Xboxen, Switch... Volgens mij heb ik wel even genoeg om op te spelen.(Niet allemaal door mij aangeschaft hoor, het voordeel van allebei graag een spelletje spelen.
)
Hier ook een aantal generaties console inderdaad.quote:Op woensdag 26 april 2023 14:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb nog PlayStation 1 en Xbox gen 1 oftewel classic. Dus eigenlijks 2 Xboxen, want ik heb ook nog de serie s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 april 2023 18:45 schreef Sarabi het volgende:
Dankjewel allemaalSterkte aan je vaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Dankjewel allemaalWat klote, Sarabi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat ze hem in het ziekenhuis goed kunnen helpen. Is het onzeker hoe of wat? Veel sterkte voor jullie.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
Dankjewel allemaalSterkte en beterschap voor je vaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Thnx, jij ook Child Fijn dat je lekker geslapen hebt, hopelijk zet dit zich voort.quote:Op donderdag 27 april 2023 06:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen en fijne Koningsdag
Hier weer goed geslapen
Fijn dat je lekker geslapen hebt.quote:Op donderdag 27 april 2023 06:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen en fijne Koningsdag
Hier weer goed geslapen
Herkenbaarquote:Op donderdag 27 april 2023 19:55 schreef Donna het volgende:
Ik zou nog even borduren maar ben eigenlijk echt moe.
Liefquote:
`waarom?quote:
Goedemorgenquote:
Morguh ESFquote:Op vrijdag 28 april 2023 07:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Goedemorgen
Kort nachtje geweest voor mij
alleen de koning op tv gekeken en dat was hetquote:Op vrijdag 28 april 2023 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh ESFhoe komt dat Koningsdag gevierd?
O, daar heb je geen kort nachtje doorquote:Op vrijdag 28 april 2023 07:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
alleen de koning op tv gekeken en dat was het
Gisteravond iets te lang door gegamed met een groepjequote:Op vrijdag 28 april 2023 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, daar heb je geen kort nachtje door
Ik heb weinig gezien van alles alleen de stukjes op tv in het nieuws
Ben wel even naar de kleedjesmarkt geweest maar kwam er met de scootmobiel niet door
O dat kan ook niet.quote:Op vrijdag 28 april 2023 07:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gisteravond iets te lang door gegamed met een groepje
Ik lag om 23.30 in bedquote:Op vrijdag 28 april 2023 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kan ook niet.
Ik lag er wel op tijd in zo tegen 22.30 uur nog even tv gekeken in bed. Duurt nooit lang dan val ik wel in slaap. ALtijd tijdens de reclame
Ik wist niet eens dat het nog uitgezonden werd.quote:Op vrijdag 28 april 2023 08:40 schreef Dotteke het volgende:
WIe heeft er gisteren eigenhuis en tuin toevallig gezien?
Ik ook niet tot mijn zoon benaderd werd of ze zijn huis mochten laten zien in het programmaquote:Op vrijdag 28 april 2023 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het nog uitgezonden werd.
quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:35 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Zometeen mijn nagels laten doen en verder als het goed eens even een dagje rustig aan. Naar al het hollen en rare dagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Oh grappig!quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet tot mijn zoon benaderd werd of ze zijn huis mochten laten zien in het programma
Die ene boer van Boer zoekt Vrouw is nu de tuinman. Ben z'n naam even kwijt.quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het nog uitgezonden werd.
Geen idee weet alleen dat Fraukje de Both het presenteerd. Kijk het eigenlijk nooit alleen gisteren natuurlijk welquote:Op vrijdag 28 april 2023 09:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Die ene boer van Boer zoekt Vrouw is nu de tuinman. Ben z'n naam even kwijt.
Dat wist ik dan weer niet haha. Wat grappig zeg van je zoon!quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee weet alleen dat Fraukje de Both het presenteerd. Kijk het eigenlijk nooit alleen gisteren natuurlijk wel
Ja ze hadden foto’s en filmpjes van hun huis op instagram en werden benaderd door rtl 4 of ze mee wilde doen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat wist ik dan weer niet haha. Wat grappig zeg van je zoon!
Heel leuk! En goed te doen, denk ik. Katten.quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Gisteren wel de vrijmarkt over geweest, maar uiteindelijk alleen wat bij de Pipoos gekocht:
[ afbeelding ]
Toen ik een tijdje geleden een tekening "moest" maken voor een valentijnsactie elders, bedacht ik me dat ik tekenen eigenlijk wel weer heel leuk vond om te doen en deze zag er leuk uit om mee te oefenen.
Nou, inderdaad.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:16 schreef Donna het volgende:
Gelukkig vrij positief @:Sarabi
Maar duimen dat hij zich aan de regeltjes houdt idd. Vervelend eigenwijs kunnen ouders soms zijn.![]()
Toitoi
Ja, misschien heeft het ook met de vakantie te maken? Voor mij geldt dat ik vooral druk ben met werk en de kinderen thuis.quote:
Ja met kleine kinderen heb je weinig tijd om te internetten als ik de kleintje te logeren heb dan ben ik er ook veel minder.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:52 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ja, misschien heeft het ook met de vakantie te maken? Voor mij geldt dat ik vooral druk ben met werk en de kinderen thuis.![]()
Deze week had ik weer een sollicitatie voor een functie waar ik voor gevraagd ben (intern, bovenop dat waar ik voor ben aangenomen). Denk dat ik volgende week meer hoor. Dit keer heb ik er wel een goed gevoel over. Kreeg net ook te horen dat ze het een prettig gesprek vonden. Dus langzaam loopt mijn agenda vol.![]()
Wat jammer en stom trouwens dat je met je scootmobiel niet die markt door kon. Was het zo druk dat mensen niet aan de kant gaan? Of te krap door alle kleedjes?
Heb je bij die Pipoos die stokpaarden gezien? Dat is weer helemaal in ofzo, om ze zelf "af" te maken? Zag ze later nog in een andere winkel ook.quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Gisteren wel de vrijmarkt over geweest, maar uiteindelijk alleen wat bij de Pipoos gekocht:
[ afbeelding ]
Toen ik een tijdje geleden een tekening "moest" maken voor een valentijnsactie elders, bedacht ik me dat ik tekenen eigenlijk wel weer heel leuk vond om te doen en deze zag er leuk uit om mee te oefenen.
Wat naar dit!quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh voor een scootmobiel gaan ze niet aan de kant, je moet ogen, voor, achter en opzij hebben als je daar in rijd. Mensen schieten er zo voor en o wee als je ze dan raak dan zijn ze boos.
Net als in de winkels, echt lekker winkelen is het niet hoor je moet echt heel heel goed opletten.
Zit een claxon heb, heb het een keer in de winkel gedaan. En toen was en een gangpad verder een kind die er zo van geschrokken is en zo huilde dat ik dat nooit meer gedaan hebquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:01 schreef Sumppi het volgende:
Lekker dan.Ik zou er een claxon op hebben gezet. Of de hele tijd roepen: 'PARDON!'.
Nee, ik zou binnen de kortste keren ruzie hebben, geloof ik.
Ze zien je als een obstakel he vooral als het druk is en ik snap dat ergens ook wel.quote:
Jaa ik probeer juist ruimte te maken altijd voor mensen in rolstoelen, scootmobielen of op krukken.quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zien je als een obstakel he vooral als het druk is en ik snap dat ergens ook wel.
Daarom ga ik ook het liefst gelijk om 8 uur even er over, dan is het nog niet zo druk.
Maar ik had twee logeetjes dus kon niet zo vroeg gaan.
Het is geen ramp natuurlijk maar vind dat altijd wel even leuk om over heen te rijden
Een enkeling doet dat ook wel maar het merendeel nietquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:13 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Jaa ik probeer juist ruimte te maken altijd voor mensen in rolstoelen, scootmobielen of op krukken.
Uiteindelijk loopt iedereen elkaar omver maar t blijft ontzettend asociaal.
Ohhh bizar. Word daar echt woedend vanquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een enkeling doet dat ook wel maar het merendeel niet
Of je komt aanrijden en dan flikkeren ze hun kar net voor daar waar ji j aan komt rijden en gaan dan een eind verderop hun boodschappen pakken.
Ik heb wel eens zo kar 2 paden verder geduwd al zittend in de scoot
Ben lamlendig vandaag. Hele dag al beroerd en extreem aan de dunne, gisterenavond ook al lichtelijk beroerd. Mijn vriend was vanochtend ook niet lekker dus misschien gisterenavond iets gegeten wat verkeerd was?quote:
Ik weet niet beter na 13 jaar. Vooral zo rond de feestdagen is het echt een hel in de winkels om je boodschappen te kunnen doen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:32 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ohhh bizar. Word daar echt woedend van
quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, daar hebben we nog even om staan grinniken.quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:01 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Heb je bij die Pipoos die stokpaarden gezien? Dat is weer helemaal in ofzo, om ze zelf "af" te maken? Zag ze later nog in een andere winkel ook.
quote:Op vrijdag 28 april 2023 18:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]FijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
O dat is minder Donna, hopelijk ben je vandaag opgeknapt. Beterschapquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Ben lamlendig vandaag. Hele dag al beroerd en extreem aan de dunne, gisterenavond ook al lichtelijk beroerd. Mijn vriend was vanochtend ook niet lekker dus misschien gisterenavond iets gegeten wat verkeerd was?
Mijn darmen gaan ook als een idioot te keer. Heb morgen een uitje dus hoop snel op beterschap.
quote:Op vrijdag 28 april 2023 18:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Dotteke op 29-04-2023 08:00:25 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Hey je naam op de helm, dat is leukquote:
Je hebt er wel lekker weer bijquote:Op zondag 30 april 2023 08:31 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Laatste bezorgdag van deze ronde.
Net even naar buiten geweest maar het is echt lekker.quote:
Helaas werd alleen maar erger. Zal de details achterwege laten.quote:Op zaterdag 29 april 2023 05:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder Donna, hopelijk ben je vandaag opgeknapt. Beterschap
O jee was het zo erg, hopelijk ben je nu dan wel weer wat opgeknapt?quote:Op zondag 30 april 2023 15:16 schreef Donna het volgende:
[..]
Helaas werd alleen maar erger. Zal de details achterwege laten.
Ach jee dan heb je het flink te pakken gehad. Hopelijk wordt de kleine niet al te zien `beterschap voor jullie.quote:Op zondag 30 april 2023 15:31 schreef Donna het volgende:
Vreselijk. Ben ner weer van bed. Hou weer iets binnen dus hopelijk gaat het nu wel de goede kant op.
Wel een goede start van de dieetperiode. Complete detox dit.
Wel jammer dat kleuter vannacht ook moest spugen.
Fijn weer iets van je te lezen.quote:Op zondag 30 april 2023 18:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
![]()
Het gaat even minder. Ben een paar keer flink geflipt over dingen waarvan ik achteraf denk "moet je daar nou zo boos om worden", denk in de grootte van 'ik wil een kopje koffie, maar mag niet'. Concenteren en langere stukken tekst lezen is moeilijk.
O dat is fijn te horen nu de laatste 5% nog en hoppa je kan er weer tegen.quote:Op maandag 1 mei 2023 09:12 schreef Donna het volgende:
Goedemorgen!
Kleuter is niet ziek geworden en ik ben er ook weer voor 95%!
Jee het zit je niet mee`he. En ze gaan er ook meer stoppen ivm de bezuinigingenquote:Op maandag 1 mei 2023 13:50 schreef drakin het volgende:
Nou alweer gedoe bij stap aanvraag, zucht![]()
Blij voor een vriendin, haar is het dit keer wel gelukt
Ja kutgedoe ditquote:Op maandag 1 mei 2023 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jee het zit je niet mee`he. En ze gaan er ook meer stoppen ivm de bezuinigingen
Ja ik snap he ,je moet je echt heel vroeg inloggen wil je er door komenquote:
Lief van je maar volgens mij heb je even genoeg aan je zelf of niet?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een hele dikke knuffel voor jouAls ik iets voor je kan doen, mijn DM staat voor je open
2450 euro stortenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een hele dikke knuffel voor jouAls ik iets voor je kan doen, mijn DM staat voor je open
Nee dat makt niks uit, je wordt gewoon willekeurig in een wachtrij geplaatstquote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik snap he ,je moet je echt heel vroeg inloggen wil je er door komen
Dan is er voor die studie wel heel veel animo, ik weet niet beter of je wordt in volgorde van binnenkomst in de wacht gezet en als je je niet uitlogt blijf je daar gewoon staan.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee dat makt niks uit, je wordt gewoon willekeurig in een wachtrij geplaatst
En dit heeft intussen ook 3 ochtenden gekost
Iedereen meld zich voor een andere studie aanquote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is er voor die studie wel heel veel animo, ik weet niet beter of je wordt in volgorde van binnenkomst in de wacht gezet en als je je niet uitlogt blijf je daar gewoon staan.
Fijn dat de nieuwe medicijnen lijken te werken! Hopelijk wordt de vermoeidheid minderquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi
Vandaag een goede dag. Morgen even naar de somatische arts en donderdag hoor ik wanneer ik naar huis mag...
vandaag lekker knutselen. Haken en miniatuur en tekenen.
Nieuwe medicijnen maken me wel rustiger, maar ook erg moe, maar goed, dat is prima
Fijn weer wat van je te horen, slaap je ook wel goed?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi
Vandaag een goede dag. Morgen even naar de somatische arts en donderdag hoor ik wanneer ik naar huis mag...
vandaag lekker knutselen. Haken en miniatuur en tekenen.
Nieuwe medicijnen maken me wel rustiger, maar ook erg moe, maar goed, dat is prima
Ik duim voor je meequote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Iedereen meld zich voor een andere studie aan
Ik heb het wel ingevuld ook al was het budget alweer op, nu duim ik dat er was afhakers, afwijzingen en flauwekulaanvragen genoeg komen want ik heb nog geen officiële afwijzing ontvangen
Kans is nihil hoor, afwijzen scheelt hun weer geld natuurlijk en mijn aanvraag was wel wat te laatquote:
Hopelijk gaat het goed genoeg voor naar huis-nieuwsquote:Op donderdag 4 mei 2023 08:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Belangrijk overleg vandaag en hoor ik wanneer ik weer naar huis mag
MOrguh, mooi land he België. Waar ben je in België?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:47 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgenvanmiddag alweer naar huis na een paar daagjes België.
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh.
Hebben jullie ook altijd meer ideeën dan tijd?
Ik heb teveel hobby's en te weinig tijdquote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh.
We zijn eerst in De Panne geweest en daarna een paar dagen Gentquote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MOrguh, mooi land he België. Waar ben je in België?
O panne ben ik een paar jaar geleden ook geweest, mooi daarquote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We zijn eerst in De Panne geweest en daarna een paar dagen Gent
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb teveel hobby's en te weinig tijd
Jazeker!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh.
Hell yeahquote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb teveel hobby's en te weinig tijd
Geen last van, kan nog steeds niets meer aan mijn hobbys doen. Dus heb eigenlijk tijd overquote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh.
Dat is fijnquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... lekker in mijn hobbykamer. Genieten! Doe niks, maar de plek alleen al
Ik mag dinsdag weer even naar huisquote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh.
O dat gaat de goede kant op, fijn hoor.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik mag dinsdag weer even naar huis![]()
Maandag de 15e met ontslag. Nog even op mijn tanden bijten.
Neh, slaap echt rot in die bedden daarquote:Op dinsdag 9 mei 2023 06:25 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames![]()
Hopelijk een betere nacht gehad Child
Ondanks de medicatie?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Neh, slaap echt rot in die bedden daar
maar nu even een paar uur thuis
Herkenbaar, daarom zijn mijn nachten ook zo gebroken steeds wakker worden van de pijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb geen slaapmedicijnen meer
Alleen ik word meerdere malen per nacht wakker van de nekpijn
Dat mag niet. Anders deed ik het welquote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Herkenbaar, daarom zijn mijn nachten ook zo gebroken steeds wakker worden van de pijn.
Kan je niet je eigen kussen meenemen misschien scheelt dat al?
O das balen dus.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat mag niet. Anders deed ik het wel
Ik vind Stabilos altijd wel fijnquote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:09 schreef Lovely het volgende:
Ik ben op zoek naar nieuwe stiften. Die ik nu heb van de Hema vind ik niet zo fijn meer, alleen moeten het geen hele duren zijn
Diequote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:39 schreef Lovely het volgende:
Deze of weer andere https://www.bruna.nl/kant(...)a-24-kleuren-1405169
Thnx, hopen dat ze wel te koop zijn in de winkelquote:
Lekker even van opgeknapt?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja, net even een dutje op mijn eigen bed gedaan, was wel erg lekker.
Ik kijk meestal alleen Nederland even. Maar dan slaap ik waarschijnlijk alquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:10 schreef Sarabi het volgende:
Gaan er nog meer mensen het Songfestival kijken vanavond? Mijn man heeft een studieavond dus ij ga zo maar naar mijn ouders, alleen kijken is toch minder leuk.
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:10 schreef Sarabi het volgende:
Gaan er nog meer mensen het Songfestival kijken vanavond? Mijn man heeft een studieavond dus ij ga zo maar naar mijn ouders, alleen kijken is toch minder leuk.
Ja voor mijn ouders is het ook laat, wie weet wordt in halverwege naar huis gestuurd hahahaquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk meestal alleen Nederland even. Maar dan slaap ik waarschijnlijk al![]()
Veel kijk plezier
Ken je de andere liedjes al een beetje? Ik zit er dit jaar totaal niet in.quote:
Alleen Duitsland, maar da's omdat ik die band al kende.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja voor mijn ouders is het ook laat, wie weet wordt in halverwege naar huis gestuurd hahaha
[..]
Ken je de andere liedjes al een beetje? Ik zit er dit jaar totaal niet in.
Las al dat de bookmakers verwachten dat Nederland het niet red.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja voor mijn ouders is het ook laat, wie weet wordt in halverwege naar huis gestuurd hahaha
[..]
Ken je de andere liedjes al een beetje? Ik zit er dit jaar totaal niet in.
Die zitten wat in de alternatieve hoek toch? Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen Duitsland, maar da's omdat ik die band al kende.
We gaan het zien, tot nu toe waren ze inderdaad niet geweldigquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las al dat de bookmakers verwachten dat Nederland het niet red.
Shoot is dat vanavond?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:10 schreef Sarabi het volgende:
Halve finale. De andere donderdag denk ik. En zaterdag de finale.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Shoot is dat vanavond?
Zou wel willen, maar dat kan niet
Shit, dan kan ik niet kijken naar de finalequote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:32 schreef Donna het volgende:
[..]
Halve finale. De andere donderdag denk ik. En zaterdag de finale.
Ach, ze houden me een week langer dan nodigquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:51 schreef Sarabi het volgende:
Ah jammer CotS, maar het is voor een goed doel
Ik vind die aangepaste versie niet eens zo heel slecht eigenlijkquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die zitten wat in de alternatieve hoek toch? Ik ben benieuwd.
[..]
We gaan het zien, tot nu toe waren ze inderdaad niet geweldig
Ik was vanmiddag al even bij jullie in de SCquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Jullie zijn zeer welkom in het ESF subforum
Als het livetopic te snel gaat, kan je ook in de SC posten over de halve finale.
Onze Dot is overal te vinden!quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag al even bij jullie in de SC
quote:
`beterschap Childquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik bedenk me ineens dat ik zaterdag op de laptop het songfestival kan kijken
Helaas een beetje ziekjes hier. De hele dag in bed gelegen
Kijken kan altijd toch?quote:Op donderdag 11 mei 2023 09:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh
Er is 21 mei een stofjesmarkt in Arnhem en ik ben nog aan het bedenken of ik er heen mag
Ik denk dat ik wel ga kijken jaquote:
Gewoon een budget met jezelf afspreken en pogen daar niet al te erg overheen te gaanquote:Op donderdag 11 mei 2023 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel ga kijken jaEr zal maar onzettend mooie stof zijn met bloemen erop
O, dan moet je langer blijven alleen omdat je koorts hebt?quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
WIllen jullie voor me duimen? Als ik morgen nog koorts heb, verplaatsen ze mijn ontslagdatum.,,
Hey Ieniminimuis, waarom zo je er niet heen mogen. Gewoon niet te veel geld meenemenquote:Op donderdag 11 mei 2023 09:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh
Er is 21 mei een stofjesmarkt in Arnhem en ik ben nog aan het bedenken of ik er heen mag
Koorts is nogal gevaarlijk met mijn medicijnenquote:Op donderdag 11 mei 2023 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dan moet je langer blijven alleen omdat je koorts hebt?
Beterschap Child ik duim voor je
O dan is het een ander verhaal. Wanneer mocht je ook weer naar huis?quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Koorts is nogal gevaarlijk met mijn medicijnen
Maandagquote:Op donderdag 11 mei 2023 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan is het een ander verhaal. Wanneer mocht je ook weer naar huis?
Het beste maar hopen dan, is de koorts al iets gezakt dan?quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maandag
Ja, er is een grote kans op een auto-immuun reactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |