Oh dat kan ik me zo goed voorstellen. Los van Vissen of sterrenbeelden of wat dan ook. Zulke dingen zijn irritant. Iemand moet een beetje emotie in de strijd gooienquote:Op maandag 24 april 2023 21:17 schreef Donna het volgende:
Mijn laatste post;
Hahahaha. Ik ben ook sterrenbeeld Vissen. Ik was er ook behoorlijk vanaf en erg verdrietig en mijn vriend is dan zo van; ja het is al gebeurd, kan gebeuren.
Ik zou nog liever hebben dattie piswoest wordt, want dat laffe 'it is what it is' kan ik op zo'n moment ZO slecht tegen.
Heerlijk van die kleutersquote:Op maandag 24 april 2023 21:23 schreef Sumppi het volgende:
Hier wel blij dat m'n man niet woest werd en me direct een knuffel gaf toen ik over m'n toeren thuis kwam.
Voelde me ook zo schuldig en was al boos en verdrietig genoeg op mezelf.![]()
En kleuter gaat er ook altijd weer zo lekker overheen: 'en jij zegt vaak in de auto dat ándere mensen niet kunnen rijden...'.
Nouja, dat zeg ik dus ook nooit meer.
Een knuffel en 'alles komt goed' is natuurlijk ook prima. Maar dat emotieloze 'het is wat het is' terwijl hij eigenlijk wel pissig is kan ik heel slecht tegen. Ik moet emotie voelen. In welke vorm maakt dan niet zoveel uit haha.quote:Op maandag 24 april 2023 21:23 schreef Sumppi het volgende:
Hier wel blij dat m'n man niet woest werd en me direct een knuffel gaf toen ik over m'n toeren thuis kwam.
Voelde me ook zo schuldig en was al boos en verdrietig genoeg op mezelf.![]()
En kleuter gaat er ook altijd weer zo lekker overheen: 'en jij zegt vaak in de auto dat ándere mensen niet kunnen rijden...'.
quote:Op maandag 24 april 2023 21:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Steenbok, geen flauw idee of het wat betekent, maar ik heb zeer zeker hele sterke emoties
`oeps das geen foto om vrolijk van te wordenquote:
Ga ik ook zo doen was om 2 uur al weer op en gisteren om 3.30 uur dus heb wat uurtjes in te halen. Hopelijk vannacht weer beter. Slaap lekkerquote:
Succes lieverdquote:Op maandag 24 april 2023 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga ik ook zo doen was om 2 uur al weer op en gisteren om 3.30 uur dus heb wat uurtjes in te halen. Hopelijk vannacht weer beter. Slaap lekker
Lekker slapenquote:
Dank je ik hoop voor jou ook een hele fijne nachtrust.quote:Op maandag 24 april 2023 21:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Succes lieverd
[..]
Lekker slapen
Dat is gelukkig niet mijn deur hoor.quote:Op maandag 24 april 2023 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`oeps das geen foto om vrolijk van te worden
Gelukkig maarquote:
Kan ik na twee slechte nachten wel gebruiken. Anders naar de nachtdienst voor een pilletjequote:Op maandag 24 april 2023 21:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je ik hoop voor jou ook een hele fijne nachtrust.
Dat is al weer vroeg, en veel te weinig. Dat er nu niets is waar je lekker van kan door slapen.quote:
Awwwwquote:Op maandag 24 april 2023 21:23 schreef Sumppi het volgende:
Boksquote:Op dinsdag 25 april 2023 08:39 schreef Sarabi het volgende:
Geen vissen hier maar het sterrenbeeld daar voor waterman.
Komt eraan. Hartfilmpje was goed en vandaag hoor ik hoe en wanneer de clozapine start en dan komt het helemaal goedquote:Op dinsdag 25 april 2023 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is al weer vroeg, en veel te weinig. Dat er nu niets is waar je lekker van kan door slapen.
quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Awwww
Doet me denken aan jaren geleden toen ik kinderen van mijn werk in de auto had. Tijdens het achteruit inparkeren raakte ik (zacht) een paaltje en toen zei een van de kinderen 'Ow dat doet mijn mama ook altijd'
Ik houd echt niet bij wie wat is in mijn omgevingquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:09 schreef TaMieke het volgende:
Ik ken veel vissen. Telt dat ook?
Zelf schorpioen. 2 water tekens, schijnt goed te gaan samen.
quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik houd echt niet bij wie wat is in mijn omgeving
Hopelijk slaap je dan beterquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Komt eraan. Hartfilmpje was goed en vandaag hoor ik hoe en wanneer de clozapine start en dan komt het helemaal goed
Lekker smullen Sarabi. Ik zag ze ook liggen bij de Lidl maar de koek leek mij niet al te vers dus maar niet meegenomenquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:47 schreef Sarabi het volgende:
Oranje tompoucen en bollen gehaaldman en ik werden het niet eens welke van de 2 we zouden halen dus toen maar allebei gekocht.
Heerlijk. Vanavond komen er oranje tompoucen met Picnic en we gaan misschien die bollen van Jumbo ook nog wel halen. Vanaf dit weekend streng aan de bak.quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:47 schreef Sarabi het volgende:
Oranje tompoucen en bollen gehaaldman en ik werden het niet eens welke van de 2 we zouden halen dus toen maar allebei gekocht.
Ik onthoud ook alle verjaardagen, alleen ik heb niks met sterrenbeelden en onthoudt ze ook niet, geen flauw idee welke maand wat isquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:40 schreef Donna het volgende:
Ik onthou alle verjaardagen wel. Automatisch zit daar dan een sterrenbeeld bij.
Vroeger teveel horoscopen gelezen denk ik.
Ja, het is een erg kalmerende antipsychoticum. Wel een zwaar middel, zetten ze altijd in als de rest niet meer werktquote:
Jummie! Jaloersquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:47 schreef Sarabi het volgende:
Hier is de Loenatic compleet: De activiteitenbegeleiders zijn voor iedereen houden kroontjes met rood/wit/blauwe lintjes aan het knutselen. Ik ben nog niet zo ver heen...quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Het wordt hier oranje tompoucen en taart. En meer zooi.
Ik ben niet zo'n fijnproeverquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker smullen Sarabi. Ik zag ze ook liggen bij de Lidl maar de koek leek mij niet al te vers dus maar niet meegenomen
Dat van een tompouce moet wel lekker knapperig zijn vind ik altjd
Oja ik las dat je naar een diëtist gaat? Ik moet ook echt weer gezonder gaan leven (roep ik ook al een jaar).quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Heerlijk. Vanavond komen er oranje tompoucen met Picnic en we gaan misschien die bollen van Jumbo ook nog wel halen. Vanaf dit weekend streng aan de bak.
Aankomen is niet het einde van de wereld hequote:Op dinsdag 25 april 2023 10:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben doodsbang aan te komen van mijn nieuwe medicijn. Die is echt berucht erom...maar ik ga er tegen vechten
Heftigquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, het is een erg kalmerende antipsychoticum. Wel een zwaar middel, zetten ze altijd in als de rest niet meer werkt
Ik vind het belangrijker dat het werkt idd.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Aankomen is niet het einde van de wereld he![]()
O ja ik wel, tompoucen moeten vers en knapperig zijn. Vroeger hadden ze bij de hema slaagroom tompouce mmmmmm die waren zo lekker De bovenkant was dan met chocoladequote:Op dinsdag 25 april 2023 10:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fijnproever
[..]
Oja ik las dat je naar een diëtist gaat? Ik moet ook echt weer gezonder gaan leven (roep ik ook al een jaar).
Oh my.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier is de Loenatic compleet: De activiteitenbegeleiders zijn voor iedereen houden kroontjes met rood/wit/blauwe lintjes aan het knutselen. Ik ben nog niet zo ver heen...
Ja klopt, vanmiddag. Ben er echt klaar mee, gisteren meteen een afspraak gemaakt. Ik probeer het zelf en dan gaat er weer 4 kilo af, en dan komt er weer 2 bij, weer 1 eraf. En het kost me zoveel moeite en ik heb amper tot geen stok achter de deur.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fijnproever
[..]
Oja ik las dat je naar een diëtist gaat? Ik moet ook echt weer gezonder gaan leven (roep ik ook al een jaar).
Gewoon de volgende keer tegen haar zeggen dat je ook moeders kent die wel gewoon normaal en aardig tegen hun dochters doenquote:Op dinsdag 25 april 2023 10:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het belangrijker dat het werkt idd.
Alleen mijn moeder loopt nu al elke keer als ze me ziet te zeuren met "met die nieuwe medicijnen meot je wel gaan afvallen he! Ik ken schizo die dun zijn"
Heel leuk en aardig, maar ik slik van alles en nog wat en het lukt me gewoon niet
Slimquote:Op dinsdag 25 april 2023 10:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja klopt, vanmiddag. Ben er echt klaar mee, gisteren meteen een afspraak gemaakt. Ik probeer het zelf en dan gaat er weer 4 kilo af, en dan komt er weer 2 bij, weer 1 eraf. En het kost me zoveel moeite en ik heb amper tot geen stok achter de deur.
Nu moet ik straks elke week komen wegen, dan is die stok er wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |